VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2011 M. GEGUŽĖS 3 D. ĮSAKYMO  NR. T1-390 „DĖL VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS ATLIEKAMŲ PATIKRINIMŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“

pakeitimo

 

2020 m. spalio 7 d. Nr. T1-1923

Vilnius

 

 

P a k e i č i u   Asmens sveikatos priežiūros paslaugų planinio konsoliduoto patikrinimo klausimyną, patvirtintą Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Direktorė                                                                                                                     Nora Ribokienė

 

PATVIRTINTA

Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2011 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. T1-390

(Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2020 m. spalio 7  d. įsakymo

Nr. T1-1923 redakcija)

 

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ

PLANINIO KONSOLIDUOTO PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

 

______________ Nr. ____________

(data)

_______________

(vieta)

 

Patikrinimo pradžia: ____: ___ val.     

Patikrinimo pabaiga: ____: ___ val.

 

 

Asmens sveikatos priežiūros paslaugų planinio konsoliduoto patikrinimo klausimynas (toliau – Klausimynas) parengtas atsižvelgus į Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisykles, patvirtintas Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Akreditavimo tarnyba) direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“, ir specialiuosius reikalavimus, keliamus atitinkamų licencijuojamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimui.

 

Tikrinamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų profilis –  ambulatorinė medicininė reabilitacija.

 

Tikrinamos asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – ASPĮ) pavadinimas:

_______________________________________________________________________________

 

ASPĮ veiklos, kuri tikrinama, adresas:________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

ASPĮ licencijos Nr. ir išdavimo data: _________________________________________________

 

ASPĮ atstovaujančio (-ių) darbuotojo (-ų), dalyvavusio (-ių) patikrinime, kontaktinė informacija (vardas ir pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas):

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

Eil. Nr.

Kontroliniai klausimai

Taip

Ne

Neaktualu

Kita informacija, pastabos, ASPĮ pateikto dokumento pavadinimas

BENDRIEJI KLAUSIMAI

1.

Ar ASPĮ turi patvirtintą įstaigos organizacinę struktūrą? [3] 7.8.1 p.

 

 

 

 

2.

Ar ASPĮ turi Vidaus tvarkos taisykles? [1] 46 str. 1 d.

 

 

 

 

3.

Ar ASPĮ turi Medicinos dokumentų, pildomų teikiant ambulatorines medicininės reabilitacijos profilio paslaugas, pildymo tvarką? [3] 7.8.2 p.

 

 

 

 

4.

Ar ASPĮ turi Būtinosios medicinos pagalbos teikimo tvarkos aprašą? [3] 5.4 p.

 

 

 

 

5.

Ar ASPĮ turi Paciento (jo atstovo) teisių ir pareigų įgyvendinimo tvarką? [1] 46 str. 2 d. 3 p.; [2] 6.1 p.; [3] 5.1 p.

 

 

 

 

6.

Ar ASPĮ turi Pacientų skundų nagrinėjimo tvarką? [3] 5.3 p.

 

 

 

 

7.

Ar ASPĮ turi Informacijos apie pacientą teikimo kitiems asmenims ir institucijoms tvarką? [3] 5.2 p.

 

 

 

 

8.

Ar ASPĮ turi Mirčių atvejų nagrinėjimo tvarką? [3] 7.8.3 p.

 

 

 

 

9.

Ar ASPĮ turi Medicininių pažymų dėl neatvykimo į darbą, darbo biržą ar ugdymo instituciją (apsk. f. Nr. 094/a) išdavimo tvarką? [3] 5.2 p.

 

 

 

 

10.

Ar ASPĮ turi Medicininių pažymų dėl neatvykimo į ikiteisminio tyrimo įstaigą, prokuratūrą, teismą ar karo prievolę administruojančią krašto apsaugos sistemos instituciją (apsk. f. Nr. 094-1/a) išdavimo tvarką? [3] 5.2 p.

 

 

 

 

11.

Ar ASPĮ turi Asmens duomenų tvarkymo (įskaitant Išrašų iš pacientų medicinos dokumentų siuntimą (gavimo) elektroniniu būdu) tvarką, užtikrinančią pacientų asmens duomenų konfidencialumą ir asmens duomenų tvarkymo atitiktį 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose asmens duomenų apsaugą, nustatytiems reikalavimams? [3] 5.5 p.

 

 

 

 

12.

Ar ASPĮ turi mokamų sveikatos priežiūros paslaugų teikimo tvarką? [3] 7.8.4 p.

 

 

 

 

13.

Ar yra ASPĮ vadovo įsakymas dėl atsakingo asmens už vidaus medicininį auditą paskyrimo arba paslaugų teikimo / ASPĮ vidaus medicininio audito padalinys? [3] 9 p.

 

 

 

 

14.

Ar ASPĮ vidaus medicinos audito grupės vadovas yra įgijęs reikiamą išsilavinimą (turi diplomus) bei kvalifikacijos tobulinimo dokumentus? [3] 10 p.

 

 

 

 

15.

Ar ASPĮ vidaus medicinos audito grupės medicinos auditoriai yra įgiję reikiamą išsilavinimą (turi diplomus) bei kvalifikacijos tobulinimo dokumentus? [3] 12 p.

 

 

 

 

16.

Ar ASPĮ turi Vidaus medicininio audito veiklos aprašą? [3] 14.2 p.

 

 

 

 

17.

Ar ASPĮ turi metinį vidaus medicininio audito planą? [3] 14.3 p.

 

 

 

 

18.

Ar ASPĮ rengia vidaus medicininio audito ataskaitas su išvadomis ir siūlymais ASPĮ vadovui? [3] 14.6 p.

 

 

 

 

19.

Ar ASPĮ analizuoja pacientų apklausos rezultatus (turi pacientų apklausos rezultatų analizės ataskaitą)? [3] 14.8 p.

 

 

 

 

20.

Ar ASPĮ turi Neatitikčių registravimo tvarką? [3] 14.7 p. 

 

 

 

 

21.

Ar ASPĮ turi Pranešimų apie nepageidaujamus įvykius registravimo tvarką? [3] 14.7, [5] 6 p.

 

 

 

 

 

SPECIALIEJI KLAUSIMAI

 

22.

Ar ASPĮ turi skyriaus, teikiančio ambulatorines medicininės reabilitacijos profilio paslaugas, darbo organizavimo tvarkos aprašą? [3] 7.8.1 p.

 

 

 

 

23.

Ar ASPĮ pildo Ambulatorinių pacientų registravimo žurnalą (apsk. f. Nr. 074/a) ambulatorines medicininės reabilitacijos profilio paslaugas teikiančiame padalinyje? [6] 96 p.

 

 

 

 

24.

Ar ASPĮ teikia gydymo fizikiniais ir fiziniais veiksniais paslaugas:

- elektroterapiją;

- magnetoterapiją;

- ultragarso terapiją;

- šilumos (peloidoterapiją ir (arba) parafino terapiją, ir (arba) ozokerito terapiją) ir (arba) šalčio terapiją. [8] 3.1–3.3 p.; 3.6 p.

 

 

 

 

25.

Ar ASPĮ pateikė Akreditavimo tarnybai ambulatorines medicininės reabilitacijos profilio paslaugas teikiančioje komandoje esančių asmens sveikatos priežiūros ir kitos sveikatinimo veiklos (pvz. logoterapeutas) specialistų sąrašą, kuriame būtų nurodyta specialisto vardas, pavardė, užimamos pareigos (tokios, kokios yra nurodytos darbo sutartyje), spaudo numeris, galiojančios praktikos licencijos numeris, darbo krūvis (etatai)? [5] 57.4, [7] 2.1 p., [8] 27 p., [9] 29.3 p., 31.3 p.

 

 

 

 

 

ASPĮ pateikė Komisijai lydraštį su Klausimyno atsakymus pagrindžiančių dokumentų kopijų sąrašu:

Taip £    Ne £

 

Patikrinimą atlikę Akreditavimo tarnybos darbuotojai / komisijos pirmininkas ir komisijos nariai:

 

Komisijos pirmininkas                             _______________                   ____________________

(parašas) (vardas ir pavardė)

Komisijos nariai:

 

_______________                                  _______________              ____________________

(pareigos)                                                                  (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

_______________                                  _______________              ____________________

(pareigos)                                                                  (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

_______________                                  _______________              ____________________

(pareigos)                                                                  (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

 

ASPĮ atstovai:

 

_______________                                  _______________              ____________________

(pareigos)                                                                  (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

_______________                                  _______________              ____________________

(pareigos)                                                                  (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

_______________                                  _______________              ____________________

(pareigos)                                                                  (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

 

Jei turite klausimų dėl šiame Klausimyne nurodytų reikalavimų, Akreditavimo tarnybos tikrinančio darbuotojo veiksmų ar norite pasikonsultuoti, kreipkitės telefonu: (8 5) 262 9607, elektroniniu paštu: vaspvt@vaspvt.gov.lt arba adresu: A. Juozapavičiaus g. 9, Vilnius, I–IV – 8.00–17.00 val., V – 8.00–15.45 val., pietų pertrauka – 12.00–12.45 val.

 

Teisės aktų žymėjimas klausimyne:

 

1. Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymas;

2.  Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymas;

3.  Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. V-338 „Dėl Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo tvirtinimo“;

4Nepageidaujamų įvykių stebėsenos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. V-401 „Dėl Nepageidaujamų įvykių stebėsenos aprašo patvirtinimo“;

5.  Asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V-156 „Dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo“;

6.  Privalomų sveikatos statistikos apskaitos ir kitų tipinių formų, pildomų sveikatos priežiūros įstaigose, sąrašas ir saugojimo terminai, patvirtinti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 1999 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. 515 „Dėl sveikatos priežiūros įstaigų veiklos apskaitos ir atskaitomybės tvarkos“;

7.  Specialisto spaudo numerio suteikimo ir panaikinimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. sausio 6 d. įsakymu Nr. V-1 „Dėl Specialisto spaudo numerio suteikimo ir panaikinimo taisyklių patvirtinimo“;

8Medicininės reabilitacijos įstaigų (padalinių) veiklos specialiųjų reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. liepos 24 d. įsakymu Nr. V-889 „Dėl Medicininės reabilitacijos įstaigų (padalinių) veiklos specialiųjų reikalavimų aprašo patvirtinimo“;

9.  Medicininės reabilitacijos paslaugų etapai. Suaugusiųjų atrankos ir siuntimo į medicininės reabilitacijos sveikatos priežiūros įstaigas tvarkos aprašas. Medicininės reabilitacijos paslaugų suaugusiesiems teikimo bendrųjų reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. sausio 17 d. įsakymu Nr. V-50 „Dėl medicininės reabilitacijos ir sanatorinio (antirecidyvinio) gydymo organizavimo“.

 

______________________