ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL JURIDINIŲ ASMENŲ PRAŠYMŲ DĖL ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS PRISIDĖJIMO PRIE JŲ VYKDOMŲ VEIKLŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2016 m. kovo 31 d. Nr. T-99

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 50 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 5 straipsnio 1 dalies 1 punktu, Šiaulių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Juridinių asmenų prašymų dėl Šiaulių rajono savivaldybės prisidėjimo prie jų vykdomų veiklų nagrinėjimo tvarkos aprašą (pridedama).

Šis sprendimas registruojamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Antanas Bezaras           


 

 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės tarybos

2016 m. kovo 31 d. sprendimu Nr. T-99

 

 

JURIDINIŲ ASMENŲ PRAŠYMŲ DĖL ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS PRISIDĖJIMO PRIE JŲ VYKDOMŲ VEIKLŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

i skyrius

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Juridinių asmenų prašymų dėl Šiaulių rajono savivaldybės prisidėjimo prie vykdomų veiklų nagrinėjimo tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) nustato reikalavimus juridinių asmenų (toliau – institucijų) teikiamiems prašymams skirti Šiaulių rajono savivaldybės biudžeto lėšų institucijų vykdomai veiklai ir jų vertinimo tvarką.

2. Tvarkos aprašas parengtas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymu, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymu.

3. Šiame tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme ir kituose poįstatyminiuose teisės aktuose apibrėžtas sąvokas.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ TEIKIMAS IR VERTINIMAS

 

4. Prašymai dėl Šiaulių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) prisidėjimo prie institucijos vykdomų veiklų teikiami Šiaulių rajono savivaldybės administracijai (toliau – Savivaldybės administracija). Institucijos pateikia Savivaldybės administracijai šiuos dokumentus:

4.1. prašymą, pasirašytą vadovo ar jo įgalioto asmens, kuriame privalo būti nurodytas reikalavimo teisinis pagrindimas – būtina nurodyti institucijos veiklos sritį reglamentuojančius įstatymus ar Vyriausybės nutarimus, kuriuose numatyta galimybė gauti biudžeto lėšas;

4.2. siūlomų veiklų aprašymą;

4.3. siūlomų veiklų finansinį pagrindimą, nurodant pačios institucijos prisidedamų lėšų dydį.

5. Institucija, atsižvelgdama į savo specifiką, gali pateikti ir kitą medžiagą, kuri paaiškina veiklų įgyvendinimo būtinumą.

6. Iškilus su veiklų vykdymu ar institucijos veikla susijusių klausimų, iš Savivaldybės administracijos gali būti paprašyta pateikti papildomų dokumentų.

7. Savivaldybės administracijos direktorius institucijų prašymams vertinti sudaro nuolatinę atrankos komisiją. Nagrinėdama prašymus, komisija atsižvelgia į šiuos kriterijus:

7.1. ar veiklos vykdomos įgyvendinant savivaldybių funkcijas, nustatytas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme;

7.2. ar vykdomos veiklos numatytos Šiaulių rajono savivaldybės planavimo dokumentuose;

7.3. ar dėl veiklų vykdymo yra priimti Savivaldybės tarybos sprendimai ir (ar) sudarytos sutartys;

7.4. ar veiklos yra tęstinės;

7.5. ar veiklos yra susijusius su viešųjų paslaugų teikimu.

8. Institucijų prašymai, neatitinkantys tvarkos aprašo 4.1 papunkčio reikalavimo arba netenkinantys nei vieno iš tvarkos aprašo 7 punkte nurodytų kriterijų, netenkinami.

9. Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir verslo plėtros skyrius rengia tarybos sprendimo projektą dėl Savivaldybės prisidėjimo prie institucijos vykdomų veiklų.

10. Savivaldybės tarybai skyrus institucijoms Savivaldybės biudžeto lėšų, Savivaldybės administracija su institucijomis sudaro biudžeto lėšų naudojimo sutartis. Biudžeto lėšų naudojimo sutartis nesudaroma, jeigu biudžeto lėšų naudojimo tikslas ir tvarka aptarta Savivaldybės tarybos pritartose bendradarbiavimo, partnerystės (jungtinės veiklos), asociacijos sutartyse bei partnerystės sutartyse su privačiais asmenimis.

 

III SKYRIUS

SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO KONTROLĖ IR APSKAITA

 

11. Savivaldybės administracija  kontroliuoja, kad institucijos gautas biudžeto lėšas naudotų tiems tikslams, kurie apibrėžti  biudžeto lėšų naudojimo sutartyje.

12. Ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d. institucijos pateikia ataskaitas apie atliktus darbus bei ataskaitą (Forma Nr. 2 patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. lapkričio 28 d. įsakymu Nr. IK-407) apie faktinį lėšų panaudojimą. Kartu su ataskaita institucijos pateikia išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus (banko sąskaitos išrašus, internetine bankininkyste besinaudojančių institucijų pateiktus išrašus, patvirtintus institucijos vadovo parašu, ar kitus dokumentus, kuriais įrodoma, kad pagal išlaidų pagrindimo dokumentus buvo atlikti mokėjimai).

 

__________________