LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

2004 M. BALANDŽIO 15 D. ĮSAKYMO NR. V-232 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. gegužės 3 d. Nr. V-893

Vilnius

 

1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr.  V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“:

1.1. Pakeičiu 20 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

20. Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius registruoja iš teismų gautus dokumentus, įskaitant dokumentus, gaunamus per Lietuvos teismų elektroninį paslaugų portalą (toliau – EPP), ir nedelsdamas juos pateikia ministerijos vadovybės atstovui pagal priskirtą veiklos sritį ir Teisės skyriui. Jeigu iš teismo gautas dokumentas yra skirtas Pacientų sveikatai padarytos žalos nustatymo komisijai (gautas teismo prašymas pateikti su paciento pareiškimo nagrinėjimu Pacientų sveikatai padarytos žalos nustatymo komisijoje susijusią medžiagą), toks teismo dokumentas pateikiamas tiesiogiai Pacientų sveikatai padarytos žalos nustatymo komisijai. Jeigu iš teismo gautas dokumentas skirtas Labai retų žmogaus sveikatos būklių gydymo išlaidų kompensavimo komisijai, jis nukreipiamas vykdyti Valstybinei ligonių kasai prie Sveikatos apsaugos ministerijos. Teisės skyrius kiekvieną darbo dieną (darbo valandomis) tikrina EPP ir stebi, ar Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius užregistravo visus per EPP gautus teismo dokumentus, susijusius su naujomis bylomis, procesinių veiksmų atlikimu byloje, ir kitus bylai reikšmingus dokumentus. Nustatęs, kad Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius neužregistravo per EPP gauto dokumento, Teisės skyrius nedelsdamas elektroniniu paštu informuoja apie tai Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrių.“

1.2. Pakeičiu 29 punktą ir jį išdėstau taip:

29. Pavedimai ministerijoje gali būti duodami ministro įsakymais, rezoliucijomis, viceministrų rezoliucijomis, ministerijos kanclerio potvarkiais ir rezoliucijomis, ministro patarėjų rezoliucijomis, ministerijos vyriausiųjų patarėjų, struktūrinių padalinių vadovų  rezoliucijomis šių valstybės tarnautojų elektroniniu paštu, kitokia rašytine ar žodine forma. Pavedimai duodami pagal Reglamento 24 punkte nustatytą tvarką.“

1.3. Pripažįstu netekusia galios 34 punkto ketvirtąją pastraipą.

1.4. Pakeičiu 37 punktą ir jį išdėstau taip:

37. Jeigu pavedimas skirtas keliems vykdytojams, ministro, viceministro, ministerijos kanclerio dokumentus tvarkantys ministro padėjėja, Veiklos administravimo skyriaus darbuotojai arba tiesiogiai ministras, viceministras, ministerijos kancleris, ministro patarėjas ar ministerijos vyriausiasis patarėjas ministerijos dokumentų valdymo sistemoje pavedimą nukreipia kiekvienam pavedimo vykdytojui. Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius kiekvieną penktadienį apie neįvykdytus Lietuvos Respublikos Vyriausybės kontroliuojamus pavedimus informuoja ministrą, viceministrus, ministerijos kanclerį, ministerijos administracijos padalinius bei ministerijai pavaldžių įstaigų vadovus.“

1.5. Pakeičiu 40 punkto septintąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

„Prie ministrui pasirašyti teikiamo įsakymo projekto (išskyrus individualaus pobūdžio įsakymų projektus personalo klausimais) turi būti pridedamas įsakymo projekto aiškinamasis raštas, keičiamo įsakymo lyginamasis variantas ir suvestinė redakcija (suvestinė redakcija nerengiama, kai keičiami Teisės aktų registre skelbiami įsakymai).“

1.6. Pakeičiu 44 punkto antrąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

„Jei rengiamas dokumentas yra skubus (jo parengimo terminas yra trumpas), dokumento vizavimas gali būti atliekamas nesilaikant Reglamente nustatytų terminų, informuojant Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrių.“

1.7. Pakeičiu 50 punktą ir jį išdėstau taip:

50. Ministro įsakymai ir kanclerio potvarkiai rengiami tik elektroniniu būdu. Juos registruoja Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius. Pasirašyti ministro įsakymai registruojami jų pasirašymo dienos data. Ministro įsakymui suteikiamas registravimo eilės numeris pagal bendrąją numeraciją nuo metų pradžios iki pabaigos. Užregistravus ministro įsakymą, per dokumentų valdymo sistemą išsiunčiamos susipažinimo užduotys atsakingiems darbuotojams, jeigu jie nebuvo įtraukti į įsakymo vizavimo seką. Jeigu priimamas kelių ministrų bendras įsakymas, jis registruojamas po to, kai įsakymą pasirašo visi ministrai, paskutinio ministro pasirašymo dienos data. Už ministerijos dokumentų valdymą atsakingas ministerijos, kurios ministras inicijavo įsakymą, administracijos padalinys suderina su kitų ministerijų, kurių ministrai pasirašė bendrą įsakymą, ministerijos administracijos padaliniais, atsakingais už dokumentų valdymą, įsakymo registravimo datą bei numerį ir jį registruoja.“

1.8. Pakeičiu 74 punktą ir jį išdėstau taip:

74. Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius organizuoja asmenų priėmimą ministerijoje, esant poreikiui registruoja gyventojus konsultuotis su viceministrais, ministro patarėjais, ministerijos kancleriu, ministerijos administracijos padalinių vadovais pagal kompetenciją ir priskirtą veiklos sritį.

1.9. Pakeičiu 91 punktą ir jį išdėstau taip:

91. Asmens duomenų apsauga užtikrinama vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą.“

2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2022 m. gegužės 9 d.

 

 

 

Sveikatos apsaugos ministras                                                                                          Arūnas Dulkys