LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2004 M. BALANDŽIO 15 D. ĮSAKYMO NR. V-232 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2021 m. kovo 23 d. Nr. V-611

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“:

1.   Papildau 71 punktu:

71. Rekomenduojama Ministerijoje vykstančius pasitarimus, posėdžius, kitus susitikimus organizuoti nuo 9 val. iki 16 val. pirmadienį–ketvirtadienį ir nuo 9 val. iki 14.45 val. penktadienį.“

2.   Pakeičiu 13 punkto ketvirtąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

„Ministerijos siunčiami vidaus dokumentai vizuojami, pasirašomi ir tvirtinami pažangiuoju elektroniniu parašu. Pavaldžioms įstaigoms siunčiami vidaus dokumentai pasirašomi kvalifikuotu elektroniniu parašu. Viešųjų pirkimų paraiškos ir pažymos vizuojamos ir pasirašomos pažangiuoju elektroniniu parašu, o tvirtinamos ministerijos kanclerio kvalifikuotu elektroniniu parašu. Tarnybinių komandiruočių į užsienį ataskaitos rengiamos tik elektroniniu būdu ir pasirašomos kvalifikuotu elektroniniu parašu.“

3.   Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:

22. Užregistravus dokumentą, ministerijos dokumentų valdymo sistemoje nurodomas registracijos numeris ir, esant būtinybei, kontrolės žyma. Registracijos žymoje įrašoma dokumento gavimo data, registracijos numeris, kontrolės žymoje – užduoties įvykdymo data. Nuskenuotas dokumentas Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus darbuotojų dokumentų valdymo sistema perduodamas susipažinti ir spręsti dėl jo vykdymo:

22.1. ministrui, viceministrams, kancleriui – jei prašoma paskirti, deleguoti SAM atstovą vadovybės lygmeniu į darbo grupių ar kitokią veiklą, prašoma skirti lėšų arba jei dokumentas (išskyrus tiesiogiai adresuotus dokumentus, kuriuose prašoma konsultacijos ar informacijos (informacinio pobūdžio dokumentai) ministerijos kompetencijos klausimais) yra tiesiogiai adresuotas ministrui, viceministrams ar kancleriui;

22.2. ministro patarėjui ar ministerijos vyriausiajam patarėjui – kai atsakoma į jo pasirašytą dokumentą ar pagal dokumento turinį aiškiai matyti, kad dokumentas priskirtinas konkretaus ministro patarėjo ar ministerijos vyriausiojo patarėjo veiklos sričiai, nurodytai pareigybės aprašyme ar ministro pavedime (apie šias sritis ministro patarėjas ar ministerijos vyriausiasis patarėjas informuoja Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrių);

22.3. ministerijos administracijos padalinių vadovams – pagal veiklos sritis, taip pat kai atsakoma į ministerijos administracijos padalinio vadovo pasirašytą dokumentą arba jei dokumentas yra tiesiogiai adresuotas ministrui, viceministrui ar ministerijos kancleriui ir jame prašoma konsultacijos ar informacijos ministerijos kompetencijos klausimais (informacinio pobūdžio dokumentai), išskyrus Reglamento 22.4 ir22.5 papunkčiuose nurodytus atvejus;

22.4. komisijų (darbo grupių) sekretoriams, o kai jie nepaskirti, komisijų (darbo grupių) vadovams ar vadovų funkcijas vykdantiems asmenims – kai atsakoma į komisijos (darbo grupės) vadovo pasirašytą dokumentą arba kai dokumentas yra tiesiogiai adresuotas komisijai (darbo grupei);

22.5. darbuotojui – jei dokumentas, į kurį atsakoma, buvo rengtas šio darbuotojo arba dokumentų valdymo sistemoje matyti, kad atitinkamą to paties (ar panašaus) pobūdžio klausimą nagrinėja (renka informaciją, rengia atsakymus ir kt.) konkretus darbuotojas arba pagal dokumento turinį aiškiai matyti, kad dokumentas priskirtinas konkretaus darbuotojo veiklos sričiai, nurodytai pareigybės aprašyme ar ministro pavedime (apie šias sritis darbuotojas informuoja Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrių).“

4.   Pakeičiu 23 punktą ir jį išdėstau taip:

23. Dokumentų valdymo sistema Reglamento 22.3 ir 22.5 papunkčiuose nurodytiems darbuotojams perduodant dokumentą jo kopija nukreipiama ir darbuotojo tiesioginiam vadovui arba vadovybės nariui pagal kompetenciją.“

5.   Pakeičiu 24 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

24. Ministras, viceministrai, ministerijos kancleris, ministro patarėjai, ministerijos vyriausieji patarėjai, struktūrinių padalinių vadovai ne vėliau kaip per vieną darbo dieną nuo susipažinimo su dokumentu ministerijos dokumentų valdymo sistemoje įrašo pavedimą (rezoliuciją), kurioje paprastai:“.

6.   Pakeičiu 24.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

24.5. ministerijos administracijos padalinio vadovas nurodo jam pavaldaus ministerijos administracijos padalinio vadovą arba darbuotoją (vykdytoją), ministerijos administracijos padalinio, esančio kitame administracijos padalinyje, vadovas – darbuotoją (vykdytoją), taip pat gali nurodyti kitų ministerijos administracijos padalinių vadovus arba įstaigą (-as) prie ministerijos reikalingai informacijai gauti.

7.   Pakeičiu 25 punktą ir jį išdėstau taip:

25. Ministerijos pavaldžios įstaigos joms nukreiptus dokumentus per dokumentų valdymo sistemą turi peržiūrėti ne vėliau kaip per vieną darbo dieną.

Ministerijai pavaldžios įstaigos pateikta atsakymo kopija su lydraščiu teikiama registruoti Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriui. Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus darbuotojas pateiktą atsakymo kopiją dokumentų valdymo sistemoje susieja su kontroliuojamu dokumentu.“

8.   Pakeičiu 26 punktą ir jį išdėstau taip:

26. Rezoliucijoje pagal poreikį nurodoma, kaip būtų galima organizuoti dokumente nurodytų klausimų sprendimą ir (ar) juos spręsti (išskyrus, kai dokumentu prašoma konsultacijos ar informacijos ministerijos kompetencijos klausimais (informacinio pobūdžio dokumentas) ir per kiek laiko tai turėtų būti atlikta (jei terminas skiriasi nuo kontrolės žymoje nurodytos užduoties įvykdymo datos).“

9.   Pakeičiu 27 punktą ir jį išdėstau taip:

27. Dokumentas tiesioginiam vykdytojui dokumentų valdymo sistemoje turi būti nukreiptas ne vėliau kaip per vieną darbo dieną. Jei užduoties vykdymas yra kito ministerijos administracijos padalinio ar įstaigos prie ministerijos kompetencija, ją gavęs rezoliucijoje nurodytas vykdytojas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo dokumento gavimo, turi informuoti rezoliucijos teikėją, kad būtų nurodytas tinkamas vykdytojas.“

10. Pakeičiu 36 punktą ir jį išdėstau taip:

36. Ministro pavedimus ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo jų pasirašymo registruoja ir jų vykdymo apskaitą tvarko ministro padėjėja, viceministrų, ministerijos kanclerio pavedimus tvarko Veiklos administravimo skyrius.“

11. Pakeičiu 37 punktą ir jį išdėstau taip:

37. Jeigu pavedimas skirtas keliems vykdytojams, ministro, viceministro, ministerijos kanclerio dokumentus tvarkantys ministro padėjėja, Veiklos administravimo skyriaus darbuotojai arba tiesiogiai ministras, viceministras, ministerijos kancleris, ministro patarėjas ar ministerijos vyriausiasis patarėjas ministerijos dokumentų valdymo sistemoje pavedimą nukreipia kiekvienam pavedimo vykdytojui. Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius kiekvieną penktadienį apie neįvykdytus Lietuvos Respublikos Vyriausybės kontroliuojamus pavedimus informuoja ministrą, viceministrus, ministerijos kanclerį, ministerijos administracijos padalinius bei ministerijai pavaldžių įstaigų vadovus, pateikdamas Reglamento 34 punkto ketvirtojoje pastraipoje nurodytą stebėsenos lentelę kartu su Lietuvos Respublikos Vyriausybės kontroliuojamų pavedimų vykdymo pokyčių lentele.“

12. Pakeičiu 42 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

42. Ministerijos kancleris pasirašo potvarkius, raštus, siunčiamus Respublikos Prezidento priimamajam, Lietuvos Respublikos Seimo priimamajam, Vyriausybės kancleriui, Lietuvos Respublikos Seimo kontrolieriams, valstybės kontrolieriaus pavaduotojui, ministerijoms, kai atsakoma į kitų ministerijų kanclerių pasirašytus raštus, sutartis (esant ministro įgaliojimui), darbo laiko apskaitos žiniaraščius, finansinės atskaitomybės ir apskaitos dokumentus, išskyrus priėmimo ir perdavimo aktus, kitus teisės aktų jam pasirašyti priskirtus dokumentus. Prireikus šiuos dokumentus (išskyrus potvarkius), sutartis, darbo laiko apskaitos žiniaraščius, finansinės atskaitomybės ir apskaitos dokumentus gali pasirašyti viceministras.“

13. Pakeičiu 43 punktą ir jį išdėstau taip:

43. Ministerijos administracijos padalinių vadovai, ministro patarėjai, ministerijos vyriausieji patarėjai pagal kompetenciją pasirašo atsakymus į fizinių ir juridinių asmenų raštus, kitų valstybės institucijų ar įstaigų persiųstus ministerijai pagal kompetenciją, informacinio ar kitokio  pobūdžio raštus (kai jais nėra formuojama ministerijos politika) institucijoms, įstaigoms, įmonėms, savivaldybėms ir jų institucijoms, kitoms organizacijoms, piliečiams ir kitiems asmenims, Reglamento 22.5 papunktyje nurodytus dokumentus, taip pat raštus kitiems ministerijos administracijos padaliniams ir įstaigų prie ministerijos vadovams. Ministerijos darbuotojai, ministerijos pasirašytose sutartyse nurodyti kaip atsakingieji asmenys, pasirašo paslaugų, prekių priėmimo ir perdavimo aktus. Reglamento ir kitų teisės aktų nustatytais atvejais arba ministro, viceministrų ar ministerijos kanclerio rašytiniu pavedimu šiame punkte nurodyti darbuotojai turi teisę pasirašyti kitus raštus arba dokumentus. Ministerijos administracijos padalinio vadovo ar patarėjo pasirašomi raštai turi būti rengiami ministerijos administracijos padalinio vadovo, ministerijos vyriausiojo patarėjo ar ministro patarėjo blanke. Vidaus raštuose neturi būti herbo ir ministerijos rekvizitų. Ministro įsakymais ar ministerijos kanclerio potvarkiais sudarytų darbo grupių ar komisijų pirmininkai turi teisę pasirašyti informacinio pobūdžio raštus, susijusius su darbo grupės ar komisijos darbo organizavimu.“

14. Pakeičiu 59 punktą ir jį išdėstau taip:

59. Parengti teisės aktų projektai su suinteresuotomis institucijomis ir visuomene derinami naudojantis Teisės aktų informacine sistema (toliau – TAIS) Vyriausybės darbo reglamento, Teisės aktų informacinės sistemos naudojimo teisėkūrai tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. 1R-312 „Dėl Teisės aktų informacinės sistemos naudojimo teisėkūrai tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka. Įsakymų projektų derinimo TAIS terminai nustatomi atsižvelgiant į Vyriausybės darbo reglamente nustatytus teisės aktų projektų derinimo terminus. Rengiant teisės akto projekto derinimo raštą būtina darbų sekos derinimo etape nurodyti Antikorupcijos ir atitikties skyriaus vedėją. Antikorupcijos ir atitikties skyrius, parengęs teisės akto projekto antikorupcinio vertinimo pažymą, ją užregistruoja DVS ir susieja su projekto derinimo rašto projektu. Ministerijos parengtus teisės aktų projektus, išvadas dėl teisės aktų projektų kartu su jų lydimaisiais dokumentais TAIS skelbia ministerijos administracijos padalinio arba įstaigos prie ministerijos, kuri parengė teisės akto projektą, darbuotojas, tvarkantis ministerijos administracijos padalinio arba įstaigos prie ministerijos dokumentus, arba, jei jo nėra, teisės akto ar išvados projekto rengėjas.“ 

 

 

 

Sveikatos apsaugos ministras                                                                                           Arūnas Dulkys