https://www.e-tar.lt/rs/legalact/dd567520072611e4b836947d492f2f50/content_files/image001.gif

LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2010 M. VASARIO 10 D. ĮSAKYMO NR. V-105 „DĖL APELIACINĖS KOMISIJOS SKUNDAMS DĖL LIGŲ, VAISTINIŲ PREPARATŲ IR MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ KOMPENSAVIMO KOMISIJOS SPRENDIMŲ NAGRINĖTI DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2015 m.   vasario 20  d. Nr. V-235

Vilnius

 

 

Pakeičiu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. vasario 10 d. įsakymą Nr. V-105 „Dėl Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos sprendimų nagrinėti darbo reglamento patvirtinimo“ ir išdėstau jį nauja redakcija:

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL APELIACINĖS KOMISIJOS SKUNDAMS DĖL LIGŲ, VAISTINIŲ PREPARATŲ IR MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ KOMPENSAVIMO IR VERTINIMO KOMISIJŲ SPRENDIMŲ NAGRINĖTI DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

Atsižvelgdama į Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių įrašymo į kompensavimo sąrašus ir jų keitimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2002 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. 159 „Dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių įrašymo į kompensavimo sąrašus ir jų keitimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 55 ir 56 punktus,

tvirtinu Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos sprendimų nagrinėti darbo reglamentą (pridedama).“

 

 

 

Sveikatos apsaugos ministrė                                                                               Rimantė Šalaševičiūtė


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. vasario 10 d. įsakymu

Nr. V-105

(Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro

2015 m. vasario 20 d. įsakymo

Nr. V-235 redakcija)

 

 

APELIACINĖS KOMISIJOS SKUNDAMS DĖL LIGŲ, VAISTINIŲ PREPARATŲ IR MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ KOMPENSAVIMO KOMISIJOS SPRENDIMŲ NAGRINĖTI DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos sprendimų nagrinėti darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos sprendimų (toliau – apeliacija) nagrinėti (toliau – Apeliacinė komisija) darbo tvarką.

2. Apeliacinė komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymu, Lietuvos Respublikos farmacijos įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymais bei kitais teisės aktais, taip pat šiuo reglamentu.

3. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministras tvirtina Apeliacinės komisijos sudėtį ir skiria Apeliacinės komisijos pirmininką ir pirmininko pavaduotoją.

 

II SKYRIUS

APELIACINĖS KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

4. Apeliacinės komisijos svarbiausias uždavinys – įvertinti pagal pateiktas vaistų rinkodaros teisių turėtojų ar jų atstovų apeliacijas, ar Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisija, priimdama sprendimus, nepažeidė teisės aktų nustatytų sprendimų priėmimo procedūrų.

5. Įgyvendindama savo uždavinį, Apeliacinė komisija vykdo šias funkcijas:

5.1. nagrinėja užregistruotas apeliacijas;

5.2. teikia išvadas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui.

Apeliacinė komisija išvadoje teikia Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui siūlymą pavesti Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijai pakartotinai svarstyti paraišką, įvertinant Apeliacinės komisijos nurodytus trūkumus, arba palikti galioti Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos sprendimą.

 

III SKYRIUS

APELIACIJŲ PRIĖMIMO IR PASIRENGIMO NAGRINĖTI APELIACINĖS

KOMISIJOS POSĖDYJE TVARKA

 

6. Apeliacija priimama ir registruojama Sveikatos apsaugos ministerijos Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje.

7. Užregistruota apeliacija per 2 darbo dienas persiunčiama Apeliacinės komisijos pirmininkui.

8. Apeliacinės komisijos pirmininkas, gavęs apeliaciją, paveda Apeliacinės komisijos sekretoriui per 3 darbo dienas elektroniniu paštu informuoti Apeliacinės komisijos narius apie gautą apeliaciją bei raštu pateikti užklausą Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos pirmininkui dėl informacijos, susijusios su apeliacijoje nurodytomis aplinkybėmis, pateikimo. Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos pirmininkas turi pateikti prašomą informaciją ne vėliau kaip per 5 darbo dienas.

9. Gavus reikiamą informaciją iš Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas organizuojamas Apeliacinės komisijos posėdis. Apeliacinės komisijos sekretorius ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki posėdžio elektroniniu paštu pakviečia Apeliacinės komisijos narius į posėdį, taip pat jiems išsiunčia Apeliacinės komisijos posėdyje planuojamų svarstyti apeliacijų ir su jomis susijusios pateiktos papildomos informacijos kopijas. Apeliacinės komisijos sekretorius ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki posėdžio elektroniniu paštu išsiunčia kvietimą dalyvauti posėdyje ir ginče dalyvaujančių šalių atstovams.

 

IV SKYRIUS

APELIACINĖS KOMISIJOS TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ

 

10. Apeliacinė komisija turi teisę:

10.1. gauti visą informaciją, reikalingą apeliacijoms nagrinėti;

10.2. esant reikalui kviesti ir išklausyti ginče dalyvaujančių šalių atstovus;

10.3. priimti sprendimus dėl nagrinėjamų apeliacijų.

11. Apeliacinė komisija turi išnagrinėti apeliaciją ir pateikti savo išvadas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui per 30 darbo dienų nuo apeliacijos įregistravimo dienos.

12. Apeliacinės komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir nariai atsako už savo veiklą ir konfidencialios informacijos išsaugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

APELIACINĖS KOMISIJOS POSĖDŽIAI

 

13. Apeliacinės komisijos posėdžiai rengiami gavus apeliaciją pirmininko kvietimu.

14. Posėdžiams vadovauja Apeliacinės komisijos pirmininkas. Apeliacinės komisijos pirmininko nesant, posėdžiams vadovauja pirmininko pavaduotojas.

15. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai turinčių teisę balsuoti Apeliacinės komisijos narių. Apeliacinės komisijos sekretorius balso teisės neturi.

16. Apeliacinės komisijos sprendimai priimami paprasta balsų dauguma vardiniu balsavimu. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Apeliacinės komisijos pirmininko, o jam nedalyvaujant posėdyje – pirmininko pavaduotojo balsas. Apeliacinės komisijos sprendimai įforminami raštu dėl Apeliacinės komisijos posėdyje siūlomos išvados. Apeliacinės komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir nariai, nesutikdami su daugumos sprendimu, turi teisę raštu išdėstyti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie Apeliacinės komisijos posėdžio protokolo.

17. Apeliacinės komisijos sekretorius rašo Apeliacinės komisijos posėdžio protokolą ir rengia raštą dėl Apeliacinės komisijos posėdyje siūlomos išvados.

18. Apeliacinės komisijos posėdžio protokole nurodoma data, posėdžio dalyviai, nagrinėto klausimo esmė, Apeliacinės komisijos narių pastabos ir siūlymai, priimtas sprendimas ir sprendimo motyvai. Protokolas elektroniniu būdu turi būti suderintas su visais posėdyje dalyvavusiais Apeliacinės komisijos nariais. Apeliacinės komisijos protokolas turi būti pasirašytas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po posėdžio. Apeliacinės komisijos posėdžio protokolą pasirašo Apeliacinės komisijos pirmininkas, o jam nedalyvavus posėdyje – pirmininko pavaduotojas ir sekretorius.

19. Raštą dėl Apeliacinės komisijos posėdyje siūlomos išvados pasirašo Apeliacinės komisijos pirmininkas, o jam nedalyvavus posėdyje – pirmininko pavaduotojas, ir pateikia Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui.

20. Kviestų ginče dalyvaujančių šalių atstovų neatvykimas į Apeliacinės komisijos posėdį nėra kliūtis nagrinėti apeliaciją ir priimti sprendimą.

21. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui priėmus sprendimą, Apeliacinės komisijos pirmininkas paveda Apeliacinės komisijos sekretoriui per 5 darbo dienas apie priimtą sprendimą informuoti pareiškėją.

22. Apeliacinės komisijos posėdžio protokolo išrašai ir, jeigu yra, Apeliacinės komisijos pirmininko, pirmininko pavaduotojo ar nario atskiroji nuomonė paskelbiama viešai Sveikatos apsaugos ministerijos interneto svetainėje http://www.sam.lt/go.php/lit/Komisiju-veikla ne vėliau kaip per 2 darbo dienas pasirašius posėdžio, kurio metu buvo priimtas nurodytas sprendimas, protokolą.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

23. Apeliacinės komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir nariai vieną kartą per metus užpildo nustatytos formos interesų deklaraciją, pateiktą šio reglamento priede. Pasikeitus deklaruotiniems duomenims, Apeliacinės komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir nariai privalo patikslinti deklaraciją ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo duomenų pasikeitimo dienos, užpildydami ir pateikdami naują deklaraciją. Užpildytas interesų deklaracijas Apeliacinės komisijos pirmininko pavaduotojas, nariai pateikia Apeliacinės komisijos pirmininkui. Apeliacinės komisijos pirmininkas savo užpildytą interesų deklaraciją pateikia Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui. Jei pagal pateiktą interesų deklaraciją paaiškėja galimas Apeliacinės komisijos pirmininko pavaduotojo, nario interesų konfliktas, Apeliacinės komisijos pirmininkas nušalina šį asmenį nuo susijusių klausimų svarstymo ir balsavimo. Jei pagal pateiktą interesų deklaraciją paaiškėja galimas Apeliacinės komisijos pirmininko interesų konfliktas, Apeliacinės komisijos pirmininką nuo susijusių klausimų svarstymo ir balsavimo nušalina Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministras. Nusišalinimo faktas pažymimas Apeliacinės komisijos posėdžio protokole nurodant, kas ir dėl kokios priežasties nusišalino, kada išėjo ir kada sugrįžo į posėdžių salę, kabinetą ar kitą patalpą, kurioje sprendžiamas interesų konfliktą keliantis klausimas. Deklaracijos skelbiamos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos interneto svetainėje http://www.sam.lt/go.php/lit/Komisiju-veikla.

24. Apeliacinės komisijos posėdžio protokolai ir kiti dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos archyve Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________


 

Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų,

vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos

priemonių kompensavimo komisijos sprendimų nagrinėti darbo reglamento

priedas

 

APELIACINĖS KOMISIJOS SKUNDAMS DĖL LIGŲ, VAISTINIŲ PREPARATŲ IR MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ KOMPENSAVIMO KOMISIJOS SPRENDIMŲ NAGRINĖTI NARIO INTERESŲ DEKLARACIJA

 

20__ m. interesų deklaracija

 

1. Ar Jūs ar Jums artimi asmenys (sutuoktinis, sugyventinis, partneris, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka (toliau – partneris), taip pat jų tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai ir jų sutuoktiniai, sugyventiniai ar partneriai) turi tiesioginių ar netiesioginių interesų (ryšių), t. y. dirba pas kurį nors Lietuvos ar užsienio vaisto rinkodaros teisės turėtoją ar užsienio vaisto rinkodaros teisės turėtojo atstovybėje Lietuvoje ar kitaip atstovauja vaisto rinkodaros teisės turėtojui (toliau – vaistų gamintojas): turi akcijų, bendradarbiauja ir kt.?

TAIP □

NE □

Jei „TAIP“, pateikite išsamesnę informaciją, nurodydami interesų pobūdį, vaistų gamintojo pavadinimą ir kt.: ................................................................................................................................................................

2. Ar per paskutinius 5 metus Jūs ar Jums artimi asmenys turėjote finansinių santykių su vaistų gamintoju (vaistų gamintojas sumokėjo už Jūsų ar Jums artimo asmens dalyvavimą konferencijoje, kongrese, pasitarime, simpoziume ar kitur, sumokėjo honorarą už pranešimą, raštą, konsultacijas, studijas, Jūs pats dalyvavote vaistų gamintojo atliekamuose klinikiniuose tyrimuose, gavote dovanų, kurių vertė viršija 1 bazinės socialinės išmokos dydį, ir kt.)?

TAIP □

NE □

Jei „TAIP“, pateikite išsamesnę informaciją, nurodydami interesų pobūdį, vaistų gamintojo pavadinimą ir kt.................................................................................................................................................................

3. Ar per paskutinius 5 metus buvote susiję darbo santykiais su kuriuo nors vaistų gamintoju?

TAIP □

NE □

Jei „TAIP“, pateikite išsamesnę informaciją, nurodydami interesų pobūdį ir kt. ......................

................................................................................................................................................................

4. Ar yra kitų aplinkybių, galinčių turėti įtakos Jūsų, kaip Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos sprendimų nagrinėti (toliau – Apeliacinės komisijos) pirmininko, pirmininko pavaduotojo, nario objektyvumui ir nešališkumui priimant sprendimus ligų ar vaistų kompensavimo klausimais?

TAIP □

NE □

Jei „TAIP“, pateikite išsamesnę informaciją, nurodydami interesų pobūdį, vaistų gamintojo pavadinimą ir kt. ................................................................................................................................................................

5. Jeigu į nors vieną iš pateiktų klausimų atsakėte „TAIP“, dėl galimo interesų konflikto Apeliacinė komisija nušalina Jus nuo susijusių klausimų svarstymo ir balsavimo. Apeliacinės komisijos pirmininką nuo susijusių klausimų svarstymo ir balsavimo nušalina Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministras.

Patvirtinu, kad nurodyti duomenys yra teisingi ir išsamūs. Pripažįstu, kad ši deklaracija, neatleidžia nuo Apeliacinės komisijos pirmininko, pirmininko pavaduotojo ar nario pareigų, nustatytų Apeliacinės komisijos darbo reglamente. Pasikeitus šioje deklaracijoje nurodytiems duomenims, pažadu per 7 kalendorines dienas juos pateikti.

 

....................................................................................................................................................

(deklaraciją užpildžiusio asmens parašas, vardas, pavardė, deklaracijos užpildymo data)

 

Deklaracija pildoma vieną kartą per metus pirmo tų metų Apeliacinės komisijos posėdžio metu ir pateikiama Apeliacinės komisijos pirmininkui.

 

....................................................................................................................................................

(deklaraciją priėmusio asmens parašas, vardas, pavardė, data)