valstybinės augalininkystės TarnybOS

PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS

direktorius

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS AUGALININKYSTĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2015 M. RUGPJŪČIO 5 D. ĮSAKYMO NR. A1-562 „DĖL PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKIMO RINKAI KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2018 m. kovo 30 d. Nr. A1-143

Vilnius

 

 

Pakeičiu Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2015 m. rugpjūčio 5 d. įsakymą Nr. A1-562:

1.    Pakeičiu įsakymo preambulę ir ją išdėstau taip:

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos pluoštinių kanapių įstatymo 4 straipsnio 4 dalimi ir Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2013 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. 3D-867 „Dėl Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“, 27 ir 32 punktų nuostatomis:“;

2.    Pakeičiu nurodyto įsakymo 1 punktu patvirtintą Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Direktorius                                                                                                               Sergejus Fedotovas

 

patvirtinta

Valstybinės augalininkystės tarnybos prie

Žemės ūkio ministerijos direktoriaus

2015 m. rugpjūčio 5 d. įsakymu Nr. A1-562

(Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus

2018 m. kovo 30 d. įsakymo Nr. A1-143

redakcija)

 

PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKIMO RINKAI KONTROLĖS TVARKOS aprašas

 

i SKyrius 

Bendrosios nuostatos

 

1.       Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) reglamentuoja pluoštinių kanapių produktų tiekėjų (toliau – tiekėjas) įrašymo į Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų sąrašą (toliau – sąrašas) bei šio sąrašo administravimo tvarką, tiekėjų rizikos vertinimą, patikrinimų planavimą ir organizavimą, informacijos apie tiekiamus rinkai pluoštinių kanapių produktus pateikimo tvarką.

2.       Šiame tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos pluoštinių kanapių įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2013 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. 3D-867 „Dėl Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašas), Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos atliekamos ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklėse, patvirtintose Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-218 „Dėl Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos atliekamos ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklės) ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

TIEKĖJŲ SĄRAŠO ADMINISTRAVIMAS

 

3.       Į sąrašą įtraukiami tik žaliavinių ar mirkytų pluoštinių kanapių, šiaudelių, sėjai neskirtos pluoštinių kanapių sėklos ir sėjai skirtos pluoštinių kanapių sėklos (toliau – produktai) tiekėjai.

4.       Tiekėjas (augintojas), norintis, kad jį įrašytų į sąrašą, Valstybinei augalininkystės tarnybai prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Augalininkystės tarnyba) pateikia prašymą įtraukti į Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų sąrašą (toliau – prašymas) (1 priedas). Prašymas gali būti pateikiamas paštu (Ozo g. 4A, 08200 Vilnius), elektroniniu paštu info@vatzum.lt ar asmeniškai atvykus į Augalininkystės tarnybą ar jos regioninį skyrių.

5.       Augalų dauginamosios medžiagos skyriaus (toliau – ADM skyrius) valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, (toliau – darbuotojas) ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos patikrina prašymą:

5.1. ar jame yra nurodyta visa privaloma informacija ir, jei prašymą pateikia juridinis asmuo, tai ji atitinka Juridinių asmenų registro duomenis;

5.2. jei trūksta informacijos ir, taikant vieno langelio principą, nėra galimybės gauti šią informaciją iš kitų Augalininkystės tarnybos struktūrinių padalinių ar viešojo administravimo subjektų, per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos, ADM skyrius rengia raštą ar elektroniniu paštu informuoja tiekėją apie reikalingą papildomą informaciją.

6.       Jei prašyme pateikta visa privaloma informacija ir rinkai bus tiekiami produktai, ADM skyriaus darbuotojas parengia Augalininkystės tarnybos direktoriaus įsakymo dėl tiekėjo įtraukimo į sąrašą projektą.

7.       Sąraše kaupiami ir viešai skelbiami duomenys:

7.1.    tiekėjo vardas, pavardė / pavadinimas;

7.2.    juridinio asmens kodas;

7.3.    tiekėjui suteiktas unikalus numeris (pvz., 18M-1PK), kurį sudaro:

7.3.1. įrašymo į sąrašą metų paskutiniai du skaitmenys – pvz., „18“;

7.3.2. regiono kodas (pagal tiekėjo buveinės adresą) – pvz., „M“ (regionų kodai: A – Alytaus, K – Kauno, KL – Klaipėdos, M – Marijampolės, P – Panevėžio, S – Šiaulių, T – Tauragės, TE – Telšių, U – Utenos, V – Vilniaus);

7.3.3. įrašymo į sąrašą eilės numeris – pvz., „1“;

7.3.4. nuoroda „PK“ – pluoštinių kanapių produktų tiekėjas;

7.4.    kontaktinė tiekėjo informacija (elektroninio pašto adresas ir (ar) telefono numeris).

8.       Sąrašą ADM skyriaus darbuotojas skelbia Augalininkystės tarnybos interneto svetainėje. Sąrašas saugomas skaitmeninėje laikmenoje.

9.       Į sąrašą įtrauktas tiekėjas informuojamas paštu ar elektroniniu paštu apie jo įtraukimą į sąrašą.

10.     Tiekėjas išbraukiamas iš sąrašo:

10.1.  gavus raštišką tiekėjo ar jo įgalioto asmens prašymą (laisvos formos) išbraukti iš sąrašo;

10.2.  jei tiekėjo (fizinio asmens) artimieji giminaičiai (artimieji giminaičiai suprantami taip, kaip juos apibrėžia Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 straipsnis) ar įgaliotieji asmenys pateikia išrašą iš Gyventojų registro tiekėjo mirties atveju;

10.3jei viešai paskelbiama ar gaunama informacija iš kitų įstaigų, kad tiekėjas (juridinis asmuo) nutraukė veiklą, yra bankrutavęs, likviduotas ar išregistruotas iš Juridinių asmenų registro.

11.     Sąrašas atnaujinamas pasikeitus tiekėjo:

11.1.  kontaktinei informacijai ir jam apie tai pranešus Augalininkystės tarnybai raštu. Sąrašas atnaujinamas, bet tiekėjui suteiktas unikalus numeris sąraše lieka toks pat;

11.2.  pavadinimui ar vardui, pavardei ar juridinio asmens kodui ir jam apie tai pranešus Augalininkystės tarnybai raštu;

11.3.  Augalininkystės tarnybos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, (toliau – Augalininkystės tarnybos darbuotojai) užfiksavus tiekėjo pavadinimo ar vardo, pavardės ar juridinio asmens kodo pasikeitimus Juridinių asmenų ar Lietuvos Respublikos gyventojų registruose.

12.     Augalininkystės tarnybos direktoriaus įsakymo dėl tiekėjo įtraukimo į sąrašą pakeitimo projektas parengiamas 10 punkte ir 11.2–11.3 papunkčiuose nurodytais atvejais.

13Pasirašytas ir užregistruotas Augalininkystės tarnybos direktoriaus įsakymas dėl pluoštinių kanapių produktų tiekėjo įtraukimo į sąrašą / dėl tiekėjo išbraukimo iš sąrašo / dėl tiekėjo informacijos pakeitimo sąraše per 3 darbo dienas yra skelbiamas Augalininkystės tarnybos interneto svetainėje (http://www.vatzum.lt).

14.     Apie pakeitimus sąraše tiekėjas informuojamas paštu ar elektroniniu paštu, siunčiant jam nuorodą į įsakymą, susijusį su pakeitimu.

15.     Informacija apie į sąrašą įrašytus ar iš jo išbrauktus tiekėjus ir pasikeitusius jų kontaktus skelbiama viešai Licencijų informacinėje sistemoje, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. liepos 18 d. nutarimu Nr. 937 „Dėl Licencijavimo pagrindų aprašo patvirtinimo“.

 

III SKYRIUS

TIEKĖJŲ PAtikrinimų Planavimas

 

16.     Tiekėjų patikrinimai planuojami atsižvelgiant į tiekėjų rizikos vertinimo metu nustatytą tiekėjų rizikingumo lygį.

17.     Regioninis skyrius kiekvienais metais ne vėliau kaip iki spalio 20 d. ADM skyriui teikia Metinę pluoštinių kanapių produktų tiekėjų veiklos rizikos įvertinimo ataskaitą (2 priedas). Šios ataskaitos duomenys atnaujinami po kiekvieno tiekėjų patikrinimo ir saugomi regioniniuose skyriuose, elektroninėse laikmenose.

18.     Tiekėjų rizikos vertinimas atliekamas ir rizikingumo lygis nustatomas pagal tiekėjų vertinimo kriterijus, pateiktus šio tvarkos aprašo 1 lentelėje.

 

1 lentelė. Tiekėjų vertinimo kriterijai

Vertinimo kriterijai

Balai

1. Pluoštinių kanapių auginimas

auginamos

1

neauginamos

0

2. Ruošiami ir rinkai tiekiami produktai

žaliavinės ar mirkytos pluoštinės kanapės, šiaudeliai, sėjai neskirtos pluoštinių kanapių sėklos ir (ar) sėjai skirtos pluoštinių kanapių sėklos

5

tik sėjai neskirtos pluoštinių kanapių sėklos ir sėjai skirtos pluoštinių kanapių sėklos

2

tik sėjai skirtos pluoštinių kanapių sėklos

1

produkcija negauta (pvz., dėl oro sąlygų įtakos ar pasėlis sunaikintas nustačius neatitikimų auginimo priežiūros metu)

0

3. Produktų kilmė

iš pačių išaugintų ir iš kito tiekėjo įsigytų pluoštinių kanapių

2

iš kito tiekėjo įsigytų pluoštinių kanapių

1

iš pačių išaugintų pluoštinių kanapių

0

4. Sėjai neskirtos sėklos (per)fasavimas

atliekamas

1

neatliekamas

0

5. Sandėliavimo vietos deklaravimas

nedeklaruotas

5

deklaruotas pavėluotai (po rugsėjo 1 d.)

2

sandėliavimas nevykdomas (pvz., produkcija nupjovus nuperkama tiesiai iš lauko)

0

6. Paskutinio pluoštinių kanapių auginimo, produktų fasavimo, perfasavimo, sandėliavimo, prekybos patikrinimo rezultatai (atsižvelgiama į pluoštinių kanapių augintojo ar tiekėjo planinio ar neplaninio patikrinimo, išskyrus pakartotinį patikrinimą, rezultatus)

nustatyti pažeidimai

5

nustatyti mažareikšmiai pažeidimai ir duotos pastabos

1

nenustatyta pažeidimų

0

7. Pranešimų, susijusių su pluoštinių kanapių auginimu, ir Įsigytos pluoštinių kanapių sėklos, užsėtų plotų ir derliaus, įsigytų, parduotų bei sunaudotų savo reikmėms produktų registracijos žurnalo kopijos (toliau – žurnalo kopija) pateikimas

pranešimai ir (ar) žurnalo kopija nepateikti

5

pranešimai ir (ar) žurnalo kopija pateikti pavėluotai

2

pranešimai ir (ar) žurnalo kopija pateikti laiku

0

8. Produktų įvežimas iš ne ES šalių

tiekėjas įvežė produktus, bet apie tai neinformavo Augalininkystės tarnybos

5

tiekėjas produktų neįveža

0

9. Informacija apie galimai daromus teisės aktų pažeidimus, remiantis gautais pranešimais, skundais ir kita pateikta informacija

gauta ir pasitvirtino

5

gauta, bet nepasitvirtino

1

negauta

0

 

19.     Tiekėjų rizikingumo laipsniai išskiriami pagal 2 lentelę.

 

 

 

2 lentelė. Produktų tiekėjų rizikingumas

Rizikingumas

Apibūdinimai

Tiekėjo rizikos laipsnio reikšmė

Didelis

Pagal 1 lentelę tiekėjas įvertintas 25 ir daugiau balų

III

Vidutinis

Pagal 1 lentelę tiekėjas įvertintas 16–24 balais

II

Mažas

Pagal 1 lentelę tiekėjas įvertintas iki 15 balų

I

 

20.     Tiekėjų patikrinimų planas sudaromas atsižvelgiant į Ūkio subjektų veiklos priežiūros taisykles, regioniniuose skyriuose turimus žmogiškuosius išteklius, sąrašą, tiekėjo rizikingumo lygį ir kitą turimą informaciją.

21.     Regioniniai skyriai rengia ir ne vėliau kaip iki lapkričio 5 d. ADMS skyriui teikia Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimų planą (toliau – Tiekėjų patikrinimų planas) (3 priedas) .xls ir .pdf formatais. Tiekėjų patikrinimų plane kiekvieno tiekėjo rizikingumo lygis balais ir laipsniais nurodomas iš regioninio skyriaus parengtos Metinės pluoštinių kanapių produktų tiekėjų veiklos rizikos įvertinimo ataskaitos, o planuojama patikrinimo data regioninio skyriaus pasirenkama individualiai.

22.     Atsižvelgdamas į regioninių skyrių pateiktus Tiekėjų patikrinimų planus, ADM skyrius iki gruodžio 1 d. rengia metinį tiekėjų patikrinimų plano projektą ir teikia jį tvirtinti Augalininkystės tarnybos direktoriui. Jame turi būti numatyta patikrinti 80 proc. didelio, 30 proc. vidutinio rizikingumo ir 5 proc. mažo rizikingumo tiekėjų visos šalies mastu. Vidutinio ir mažo rizikingumo tiekėjai į planą įtraukiami rotacijos tvarka. Jei du metus iš eilės patikrinus tiekėją jo veikloje nėra nustatyta pažeidimų, trečiaisiais metais į patikrinimų planą jis nėra įtraukiamas, nepriklausomai nuo jam priskirto rizikingumo laipsnio.

23.     Patvirtintas metinis tiekėjų patikrinimų planas ar jo pakeitimas skelbiamas Augalininkystės tarnybos interneto svetainėje.

24.     Metinis tiekėjų patikrinimų planas gali būti keičiamas išimtiniais atvejais. Esant svarbioms priežastims pakeisti planą, regioninio skyriaus vedėjas ar jį pavaduojantis asmuo rašo tarnybinį pranešimą dėl metinio tiekėjų patikrinimų plano pakeitimo (nurodydamas pakeitimo priežastį) ne vėliau kaip 15 darbo dienų prieš planuojamą tiekėjo patikrinimą. Atsižvelgdamas į tarnybinį pranešimą, ADM skyrius per 3 darbo dienas nuo informacijos gavimo iš regioninio skyriaus, rengia metinio tiekėjų patikrinimų plano pakeitimo projektą ir teikia jį tvirtinti Augalininkystės tarnybos direktoriui.

 

IV SKYRIUS

TIEKĖJŲ PAtikrinimų organizavimas

 

25.     Tiekėjų veiklos patikrinimus organizuoja regioninių skyrių vedėjai Ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklėse nustatyta tvarka.

26.     Tiekėjų veiklos patikrinimus regioninių skyrių vedėjai atlieka turėdami Augalininkystės tarnybos direktoriaus ar jį pavaduojančio asmens pasirašytą Augalininkystės tarnybos direktoriaus patvirtintos formos pavedimą, o regioninių skyrių ar kitų struktūrinių padalinių darbuotojai – savo tiesioginio vadovo ar jį pavaduojančio asmens pasirašytą pavedimą.

27.     Planinis patikrinimas turi būti atliktas per tiekėjų patikrinimų plane nurodytą laikotarpį. Neplaniniai patikrinimai atliekami ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo pranešimo ar skundo gavimo regioniniame skyriuje dienos, esant vienam ar keliems pagrindams, nurodytiems Ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklėse, bei nuo prašymo dėl sėklų kokybės tyrimų atlikimo gavimo elektroniniu paštu iš ADM skyriaus dienos. Prašymus dėl sėklų kokybės tyrimų atlikimo ADM skyriui elektroniniu paštu teikia Augalininkystės produktų kokybės tyrimų laboratorija (skyrius). Neplaniniai patikrinimai gali būti atliekami ir atsižvelgiant į pluoštinių kanapių augintojų ir (arba) tiekėjų pateiktą informaciją pagal šio tvarkos aprašo 26–28 punktų reikalavimus, siekiant patikrinti pateiktus duomenis.

28.     Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai kontrolės metu vadovaujamasi Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo 31 ir 34 punktuose nustatyta tvarka bei atsižvelgiama į 4.10 papunkčio reikalavimus. Tuo atveju, jei tikrinama sėjai skirta pluoštinių kanapių sėkla, papildomai tikrinama pluoštinių kanapių sėklos kokybės, ženklinimo, fasavimo, perfasavimo ir sandėliavimo (laikymo) reikalavimų atitiktis teisės aktų reikalavimams, fasuočių, skirtų pluoštinių kanapių sėklai perfasuoti, kiekio apskaitos dokumentai.

29.     Tiekėjo patikrinimo metu Augalininkystės tarnybos darbuotojai vadovaujasi Mažareikšmių teisės aktų reikalavimų pažeidimų nustatymo rekomendacijomis, patvirtintomis Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2016 m. rugpjūčio 18 d. įsakymu Nr. A1-472 „Dėl Mažareikšmių teisės aktų reikalavimų pažeidimų nustatymo rekomendacijų patvirtinimo“.

30.     Atliekant tiekėjų patikrinimus dviem egzemplioriais pildomos Patikrinimo akto ir Tiekiamų rinkai pluoštinių kanapių produktų (išskyrus gaminius, maisto produktus ar pašarus) kontrolinio klausimyno, Tiekiančių rinkai augalų dauginamąją medžiagą ir (ar) pluoštinių kanapių produktus tiekėjų dokumentinio patikrinimo išvados ar Neplaninio pakartotinio (grįžtamojo) patikrinimo išvados (toliau – priedai) formos, patvirtintos Augalininkystės tarnybos direktoriaus.

31.     Gavus skundą ar pranešimą dėl pluoštinių kanapių, auginamų sodininkystės tikslais, augintojų vykdomo galimai neteisėto pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai, pildomos Patikrinimo akto ir Pluoštinių kanapių augintojo, auginusio pluoštines kanapes sodininkystės tikslais, dokumentinio patikrinimo išvados formos, patvirtintos Augalininkystės tarnybos direktoriaus.

32.     Vienas Patikrinimo akto egzempliorius lieka Augalininkystės tarnybos darbuotojui, kuris atliko patikrinimą, kitas pasirašytinai perduodamas tiekėjui. Jeigu tikrintas tiekėjas atsisako pasirašyti Patikrinimo aktą ir (ar) jo priedus, tai pažymima Patikrinimo akte ir jo prieduose (dokumentuose pasirašo Augalininkystės tarnybos darbuotojas bei, esant galimybei, liudininkai). Klausimynuose atsakant į klausimą ar teiginį kiekviename punkte pasirenkamas vienas iš trijų atsakymų: „taip“, „ne“ ar „neaktualu“.

33.     Patikrinimo metu surašyti dokumentai registruojami pagal Augalininkystės tarnybos einamųjų metų dokumentacijos planą ir saugomi nustatyta tvarka.

34.     Nustatę pažeidimų, susijusių su pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai kontrole (patikrinimų metu, gavus teisėsaugos institucijų pranešimus ar tiekėjams laiku nepateikus Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos apraše nurodytų dokumentų kopijų), Augalininkystės tarnybos darbuotojai Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka sprendžia dėl tiekėjų patraukimo administracinėn atsakomybėn pagal Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 341 straipsnį.

35.     Nustačius, kad tiekėjai nevykdo Patikrinimo akto prieduose užfiksuotų nurodymų ar Augalininkystės tarnybos darbuotojų nurodymų, Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka sprendžiama dėl tiekėjų patraukimo atsakomybėn pagal Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 505 straipsnį.

 

V SKYRIUS

INFORMACIJOS PATEIKIMAS

 

36.     Pluoštinių kanapių augintojai ir tiekėjai kasmet iki liepos 30 d., o pluoštinių kanapių augintojai, auginantys pluoštines kanapes sodininkystei, iki balandžio 1 d. Augalininkystės tarnybos regioniniam skyriui (pagal vykdomos veiklos adresą) turi pateikti Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo 6 punkte ir 35.7 papunktyje nurodyto žurnalo kopiją.

37.     Prieš tiekdami rinkai įsivežtus Produktus, tiekėjai atitinkamam Augalininkystės tarnybos regioniniam skyriui (pagal vykdomos veiklos adresą) turi pateikti pranešimą pagal Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo 29.1 papunkčio reikalavimus.

38.     Pasikeitus Produktų sandėliavimo vietos adresui, tiekėjai, atsižvelgdami į Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo 4.8 ir 29.4 papunkčių reikalavimus, apie pasikeitimą turi informuoti atitinkamą Augalininkystės tarnybos regioninį skyrių (pagal vykdomos veiklos adresą), nurodydami naują adresą (per 10 darbo dienų nuo adreso pasikeitimo).

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

39.          Asmenys, pažeidę šį tvarkos aprašą, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

 

____________________

 

Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai

kontrolės tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Prašymo įtraukti į Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų sąrašą forma)

 

     

(tiekėjo pavadinimas / vardas, pavardė)

     

(juridinio / fizinio asmens kodas)

     

(buveinės / gyvenamosios vietos adresas (gatvė, namo ir buto numeris, miestas, miestelis ar kaimas, savivaldybės pavadinimas)

     

(telefono Nr. ir (ar) el. pašto adresas)

 

Valstybinei augalininkystės tarnybai

prie Žemės ūkio ministerijos

 

PRAŠYMAS

ĮTRAUKTI Į PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKĖJŲ SĄRAŠĄ

 

      Nr.*

(data)

     

(sudarymo vieta)

 

Prašau įtraukti mane į Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų sąrašą. Tieksiu rinkai pluoštinių kanapių produktus (tinkamą pažymėti ´ ):

 

 

žaliavinės ar mirkytos kanapės

 

sėjai neskirtos kanapių sėklos

 

 

 

 

 

šiaudeliai

 

sėjai skirtos kanapių sėklos

 

Prekybos pluoštinių kanapių produktais vietos adresas:

     

 

 

 

 

Pluoštinių kanapių produktų sandėliavimo vietos adresas:

     

 

 

Vadovaujantis Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2013 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. 3D-867 „Dėl Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“, 6 ir 29 punktais, pluoštinių kanapių produktų tiekėjai privalo:

1. prieš tiekdami rinkai pluoštinių kanapių produktus informuoti Valstybinę augalininkystės tarnybą prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – VATŽŪM) apie ketinamus įsivežti produktus, nurodant pluoštinių kanapių produktų pavadinimą, kiekį ir tiekimo rinkai tikslą;

2. pildyti patvirtintos formos Įsigytos pluoštinių kanapių sėklos, užsėtų plotų ir derliaus, įsigytų, parduotų bei sunaudotų savo reikmėms produktų registracijos žurnalą ir jo kopiją kasmet, iki liepos 30 d. pateikti VATŽŪM;

3. kontrolės metu pareigūnams pateikti VATŽŪM (jei pluoštinių kanapių produktai gauti iš Lietuvoje išaugintų pluoštinių kanapių) ar kitos šalies atsakingosios institucijos (jei pluoštinių kanapių produktai importuojami iš trečiųjų šalių) išduotą pažymą, kuria įrodoma, kad pluoštinių kanapių produktai gauti iš kanapių veislių, kuriose THC kiekis neviršija 0,2 proc.

4. pluoštinių kanapių produktus laikyti sandėliuose, apie kuriuos pranešta VATŽŪM.

 

Susipažinau su reikalavimais

 

 

Pastaba. *Pildo tik juridinis asmuo.

 

     

 

     

 

          

(Pareigų pavadinimas*)

 

(Parašas)

 

(Vardas ir pavardė)

 

 

Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai

kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Metinė pluoštinių kanapių produktų tiekėjų veiklos rizikos įvertinimo ataskaitos forma)

 

VALSTYBINĖS AUGALININKYSTĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS

____________________________________________ SKYRIUS

 

________M. PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKĖJŲ VEIKLOS RIZIKOS VERTINIMO ATASKAITA

 

 

Nr.

 

(data)

 

 

 

(sudarymo vieta)

 

Eil. Nr.

Pluoštinių kanapių produkto tiekėjo

Vertinimo kriterijai (balais)

Pastabos

Rizikingumo lygis

Pavadinimas / vardas, pavardė

Adresas

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Paskutinio patikrinimo data

balų suma

laipsnis*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*III – rizikingiausias, II – vidutinio rizikingumo, I – mažo rizikingumo.

(Pareigų pavadinimas)

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

 

Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimų plano forma)

 

VALSTYBINĖS AUGALININKYSTĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS

 

REGIONINIS SKYRIUS

 

PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKĖJŲ

 

M. PATIKRINIMŲ PLANAS

 

 

Nr.

 

(data)

 

 

 

(sudarymo vieta)

 

Eil. Nr.

Patikrinimo data

Pluoštinių kanapių produktų tiekėjo

Rizikingumo lygis

mėn.

sav.

pavadinimas / vardas, pavardė

adresas

balai

laipsnis*

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*III – didelis rizikos lygis, II – vidutinis rizikos lygis, I – mažas rizikos lygis.

 

 

 

 

 

 

 

 

(Pareigų pavadinimas)

 

(Parašas)

 

(Vardas ir pavardė)