NACIONALINĖS MOKĖJIMO AGENTŪROS

PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL NACIONALINĖS MOKĖJIMO AGENTŪROS PRIE ŽEMĖS ŪKIO

MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2017 M. SPALIO 25 D. ĮSAKYMO NR. BRA-152 „DĖL 2014–2020 M. PROGRAMINIO LAIKOTARPIO VIETOS PROJEKTŲ, PATEIKTŲ PO 2017 M. RUGSĖJO 1 D. PAGAL VIETOS PLĖTROS STRATEGIJAS, ĮGYVENDINAMAS BENDRUOMENIŲ INICIJUOTOS VIETOS PLĖTROS BŪDU, ADMINISTRAVIMO PROCEDŪROS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2019 m. vasario 15 d. Nr. BRA-11

Vilnius

 

 

P a k e i č i u 2014–2020 m. programinio laikotarpio vietos projektų, pateiktų po 2017 m. rugsėjo 1 d. pagal vietos plėtros strategijas, įgyvendinamas bendruomenių inicijuotos vietos plėtros būdu, administravimo procedūros aprašą, patvirtintą Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2017 m. spalio 25 d. įsakymu Nr. BRA-152 „Dėl 2014–2020 m. programinio laikotarpio vietos projektų, pateiktų po 2017 m. rugsėjo 1 d. pagal vietos plėtros strategijas, įgyvendinamas bendruomenių inicijuotos vietos plėtros būdu, administravimo procedūros aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 12 punkto lentelės 8 punktą ir jį išdėstau taip:

8. Vertinimo rezultatų peržiūra

VPS vykdytojos vadovas arba jo įgaliotas asmuo peržiūri vertintojo atlikto vertinimo rezultatus. Jeigu paraiška grąžinama, grąžinimo priežastys nurodomos vietos projekto pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo ataskaitoje (Procedūros aprašo 10 priedas).

Pavyzdinė vietos projekto pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo ataskaitos forma (Procedūros aprašo 10 priedas).“

 

2. Pakeičiu 12 punkto lentelės 9 punktą ir jį išdėstau taip:

9. Vertinimo rezultatų patvirtinimas

Peržiūrėjęs vertintojo išvadas, VPS vykdytojos vadovas arba jo įgaliotas asmuo vertinimo rezultatus patvirtina pasirašydamas vertinimo ataskaitoje (Procedūros aprašo 10 priedas) (jeigu vertinimo rezultatų peržiūrą ir patvirtinimą atlieka įgaliotas asmuo, turi būti raštiškas VPS vykdytojos vadovo pavedimas).

Apie vertinimo rezultatų peržiūros pabaigą pažymima VP paraiškos administravimo kontroliniame žymų lape. Toliau atliekamas šio proceso 10 žingsnis.

1.   Pavyzdinė vietos projekto pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo ataskaitos forma (Procedūros aprašo 10 priedas);

2.   Pavyzdinė vietos projekto paraiškos administravimo kontrolinio žymų lapo forma (Procedūros aprašo 7 priedas).

 

3. Pakeičiu 12 punkto lentelės 11 punktą ir jį išdėstau taip:

11. Sudaromi VP pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo rezultatų sąrašai

VPS vykdytojos atsakingas asmuo, gavęs visas VPS vykdytojos vadovo arba jo įgalioto asmens vertinimo rezultatų patvirtintas bylas, vadovaudamasis VP administravimo taisyklių 90 punktu (kaimo vietovių ar dvisektorių VVG atveju) / ŽRVVG VP administravimo taisyklių 87 punktu (ŽRVVG atveju), sudaro du VP pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo rezultatų sąrašus:

1.  VP paraiškų, surinkusių ne mažiau kaip 40 balų, sąrašą (kaimo vietovių ar dvisektorių VVG atveju) / VP paraiškų, surinkusių ne mažesnį nei patvirtintame FSA nurodytą privalomą mažiausią balų skaičių, sąrašą (ŽRVVG atveju);

2.  VP paraiškų, surinkusių mažiau kaip 40 balų, sąrašą (kaimo vietovių ar dvisektorių VVG atveju) / VP paraiškų, nesurinkusių mažiausio privalomo patvirtintame FSA nurodyto balų skaičiaus, sąrašą (ŽRVVG atveju).

 

Kai kaimo vietovės ar dvisektorės VVG VP yra integruotas arba dvisektoris, laikoma, kad VP pakankamai kokybiškas ir sukurs pakankamą pridėtinę vertę siekiant VPS tikslų, jeigu VP pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo metu kiekvienai integruoto arba dvisektorio VP sudėtinei daliai suteikiama ne mažiau kaip po 40 balų. Kiekviena kaimo vietovės ar dvisektorės VVG integruoto arba dvisektorio VP sudėtinė dalis, skirta skirtingoms kvietime teikti VP nurodytoms VPS priemonėms ar jos veiklos sritims įgyvendinti, konkuruoja su visais pagal konkrečią VPS priemonę ar jos veiklos sritį pateiktais VP (įskaitant paprastus VP).

 

Sąrašai segami į konkretaus kvietimo bendrą dokumentų bylą.

1. VP pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo ataskaitos;

2. VP pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo rezultatų sąrašai.“

 

4. Pakeičiu 12 punkto lentelės 12 punktą ir jį išdėstau taip:

12. Priimamas sprendimas dėl pridėtinės vertės (kokybės) sąrašų

Kaimo vietovių ar dvisektorių VVG VP paraiškų, surinkusių ne mažiau kaip 40 balų, sąrašas / ŽRVVG VP paraiškų, surinkusių ne mažesnį nei patvirtintame FSA nurodytą privalomą mažiausią balų skaičių, sąrašas perduodamas VPS vykdytojos vadovo (ar jo įgalioto asmens) paskirtam atsakingam asmeniui įvertinti, ar visiems projektams užtenka konkretaus kvietimo biudžeto lėšų. Toliau atliekamas šio proceso 13 žingsnis.

Kaimo vietovių ar dvisektorių VVG VP paraiškų, surinkusių mažiau kaip 40 balų, sąraše esantys VP laikomi nepakankamai kokybiškais ir nesukuriančiais pakankamai pridėtinės vertės siekiant VPS tikslų. Į šį sąrašą įtrauktų VP paraiškų vertinimas laikomas baigtu (visus šiame sąraše esančius pareiškėjus VPS vykdytojos darbuotojai informuoja raštu per 5 (penkias) darbo dienas nuo sąrašo sudarymo, nurodydami konkretaus VP vertinimo rezultatų priežastis). ŽRVVG atveju projektai laikomi nepakankamai kokybiškais ir nesukuriančiais pakankamai pridėtinės vertės siekiant VPS tikslų, kai jie yra įtraukti į paraiškų, nesurinkusių mažiausio privalomo patvirtintame FSA nurodyto balų skaičiaus, sąrašą. Tokius pareiškėjus ŽRVVG darbuotojai informuoja ŽRVVG VP administravimo taisyklių 88 punkte nustatyta tvarka po ŽRVVG VP atrankos komiteto arba valdymo organo sprendimo.

VP pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo rezultatų sąrašai.

 

5. Pakeičiu 12 punkto lentelės 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Nustatoma, ar visiems projektams, surinkusiems reikiamą pridėtinės vertės (kokybės) balų skaičių, užtenka kvietimo biudžeto lėšų

VPS vykdytojos atsakingas asmuo patikrina, ar visiems kaimo vietovių ar dvisektorių VVG VP paraiškų, surinkusių ne mažiau kaip 40 balų, sąraše / ŽRVVG VP paraiškų, surinkusių ne mažesnį nei patvirtintame FSA nurodytą privalomą mažiausią balų skaičių, sąraše užtenka konkretaus kvietimo biudžeto lėšų (patikrinama pagal kvietimo biudžeto lėšas (Eur) atitinkamai priemonei / veiklos sričiai ir paraiškose prašomas paramos sumas Eur)). Jeigu yra gauta kaimo vietovių ar dvisektorės VVG integruotų arba dvisektorių VP, kiekviena integruoto arba dvisektorio VP sudėtinė dalis, skirta skirtingoms kvietime teikti VP nurodytoms VPS priemonėms ar jos veiklos sritims įgyvendinti, konkuruoja su visais pagal konkrečią VPS priemonę ar jos veiklos sritį pateiktais VP (įskaitant paprastus VP).

Jeigu visiems VP, surinkusiems reikiamą balų skaičių, užtenka konkretaus kvietimo biudžeto lėšų, VP paraiškų atrankos vertinimas laikomas baigtu. Kaimo vietovių ir dvisektorių VVG pareiškėjai apie tai informuojami šio proceso 14 žingsnyje nurodyta tvarka.

Jeigu visiems VP, surinkusiems reikiamą balų skaičių, neužtenka konkretaus kvietimo biudžeto lėšų, atliekamas šio proceso 15 žingsnis.

Konkretaus kvietimo biudžetas“.

 

6. Pakeičiu 12 punkto lentelės 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Siunčiamas IP pareiškėjams

 

(netaikoma ŽRVVG)

Kaimo vietovių ar dvisektorės VVG atsakingas asmuo, nustatęs, kad visiems VP, surinkusiems ne mažiau kaip 40 balų, užtenka konkretaus kvietimo biudžeto lėšų, išsiunčia IP visiems šiuos VP pateikusiems pareiškėjams, kuriame patvirtina, kad jų VP idėja pripažinta sukuriančia pakankamą pridėtinę vertę siekiant VPS tikslų už pagrįstą kainą ir galėtų būti finansuojama iš paramos VPS įgyvendinti, jeigu būtų įgyvendintos visos konkrečios priemonės / veiklos srities, pagal kurią planuojama įgyvendinti VP, patvirtintame FSA nurodytos tinkamumo finansuoti sąlygos, ir nurodo pareiškėjui pateikti visus patvirtintame priemonės / veiklos srities FSA ir VP administravimo taisyklėse (bei vertintojų vertinimo ataskaitose) nurodytus dokumentus, kurie nepateikti kartu su paraiška ir turi būti pateikti iki VP atrankos vertinimo pabaigos. IP pareiškėjui išsiuntimo faktą VPS vykdytojos atsakingas asmuo fiksuoja VP paraiškos administravimo kontroliniame žymų lape (Procedūros aprašo 7 priedas).

IP siunčiamas tokiu el. pašto adresu, kokį pareiškėjas yra nurodęs VP paraiškoje.

ŽRVVG VP atveju šis žingsnis neatliekamas.

1. IP pareiškėjams;

2. Pavyzdinė vietos projekto paraiškos administravimo kontrolinio žymų lapo forma (Procedūros aprašo 7 priedas).

 

7. Pakeičiu 12 punkto lentelės 15 punktą ir jį išdėstau taip:

15. Sudaromas preliminarus pirmasis (ir antrasis, kai taikoma) VP prioritetinis sąrašas

Jeigu visiems kaimo vietovių ar dvisektorių VVG projektams, surinkusiems ne mažiau kaip 40 balų, / ŽRVVG projektams, surinkusiems ne mažesnį nei patvirtintame FSA nurodytą privalomą mažiausią balų skaičių, neužtenka konkretaus kvietimo biudžeto lėšų, VP paraiškų atrankos vertinimas tęsiamas toliau.

VPS vykdytojos atsakingas asmuo vadovaudamasis VP administravimo taisyklių 95.1–95.2 papunkčiuose (kaimo vietovių ar dvisektorių VVG atveju) / ŽRVVG VP administravimo taisyklių 90.1–90.2 papunkčiuose (ŽRVVG atveju) pateikta informacija sudaro pirmąjį preliminarų prioritetinį sąrašą:

1. surikiuoja VP paraiškas pirmumo tvarka pagal surinktą balų skaičių – nuo daugiausiai balų surinkusios VP paraiškos iki mažiausiai balų (kaimo vietovių ar dvisektorių VVG VP atveju – ne mažiau kaip 40; ŽRVVG VP atveju – ne mažiau kaip privalomą mažiausią balą) surinkusios VP paraiškos;

2. nustato pereinamąjį balą (atsižvelgiant į kvietimo biudžeto sumą (Eur) pagal atskiras VPS priemones ar veiklos sritis ir VP paraiškose prašomas paramos sumas (Eur), įvertinama, kiek kvietimo biudžeto lėšomis gali būti paremta daugiausiai balų surinkusių VP paraiškų, t. y. nustatomas mažiausias VP pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo metu suteiktas balas, kurį surinkusioms visoms VP paraiškoms užtenka kvietimo biudžeto lėšų).

Sąrašas segamas į konkretaus kvietimo bendrą dokumentų bylą.

Kaimo vietovių ar dvisektorių VVG pareiškėjams, kuriems užtenka kvietimo biudžeto lėšų (patekusiems į VP prioritetinį sąrašą), išsiunčiamas IP šio proceso 14 žingsnyje aprašyta tvarka.

VPS vykdytojos valdymo organas (kaimo vietovių ar dvisektorių VVG atveju) / VPS vykdytojos valdymo organas arba ŽRVVG VP atrankos komitetas (ŽRVVG atveju) turi teisę nuspręsti sudaryti preliminarų antrąjį prioritetinį sąrašą pagal antrinius prioritetinius kriterijus, nurodytus VP administravimo taisyklių 95.3 papunktyje (kaimo vietovių ar dvisektorių VVG atveju) / ŽRVVG VP administravimo taisyklių 90.3 papunktyje (ŽRVVG atveju), jei yra keletas to paties kvietimo VP, susirinkusių vienodą balų sumą, tačiau esančių žemiau pereinamojo balo ir daliai tokių VP užtenka kvietimo biudžeto lėšų.

 

Gali būti sudarytas kaimo vietovių ar dvisektorių VVG VP, kurie atlikus pridėtinės vertės (kokybės) vertinimą surinko ne mažiau kaip 40 balų ir kuriems po pirmojo preliminaraus prioritetinio sąrašo įvertinimo ir antrojo preliminaraus prioritetinio sąrašo įvertinimo (jeigu toks buvo atliekamas) neužteko kvietimo biudžeto lėšų daugiau nei vienam VP įgyvendinti, rezervinis VP sąrašas, kuris administruojamas VP administravimo taisyklėse nustatyta tvarka, arba po visų to paties kvietimo metu gautų VP paraiškų vertinimo VPS vykdytojos darbuotojai siūlo kaimo vietovių ar dvisektorės VPS vykdytojos VP atrankos komitetui išbraukti juos iš VP sąrašo ir toliau neadministruoti. Apie VPS vykdytojos VP atrankos komiteto sprendimą pareiškėjai, kuriems neužteko kvietimo biudžeto lėšų, informuojami VP administravimo taisyklių 98 punkte nustatyta tvarka. Jeigu pagal kvietimo biudžetą vienam VP neužtenka ne daugiau kaip 50 proc. VP paraiškoje prašomos paramos sumos, kaimo vietovių ar dvisektorių VVG nepažeisdama VP administravimo taisyklių 96.2 papunkčio reikalavimų (atsižvelgdama į VPS suplanuotų VPS priemonės / veiklos srities lėšų likutį bei į VPS planuojamus pasiekti rodiklius pagal konkrečią VPS priemonę / veiklos sritį) gali priimti sprendimą padidinti kvietimo biudžeto sumą trūkstama lėšų suma. Apie sprendimą dėl kvietimo biudžeto sumos padidinimo informuojama Agentūra.

ŽRVVG VP, įvertinti patvirtintame FSA nurodytu ne mažesniu nei privalomu mažiausiu balu, kuriems po pirmojo preliminaraus prioritetinio sąrašo įvertinimo ir antrojo preliminaraus prioritetinio sąrašo įvertinimo (jeigu toks buvo atliekamas) neužtenka kvietimo biudžeto lėšų, įrašomi į rezervinį VP sąrašą, kuris sudaromas ir administruojamas ŽRVVG VP administravimo taisyklių 92–96 punktuose nustatyta tvarka.

1.   Preliminarus pirmasis (ir antrasis) VP prioritetinis sąrašas;

2.   Pavyzdinė vietos projekto paraiškos administravimo kontrolinio žymų lapo forma (Procedūros aprašo 7 priedas).

 

8. Pakeičiu 14 punkto lentelės 8 punktą ir jį išdėstau taip:

8. VP atrankos komiteto posėdžio protokolo nutariamoji dalis paviešinama

VP atrankos komiteto posėdžio protokolo nutariamoji dalis turi būti viešinama. VPS vykdytojos vadovo paskirtas asmuo per 5 darbo dienas nuo VP atrankos komiteto posėdžio protokolo pasirašymo turi paskelbti VP atrankos komiteto posėdžio protokolo nutariamąją dalį VPS vykdytojos interneto tinklalapyje (nurodoma tik viešai prieinama informacija, o skelbiant fizinių asmenų informaciją, būtina juos supažindinti, kaip asmens duomenys bus tvarkomi ir kokiais tikslais skelbiami).

Vietos projektų atrankos komiteto posėdžio protokolo nutariamoji dalis.“

 

9. Pakeičiu 14 punkto lentelės 9 punktą ir jį išdėstau taip:

9. VP atrankos komiteto posėdžio protokolas pateikiamas Agentūrai

VPS vykdytojos vadovo paskirtas asmuo per 5 darbo dienas nuo VP atrankos komiteto posėdžio protokolo pasirašymo turi VP atrankos komiteto posėdžio protokolo nutariamąją dalį ir protokolo dėstomąją dalį kartu su lydraščiu pateikti Agentūrai. Siunčiami dokumentai turi būti nuskenuoti su visais parašais (kartu pridėti pasirašytas nuskenuotas nešališkumo ir konfidencialumo deklaracijas, kurios yra neatsiejama protokolo dalis) (skelbiant fizinių asmenų informaciją, būtina juos supažindinti, kaip asmens duomenys bus tvarkomi ir kokiais tikslais skelbiami).

Vietos projektų atrankos komiteto posėdžio protokolo nutariamoji ir dėstomoji dalys.“

 

10. Pakeičiu 14 punkto lentelės 17 punktą ir jį išdėstau taip:

17. Paviešinamas rašytinės procedūros VP atrankos komiteto sprendimas

(netaikoma ŽRVVG)

Sprendimas dėl VP atrankos turi būti paviešintas – paskelbtas VPS vykdytojos interneto tinklalapyje per 5 darbo dienas nuo jo priėmimo ir užregistravimo dienos (nurodoma tik viešai prieinama informacija, o skelbiant fizinių asmenų informaciją, būtina juos supažindinti, kaip asmens duomenys bus tvarkomi ir kokiais tikslais skelbiami).

ŽRVVG atveju šis žingsnis neatliekamas.

Įsakymas dėl VP atrankos.“

 

11. Pakeičiu 1 priedo lentelės 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Kaimo vietovių ar dvisektorių VVG VP pareiškėjų, kurių VP paraiškos pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo metu surinko mažiau kaip 40 balų, informavimas apie VP netinkamumą

(taikoma kaimo vietovių ar dvisektorėms VVG)

per 5 darbo dienas nuo pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo rezultatų sąrašo sudarymo“.

 

12. Pakeičiu 3 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

13. Pakeičiu 6 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

14. Pakeičiu 7 priedo lentelės 10 punktą ir jį išdėstau taip:

„10.

Informacinio pranešimo dėl VP paraiškos, surinkusios mažiau kaip 40 pridėtinės vertės (kokybės) balų, pareiškėjui parengimas ir išsiuntimas

(Ši eilutė pildoma tik kaimo vietovių ar dvisektorių VVG atveju. ŽRVVG atveju ši eilutė išbraukiama.)

(VPS vykdytojos paskirtas asmuo / vertintojas)

(Nurodomas dokumento pavadinimas, sudarymo data, Nr.)

(Nurodoma dokumento išsiuntimo data)

(VPS vykdytojos paskirto asmens / vertintojo parašas)“.

 

15. Pakeičiu 10 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

16. Pakeičiu 11 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

17. Pakeičiu 12 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

18. Pakeičiu 13 priedo lentelės 4 punktą ir jį išdėstau taip:

4.

Ar pagal socialinio verslo vykdytojo įstatus ar kitą įstatymo nustatytą juridinio asmens steigimo dokumentą vykdoma nuolatine ekonomine veikla siekiama pagrindinio tikslo – išmatuojamo teigiamo socialinio poveikio?

(Vertintojas patikrina, ar socialinio verslo vykdytojo steigimo dokumentuose nurodyta: 1) numatoma vykdyti ekonominė veikla pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių (EVRK2 red.) (gali būti nurodoma daugiau nei viena ekonominės veiklos rūšis, tačiau negali būti įrašyta, kad juridinis asmuo užsiims tik visa Lietuvos Respublikos įstatymų nedraudžiama veikla); 2) tikslinė (-ės) grupė (-ės); 3) socialinio poveikio tikslas (įvardijama socialinė problema, kurią siekiama spręsti); 4) pagrindinė (-ės) orientavimosi kryptis (-ys) (kokioje (-iose) srityje (-yse) numatomas socialinis poveikis), ir pažymi reikiamą atsakymą).

Ÿ Taip    

Ÿ Ne“.

 

 

19. Pripažįstu netekusiu galios 15 priedą.

20. Pakeičiu 16 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

21. Pakeičiu 17 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

22. Pakeičiu 19 priedo 5 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

5. Vietos projektų paraiškų, įrašytų į rezervinių vietos projektų sąrašą, suvestinė (Lentelėje pateikiami duomenys apie tinkamas vietos projektų paraiškas, pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo metu surinkusias ne mažiau kaip 40 balų, tačiau joms neužteko kvietimo biudžeto lėšų, todėl jos yra įrašytos į rezervinių vietos projektų sąrašą. Informacija lentelėje sugrupuojama pagal VPS priemones / veiklos sritis, pagal kurias pateikti vietos projektai, ir užpildoma pradedant paraiška, užėmusia pirmąją vietą pagal skirtą kokybės balą, mažėjančia tvarka. Jei tokių paraiškų nėra, ši lentelė nepildoma.).

23. Pakeičiu 19 priedo 6 punktą ir jį išdėstau taip:

6. Vietos projektų paraiškos, kurioms nerekomenduojama skirti paramos: vietos projektų paraiškų, neperėjusių pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo etapo, suvestinė (Užpildomos aktualios lentelės dalys.)

Eil. Nr.

 

Vietos projekto paraiškos atpažinties (registracijos) numeris

Vietos projekto paraiškos registracijos data

Pareiškėjo pavadinimas, atitinkantis VĮ Registrų centro Juridinių asmenų registre esančią informaciją  

(jei pareiškėjas – juridinis asmuo) arba vardas ir pavardė (jei pareiškėjas – fizinis asmuo)

Vietos projekto paraiškos vertintojų komentarai

(Aiškiai ir glaustai nurodomi motyvai, kodėl vietos projektas buvo pripažintas netinkamu finansuoti / atmestas. Informacija imama iš vietos projektų paraiškų vertinimo ataskaitų)

1

2

3

4

5

Vietos projekto paraiškos, atmestos vietos projekto paraiškų vietos projektų pridėtinės vertės (kokybės) vertinimo etape (Išvardijamos vietos projektų paraiškos, atmestos vietos projekto paraiškos vertinimo metu, nes atliekant vietos projektų pridėtinės vertės (kokybės) vertinimą nesurinko mažiausio privalomo surinkti balų skaičiaus (surinko mažiau kaip 40 balų).)

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

n...

 

 

 

 

Vietos projekto paraiškos, atmestos, nes VPS priemonei įgyvendinti skirtame VPS biudžete nėra likę paramos lėšų (Išvardijamos vietos projektų paraiškos, atmestos, nes VPS priemonei įgyvendinti skirtame VPS biudžete neliko paramos lėšų.)

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

n...“.

 

 

 

 

 

24. Pakeičiu 34 priedo lentelės 8.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

„8.7. Ar potencialus įsipareigojimų perėmėjas ir perleidėjas nėra skolingi Valstybinio socialinio draudimo fondui (toliau – SODRA), Valstybinei mokesčių inspekcijai (toliau – VMI) ir Agentūrai?

Taip     Ne  

 

 

Žymimas atsakymas „Taip“, jeigu įsipareigojimų perėmėjas ir perleidėjas nėra skolingas SODRAI ir VMI. Dėl informacijos apie perėmėjo ir perleidėjo atsiskaitymą su SODRA, VMI ir Agentūra pateikimo kreipiamasi potencialų įsipareigojimų perėmėją ir perleidėją. Jeigu nustatoma, kad perėmėjas ir (ar) perleidėjas yra skolingas Agentūrai, SODRAI ir (ar) VMI, jam siunčiamas paklausimas, nurodant likviduoti įsiskolinimus. Gavus perėmėjo / perleidėjo pranešimą apie skolos likvidavimą, duomenys pakartotinai patikrinami. Jeigu potencialus įsipareigojimų perėmėjas ir (ar) perleidėjas įsiskolinimą likvidavo, žymimas atsakymas „Taip“.“

 

25. Pakeičiu 34 priedo lentelės 18 punktą ir jį išdėstau taip:

18. AR PARAMOS GAVĖJO LĖŠOS IR UŽ PARAMOS LĖŠAS ĮSIGYTAS TURTAS NĖRA AREŠTUOTI?

Taip     Ne  

 

 

Žymimas atsakymas „Taip“, jeigu už paramos lėšas įsigytas turtas ir piniginės lėšos nėra areštuotos.

Neturint prieigos prie Turto areštų registro, kreipiamasi į paramos gavėją dėl informacijos / įrodančių dokumentų pateikimo.“

 

26. Pakeičiu 35 priedo 3.2 papunkčio pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

3.2. Vertindamas Galutinę ataskaitą, administratorius patikrina paramos gavėjo ataskaitoje pateiktus duomenis su prieinamose sistemose nurodytais (SODROS, Nekilnojamojo turto registro, Juridinių asmenų registro ir kitų registrų). Jeigu paramos gavėjo pateikti duomenys nesutampa su registruose pateiktais, vadovaujamasi registrų duomenimis. Neturint prieigos prie reikiamų registrų, kreipiamasi į paramos gavėją dėl reikiamos informacijos pateikimo.“

27. Pakeičiu 35 priedo 4.3.1 papunkčio pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

4.3.1. patikrina paramos gavėjo pateiktus duomenis su sistemose nurodytais (SODROS, Nekilnojamojo turto registro, Juridinių asmenų registrų ir kitų registrų). Jeigu paramos gavėjo pateikti duomenys nesutampa su registruose pateiktais, vadovaujamasi registrų duomenimis. Neturint prieigos prie reikiamų registrų, kreipiamasi į paramos gavėją dėl reikiamos informacijos pateikimo.“

28. Pakeičiu 36 priedo lentelės 3.13 papunktį ir jį išdėstau taip:

3.13. Ar nepasikeitė su paraiška pateiktoje Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijoje pateikti duomenys?

Taip     Ne     N/a  

 

 

Žymimas atsakymas „Taip“, jeigu nepasikeitė su paraiška pateiktoje Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijoje pateikti duomenys ir duomenys, turintys įtakos projekto tinkamumui, kurį privaloma išlaikyti iki projekto kontrolės laikotarpio pabaigos, ir (ar) lemiantys pareiškėjo dydį (labai maža, maža, vidutinė įmonė), kai ŽRVVG VP administravimo taisyklėse ir FSA, pagal kurį įgyvendintas projektas, nustatyta, kad tinkamumo sąlyga dėl pareiškėjo dydžio turi būti išlaikyta visą projekto įgyvendinimo laikotarpį iki projekto kontrolės laikotarpio pabaigos. Ataskaitoje pateiktas atsakymas patikrinamas pagal paramos gavėjo kartu su ataskaita pateiktus dokumentus, viešuosiuose registruose esančią informaciją. Neturint prieigos prie reikiamų registrų, kreipiamasi į paramos gavėją dėl reikiamos informacijos / dokumentų pateikimo paramos gavėjo savarankiškumui / susietumui nustatyti.

Žymimas atsakymas „N/a“, jeigu paramos gavėjui teikiant paraišką nebuvo taikytas reikalavimas teikti Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaraciją.“

 

29. Pakeičiu 36 priedo lentelės 7.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

7.2. Ar už paramos lėšas įsigytas turtas nėra areštuotas?

Taip     Ne     N/a  

 

 

Žymimas atsakymas „Taip“, jeigu už paramos lėšas įsigytas turtas nėra areštuotas.

Informacija tikrinama Turto areštų registre, Hipotekos registruose. Neturint prieigos prie reikiamų registrų, kreipiamasi į paramos gavėją dėl informacijos / dokumentų pateikimo. Pastabų lauke nurodyti, kur patikrinta.

Žymimas atsakymas „N/a“, jeigu už paramos lėšas turto nebuvo įsigyta.“

 

30. Pakeičiu 37 priedo lentelės 2.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.4. Ar už paramos lėšas įsigytas turtas nėra areštuotas?

Taip    

Ne    

N/a  

 

Žymimas atsakymas „Taip“, jeigu už paramos lėšas įsigytas turtas nėra areštuotas.

Informacija tikrinama Turto areštų registre, Hipotekos registruose. Neturint prieigos prie reikiamų registrų, kreipiamasi į paramos gavėją dėl informacijos / dokumentų pateikimo. Pastabų lauke nurodyti, kur patikrinta.

Žymimas atsakymas „N/A“, jeigu už paramos lėšas turto nebuvo įsigyta.“

 

31. Pakeičiu 37 priedo lentelės 2.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.6. Ar nepasikeitė už paramos lėšas įsigytų investicijų nuosavybės forma?

Taip    

Ne    

N/a  

 

Žymimas atsakymas „Taip“, jeigu paramos gavėjas nepardavė ir (ar) kitaip neperdavė kitam asmeniui už paramos lėšas įsigytų investicijų arba turto, į kurį buvo investuota arba kuriam sukurti buvo skirta parama arba buvo gautas raštiškas Agentūros sutikimas dėl projekto pakeitimo.

Informacija tikrinama viešuosiuose registruose, patikrų vietose ataskaitose. Neturint prieigos prie reikiamų registrų, kreipiamasi į paramos gavėją dėl informacijos / dokumentų pateikimo. Pastabų lauke nurodyti, kur tikrinta.“

 

 

 

 

Direktoriaus pavaduotojas,

pavaduojantis direktorių                                                                                    Tomas Orlickas