LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2017 M. RUGPJŪČIO 17 D. ĮSAKYMO NR. A1-435 „DĖL SOCIALINĖS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ PLANAVIMO, ATRANKOS, FINANSAVIMO, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“

PAKEITIMO  

 

2018 m. sausio 29 d. Nr. A1-37

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. rugpjūčio 17 d. įsakymą Nr. A1-435 „Dėl Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 2.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.2. Aprašo 32–40 punktų nuostatos taikomos ir iki šio įsakymo įsigaliojimo pradėtiems įgyvendinti investicijų projektams.“

2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras                                                          Linas Kukuraitis

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro

2017 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. A1-435

(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro

2018 m. sausio 29 d. įsakymo Nr. A1-37

redakcija)

 

 

SOCIALINĖS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ PLANAVIMO, ATRANKOS, FINANSAVIMO, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato socialinės apsaugos srities valstybės investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarką.

2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis:

2.1. Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“;

2.2. Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“ (toliau – Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašas);

2.3. Strateginio planavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 „Dėl Strateginio planavimo metodikos patvirtinimo“;

2.4. Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. vasario 13 d. įsakymu Nr. 1K-037 „Dėl Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašas);

2.5. Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 1K-256 „Dėl Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau − Valstybės investicijų vertinimo kriterijų aprašas).

3. Tvarkos aprašas netaikomas investicijų projektams, finansuojamiems iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų, Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Europos ekonominės erdvės, Norvegijos finansinių mechanizmų, kitos Europos Sąjungos finansinės paramos bei kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų šaltinių.

 

II SKYRIUS

INVESTICIJŲ PROJEKTŲ PLANAVIMAS BEI JIEMS KELIAMI REIKALAVIMAI

 

4. Socialinės apsaugos srities investicijų projektai, tiek planuojami Valstybės investicijų programoje, tvirtinamoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Programa), tiek Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Ministerija) rengiant strateginius veiklos planus (toliau – investicijų projektas), rengiami vadovaujantis Tvarkos aprašo ir Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo reikalavimais.

5. Investicijų projektai rengiami laikantis socialinės apsaugos srities investavimo prioritetų (toliau – investavimo prioritetai) (Tvarkos aprašo 4 priedas) ir socialinių paslaugų įstaigų kapitalo investicijų strateginių krypčių (toliau – strateginės kryptys) (Tvarkos aprašo 5 priedas).

6. Ministerijos administracijos padaliniai, įstaigos prie Ministerijos, kitos Ministerijai pavaldžios biudžetinės įstaigos, savivaldybių administracijos (toliau kartu – projektų rengėjai) pagal kompetenciją kasmet rengia ir iki kovo 20 d. Tvarkos aprašo 7 punkte nustatyta tvarka teikia ateinančių metų investicijų projektus.

7. Ministerijos administracijos padaliniai, įstaigos prie Ministerijos, kitos Ministerijai pavaldžios įstaigos, išskyrus socialinių paslaugų įstaigas, pagal Tvarkos aprašo 8 punkte nustatytus reikalavimus Tvarkos aprašo 6 punkte nurodytais terminais parengtus investicijų projektus pateikia Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentui raštu ir elektroniniu paštu.

Kartu su įstaigų prie Ministerijos, kitų Ministerijai pavaldžių įstaigų (išskyrus Ministerijai pavaldžias socialinių paslaugų įstaigas) investicijų projektais turi būti raštu pateiktos šių įstaigų veiklą kuruojančių Ministerijos administracijos padalinių išvados. Kartu su informacinės visuomenės plėtros investicijų projektais turi būti raštu pateikta ir Ministerijos Informacinių technologijų skyriaus išvada.

Informacija apie Ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Ministerijos, kitų Ministerijai pavaldžių įstaigų, išskyrus socialinių paslaugų įstaigų, investicijų projektus, siūlomus finansuoti Programos lėšomis (projekto rengėjas, investicijų projekto pavadinimas ir prašoma suma), skelbiama Ministerijos interneto svetainėje.

Ministerijai pavaldžios socialinių paslaugų įstaigos bei savivaldybių administracijos investicijų projektus pagal Tvarkos aprašo 8 punkte nustatytus reikalavimus Tvarkos aprašo 6 punkte nurodytais terminais pateikia Socialinių paslaugų priežiūros departamentui prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Socialinių paslaugų priežiūros departamentas) raštu ir elektroniniu paštu. Informacija apie socialinių paslaugų įstaigų pateiktus investicijų projektus (projekto rengėjas, investicijų projekto pavadinimas ir prašoma suma), siūlomus finansuoti Programos lėšomis, skelbiama Socialinių paslaugų priežiūros departamento interneto svetainėje.

8. Investicijų projekto sudedamosios dalys:

8.1. informacija apie investicijų projektą, parengta pagal Tvarkos aprašo 1 priede nustatytą formą;

8.2. investicijų projektų, siūlomų finansuoti Programos lėšomis:

8.2.1. užpildyti Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1−2 priedai;

8.2.2. užpildyti Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 3−7 priedai; 8.2.3. investicijų projekto vertinimo kriterijų ir jų skaičiavimo aprašymas, parengtas vadovaujantis Valstybės investicijų vertinimo kriterijų apraše nustatytais reikalavimais;

8.3. statybos investicijų projekto sudedamosios dalys taip pat yra:

8.3.1. statinio projekto ekspertizės akto kopija (išskyrus atvejus, numatytus Lietuvos Respublikos statybos įstatymo 29 straipsnio 1 dalyje (jei ekspertizė neatlikta, – iš karto ją atlikus);

8.3.2. suvestinės statybos kainos apskaičiavimo kopija, patvirtinta projekto rengėjo (jei projekto rengėjas neparengė ir nepatvirtino sąmatos, ją privalo parengti ir patvirtinti, o tai padaręs – įtraukti į investicijų projektą);

8.3.3. statybos rangos sutarties kopija (jei sutartis nesudaryta, – iš karto ją sudarius);

8.4. kita dokumentacija, pagrindžianti investicijų projekto būtinumą.

9. Naujų investicijų projektų rengėjai teikia visos apimties investicijų projektus, t. y. visus dokumentus, nurodytus Tvarkos aprašo 8 punkte, išskyrus Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytą išimtį.

10. Tęstinių investicijų projektų, siūlomų finansuoti Programos lėšomis (projektų, kuriems įgyvendinti einamaisiais ir ankstesniais biudžetiniais metais buvo skirti socialinės apsaugos srities investicijų asignavimai), rengėjai dėl tolesnio investicijų projektų finansavimo teikia atnaujintą Tvarkos aprašo 8.2.1 papunktyje nurodytą informaciją. Jeigu tęstinių investicijų projektų bendroji vertė didėja dėl numatomų papildomai atlikti statybos darbų ir (ar) numatomo įsigyti ilgalaikio turto, ir (ar) numatomų gauti paslaugų, turi būti pateikta atnaujinta Tvarkos aprašo 8.1, 8.2.3 ir 8.3 papunkčiuose nurodyta informacija.

11. Naujų investicijų projektų, kuriuos įgyvendinant įsigyjamų prekių arba paslaugų pirkimo vertė mažesnė kaip 70 tūkst. eurų, o statybos darbų vertė mažesnė kaip 175 tūkst. eurų, rengėjai neteikia Tvarkos aprašo 8.2.2 papunktyje nurodytos informacijos.

12. Investicijų projekte turi būti nustatyti laukiamo rezultato kiekybiniai, kokybiniai bei efektyvumo vertinimo kriterijai. Vertinimo kriterijai turi būti realūs, aiškiai suformuluoti ir išmatuojami bei geriausiai atspindintys numatomus pasiekti rezultatus (naudą, kuri gaunama įgyvendinus investicijų projektą).

13. Investicijų projekte veiklos turi būti suplanuotos taip, kad jas būtų galima vykdyti etapais. Socialinių paslaugų įstaigų investicijų projekte turi būti numatytos tik veiklos, tiesiogiai susijusios su strateginėmis kryptimis.

14. Socialinės apsaugos ir darbo ministro sudarytai Socialinės apsaugos srities investicijų projektų atrankos komisijai (toliau – Komisija) pasiūlius informacinės visuomenės plėtros investicijų projektą įtraukti į Programos lėšomis siūlomų finansuoti investicijų projektų sąrašą, šio investicijų projekto rengėjas privalo jį suderinti su Informacinės visuomenės plėtros komitetu prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Komitetas). Derinimo su Komitetu rašto kopija pateikiama Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentui. Komitetui nepritarus investicijų projektui, Komisija siūlo socialinės apsaugos ir darbo ministrui priimti sprendimą neskirti lėšų šiam investicijų projektui.

 

III SKYRIUS

INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

15. Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentas bei Socialinių paslaugų priežiūros departamentas per 10 darbo dienų nuo jiems pateiktų investicijų projektų gavimo dienos įvertina investicijų projektų atitiktį Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo ir Tvarkos aprašo reikalavimams, o socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektų – ir atitiktį strateginėms kryptims.

Prireikus investicijų projekto rengėjas elektroniniu paštu informuojamas dėl investicijų projekto patikslinimo. Investicijų projektą projekto rengėjas privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo informavimo apie investicijų projekto netikslumus patikslinti ir raštu bei elektroniniu paštu pateikti atitinkamai Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentui ar Socialinių paslaugų priežiūros departamentui.

16. Atlikę jiems pateiktų investicijų projektų vertinimą Tvarkos aprašo 15 punkte nustatyta tvarka, Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentas bei Socialinių paslaugų priežiūros departamentas iki balandžio 25 d. teikia svarstyti investicijų projektų atranką vykdančiai Komisijai investicijų projektų, atitinkančių Tvarkos aprašo 15 punkte nurodytus reikalavimus, sąrašą bei investicijų projektų, neatitinkančių Tvarkos aprašo 15 punkte nurodytų reikalavimų, sąrašą pagal Tvarkos aprašo 3 priedą.

17. Ministerijai pavaldžių socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektams dėl statinių (pastatų), kuriuose teikiama ilgalaikė (trumpalaikė) socialinė globa, arba šalia jų esančių statinių (pastatų) avarinės būklės likvidavimo Tvarkos aprašo 6 punkte nurodytas investicijų projekto pateikimo terminas bei Tvarkos aprašo 19 punkte numatyta investicijų projektų atranka netaikoma. Šie projektai įtraukiami į siūlomų finansuoti investicijų projektų sąrašą, Komisijai įvertinus pateiktus investicijų projektus ir nustačius, kad dėl objektyvių priežasčių (pavyzdžiui, avarinės būklės statiniuose (pastatuose) gyvena socialinių paslaugų gavėjai arba šalia esantis avarinės būklės statinys (pastatas) kelia tiesioginę grėsmę šalia gyvenančių socialinių paslaugų gavėjų saugumui ir nėra galimybių (neekonomiška, neefektyvu) perkelti socialinių paslaugų gavėjus kitur ir (ar) užtikrinti reikiamas socialines paslaugas kitur ar kitaip pašalinti paslaugų gavėjams keliamą grėsmę) tikslinga likviduoti statinių (pastatų), kuriuose teikiama ilgalaikė (trumpalaikė) socialinė globa, arba šalia jų esančių statinių (pastatų) avarinę būklę. Avarinė statinio (pastato) ar inžinerinės įrangos būklė pripažįstama pagal atestuotų ekspertizės įmonių išduotus statinių ir inžinerinės įrangos būklės tyrimo aktus (ekspertizės išvadas).

18. Jei socialinių paslaugų įstaigų tęstinis investicijų projektas nebuvo finansuojamas daugiau nei dvejus paskutinius metus, įskaitant einamuosius biudžetinius metus, Komisija, atsižvelgdama į tokio projekto atitiktį strateginėms kryptims, gali priimti sprendimą nelaikyti jo tęstiniu investicijų projektu.

19. Investicijų projektai atrenkami vadovaujantis investicijų projektų atrankos kriterijais, nurodytais Tvarkos aprašo 2 priede.

Socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektai atrenkami vadovaujantis bendraisiais ir specialiaisiais socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektų atrankos kriterijais, kiti investicijų projektai – bendraisiais ir kitų investicijų projektų specialiaisiais atrankos kriterijais.

20. Kai keli socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektai surenka vienodą balų skaičių, pirmenybė teikiama projektui, kurį įgyvendinus bus gauta didesnė nauda.

21. Investicijų projektus atrenka Komisija. Investicijų projektai Komisijos posėdyje atrenkami suteikiant kiekvienam investicijų projektui balus pagal Tvarkos aprašo 2 priede nustatytas atrankos kriterijų reikšmes ir išdėstomi suminio balų skaičiaus mažėjimo tvarka. Komisija socialinės apsaugos ir darbo ministrui pateikia investicijų projektų, kuriems siūloma skirti Programos lėšų, sąrašą bei kitų siūlomų finansuoti investicijų projektų sąrašą; taip pat investicijų projektų, kuriems nesiūloma skirti Programos lėšų, bei investicijų projektų, kuriuos siūloma įtraukti į Programos lėšomis siūlomų finansuoti investicijų projektų rezervą, sąrašus.

22. Bendra lėšų suma, reikalinga į investicijų projektų, kuriems siūloma skirti lėšas, sąrašą įtrauktiems investicijų projektams įgyvendinti, neturi viršyti lėšų limito investicijų projektams įgyvendinti, nustatomo Lietuvos Respublikos finansų ministerijos.

23. Komisijai priėmus sprendimą siūlyti investicijų projektą finansuoti mažesne apimtimi nei investicijų projektui įgyvendinti prašoma lėšų suma, per 3 darbo dienas nuo tokio siūlymo priėmimo dienos investicijų projektų rengėjų elektroniniu paštu paprašoma patikslinti investicijų projektus ne ilgiau kaip per 7 darbo dienas nuo šios informacijos gavimo dienos.

Socialinių paslaugų įstaigos ir savivaldybių administracijos patikslintus investicijų projektus teikia Socialinių paslaugų priežiūros departamentui, o kitos įstaigos bei Ministerijos administracijos padaliniai – Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentui.

Investicijų projektų per šiame punkte nustatytą terminą nepatikslinus, Komisija juos įrašo į investicijų projektų, kuriems nesiūloma skirti lėšų, sąrašą.

24. Komisija prireikus svarsto lėšų investicijų projektams įtraukimo, perskirstymo, investicijų projektų tikslinimo ar išbraukimo iš finansuojamų projektų sąrašo klausimus.

25. Programos investicijų projektai, esantys rezervinių projektų sąraše, iš naujo svarstomi Komisijos posėdyje kartu su naujai pateiktais investicijų projektais, atrenkant investicijų projektus, siūlomus finansuoti Programos lėšomis, ateinantiems metams.

 

IV SKYRIUS

INVESTICIJŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, ĮGYVENDINIMAS IR KONTROLĖ

 

26. Sprendimus dėl investicijų projektų, kuriems siūloma skirti lėšų, investicijų projektų, kuriems nesiūloma skirti Programos lėšų, bei investicijų projektų, kuriuos siūloma įtraukti į Programos lėšomis siūlomų finansuoti investicijų projektų rezervą, lėšų investicijų projektams perskirstymo, investicijų projektų tikslinimo ar išbraukimo iš finansuojamų investicijų projektų sąrašo, atsižvelgdamas į Komisijos išvadas ir siūlymus, priima socialinės apsaugos ir darbo ministras. Šiame punkte nurodyti socialinės apsaugos ir darbo ministro sprendimai dėl Programos investicijų projektų ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo nurodytų sprendimų įsigaliojimo dienos skelbiami Teisės aktų registre (TAR) bei Ministerijos interneto svetainėje, Komisijos posėdžių protokolai ir kita su Komisijos veikla susijusi informacija skelbiama Ministerijos interneto svetainėje.

27. Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymų, nurodytų Tvarkos aprašo 26 punkte, projektus rengia Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentas kartu su Ministerijos Socialinės aprėpties departamentu.

28. Įsigaliojus socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymui dėl lėšų paskirstymo socialinės apsaugos srities investicijų projektams:

28.1. Socialinių paslaugų priežiūros departamentas ne vėliau kaip per 7 darbo dienas informuoja savivaldybių administracijas apie joms skirtas lėšas;

28.2. Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentas ne vėliau kaip per 7 darbo dienas informuoja įstaigas prie Ministerijos bei Ministerijai pavaldžias įstaigas apie joms skirtas lėšas.

29. Savivaldybių administracijos, įstaigos prie Ministerijos bei Ministerijai pavaldžios įstaigos (toliau kartu – projektų vykdytojai) Socialinių paslaugų priežiūros departamentui ir Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentui jų nustatytais terminais teikia informaciją, reikalingą sutartims dėl investicijų projektų įgyvendinimo bei programų sąmatoms sudaryti.

30. Socialinių paslaugų priežiūros departamentas sudaro sutartis su savivaldybių administracijomis dėl investicijų projektų įgyvendinimo.

31. Įstaigų prie Ministerijos bei Ministerijai pavaldžių įstaigų investicijų projektų lėšos naudojamos atsižvelgiant į šių įstaigų programų sąmatas, kurias tvirtina Ministerija.

32. Tiek planuojamų biudžetinių metų, tiek einamųjų biudžetinių metų investicijų projektai prireikus gali būti tikslinami. Projektų vykdytojai apie būtinybę tikslinti investicijų projektus raštu informuoja Socialinių paslaugų priežiūros departamentą ir (ar) Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentą.

33. Įgyvendindami investicijų projektus, projektų vykdytojai rengia šias veiklos ataskaitas:

33.1. informaciją apie valstybės lėšų panaudojimą įgyvendinamiems investicijų projektams, užpildydami Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo 1 priede nustatytą formą;

33.2. informaciją apie valstybės lėšų panaudojimą baigtiems įgyvendinti investicijų projektams, užpildydami Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo 2 priede nustatytą formą.

34. Savivaldybių administracijos už lėšų panaudojimą ir veiklą atsiskaito sutartyse dėl investicijų projektų įgyvendinimo, Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. 1K-230 „Dėl biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų informacijos apie programų sąmatų vykdymą formų patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymo Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“ nustatyta tvarka. Valstybės socialinės globos įstaigos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. 1K-230 „Dėl biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų informacijos apie programų sąmatų vykdymą formų patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymo Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“ nustatyta tvarka lėšų panaudojimo ataskaitas teikia Ministerijai, o veiklos ataskaitas – Socialinių paslaugų priežiūros departamentui.

35. Socialinių paslaugų įstaigos ir savivaldybių administracijos pasibaigus ataskaitinių metų pirmajam pusmečiui – iki liepos 10 d., pasibaigus ataskaitiniams metams – iki kitų metų vasario 15 d. Tvarkos aprašo 33 punkte nurodytas veiklos ataskaitas teikia Socialinių paslaugų priežiūros departamentui, kiti investicijų projektų vykdytojai – Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentui.

36. Socialinių paslaugų priežiūros departamentas savo interneto svetainėje skelbia apibendrintas Tvarkos aprašo 33 punkte nurodytas socialinių paslaugų įstaigų, vykdančių investicijų projektus, finansuojamus Programos lėšomis, veiklos ataskaitas.

Ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamentas Ministerijos interneto svetainėje skelbia apibendrintas Tvarkos aprašo 33 punkte nurodytas Ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Ministerijos, kitų Ministerijai pavaldžių įstaigų (išskyrus Ministerijai pavaldžias socialinių paslaugų įstaigas), vykdančių investicijų projektus, finansuojamus Programos lėšomis, veiklos ataskaitas.

37. Ministerija ar Socialinių paslaugų priežiūros departamentas bet kuriuo investicijų projekto įgyvendinimo etapu gali pareikalauti iš projekto vykdytojo papildomos informacijos apie darbų eigą ir skirtų lėšų panaudojimą, o projekto rengėjas privalo šią informaciją pateikti Ministerijos ar Socialinių paslaugų priežiūros departamento nustatytais terminais, forma ir būdu.

38. Ministerija gali sudaryti specialias komisijas arba naudotis Ministerijos Centralizuoto vidaus audito skyriaus ar išorės audito tarnybų paslaugomis investicijų projekto įgyvendinimo eigai ar atliktiems darbams įvertinti.

39. Socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektų planinius patikrinimus atlieka Socialinių paslaugų priežiūros departamentas Socialinių paslaugų priežiūros departamento direktoriaus nustatyta tvarka.

40. Už valstybės investicijų naudojimo apskaitos tvarkymą, jų naudojimą pagal paskirtį, naudojimo kontrolę, teikiamų apmokėti dokumentų atitiktį sutartiniams įsipareigojimams ir projekto veikloms, viešųjų pirkimų, įgyvendinant investicijų projekto veiklas, atitiktį Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimams, sutarčių vykdymo kontrolę ir stebėseną atsakingas projekto vykdytojas.

 

_____________________