herbas-L_spalvotas

LIETUVOS BANKO VALDYBA

 

NUTARIMAS

DĖL LIETUVOS BANKO VALDYBOS 2014 M. GRUODŽIO 9 D. NUTARIMO NR. 03-324 „DĖL LIETUVOS BANKO VYKDOMŲ EUROSISTEMOS PINIGŲ POLITIKOS OPERACIJŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2015 m. spalio 29 d. Nr. 03-161

Vilnius

 

 

Lietuvos banko valdyba n u t a r i a:

1.  Pakeisti Lietuvos banko valdybos 2014 m. gruodžio 9 d. nutarimu Nr. 03-324 „Dėl Lietuvos banko vykdomų Eurosistemos pinigų politikos operacijų taisyklių patvirtinimo“ patvirtintas Lietuvos banko vykdomų Eurosistemos pinigų politikos operacijų taisykles:

1.1.    išdėstyti 1.2 papunktį taip:

1.2.  Privalomųjų atsargų apskaičiavimą ir laikymą reglamentuoja 2003 m. rugsėjo 12 d. Europos Centrinio Banko reglamentas (EB) Nr. 1745/2003 dėl privalomųjų atsargų reikalavimo taikymo (OL 2003 L 250, p. 10) ir 2014 m. rugsėjo 23 d. Lietuvos banko valdybos 2014 m. rugsėjo 23 d. nutarimu Nr. 03-168 „Dėl Kredito įstaigų privalomųjų atsargų bazės ir sumos apskaičiavimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintos Kredito įstaigų privalomųjų atsargų bazės ir sumos apskaičiavimo taisyklės.“;

1.2.    išdėstyti 1.4.22 papunktį taip:

1.4.22.    kompetentinga institucija – pagal nacionalinę teisę oficialiai pripažinta viešojo sektoriaus institucija arba įstaiga, kuri yra įgaliota pagal nacionalinę teisę prižiūrėti įstaigas ir priklauso atitinkamoje valstybėje narėje veikiančiai priežiūros sistemai. Kompetentinga institucija taip pat laikomas ECB, kai vykdo jam pavestus uždavinius pagal 2013 m. spalio 15 d. Tarybos Reglamentą (ES) Nr. 1024/2013, kuriuo Europos Centriniam Bankui pavedami specialūs uždaviniai, susiję su rizikos ribojimu pagrįstos kredito įstaigų priežiūros politika (OL 2013 L 287, p. 63);“

1.3.    pripažinti netekusiu galios 1.4.27 papunktį;

1.4.    buvusius 1.4.28–1.4.37 papunkčius laikyti atitinkamai 1.4.27–1.4.36 papunkčiais;

1.5.    papildyti 1.4.37 papunkčiu:

1.4.37.    rekapitalizavimas valstybės skolos priemonėmis – bet koks kredito įstaigos įstatinio kapitalo padidinimas, kai visa ar dalis didinamo įstatinio kapitalo apmokama kredito įstaigai perleidžiant valstybės arba viešojo sektoriaus subjekto išleistas skolos priemones;“

1.6.    išdėstyti 6.17.1 papunktį taip:

6.17.1. Antrinės rinkos neturinčiu turtu laikomi Taisyklėse nustatytus tinkamumo reikalavimus atitinkantys:“;

1.7.    papildyti 6.17.1.4 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

6.17.1.4.   antrinės rinkos neturinčios skolos priemonės, užtikrintos tinkamais kredito reikalavimais (toliau – SPUTKR).“;

1.8.    papildyti 6.29.6 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

6.29.6.    Kiekvienas SPUTKR užtikrinantis kredito reikalavimas, sudarantis užstato fondą, įvertinamas mažesne nei rinkos verte individualiai pagal Taisyklių 6.29.1–6.29.3 papunkčių nuostatas. Bendra užtikrinančių kredito reikalavimų, sudarančių užstato fondą, vertė, įvertinta mažesne nei rinkos verte, visada turi išlikti ne mažesnė nei pagrindinė likutinė SPUTKR suma. Jei bendra vertė yra mažesnė už ankstesnėje nuostatoje nurodytą ribą, SPUTKR įvertinama nuline verte.“;

1.9.    papildyti 6.32.5 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

6.32.5.    Sandorio šaliai rekapitalizuoti panaudotas valstybės skolos priemones panaudoti įkaitu šiomis priemonėmis rekapitalizuota sandorio šalis (arba bet kuri sandorio šalis, su kuria rekapitalizuotą sandorio šalį sieja Taisyklių 6.32.2 papunktyje apibrėžti glaudūs ryšiai) gali tik tada, jei Eurosistema, atsižvelgusi į minėtų priemonių įtaką rekapitalizavimo procesui, pripažįsta, kad minėtų skolos priemonių emitentas turi pakankamą prieigą prie rinkos.“;

1.10.  išdėstyti 6.34.1.1 papunktį taip:

6.34.1.1. Sandorių šalys tarp valstybių gali naudoti tinkamą turtą, išskyrus terminuotuosius indėlius ir SPUTKR.“;

1.11.  išdėstyti 6.34.1.3 papunktį taip:

6.34.1.3. Kredito reikalavimai ir mažmeninės hipoteka užtikrintos skolos priemonės (MHUSP) tarp valstybių naudojamos tik pagal korespondentinės centrinės bankininkystės modelio (toliau – KCBM) procedūras.“;

1.12.  išdėstyti 6.34.2.2 papunktį taip:

6.34.2.2. pasitelkiant KCBM;“

1.13.  papildyti 6.42.12 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

6.42.12.    Sandorio šalis, norėdama įkeisti terminuotąjį indėlį, pateikia prašymą, kurio forma pateikiama Taisyklių 191 priede.“;

1.14.  papildyti 6.45 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

6.45.   Antrinės rinkos neturinčios skolos priemonės, užtikrintos tinkamais kredito reikalavimais.

6.45.1. tinkamomis SPUTKR laikomos tik Taisyklių 6.45 papunktyje nurodytas sąlygas atitinkančios skolos priemonės, kurios:

6.45.1.1.   yra tiesiogiai arba netiesiogiai užtikrintos kredito reikalavimais, atitinkančiais visus tinkamumo ir kitus reikalavimus, išdėstytus Taisyklių 6.18–6.20 papunkčiuose ir 11 priede (užtikrinantys kredito reikalavimai);

6.45.1.2.   turi dvigubą reikalavimo galimybę, skirtą kredito įstaigai, kuri yra susijusių kredito reikalavimų kūrėja, ir į Taisyklių 6.45.1.1 papunktyje nurodytus kredito reikalavimus, kuriais yra užtikrintos SPUTKR;

6.45.1.3.   jų rizika neišskaidoma (angl. no tranching of risk).

6.45.2. SPUTKR turi fiksuotąją ir besąlygiškai nustatytą pagrindinę sumą bei atkarpos struktūrą, atitinkančią Taisyklių 6.3 papunktyje išdėstytus reikalavimus. Užstato fondą sudaro tik kredito reikalavimai, dėl kurių yra užpildyti:

i)   specialių SPUTKR paskolų lygio duomenų šablonai; arba

ii)  TUVP paskolų lygio duomenų šablonai pagal Taisyklių 6.9.2–6.9.7 papunkčių reikalavimus.

6.45.3.   Užtikrinančiais kredito reikalavimais laikomi reikalavimai, suteikti valstybėse narėse, kurių valiuta yra euro, įsteigtiems skolininkams. Šių kredito reikalavimų kūrėju laikoma Eurosistemos sandorio šalis, įsteigta valstybėje narėje, kurios valiuta yra euro, o emitentas yra įgijęs kredito reikalavimą iš kūrėjo.

6.45.4.   SPUTKR emitentas yra SPĮ, įsteigta valstybėje narėje, kurios valiuta yra euro. Sandorio šalys, išskyrus emitentą, užtikrinančių kredito reikalavimų skolininkus ir kūrėją, turi būti įsteigtos EEE.

6.45.5.   Eurosistema turi įvertinti SPUTKR struktūrą ir patvirtinti, kad ji tinkama būti Eurosistemos įkaitu.

6.45.6.   Teisė, taikoma SPUTKR, kūrėjui, kredito reikalavimų skolininkams, garantams, kredito reikalavimų sutartims ir bet kokioms sutartims, užtikrinančioms tiesioginį ar netiesioginį kredito reikalavimų perleidimą emitentui, turi būti teisė tos jurisdikcijos, kurioje yra įsteigtas emitentas.

6.45.7.   SPUTKR turi atitikti Taisyklių 6.4 ir 6.5 papunkčiuose nustatytus emisijos vietos ir atsiskaitymo procedūrų reikalavimus.

6.45.8.   Tinkamos SPUTKR negali suteikti teisių į pagrindinę sumą ir (arba) palūkanas, kurios yra antraeilės pagal kitų to paties emitento skolos priemonių savininkų teises.

6.45.9.   SPUTKR turi atitikti kredito kokybės reikalavimus, nustatytus Taisyklių 6.46 papunktyje.

6.45.10.    SPUTKR emitentas turi įsigyti užtikrinančių kreditų reikalavimų fondą iš kūrėjo tokiu būdu, kurį Eurosistema laiko „tikru pardavimu“ (angl. true sale) arba „tikro pardavimo“ atitikmeniu, galiojančiu ir vykdytinu bet kurios trečiosios šalies atžvilgiu, ir iš minėto fondo negali būti tenkinami kūrėjo ir jo kreditorių reikalavimai net ir tada, jeigu kūrėjas nemokus.

6.45.11.    SPUTKR turi atitikti SPUTKR struktūrai ir užtikrinantiems individualiems kredito reikalavimams taikomus skaidrumo reikalavimus:

6.45.11.1.   duomenys apie SPUTKR struktūrą, taip pat išsami informacija apie SPUTKR pagrindinius sandorio duomenis, pavyzdžiui, kitų sandorio šalių identifikacija, SPUTKR pagrindinių struktūrinių požymių santrauka, glausta įkaito santrauka ir SPUTKR taikomos taisyklės, skelbiami viešai. Eurosistema, atlikdama savo vertinimą, gali pareikalauti bet kokių reikalingų sandorio dokumentų ir teisinių nuomonių iš bet kokios trečiosios šalies, kurią ji laiko reikšminga, įskaitant emitentą ir (arba) kūrėją, tačiau jais neapsiribojant;

6.45.11.2.   Duomenys apie SPUTKR užtikrinančių individualių kredito reikalavimų užstato fonde esančias paskolas turi būti išsamūs ir standartizuoti, taip pat duomenys turi būti prieinami pagal procedūras, išdėstytas Taisyklių 9 priede, išskyrus duomenų teikimo dažnumo ir pereinamojo laikotarpio reikalavimus. Tam, kad SPUTKR būtų tinkamos, visi užtikrinantys kredito reikalavimai turi būti vienarūšiai, t. y. juos turi būti galima įtraukti į apskaitą pagal vieną paskolų lygio duomenų šabloną. Eurosistema gali pripažinti SPUTKR nevienarūšėmis įvertinusi atitinkamus duomenis;

6.45.11.3.   Paskolų lygio duomenys turi būti teikiami kas mėnesį, bet ne vėliau kaip praėjus vienam mėnesiui po paskutinės duomenų pateikimo datos. Paskutinė diena paskolų lygio duomenims pateikti yra paskutinė mėnesio kalendorinė diena. Jei paskolų lygio duomenys nepateikiami arba neatnaujinami per mėnesį nuo paskutinės duomenų pateikimo dienos, SPUTKR tampa nebetinkamomis.

6.45.11.4.   SPUTKR taikomi duomenų kokybės reikalavimai kaip ir TUVP, įskaitant reikalavimus, taikomus specialiems SPUTKR paskolų lygio duomenų šablonams. SPUTKR priemonėms pereinamasis laikotarpis tam, kad jos pasiektų minimalų priimtiną paskolų lygio duomenų kokybės įvertį, netaikomas.

6.45.11.5.   Vertindama tinkamumą, Eurosistema atsižvelgia į: a) visus atvejus, kai nepateikiami privalomi duomenys, ir b) tai, kaip dažnai paskolos lygio duomenų šablonuose randami neteisingi duomenys.

6.45.12.    Visi SPUTKR užtikrinantys kredito reikalavimai turi atitikti Taisyklių 6.18–6.20 papunkčiuose nustatytus kredito reikalavimų tinkamumo kriterijus ir 11 priede išdėstytus teisinius reikalavimus.“;

1.15.  papildyti 6.46 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

6.46.   Antrinės rinkos neturinčių skolos priemonių, užtikrintų tinkamais kredito reikalavimais, kredito kokybės reikalavimai.

6.46.1. SPUTKR neprivalo būti įvertintos Taisyklių 6.25 papunktyje išvardytų kredito vertinimo šaltinių.

6.46.2. Kiekvieno SPUTKR užstato fondą sudarančio užtikrinančio kredito reikalavimo kredito įvertinimą turi pateikti vienas iš keturių Taisyklių 6.25 papunktyje išvardytų kredito vertinimo šaltinių. Be to, naudojama kredito vertinimo sistema arba šaltinis turi sutapti su kūrėjo pagal Taisyklių 6.23.5–6.23.10 papunkčius pasirinkta sistema ar šaltiniu. Užtikrinantiems kredito reikalavimams taikomos Eurosistemos kredito kokybės reikalavimų taisyklės, nustatytos Taisyklių 6.23 papunktyje.

6.46.3. Kiekvieno užtikrinančio kredito reikalavimo, patenkančio į SPUTKR užstato fondą, kredito kokybė vertinama atsižvelgiant į skolininko arba garanto kredito kokybę, kuri turi atitikti Eurosistemos suderintos reitingų skalės kredito kokybės 3 ar aukštesnį lygį.“;

1.16.  išdėstyti 7.1.1 papunktį taip:

7.1.1.  jiems taikomas Eurosistemos privalomųjų atsargų reikalavimas. Nuo Eurosistemos privalomųjų atsargų reikalavimo atleistos kredito įstaigos ir nuo šio reikalavimo atleisti Lietuvos Respublikoje įsteigti užsienio kredito įstaigų filialai (skyriai) neturi teisės būti sandorių šalimis naudojantis Eurosistemos nuolatinėmis galimybėmis ir vykdant Eurosistemos atvirosios rinkos operacijas;“

1.17.  išdėstyti 7.1.2 papunktį taip:

7.1.2.    jie yra finansiškai patikimi. Lietuvos bankas, vertindamas atskirų kredito įstaigų finansinį patikimumą, gali atsižvelgti į šią su riziką ribojančia priežiūra susijusią informaciją, pateiktą Lietuvos bankui ir (arba) ECB:

7.1.2.1.  ketvirčio informaciją apie kapitalo pakankamumo, sverto ir likvidumo koeficientus, teikiamą Lietuvos bankui ir (arba) ECB pagal Reglamentą (ES) Nr. 575/2013 tiek individualiai, tiek konsoliduotai, laikantis priežiūros reikalavimų; arba

7.1.2.2.  jei taikytina, – su riziką ribojančia priežiūra susijusia informaciją, prilygintiną 7.1.2.1. papunktyje nurodytai informacijai.“;

1.18.  papildyti 7.10 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

7.10.   Užsienio kredito įstaigų filialai (skyriai), įsteigti Lietuvos Respublikoje, teikia Taisyklių 7.1.2.1 (arba, jei taikoma, 7.1.2.2) papunktyje nurodytą informaciją apie kredito įstaigą, kuriai priklauso filialas, tiek individualiai, tiek konsoliduotai pagal taikomus priežiūros reikalavimus.  Jei užsienio kredito įstaigos filialo (skyriaus), įsteigto Lietuvos Respublikoje, priežiūros institucija nepateikia Taisyklių 7.1.2 papunktyje nurodytos informacijos Lietuvos bankui ir (arba) ECB, Lietuvos bankas arba ECB turi teisę pareikalauti šio filialo (skyriaus) užtikrinti minėtos informacijos pateikimą tiesiogiai Lietuvos bankui ir ECB. Teikiant informaciją pagal šį Taisyklių papunktį, privalo būti pateiktas atitinkamos priežiūros institucijos atliktas šios informacijos įvertinimas, ir taip pat, jei to pareikalauja Lietuvos bankas arba ECB, papildomas išorės auditoriaus patvirtinimas.“;

1.19.  papildyti 7.11 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

7.11.   Atlikdama kredito įstaigų, kurios buvo rekapitalizuotos valstybės skolos priemonėmis, finansinio patikimumo vertinimą, Eurosistema gali atsižvelgti į taikytus rekapitalizavimo metodus ir rekapitalizavimo įtaką (įskaitant valstybės skolos priemonių rūšį, likvidumą ir šių priemonių emitento prieigą prie rinkos) užtikrinant kapitalo pakankamumo koeficientų, kuriuos privaloma teikti pagal Reglamentą (ES) Nr. 575/2013, reikalavimų vykdymą.“;

1.20.  papildyti 7.12 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

7.12.   Turto valdymo įmonės, kurios yra turto atskyrimo priemonės taikymo pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 806/2014 26 straipsnį arba Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2014/59/ES 42 straipsnį įgyvendinančias nacionalinių teisės aktų nuostatas padarinys, negali būti sandorių šalimis Lietuvos banko vykdomose Eurosistemos pinigų politikos operacijose.“;

1.21.  išdėstyti 9.5.2 papunktį taip:

9.5.2.  vadovaudamasis bet kokia informacija (įskaitant, bet neapsiribojant informacija, parodančia galimą sandorio šalies ir kaip įkaitu pateikto turto kredito kokybės ryšį) atmesti sandorio šalies turtą, pateiktą kaip įkaitas Lietuvos banko vykdomoms Eurosistemos pinigų politikos operacijoms, apriboti šio turto naudojimą arba taikyti jam papildomą įvertinimą mažesne nei rinkos verte.“;

1.22.  papildyti 9.6 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

9.6.  Išskyrus atvejus, kai Eurosistema nustato, kad sandorio šalies atitiktis taikytiniems nuosavų lėšų ar jiems prilygintiniems reikalavimams gali būti atkurta laiku taikant pakankamas rekapitalizavimo priemones, Lietuvos bankas sustabdo, apriboja arba panaikina sandorio šalies teisę dalyvauti Eurosistemos atvirosios rinkos operacijose ir naudotis Eurosistemos nuolatinėmis galimybėmis, jei:

9.6.1.   sandorio šalis, kuriai taikoma kompetentingų institucijų priežiūra pagal Direktyvą 2013/36/ES ir Reglamentą (ES) Nr. 575/2013, individualiai ir (arba) konsoliduotai neatitinka minėtame reglamente nustatytų nuosavų lėšų reikalavimų;

9.6.2.   sandorio šalis, kuriai taikoma kompetentingų institucijų priežiūrai pagal Direktyvą 2013/36/ES ir Reglamentą (ES) Nr. 575/2013 prilygintina priežiūra, individualiai ir (arba) konsoliduotai neatitinka minėtame reglamente nustatytiems nuosavų lėšų reikalavimams prilygintinų reikalavimų.“;

1.23.  papildyti 9.7 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

9.7.  Lietuvos bankas turi teisę sustabdyti, apriboti arba panaikinti sandorio šalies teisę dalyvauti Eurosistemos atvirosios rinkos operacijose ir naudotis Eurosistemos nuolatinėmis galimybėmis, jei:

9.7.1.   sandorio šalies informaciją apie kapitalo pakankamumo koeficientus, kurią ji privalo teikti pagal Reglamentą (ES) Nr. 575/2013, nėra pateikta Lietuvos bankui arba ECB per 14 savaičių nuo atitinkamo ketvirčio, už kurį minėta informacija turėjo būti pateikta, pabaigos;

9.7.2.   sandorio šalies, kuri neprivalo teikti informacijos apie kapitalo pakankamumo koeficientus pagal Reglamentą (ES) Nr. 575/2013, minėtai informacijai prilygintina informacija nėra pateikta Lietuvos bankui arba ECB per 14 savaičių nuo atitinkamo ketvirčio, už kurį minėta informacija turėjo būti pateikta, pabaigos.“;

1.24.  papildyti 9.8 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

9.8.  Pagal Taisyklių 9.7.1 arba 9.7.2 papunktį sustabdyta, apribota arba panaikinta sandorio šalies teisė dalyvauti Eurosistemos atvirosios rinkos operacijose ir naudotis Eurosistemos nuolatinėmis galimybėmis gali būti atkurta, jei atitinkamai Taisyklių 9.7.1 arba 9.7.2 papunkčiuose nurodyta informacija pateikiama Lietuvos bankui arba ECB ir Lietuvos bankas arba Eurosistema patvirtina, kad sandorio šalis yra finansiškai patikima, kaip taip numatyta Taisyklių 7.1.2 papunktyje.“;

1.25.  papildyti 9.9 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

9.9.  Lietuvos bankas apriboja sandorio šalies teisę dalyvauti Eurosistemos atvirosios rinkos operacijose ir naudotis Eurosistemos nuolatinėmis galimybėmis, jei kompetentinga institucija arba pertvarkymo institucija pagal Reglamento (ES) Nr. 806/2014 18 straipsnio 4 dalies a–d punktuose arba Direktyvos 2014/59/ES 32 straipsnio 4 dalies a–d punktus įgyvendinančiuose nacionaliniuose teisės aktuose numatytas sąlygas nustato, kad sandorio šalis žlunga arba gali žlugti. Nustatant šiame papunktyje nurodyto teisių apribojimo lygį atsižvelgiama į tai, koks buvo sandorio šalies pasinaudojimo Eurosistemos atvirosios rinkos operacijomis ir Eurosistemos nuolatinėmis galimybėmis lygis, kai buvo nustatyta, kad sandorio šalis žlunga arba gali žlugti.“;

1.26.  papildyti 9.10 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

9.10. Sandorio šaliai, kuri žlunga arba gali žlugti, be Taisyklių 9.9 papunktyje numatyto apribojimo gali būti papildomai sustabdyta, apribota arba panaikinta sandorio šalies teisė dalyvauti Eurosistemos atvirosios rinkos operacijose ir naudotis Eurosistemos nuolatinėmis galimybėmis, jei yra tenkinama bet kuri iš šių sąlygų:

9.10.1. dėl sandorio šalies nenumatoma imtis pertvarkymo veiksmų, nes yra pagrindo tikėtis, kad alternatyviomis sandorio šaliai taikomomis priemonėmis arba priežiūros veiksmais per pagrįstą laikotarpį būtų išvengta sandorio šalies žlugimo, kaip tai nurodyta Reglamento (ES) Nr. 806/2014 18 straipsnio 1 dalies b punkte arba Direktyvos 2014/59/ES 32 straipsnio 1 dalies b punktą įgyvendinančiose nacionalinių teisės aktų nuostatose;

9.10.2. sandorio šalis yra įvertinta kaip atitinkanti sąlygas pertvarkymo priemonėms taikyti pagal Reglamento (ES) Nr. 806/2014 18 straipsnio 1 dalį arba Direktyvos 2014/59/ES 32 straipsnio 1 dalį įgyvendinančias nacionalinių teisės aktų nuostatas;

9.10.3. sandorio šalis yra pertvarkymo veiksmų (kaip tai apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 806/2014 3 straipsnio 10 punkte arba Direktyvos 2014/59/ES 2 straipsnio 40 dalį įgyvendinančiose nacionalinių teisės aktų nuostatose) ar kitų alternatyvių sandorio šaliai taikomų priemonių arba priežiūros veiksmų (kaip tai apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 806/2014 18 straipsnio 1 dalies b punkte arba Direktyvos 2014/59/ES 32 straipsnio 1 dalies b punktą įgyvendinančiose nacionalinių teisės aktų nuostatose) padarinys.“;

1.27.  papildyti 9.11 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

9.11.   Sandorio šaliai, kuri žlunga arba gali žlugti, be Taisyklių 9.9 papunktyje numatyto apribojimo, teisė dalyvauti Eurosistemos atvirosios rinkos operacijose ir naudotis Eurosistemos nuolatinėmis galimybėmis papildomai sustabdoma, apribojama arba panaikinama, jei dėl sandorio šalies nenumatoma imtis pertvarkymo veiksmų ir nėra pagrindo tikėtis, kad kitomis alternatyviomis sandorio šaliai taikomomis priemonėmis arba priežiūros veiksmais per pagrįstą laikotarpį būtų išvengta sandorio šalies žlugimo, kaip tai nurodyta Reglamento (ES) Nr. 806/2014 18 straipsnio 1 dalies b punkte arba Direktyvos 2014/59/ES 32 straipsnio 1 dalies b punktą įgyvendinančiose nacionalinių teisės aktų nuostatose.“;

1.28.  išdėstyti 11 priedą nauja redakcija (pridedama);

1.29.  papildyti 191 priedu (pridedama).

2.  Nustatyti, kad šis nutarimas įsigalioja 2015 m. lapkričio 2 d.

 

 

 

Valdybos pirmininkas                                                                                             Vitas Vasiliauskas