LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

 

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2018 M. GEGUŽĖS 29 D. ĮSAKYMO NR. V-508 „DĖL VALSTYBĖS FINANSUOJAMŲ IR NEFINANSUOJAMŲ PROFESINIO MOKYMO VIETŲ SKAIČIAUS NUSTATYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

 

2019 m. sausio 28 d. Nr. V-74

Vilnius

 

 

 

 

P a k e i č i u Valstybės finansuojamų ir nefinansuojamų profesinio mokymo vietų skaičiaus nustatymo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. gegužės 29 d. įsakymu Nr. V-508 „Dėl Valstybės finansuojamų ir nefinansuojamų profesinio mokymo vietų skaičiaus nustatymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir papildau 10 punktu:

 

10. Profesinio mokymo įstaiga, mokslo metų pusmečiui pasibaigus, mokinio prašymu perkelia į atsilaisvinusią valstybės finansuojamą vietą (kuri atsirado mokiniui sava valia nutraukus mokymąsi arba mokinį pašalinus) iš valstybės nefinansuojamos vietos tos pačios švietimo srities profesinio mokymo programos patenkinamus mokymosi pasiekimus turintį mokinį, išskyrus mokinį, pagal Profesinio mokymo įstatymo 37 straipsnį neturintį teisės į valstybės finansuojamą profesinio mokymo vietą. Esant daugiau į valstybės finansuojamą vietą pretenduoti galinčių mokinių, nei yra tokių vietų, sudaroma mokinių pažangumo eilė. Pažangumo eilė sudaroma pagal galutinius mokinių  modulių ar dalykų įvertinimų vidurkius jų mažėjimo tvarka.

Jei į vieną vietą pretenduoja keli mokiniai, turintys vienodus vidurkius, pirmumas teikiamas mokiniui, turinčiam aukštesnius privalomųjų modulių ar profesijos teorinio, ar praktinio mokymo dalykų įvertinimus. Tais atvejais, kai privalomųjų modulių ar profesijos teorinio, ar praktinio mokymo dalykų įvertinimai vienodi, pirmumą lemia aukštesni modulių, kurie turi daugiau kreditų ar didesnės apimties profesijos teorinio, ar praktinio mokymo dalykų, įvertinimai. Tais atvejais, kai vienodi daugiau kreditų turinčių modulių arba didesnės apimties dalykų įvertinimai, pirmenybė teikiama mokiniui, turinčiam daugiau aukštesnių įvertinimų (daugiau modulių, dalykų, įvertintų puikiai (10), labai gerai (9).“

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministras                                                                   Algirdas Monkevičius