VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS CENTRINĖS PROJEKTŲ VALDYMO AGENTŪROS

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS

 

POTVARKIS

DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS CENTRINĖS PROJEKTŲ VALDYMO AGENTŪROS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO 2020 M. VASARIO 25 D. POTVARKIO NR. DR-20-2-2020-16 „DĖL 2014–2021 M. EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS FINANSINIO MECHANIZMO PROGRAMOS „KULTŪRA“ KVIETIMO „KULTŪROS PRIEINAMUMO PLĖTOJIMAS IR KULTŪRINIO ŠVIETIMO STIPRINIMAS“ GAIRIŲ PAREIŠKĖJAMS“

PAKEITIMO

 

2020 m. liepos 31 d. Nr. DR-20-2-2020-32

Vilnius

 

Pakeičiu viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus pavaduotojo 2020 m. vasario 25 d. potvarkiu Nr. DR-20-2-2020-16 „Dėl 2014–2021 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo programos „Kultūra“ kvietimo „Kultūros prieinamumo plėtojimas ir kultūrinio švietimo stiprinimas“ gairių pareiškėjams patvirtinimo“ patvirtintų 2014–2021 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo programos „Kultūra“ kvietimo „Kultūros prieinamumo plėtojimas ir kultūrinio švietimo stiprinimas“ gairių pareiškėjams 4 priedo „Projektų naudos ir kokybės vertinimo metodika“ 2 punkto „Vertinimo kriterijai“, lentelės 2 punktą ir išdėstau jį taip:

Nr.

Vertinimo kriterijus

Pagrindiniai vertinimo aspektai

Skalė

Suteiktas balas

2.

Projekto kultūrinės edukacijos ir auditorijos plėtros kokybė

 

 

 

 

Aukštesnis vertinimas suteikiamas projektams, įgyvendinantiems kultūrinės edukacijos veiklas novatoriškais ir interaktyviais metodais bei įtraukiantiems į kultūrinę edukaciją vietos bendruomenes ir kuo didesnį vietos auditorijos dalyvių skaičių.

 

Vertinant atsižvelgiama į šiuos aspektus (nebaigtinis sąrašas):

2.1. kultūrinės edukacijos veikla pateikiama novatoriška forma, pvz., bendras kūrimas, jungtiniai pasirodymai, įtrauki edukacija, interaktyvūs metodai, naudojantys naująsias medijas ir kt.

2.2. projektas apima stiprų edukacinį elementą, įtraukia kultūrinės edukacijos ekspertus, naudoja specialias metodikas ir turi didelį poveikį auditorijos kultūriniam sąmoningumui ir kultūrinėms kompetencijoms;

2.3. projektas į kultūrinės edukacijos programų rengimą ir sklaidą įtraukia vietos bendruomenės.

2.4. projektas kultūrinės edukacijos veiklomis įtraukia didesnį (vietos) auditorijos dalyvių skaičių.

0 - projekto atitikimas vertinimo elementams pateiktas teoriškai, nepateikta pagrįstų duomenų apie edukacijos veiklos novatoriškumą ir /arba, edukacinio elemento stiprumą;  ir/arba bendruomenių įtraukimą (nenumato aktyviai įtraukti); vietos auditorijos dydis yra ypač mažas, (iki 10 procentų visų veiklos(ų) dalyvių);

 

1-6 – Projekto kultūrinės edukacijos ir auditorijos plėtros kokybė yra žema (projektas demonstruoja labiau teorišką nei praktišką atitikimą vertinimo elementams, tik iš dalies pagrįstas edukacijos veiklos novatoriškumas ir /arba edukacinio elemento stiprumas; į veiklas numatoma aktyviai įtraukti nedidelę bendruomenės dalį (iki 5 procentų), vietos auditorijos dydis yra mažas (iki 30 procentų visų veiklos(-ų) dalyvių);

 

7-14 – Projekto kultūrinės edukacijos ir auditorijos plėtros kokybė yra vidutiniška projektas demonstruoja dalinį atitikimą vertinimo elementams, į veiklas numatoma aktyviai įtraukti pakankamai didelę bendruomenės dalį (iki 10 procentų), vietos auditorijos dydis yra pakankamas (iki 50 procentų visų veiklos(-ų) dalyvių);

 

15-20 – Projekto kultūrinės edukacijos ir auditorijos plėtros kokybė yra aukšta (projektas demonstruoja aiškų atitikimą visiems vertinimo elementams; į veiklas numatoma aktyviai įtraukti ypač didelę bendruomenės dalį (virš 10 procentų), vietos auditorijos dydis yra ypač didelis (daugiau nei 50 procentų visų veiklos(-ų) dalyvių).

 

 

“.

 

 

 

Direktoriaus pavaduotoja                                                                                         Rasa Suraučienė