herbas 

JAUNIMO REIKALŲ DEPARTAMENTO

prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

DIREKTORIUS

 

 

ĮSAKYMAS

DĖL JAUNIMO REIKALŲ DEPARTAMENTO PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮGYVENDINAMŲ JAUNIMO GARANTIJŲ INICIATYVOS VEIKLŲ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2019 m. balandžio 15 d. Nr. 2V-88 (1.4)

Vilnius

 

Vadovaudamasis Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo tvarkos aprašu, patvirtintu 2014 m. rugpjūčio 19 d. Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu Nr. A1-416:

tvirtinu Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įgyvendinamų jaunimo garantijų iniciatyvos veiklų tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Direktorius                                                                                                               Jonas Laniauskas

 

PATVIRTINTA

Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės

apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus

2019 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. 2V-88 (1.4)

 

 

JAUNIMO REIKALŲ DEPARTAMENTO PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮGYVENDINAMŲ JAUNIMO GARANTIJŲ INICIATYVOS VEIKLŲ TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Departamentas) įgyvendinamų jaunimo garantijų iniciatyvos veiklų tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Jaunimo garantijų iniciatyvos (toliau – JGI) veiklų, už kurias yra atsakingas Departamentas, skirtų neaktyvių jaunų žmonių ankstyvajai intervencijai, aktyvumo skatinimui ir (re)integracijai į švietimo sistemą ir / arba darbo rinką įgyvendinimo tvarką.

2. Aprašas parengtas įgyvendinant Europos Sąjungos Tarybos 2013 m. balandžio 22 d. rekomendaciją dėl JGI nustatymo, vadovaujantis Europos Komisijos reikalavimais dėl JGI įgyvendinimo bei JGI įgyvendinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. rugpjūčio 19 d. įsakymu Nr. A1-416.

3. Šiame apraše vartojamos sąvokos:

3.1. Paslaugų teikėjai – Departamento JGI partneriai, atrenkami remiantis Departamento direktoriaus 2018 m. spalio 4 d. įsakymu Nr. 2V-167 (1.4) "Dėl Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo partnerių atrankos nuostatų patvirtinimo".

3.2. Kitos šiame Apraše naudojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos užimtumo rėmimo įstatyme, Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme, Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme, Aktyvios darbo rinkos politikos priemonių įgyvendinimo sąlygų ir tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. A1-499 „Dėl Aktyvios darbo rinkos politikos priemonių įgyvendinimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. rugpjūčio 4 d. įsakymu Nr. A1-476 „Dėl Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. rugpjūčio 4 d. įsakymu Nr. A1-473 „Dėl Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašas), Atvirų jaunimo centrų veiklos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gruodžio 11 d. įsakymu Nr. A1-570 „Dėl Atvirų jaunimo centrų veiklos aprašo patvirtinimo“, Jaunimo darbuotojų veiklos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. A1-208 „Dėl Jaunimo darbuotojų veiklos aprašo patvirtinimo“, Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. rugpjūčio 19 d. įsakymu Nr. A1-416 patvirtintame Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo tvarkos apraše, Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2014 m. spalio 1 d. įsakymu Nr. 2V-135-(1.4) patvirtintas sąvokas, vartojamas Jaunimui teikiamų paslaugų tvarkos apraše, Jaunimo savanoriškos tarnybos organizavimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. A1-317 „Dėl jaunimo savanoriškos tarnybos organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Jaunimo savanoriškos tarnybos savanorišką veiklą organizuojančių ir priimančių organizacijų veiklos kokybės tvarkos apraše, patvirtintame Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. birželio 7 d. įsakymu Nr. 2V-126 (1.4) „Dėl jaunimo savanoriškos tarnybos savanorišką veiklą organizuojančių ir priimančių organizacijų veiklos kokybės tvarkos aprašo patvirtinimo“, Savanorių neformaliuoju būdu, jaunimo savanoriškos tarnybos metu, įgytų kompetencijų įvertinimo, įsivertinimo ir pripažinimo tvarkos apraše, patvirtintame Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. birželio 7 d. įsakymu Nr. 2V-127 (1.4) „Dėl savanorių neformaliuoju būdu, jaunimo savanoriškos tarnybos metu, įgytų kompetencijų įvertinimo, įsivertinimo ir pripažinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

II. JGI ĮGYVENDINANTIEJI IR JŲ FUNKCIJOS

 

4. JGI veiklas, skirtas neaktyvių jaunų žmonių ankstyvajai intervencijai, aktyvumo skatinimui ir integracijai į švietimo sistemą ir/ arba į darbo rinką įgyvendina:

4.1. Departamentas,

4.2. Paslaugų teikėjai.

5. JGI įgyvendinančiųjų funkcijos:

5.1. Departamentas administruoja projektus, skirtus neaktyvių jaunų žmonių ankstyvajai intervencijai, aktyvumo skatinimui ir integracijai į švietimo sistemą ir/ arba į darbo rinką. Įgyvendindamas projektus, bendradarbiauja su paslaugų teikėjais, Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – UT), darbdavių organizacijomis ir profesinėmis sąjungomis, su viešojo ir privataus sektoriaus organizacijomis, savivaldybėmis ir nacionalinio, regioninio ir vietinio lygmens jaunimo organizacijomis. Departamentas identifikuoja neaktyvius jaunus žmones, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja paslaugų teikimą jiems, veiklų, įgyvendinant projektus, vykdymą, užtikrina metodinės pagalbos teikimą paslaugų teikėjams, su jaunimu dirbantiems darbuotojams, renka ir analizuoja duomenis apie neaktyvius jaunus žmones, dalyvaujančius JGI veiklose, bei nustatyta tvarka teikia ataskaitas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai apie projektų įgyvendinimo rodiklius.

5.2. Paslaugų teikėjai, atsižvelgdami į neaktyvių jaunų žmonių individualius poreikius, organizuoja ir / ar įgyvendina ankstyvos intervencijos ir aktyvumo skatinimo priemones, atsižvelgdamos į tai, kokį pasiūlymą jaunas žmogus pageidauja gauti - dirbti, mokytis ar atlikti praktiką, teikia asmeninių, tarpasmeninių ir profesinių kompetencijų ugdymo paslaugas, susidedančias iš teorinių žinių ir praktinių įgūdžių perteikimo, organizuoja neaktyvių jaunų žmonių savanorišką veiklą, skirtą jų asmeninių, tarpasmeninių ir profesinių kompetencijų ugdymui. Paslaugų teikėjai teikia Departamentui duomenis, reikalingus vykdyti stebėseną apie neaktyvius jaunus žmones, dalyvaujančius JGI veiklose, teikia pasiūlymus Departamentui.

 

III. JGI ĮGYVENDINIMO ETAPAI

 

6. JGI įgyvendinama šiais etapais:

6.1. asmenų, galinčių dalyvauti JGI, identifikavimas,

6.2. neaktyvaus jauno asmens sutikimas dalyvauti JGI,

6.3. individualaus veiklos plano (toliau – IVP) neaktyviam jaunam žmogui, sutikusiam dalyvauti JGI, sudarymas,

6.4. pirminė intervencijos (ankstyvos intervencijos ir aktyvumo skatinimo priemonės) įgyvendinimas.

 

IV. INFORMACIJOS APIE NEAKTYVIUS JAUNUS ŽMONES RINKIMAS IR JŲ DALYVAVIMAS JGI

 

7. Informacija apie neaktyvius jaunus žmones rinkimas ir tvarkymas:

7.1. informaciją apie neaktyvius jaunus žmones Departamentas renka vadovaujantis Rekomendacijomis dėl duomenų apie neaktyvius jaunus žmones savivaldybėse rinkimo ir ataskaitų teikimo, patvirtintomis Departamento direktoriaus 2017 m. lapkričio 14 d. įsakymu Nr. 2V-179 (1.4).

7.2. Departamentas organizuoja informacijos apie neaktyvius jaunus žmones sutikrinimą UT informacinės sistemos duomenų bazėje ir kituose registruose, tvarko duomenis apie neaktyvius jaunus žmones, galinčius dalyvauti JGI veiklose.

7.3. Identifikavęs neaktyvius jaunus žmones, galinčius dalyvauti JGI veiklose, Departamentas neaktyviems jauniems žmonėms siūlo pasirašyti sutikimą naudoti asmens duomenis ir dalyvauti JGI veiklose formą (priedas Nr. 1). Jei neaktyvūs jauni žmonės, galintys dalyvauti JGI veiklose, yra nepilnamečiai, Departamentas užtikrina, kad jų tėvai / globėjai pasirašytų sutikimą dėl nepilnamečio dalyvavimo JGI veiklose formą (priedas Nr. 2).

7.4. Departamentas, ne anksčiau kaip po 3 mėnesių tiems neaktyviems jauniems žmonėms, kurie atsisakė dalyvauti JGI veiklose, įvertinęs neaktyvaus jauno žmogaus statusą, pakartotinai pateikia pasiūlymą dalyvauti JGI veiklose.

7.5. Neaktyvius jaunus žmones, sutikusius dalyvauti JGI veiklose, Departamentas registruoja UT valdomoje informacinėje sistemoje.

 

V. IVP SUDARYMAS

 

8. Individualios veiklos planavimas (IVP) sudaromas JGI veiklose sutikusiems dalyvauti neaktyviems jauniems žmonėms, kurie Departamento identifikuojami kaip galintys dalyvauti JGI veiklose.

9. Departamentas, per 1 mėnesį nuo neaktyvių jaunų žmonių dalyvavimo JGI veiklose pradžios, sudaro IVP (priedas Nr. 3).

10. IVP sudarymas – tai procesas, kuriame nurodami JGI veiklose dalyvaujančio neaktyvaus jauno žmogaus ir Departamento įsipareigojimai dėl numatytų paslaugų, skirtų jo aktyvumo skatinimui, įgyvendinimo. IVP numatomas darbo su neaktyviu jaunu žmogumi tikslas, paslaugos, veiklos ir jų įgyvendinimo terminai, valandos.

11. Pirmasis IVP sudaromas 2 mėnesių laikotarpiui. IVP gali būti tęsiamas. Tęsiant IVP, jis gali būti trumpesnis nei 2 mėnesių, bet ne ilgesnis kaip 2 mėnesių laikotarpiui.

12. IVP sudaromas atsižvelgiant į neaktyvaus jauno žmogaus motyvaciją dalyvauti švietimo sistemoje ir / ar darbo rinkoje, kompetencijas, išsilavinimo lygį ir kvalifikaciją ir profesinių žinių lygį, darbo patirtį, jo galimybes konkuruoti darbo rinkoje, asmeninius jo poreikius, gebėjimus, darbo rinkos poreikius ir kitą aktualią susijusią informaciją.

13. IVP įgyvendinimas gali būti laikinai sustabdomas dėl šių priežasčių: JGI veiklose dalyvaujančiam jaunam žmogui susirgus, laikinai išvykus, patekus į įkalinimo įstaigą ar reabilitacijos centrą, taip pat dėl kitų svarbių priežasčių. Sustabdyti IVP įgyvendinimą galima ne ilgiau nei 2 mėnesių laikotarpiui. Jei praėjus 2 mėnesiams, JGI veiklose dalyvaujantis jaunas žmogus netęsia dalyvavimo JGI veiklose, jo dalyvavimas nutraukiamas. 

14. IVP gali būti keičiamas:

14.1. įvertinus neaktyvaus jauno žmogaus pasiektą pažangą arba nevykdymo priežastis,

14.2. pasikeitus aplinkybėms darbo rinkoje ar neaktyvaus jauno žmogaus motyvacijai mokytis, atlikti praktiką ar stažuotę ir / arba dirbti,

14.3. neaktyviam jaunam žmogui savo iniciatyva pradėjus dalyvauti kito JGI įgyvendintojo arba JGI veiklų vykdytojo veiklose,

14.4 neaktyviam jaunam žmogui nutraukus dalyvavimą jo IVP numatytose ankstyvosios intervencijos ir aktyvumo skatinimo veiklose ir vėliau – sugrįžus dalyvauti jose, arba kitose veiklose pagal IVP.

15. IVP keičiamas pasibaigus numatytam 2 mėnesių IVP įgyvendinimo terminui arba nesibaigus 2 mėnesių laikotarpiui, jei: 

15.1. keičiasi veiklos;

15.2. ilgėja veiklų trukmė;

15.3. keičiasi veiklų įgyvendinimo terminai.

 

VI. JGI PIRMINĖS INTERVENCIJOS VEIKLOS

 

16. Atsižvelgdami į kiekvieno neaktyvaus jauno žmogaus individualius poreikius bei tikslinę grupę, kuriai jis priskirtas, Departamentas organizuoja ir /ar įgyvendina JGI pirminės intervencijos veiklas, atsižvelgdami į tai, kokį pasiūlymą neaktyvus jaunas žmogus pageidauja gauti (dirbti, mokytis ar atlikti praktiką). Įgyvendinant šias veiklas, teikiamos paslaugos kaip tai nurodyta Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. rugpjūčio 19 d. įsakymu Nr. A1-416 patvirtintame JGI įgyvendinimo tvarkos aprašo 12.1 – 12.4 papunkčiuose.

17. JGI pirminės intervencijos veiklomis yra siekiama, kad neaktyvus jaunas žmogus gautų pasiūlymą dirbti, mokytis, dalyvauti stažuotėje arba mokyme per pameistrystę.

18. Veiklų, teikiamų neaktyviam jaunam žmogui skaičius ir trukmė yra numatomi IVP ir priklauso nuo individualios neaktyvaus jauno žmogaus situacijos ir poreikių.

19. Veiklos gali būti vykdomos individualiai ar grupėmis, tiesioginiu ar nuotoliniu būdu (telefonu, el. paštu, internetu ir kt.).

20. Veiklas neaktyviems jauniems žmonėms paslaugų teikėjų organizacijose, remiantis IVP, teikia su jaunimu dirbantys darbuotojai. Vykdydami šias veiklas, jie ugdo neaktyvaus jauno žmogaus gebėjimus pažinti save ir savo galimybes, racionaliai priimti sprendimus, susijusius su savo ugdymu, tobulėjimu, integracija į švietimo sistemą ar darbo rinką, spręsti emocinio, asmeninio ir tarpasmeninio pobūdžio problemas, sudaryti sąlygas savanoriškai veiklai.

21. JGI veiklose dalyvaujančių neaktyvių jaunų žmonių duomenys yra saugomi Departamente Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo ir Lietuvos vyriausiojo archyvaro patvirtintuose teisės aktuose, reglamentuojančiuose dokumentų valdymą, nustatyta tvarka.

22. Informacija apie JGI veiklose dalyvaujančius neaktyvius jaunus žmones Departamentas apibendrinama kas mėnesį, ketvirtį, pusmetį ir metus. Departamentas užtikrina, kad duomenys apie JGI veiklose dalyvaujančius neaktyvius jaunus žmones būtų tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą.

 

VII. DALYVAVIMAS ANTRINĖS INTERVENCIJOS PRIEMONĖSE

 

23. Neaktyviems jauniems žmonėms, kurie dalyvavo JGI pirminės intervencijos veiklose daugiau kaip 70 procentų jam IVP numatytų valandų, yra siūloma dalyvauti JGI antrinėje intervencijoje. JGI antrinės intervencijos priemonės taikomos neaktyviems jauniems žmonėms, nusprendusiems registruotis UT.

24. Tokiu atveju, kai neaktyvus jaunas žmogus po dalyvavimo JGI pirminėje intervencijoje įsiregistruoja UT ir jam yra suteikiamas bedarbio statusas, jam siūloma gauti subsidijuojamą pasiūlymą, tačiau jis nėra siunčiamas į UT organizuojamą JGI pirminę intervenciją. Jis gali būti siunčiamas į UT organizuojamą JGI pirminę intervenciją, jei  Departamento organizuotoje JGI pirminėje intervencijoje jis dalyvavo mažiau negu 70 procentų jam IVP numatytų valandų.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

25. Departamentas iš kitų JGI, skirtą neaktyvių jaunų žmonių ankstyvajai intervencijai, aktyvumo skatinimui ir integracijai į švietimo sistemą ir / arba darbo rinką, įgyvendinančių įstaigų ir organizacijų turi teisę gauti visą informaciją, reikalingą veiksmingam JGI įgyvendinimui užtikrinti.

26. Departamentas JGI įgyvendinantiems asmenims, įstaigoms ir organizacijoms teikia informaciją ir metodinę pagalbą, analizuoja informaciją apie stebėsenos rodiklių pasiekimą. Nustatęs riziką laiku nepasiekti suplanuotų rodiklių ir (arba) jų nepasiekus, gali siūlyti JGI įgyvendinančioms asmenims, įstaigoms ir organizacijoms imtis prevencinių ir (arba) koregavimo veiksmų.

27. Jaunimo garantijų iniciatyva įgyvendinama 2015–2021 metais.

 

Jaunimo reikalų departamento prie

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

direktoriaus 2019 m. balandžio 15 d.

įsakymo Nr. 2V-88 (1.4)

1 priedas

 

SUTIKIMO TVARKYTI ASMENS DUOMENIS IR DALYVAUTI JAUNIMO GARANTIJŲ INICIATYVOS PROJEKTE „JUDAM“, DALYVIO ATITIKTIES IR DALYVAVIMO PROJEKTE „JUDAM“ FIKSAVIMO FORMA

 

________________

(data)

 

_________________

(vieta)

 

1.  Sutinku, kad:

1.1.   Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau - Departamentas) ir Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) gautų ir tvarkytų mano asmens duomenis, reikalingus registracijai Jaunimo garantijų iniciatyvos (toliau – JGI) projekte, kitoms šių įstaigų teikiamoms elektroninėms paslaugoms gauti;

1.2.   mano asmens duomenys, nurodyti šio sutikimo 1 punkte, būtų tvarkomi Departamentui ir Užimtumo tarnybai vykdant viešosios valdžios funkcijas, įgyvendinant užimtumo rėmimo politiką (darbo rinkos paslaugų, užimtumo rėmimo priemonių, kitų ekonominių ir socialinių priemonių, taikomų siekiant didinti darbo ieškančių asmenų užimtumą, mažinti nedarbą, švelninti neigiamas jo pasekmes, visuma);

1.3.   asmens duomenys, nurodyti šio sutikimo 1 punkte, būtų perduodami valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms jų veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytų funkcijų įgyvendinimui, esant Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) 6 straipsnyje nustatytiems asmens duomenų teisėto tvarkymo kriterijams ir Bendrojo duomenų apsaugos reglamento nustatyta tvarka.

 

2.      Man yra žinomos mano, kaip duomenų subjekto, teisės, nustatytos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente:

2.1.   teisė reikalauti ištaisyti, ištrinti ("teisė būti pamirštam") savo asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus;

2.2.   teisė apriboti mano asmens duomenų tvarkymą, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Bendrojo duomenų apsaugos reglamento nuostatų;

2.3.   teisė į mano asmens duomenų perkeliamumą;

2.4.   teisė nesutikti, kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys;

2.5.   teisė pateikti rašytinį pranešimą ar prašymą dėl savo teisių įgyvendinimo mano asmens duomenų valdytojams: Departamentui, A. Vivulskio g. 5, 03162, Vilnius, juridinio asmens kodas 188681478; Užimtumo tarnybai, Geležinio Vilko g. 3A, 03131, Vilnius, juridinio asmens kodas 190766619.

3.  Esu informuotas, kad (langeliuose pažymėkite „X“):

 

3.1.    mano duomenys, reikalingi mano užimtumo nustatymui ir duomenys, reikalingi dalyvavimo JGI projekte pagrindais, būtų gaunami iš tokius duomenis teikiančių institucijų.

 

3.2.    mano duomenys bus teikiami Departamentui ir Užimtumo tarnybai ir tvarkomi JGI

įgyvendinimo stebėsenos tikslais.

 

3.3.    mano statusui neatitinkant JGI dalyvio kriterijų, nutraukus dalyvavimą JGI projekte

ar norint sugrįžti dalyvauti JGI projekte, mano užimtumo nustatymas gali būti atliktas pakartotinai, šio sutikimo 1.1. papunktyje numatytais pagrindais ir mano statusui atitinkant JGI projekto dalyvio kriterijus, su manimi būtų susisiekta.

 

4.   ASMENS DUOMENYS (Naudojami tik JGI įgyvendinimo tikslais)

4.1.   Vardas, pavardė:

 

 

 

4.2.Lytis:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3.    Asmens kodas:

4.4.   Adresas (savivaldybė, seniūnija, kaimas, gatvė, namo Nr., buto Nr.)

 

 

 

 

4.5.  Tel.

 

 

4.6. El. paštas

 

 

 

 

5.  SUTIKIMAI DALYVAUTI PROJEKTE (langeliuose pažymėkite „X“):

 

5.1. Sutinku dalyvauti JGI projekte „JUDAM“, noriu, kad man būtų sudarytas

Individualus veiklos planas ir pagal jį būtų teikiamos pirminės intervencijos priemonės ir paslaugos.

 

5.2. Patvirtinu, kad šiame Sutikime pateikti duomenys yra teisingi, kad nedirbu nelegaliai ir neturiu su darbo santykiais užsienio šalyje susijusių pajamų.

 

5.3. Patvirtinu, jog šiuo metu nesimokau bendrojo lavinimo ar profesinio rengimo

mokykloje, nestudijuoju aukštojoje mokykloje arba universitete bei nedalyvauju kvalifikacijos kėlimo ir kituose mokymuose.

 

5.4. Patvirtinu, kad nesu apdraustas Privalomuoju sveikatos draudimu (PSD) Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatyme numatytais atvejais ir turiu prievolę savarankiškai mokėti PSD įmokas. Prašau už mane mokėti PSD įmokas viso dalyvavimo projekte laikotarpiu

.

 

5.5. Esu informuotas, kad sustabdžius dalyvavimą JGI projekte „JUDAM“, bus sustabdyti visi su dalyvavimu projekte susiję išlaidų mokėjimai.

 

 

 

Dalyvio parašas ____________________________________

 

 

JGI koordinatoriaus parašas____________________________

 

 

 

 

 

 

Toliau pildo JGI koordinatorius

6.   JGI KOORDINATORIAUS DUOMENYS:

Vardas, pavardė

 

 

 

 

7.   DALYVIO ATITIKTIS:

Asmens duomenų tikrinimo EDB sistemoje data: ____________________________________

Arba

Asmens duomenų tikrinimo datos ir asmens duomenis suteikusios institucijos:

Data

Institucija, suteikusi duomenis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Asmuo atitinka JGI projekto „JUDAM“ dalyvio kriterijus ir gali dalyvauti projekte.

 

 □ Asmuo neatitinka JGI projekto „JUDAM“ dalyvio kriterijų ir projekte dalyvauti negali.

Jei asmuo neatitinka JGI projekto „JUDAM“ dalyvio kriterijų, toliau duomenys nepildomi.

 

8.   Informacija apie projekto dalyvio atitiktį papildomiems kriterijams (langeliuose pažymėkite „X“):

yra iš sunkumus patiriančių šeimų;

turi problemų su teisėsauga;

gyvena ar yra išėjęs (-usi) iš globos įstaigos;

turi priklausomybes;

patiriantys pajamų nepriteklius;

jaunos, rizikos grupei priskiriamos šeimos;

  ilgalaikiai bedarbiai (nėra registruoti Užimtumo tarnyboje);

  imigrantai (turintys nuolatinį leidimą gyventi Lietuvoje);

anksti iškritę iš švietimo sistemos;

motinystės / tėvystės atostogose esantys jaunuoliai, atitinkantys aukščiau išvardintus kriterijus;

  kita (įrašykite) __________________________________

 

 

9.   DALYVIO DALYVAVIMO PROJEKTE DUOMENYS:

9.1. Dalyvio identifikavimo nr.:

 

9.2. Dalyvavimo projekte pradžios data:

 

 

9.3. Dalyvavimo projekte pabaigos data:

 

 

9.4. Dalyvavimo projekte pabaigos pagrindas:

 

 

 

 

9.5. Dalyvavimo projekte sustabdymo pradžios data:

 

9.6. Dalyvavimo projekte atnaujinimo data (po sustabdymo):

 

9.7. Dalyvavimo projekte sustabdymo priežastis:

 

 

 

 

9.8. Kitos svarbios dalyvio dalyvavimo projekte aplinkybės:

Asmuo dalyvavo JGI projekte „Atrask save“

 

 

 

 

 

 

 

JGI koordinatoriaus parašas____________________________

 

_________________

 

Jaunimo reikalų departamento prie

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

direktoriaus 2019 m. balandžio 15 d.

įsakymo Nr. 2V-88 (1.4)

2 priedas

 

TĖVŲ/ GLOBĖJŲ SUTIKIMAS DĖL NEPILNAMEČIO DALYVAVIMO JAUNIMO GARANTIJŲ INICIATYVOS PROJEKTE „JUDAM“ 

 

______________

data

______________

miestas

 

 

Aš, ________________________________________, sutinku, kad mano vaikas/ globotinis 

(vardas, pavardė)                                                                             (pabraukti)

 

______________________________, _________________ dalyvautų Jaunimo garantijų 

(vardas, pavardė)                                         (gimimo data)

 

iniciatyvos projekte „JUDAM“.

 

 

 

Tėvų/ globėjų tel. nr. __________________________________

(pabraukti)

 

____________________________

Parašas

 

 

 

________________

 

Jaunimo reikalų departamento prie

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

direktoriaus 2019 m. balandžio 15 d.

įsakymo Nr. 2V-88 (1.4)

3 priedas

 

INDIVIDUALUS VEIKLOS PLANAS (IVP)

 

 

 

 

 

Nr.                

 

 

 

 

 

(data)

 

 

1.   IVP plano įgyvendinimo terminas:

Pradžios data:

 

Planuojama pabaigos data:

 

Galimybė pratęsti IVP įgyvendinimo terminą:

•    Taip

•    Ne

 

2.   JGI koordinatorius:

Vardas, pavardė

 

 

3.  Projekto dalyvis:

Vardas, pavardė

 

ID Nr.:

 

 

4.  Projekto dalyvio situacijos trumpas aprašymas:

 

 

 

 

 

 

 

5.  IVP tikslas ir planuojamos teikti paslaugos

Tikslas

•    Integracija į darbo rinką (pirmą kartą);

•    Reintegracija į darbo rinką (grįžimas);

•    Tolesnis mokymasis pagal formaliojo švietimo programą;

•    Tolesnis mokymasis pagal neformaliojo profesinio mokymo programą;

•    Socialinių kompetencijų ugdymas, motyvavimas integruotis į darbo rinką / švietimo sistemą.

Planuojamos teikti dalyviui paslaugos

•    Neaktyvių jaunuolių paieška, motyvavimas ir socialinių gebėjimų ugdymas (kurso Nr. 1.1.1.1.);

•    Asmeninių, tarpasmeninių ir profesinių kompetencijų ugdymas (kurso Nr. 1.2.1.1.);

•    Siauros srities specialistų paslaugos (kurso Nr. 1.3.1.1.);

•    Savanoriška veikla (kurso Nr. 1.4.1.1.).

 

 

____________________