Joniškio rajono savivaldybės
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2012 M. LAPKRIČIO 22 D. SPRENDIMO NR. T-203 „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. spalio 1 d. Nr. T-171
Joniškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. rugpjūčio 28 d. nutarimo Nr. 790 redakcija), atsižvelgdama į Joniškio rajono savivaldybės konsoliduotų ataskaitų rinkinio finansinio (teisėtumo) audito ataskaitos rekomendacijų įgyvendinimo planą 2015 m., Joniškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Pakeisti Joniškio rajono savivaldybės mokinio krepšelio lėšų paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašą (kartu su pakeitimais, padarytais 2013 m. gruodžio 5 d. sprendimu Nr. T-205 ir 2014 m. lapkričio 5 d. sprendimu Nr. T-205), patvirtintą Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2012 m. lapkričio 22 d. sprendimu Nr. T-203:
1. 9.2.3 papunktį išdėstyti taip:
„9.2.3. bendrojo lavinimo ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų prieinamumui užtikrinti,
atsižvelgiant į faktišką mokinio krepšelio lėšų poreikį, suderintą su Joniškio rajono savivaldybės administracijos Finansų ir Švietimo ir sporto skyriais, bendriesiems ugdymo planams įvykdyti. Mokinio krepšelio lėšas paskirsto (perskirsto) Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta darbo grupė, atsižvelgdama į mokyklų pateiktas paraiškas ir realų poreikį. Švietimo įstaigoms, kurioms mokinio krepšelio lėšų, apskaičiuotų pagal mokinio krepšelio metodiką, neužtenka darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, atsižvelgiant į minimalius mėnesinių tarifinių atlygių koeficientus, vadovėliams skiriama ne mažiau kaip 80 procentų, kvalifikacijai, pažintinei mokinių veiklai skiriama 40 procentų numatytos mokinio krepšelio rekomenduojamos lėšų sumos“;
2. 11.2 papunktį išdėstyti taip: