Herbas

JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS pavaduotojas

 

ĮSAKYMAS

DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2018 M. SPALIO 18 D. ĮSAKYMO NR. A-950 „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS SUDĖTIES IR JOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2021 m. birželio 30 d. Nr. A-600

Joniškis

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi,

pakeičiu Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. spalio 18 d. įsakymą Nr. A-950 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos sudėties ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ (su pakeitimais, padarytais Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. A-36, 2019 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. A-633, 2020 m. sausio 13 d. įsakymu Nr. A-38,  2021 m. kovo 4 d. įsakymu Nr. A-184):

1. 1.3 papunktį išdėstau taip:

1.3. Daina Armonavičienė, Joniškio rajono savivaldybės administracijos jaunimo reikalų koordinatorė“;

2. Joniškio rajono savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos darbo reglamentą išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktoriaus pavaduotojas                                                     Aivaras Rudnickas

 


 

PATVIRTINTA

Joniškio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2018 m. spalio 18 d. įsakymu Nr. A-950

(2021 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A-600

redakcija)

 

JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Joniškio rajono savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Joniškio rajono savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos (toliau – Komisija) paskirtį, funkcijas, darbo organizavimo bei sprendimų priėmimo tvarką ir kitus su komisijos veikla susijusius klausimus.

2. Komisijos paskirtis – užtikrinti Joniškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje gyvenančių vaikų gerovę, bendradarbiaujant su mokyklų vaiko gerovės komisijomis ir kitomis vaiko gerovės srityje dirbančiomis institucijomis.

3. Komisija sudaroma iš Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos (toliau – VVTAĮT), teritorinės prokuratūros, teritorinės policijos įstaigos, probacijos tarnybos, socialinių paslaugų, švietimo, sveikatos ir kitų institucijų, nevyriausybinių organizacijų, dirbančių vaiko gerovės srityje, atstovų. 

4. Komisijos nariai savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymu (toliau – Įstatymas), Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, kitais teisės aktais ir šiuo Reglamentu.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS, TEISĖS IR PAREIGOS

 

5. Komisija:

5.1. kiekvienais metais kartu su tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriumi (toliau – TBK) tvirtina metų veiklos planą, nustato vaiko gerovės prioritetus, tikslus, priemones jiems įgyvendinti ir kartą per metus atsiskaito už plano įgyvendinimą Savivaldybės administracijos direktoriui pateikdama informaciją Savivaldybės administracijos direktoriaus metinei ataskaitai;

5.2. surenka informaciją, būtiną Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimui dėl vaiko minimalios ar vidutinės priemonės skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo;

5.3. nagrinėja nustatytos formos prašymus (1 ir 2 priedai) ir teikia siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo ir kitų priemonių, numatytų Įstatymo 7 ir 9 straipsniuose;

5.4. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo vaikų socializacijos centro (toliau – Centras) informavimo apie vaiko atvykimą į Centrą dienos surenka ir Centrui pateikia Įstatymo 22 straipsnio 5 dalyje nurodytus vaiko, kuriam paskirta auklėjamojo poveikio priemonė, dokumentus;

5.5. teikia siūlymus atvejo vadybininkui dėl vaiko socialinės integracijos plano rengimo;

5.6. svarsto rekomendacijas dėl privalomo ikimokyklinio ugdymo skyrimo ir teikia siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl sprendimo priėmimo;

5.7. įvertina koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) teikimo poreikį, gavusi informaciją iš TBK, per 10 darbo dienų parengia sprendimo dėl koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo projektą, kuriame nustato koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo trukmę ir siūlo konkrečią švietimo, švietimo pagalbos ar socialines paslaugas teikiančią instituciją, įstaigą ar organizaciją koordinuotai teikiamoms paslaugoms koordinuoti;

5.8. koordinuoja mokyklų vaiko gerovės komisijų veiklą, vaiko gerovės srityje dirbančių institucijų ir nevyriausybinių organizacijų tarpusavio bendradarbiavimą;

5.9. teikia siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių ir koordinuotai teikiamų paslaugų tobulinimo;

5.10. teikia švietimo, gydymo, socialinių paslaugų įstaigoms pasiūlymus, rekomendacijas dėl prevencinio darbo gerinimo Savivaldybėje;

5.11. atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas.

 

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS

 

6. Pagrindinė Komisijos veiklos forma yra posėdžiai, kurie organizuojami pagal poreikį kontaktiniu arba nuotoliniu būdu. Gali būti organizuojami išvažiuojamieji posėdžiai arba pasitarimai.

7. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių.

8. Komisija prašymus nagrinėja uždarame posėdyje.

9. Komisijos posėdyje išklausoma vaiko ir kitų posėdyje dalyvaujančių asmenų nuomonė dėl svarstomo klausimo.

10. Siekiant apsaugoti vaiką nuo galimo neigiamo poveikio, vaikas gali nedalyvauti Komisijos posėdyje, tačiau tokiu atveju vaiko nuomonė turi būti iš anksto išklausyta VVTAĮT. Ši nuomonė įvertinama posėdyje. VVTAĮT taip pat išklauso vaiko nuomonę, kai vaikas vengia dalyvauti posėdyje, ir apie ją raštu informuoja Komisiją.

11. Asmenų, turinčių didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių iki 21 metų, nuomonę išklauso ir išvadą dėl minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių jiems skyrimo, pratęsimo ar panaikinimo teikia Komisijos įgaliotas asmuo.

12. Komisijos darbui vadovauja ir posėdžiams pirmininkauja Komisijos pirmininkas. Jo nesant, pirmininkauja Komisijos posėdyje išrinktas Komisijos narys. Komisijos pirmininku skiriamas TBK, sekretoriumi – Savivaldybės administracijos atstovas.

13. Komisijos pirmininkas:

13.1. vadovauja Komisijos veiklai ir pirmininkauja posėdžiams;

13.2. nustato Komisijos posėdžio darbo laiką ir vietą;

13.3. jeigu posėdyje nedalyvauja asmenys, kurių dalyvavimas yra privalomas, atideda posėdį ir raštu įspėja nedalyvavusius asmenis, kad kitame posėdyje sprendimas gali būti priimamas jiems nedalyvaujant;

13.4. pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui Komisijos posėdžio metu priimtus pasiūlymus dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo, koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo, kitų pagalbos priemonių vaiko atstovams pagal įstatymą, numatytų Įstatymo 7 ir 98 straipsniuose, skyrimo;

13.5. atstovauja Komisijai kitose institucijose.

14. Komisijos sekretorius:

14.1. suderinęs su Komisijos pirmininku, elektroniniu paštu informuoja Komisijos narius apie posėdžio datą ir laiką ne vėliau kaip prieš 4 darbo dienas iki posėdžio, kviečia į posėdį kitus posėdžio dalyvius. Komisijos nariams pateikia posėdžio darbotvarkę;

14.2. protokoluoja posėdžius: daro garso įrašą ir rašo posėdžio protokolą;

14.3. supažindina suinteresuotus asmenis su Komisijos priimtais sprendimais, prireikus pateikia kopijas ar išrašus.

15. Kai Komisijos darbe dėl svarbių priežasčių nedalyvauja sekretorius, jo funkcijas atlieka kitas posėdžio metu Komisijos pirmininko paskirtas Komisijos narys.

16. Komisijos posėdžio protokolą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po Komisijos posėdžio pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.

17. Komisijos sprendimai priimami atviru balsavimu paprasta posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia posėdžio pirmininko balsas.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

18. Komisijos veiklos dokumentai saugomi teisės aktų nustatyta tvarka.

19. Pasiūlymus dėl Reglamento papildymo ar pakeitimo teikia Komisijos nariai.

20. Komisijos sudėtis ir Reglamentas gali būti pildomi arba keičiami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

_________________________

 

part_f06f924e02744e2c90d6e6a6785456d3_end


 

Joniškio rajono savivaldybės administracijos

Vaiko gerovės komisijos darbo reglamento

1 priedas

 

(Prašymo skirti / pratęsti / pakeisti / panaikinti minimalios / vidutinės priežiūros priemonę forma)

 

____________________________________________________________________________

(prašymą pateikiančio asmens vardas, pavardė – rašyti didžiosiomis spausdintinėmis raidėmis)

 

________________________________________________________________________

(adresas, telefonas, el. paštas)

 

 

Joniškio rajono savivaldybės

administracijos direktoriui

 

PRAŠYMAS

SKIRTI / PRATĘSTI / PAKEISTI / PANAIKINTI MINIMALIOS / VIDUTINĖS PRIEŽIŪROS PRIEMONĘ

 

20____ - ____ - ____

Joniškis

 

Prašau mano sūnui (dukrai, globotiniui (-ei) ________________________________________,

(pabraukti)                                               (nurodomas vaiko vardas, pavardė)

gim._________________, gyv. ________________________________________,

 

 

besimokančiam (-iai)___________________________________________________________________________________,

(mokymosi įstaiga, klasė)

 

skirti / pakeisti / pratęsti / panaikinti minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę, nes

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

____________________________________________________________________________

(pagrindžiama, kodėl prašoma skirti / pakeisti / pratęsti / panaikinti minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę)

 

Pareiškėjo pateikiami dokumentai:

___________________________________________________

_____________________________________________________

__________________________________________________

 

_____________________________________________________

Tvirtinu, kad mano nurodyti duomenys yra teisingi.

 

Sutinku, kad skirdami / pakeisdami / pratęsdami / panaikindami vaiko minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę Joniškio rajono savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos nariai susipažintų su būtina informacija apie mano vaiką (globotinį (-ę).

 

_________________                                                        ____________________________

(parašas)                                                                                     (vardas, pavardė)

___________________

 

part_01b0c979a4bc40c0bfb179ff2049d8ce_end


 

Joniškio rajono savivaldybės administracijos

Vaiko gerovės komisijos darbo reglamento

2 priedas

 

(Prašymo skirti /pratęsti / pakeisti /panaikinti minimalios / vidutinės priežiūros priemonę forma)

 

Prašymas pateikiamas mokyklos ar kitos įstaigos blanke

 

Joniškio rajono savivaldybės

administracijos direktoriui

 

 

PRAŠYMAS

SKIRTI / PRATĘSTI / PAKEISTI / PANAIKINTI MINIMALIOS / VIDUTINĖS PRIEŽIŪROS PRIEMONĘ

 

20___ - ____ - ____

Joniškis

 

Vadovaudamasis (-si) Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymu, prašau skirti / pakeisti / pratęsti / panaikinti .......... klasės mokiniui (-ei) _______________________________, gim. _________________, gyv. ________________________________________,

 

minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę (-es), nes _______________________________________________________________________________________ 

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

(pagrindžiama, kodėl prašoma skirti / pakeisti / pratęsti / panaikinti minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę)

 

PRIDEDAMA:

1.   Vaiko asmens dokumento kopija (gimimo liudijimo, Lietuvos Respublikos piliečio paso arba asmens tapatybės kortelės).

2.   Mokyklos vadovo pasirašyta išsami charakteristika, kurioje būtų pateikti duomenys apie vaiko šeimą, pamokų lankomumą, pažangumą, lankomus neformaliojo švietimo būrelius, ugdymo įstaigos taikytas poveikio ir pagalbos vaikui priemones bei jų įvertinimas.

3. Taikytų poveikio ir pagalbos vaikui priemonių įrodymo dokumentai:

3.1.      mokyklos vaiko gerovės komisijos posėdžių (kuriuose buvo svarstomas vaiko elgesys ir kt.) protokolų išrašai;

3.2. mokyklos ir / ar mokytojų tarybos posėdžių protokolų išrašai (jei vaiko elgesys buvo svarstomas šiose tarybose);

3.3. kitų mokyklos turimų dokumentų (individualių pokalbių, lankymosi vaiko namuose aktų su tėvų (globėjų, rūpintojų) parašais, mokyklos bendruomenės narių pranešimų, skundų, prašymų, vaiko pasiaiškinimų, pasižadėjimų raštu dėl netinkamo elgesio) kopijos;

3.4. vaiką konsultavusių mokyklos specialistų konsultacijų išvadų išrašai;

3.5. informacija apie mokykloje vaikui teiktą kitą socialinę pedagoginę pagalbą.

4.  Pažymų iš Pedagoginės psichologinės tarnybos, Psichikos sveikatos centro, kitų pagalbą teikiančių įstaigų apie suteiktą pagalbą vaikui (jei vaikui šiose įstaigose pagalba buvo teikta) kopijos.

5.  Kita svarbi informacija

 

__________________________ ______________                                                ________________________

(pareigų pavadinimas)                                                                                         (parašas)              (vardas, pavardė)

_________________________

 

 

part_26fa2b3c8b2b482689056281103bcff1_end