PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO, AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. spalio 23 d. Nr. A-605

Panevėžys

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu ir 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 ir 24 punktais bei Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“,

t v i r t i n u Panevėžio rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorius                                                                 Eugenijus Lunskis


 

PATVIRTINTA

Panevėžio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2020 m. spalio 23 d. įsakymu Nr. A-605

 

PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO, AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau Tvarkos aprašas) reglamentuoja Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau Įstatymas) 2 straipsnio
10 dalyje nurodytų socialinių paslaugų įstaigų, pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir vykdančių (vykdysiančių) veiklą Panevėžio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje (toliau – įstaigų), atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, sutarties sudarymo tvarką.

2. Įstaigų akreditavimo tikslas – įvertinti pasirengimą teikti šias paslaugas.

3. Įstaigų akreditavimo uždaviniai:

3.1. įvertinti įstaigos potencialą ir pasirengimą organizuoti vaikų socialinės priežiūros paslaugas;

3.2. užtikrinti įstaigos veiklos kokybę ir kontrolę.

4. Šiame Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Įstatyme bei Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, apibrėžtas sąvokas.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ VERTINIMO BEI SPRENDIMŲ PRIĖMIMO PROCEDŪROS

 

5. Įstaiga pateikia Socialinės paramos skyriui nustatytos formos prašymą su priedais leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – prašymas), patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas).

6. Įstaiga kartu su prašymu pateikia Akreditavimo tvarkos aprašo 6 punkte nurodytus ir lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens) ar jų kopijas.

7. Prašymas ir dokumentai gali būti pateikiami:

7.1. vienu elektroniniu laišku adresu gabriele.janciene@panrs.lt. Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas;

7.2. paštu, per pašto kurjerį arba pristatomi adresu: Vasario 16-osios g. 27, 35185 Panevėžys.

8. Socialinės paramos skyrius gavęs prašymą, įvertina, ar pateiktas prašymas ir dokumentai atitinka Akreditavimo tvarkos aprašo 9 punkte keliamus reikalavimus. Nustačius, kad įstaiga prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 3 darbo dienas raštu informuoja juos pateikusią įstaigą ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą įstaiga trūkstamų dokumentų nepateikia, priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai įstaiga informuojama raštu, nurodant jos nutraukimo priežastį.

9. Socialinės paramos skyrius vertinimo metu užpildo Atitikimo nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo formą (1 priedas), kurioje įvertinus prašymo ir dokumentų atitikimą nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, pateikia išvadą ir siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo ar dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo ir joje pasirašo.

10. Įstaigos ir pateiktų dokumentų atitikimo nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros reikalavimams vertinimas vykdomas ne ilgiau kaip 30 kalendorinių dienų nuo prašymo gavimo dienos.

11. Įstaiga gali teikti kelis šio Tvarkos aprašo 5 punkte nurodytus prašymus dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo.

 

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS

 

12. Nustačius, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, Socialinės paramos skyriaus siūlymu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu priimamas sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakyme nurodomas įstaigos, kuriai suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, kodas, teisinė forma, buveinės adresas, padalinio / filialo (jeigu įsteigtas), kuris teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas ir teikimo vietos adresas (jeigu akredituota socialinė priežiūra teikiama kitu, ne įstaigos buveinės adresu) ir akredituojamos socialinės priežiūros vietų skaičius. Apie priimtą sprendimą įstaiga per
3 darbo dienas informuojama raštu.

13. Socialinės paramos skyrius įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (įstaigos rekvizitus, paslaugos teikėjo kontaktus, sprendimo priėmimo datą, paslaugos rūšį, paslaugos gavėjų skaičių, vietų skaičių) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

14. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties sudarymo. Sutarties projektą rengia Socialinės paramos skyriaus darbuotojas, atsakingas už socialinių paslaugų administravimą. Sutartį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius ir įstaigos vadovas.

15. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugos finansuojamos iš Savivaldybės biudžeto lėšų ir iš valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams.

16. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaiga iš naujo kreipiasi į Socialinės paramos skyrių šiame Tvarkos apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

 

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ DĖL AKREDITUOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PATEIKIMAS, NAGRINĖJIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS

 

17. Dėl akredituotos socialinės priežiūros paslaugų skyrimo asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas (toliau – asmuo) kreipiasi į seniūnijų socialinius darbuotojus pagal asmens (vieno iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjo, rūpintojo faktinę gyvenamąją vietą, o dėl akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugų skyrimo į vaikų dienos centrą ir pateikia:

17.1. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;

17.2. prašymą-paraišką socialinėms paslaugoms gauti (toliau – prašymas-paraiška), patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu (SP-8 forma) ir prašyme-paraiškoje nurodo, kokios socialinės priežiūros paslaugos reikia ir kokioje akredituotoje įstaigoje asmuo pageidauja gauti socialinės priežiūros paslaugas.

18. Jei akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugos poreikis nustatytas atvejo vadybos proceso metu, kartu su prašymu-paraiška vaiko tėvai ar jo atstovai pagal įstatymą, ar atvejo vadybininkas, ar socialinis darbuotojas darbui su šeima pateikia atvejo vadybininko rekomendaciją.

19. Seniūnijos socialinis darbuotojas ar vaikų dienos centro darbuotojas, priėmęs prašymą-paraišką, nustato socialinės priežiūros paslaugų poreikį vadovaudamasis Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašu, patvirtintu Panevėžio rajono savivaldybės tarybos sprendimu. Socialinių paslaugų poreikio vertinimas su visais susijusiais dokumentais ne vėliau kaip per 3 darbo dienas pateikiamas Socialinės paramos skyriui.

20. Socialinės paramos skyriaus atsakingas specialistas per 10 darbo dienų nuo visų reikiamų dokumentų gavimo dienos užpildo sprendimo dėl socialinių paslaugų asmeniui skyrimo formą
(SP-9), patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“, ir pateikia pasirašyti Socialinės paramos skyriaus vedėjui.

21. Įstaiga parenkama atsižvelgiant į asmens pageidavimą ir įstaigos galimybes suteikti reikiamas paslaugas.

22. Jeigu laikinai nėra galimybės teikti akredituotą socialinę priežiūrą asmens pageidaujamoje įstaigoje, pasiūloma kita artimiausia akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga. Asmeniui nesutikus, jis įrašomas į laukiančiųjų gauti paslaugas pageidaujamoje įstaigoje eilę pagal sprendimo dėl socialinių paslaugų skyrimo priėmimo datą (kai yra tos pačios datos sprendimų – pagal asmens prašymo pateikimo registracijos datą).

23. Pirmenybė gauti paslaugas teikiama asmenims (šeimoms) pagal socialinio darbuotojo ar socialinio pedagogo rekomendaciją.

24. Eilę sudaro ir tvarko Socialinės paramos skyriaus atsakingas specialistas.

25. Priimtas sprendimas teikti akredituotas socialinės priežiūros paslaugas per 5 darbo dienas pateikiamas akredituotai įstaigai. Įstaiga, gavusi sprendimą, sudaro akredituotos socialinės priežiūros paslaugos teikimo sutartį tarp įstaigos ir asmens ar jo atstovų pagal įstatymą.

26. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugos pradedamos teikti ne anksčiau, kaip nuo sprendimo priėmimo dienos.

27. Išskirtiniais atvejais, kai asmuo (šeima) patiria fizinį ar psichologinį smurtą ar kyla grėsmė jo fiziniam ar emociniam saugumui, Socialinės paramos skyrius gali priimti sprendimą dėl akredituotų socialinės priežiūros paslaugų skyrimo, nenustačiusi socialinių paslaugų poreikio. Tokiu atveju socialinių paslaugų poreikis turi būti nustatytas suteikus (arba jau teikiant) akredituotas socialinės priežiūros paslaugas.

28. Socialinės paramos skyriaus atsakingas specialistas sudaro akredituotos socialinės priežiūros paslaugos gavėjo asmens bylą ir ją perduoda asmens pasirinktai akredituotą socialinę priežiūrą teikiančiai įstaigai, ne vėliau kaip iki paslaugų teikimo pradžios.

29. Asmeniui (šeimai) socialinės priežiūros paslaugos sustabdomos, nutraukiamos ar skiriamos iš naujo Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintame Panevėžio rajono savivaldybės socialinių paslaugų teikimo tvarkos apraše numatytais atvejais.

30. Duomenis apie gyventojams skirtas, teikiamas ir neskirtas (nurodydamas jų neskyrimo priežastis) akredituotos socialinės priežiūros paslaugas Socialinės paramos skyrius įveda į SPIS.

 

V SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ

 

31. Akredituotos socialinės priežiūros kontrolė vykdoma vertinant akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę ir atliekant šių paslaugų teikimo stebėseną, įstaigų konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl įstaigos teikiamų paslaugų tobulinimo pateikimą.

32. Vertinimas atliekamas naudojant apklausos žodžiu ir / ar raštu, anketinės apklausos, asmens vertinimo, savęs įsivertinimo, stebėjimo, atitikties norminiams teisės aktų reikalavimams vertinimo ir kitais metodais.

33. Vertinimas organizuojamas asmens lygmeniu ir įstaigos lygmeniu:

33.1. asmens lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti asmens nuomonę apie paslaugas ir jų pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Akredituotos socialinės priežiūros asmens apklausos anketą (2 priedas);

33.2. paslaugų kokybė asmens lygmeniu vertinama ne rečiau kaip kartą per metus, bendradarbiaujant su įstaiga.

33.3. įstaigos lygmeniu Socialinės paramos skyrius vertina įstaigą paslaugų teikimo vietoje.

34. Socialinės paramos skyrius, prieš pradėdamas įstaigos vertinimą, ne mažiau kaip prieš
5 darbo dienas informuoja įstaigą elektroniniu būdu apie numatomą vykdyti vertinimą, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos įstaiga patikrinimo metu turės pateikti Socialinės paramos skyriaus darbuotojams, sąrašą.

35. Socialinės paramos skyrius turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti įstaigos vertinimą šiais atvejais:

35.1. gavus valstybės ar Savivaldybės institucijos, įstaigos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;

35.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie įstaigos galimai neteisėtai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

35.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai, įgyvendintos rekomendacijos ir priimti sprendimai.

36. Atliekant įstaigos vertinimą, užpildomas Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktas (3 priedas).

37. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas įstaigos vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, Savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei asmenis dėl informacijos apie įstaigos teikiamas paslaugas gavimo.

38. Vertinimą atlieka ne mažiau kaip du Socialinės paramos skyriaus specialistai.

39. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas įstaigos paslaugų vertinimą, tikrina, ar įstaiga laikosi akredituotos socialinės priežiūros teikimą ir kokybę reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų.

40. Socialinės paramos skyrius, atlikęs vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir įstaigai elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą.

41. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).

42. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Socialinės paramos skyriaus specialistų, atlikusių vertinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, Socialinės paramos skyriui teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi vykdydama rekomendacijas.

43. Socialinės paramos skyrius patikrina, ar įstaiga įvykdė rekomendacijas, ir apie tai pažymi vertinimo akte.

44. Socialinės paramos skyrius, nustatęs teisės aktų pažeidimus ar neatitiktį teisės aktų reikalavimams, gali pagal kompetenciją inicijuoti poveikio priemonių taikymą (sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nutraukti įstaigos finansavimo sutartį ir kt.).

 

VI SKYRIUS

ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS

 

45. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Įstatyme nustatytais atvejais ir gavus informaciją apie netinkamą ir nekokybišką paslaugų teikimą gali būti sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

46. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą Socialinės paramos skyrius informuoja įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

47. Tvarkos aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

48. Socialinės paramos skyriaus specialistai teikia informaciją ir konsultuoja įstaigas socialinės priežiūros akreditavimo klausimais.

49. Socialinės paramos skyrius viešina įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal paslaugas), ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo tvarką Savivaldybės interneto svetainėje www.panrs.lt.

50. Savivaldybės sprendimai, susiję su šio Tvarkos aprašo reikalavimų vykdymu, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

______________________________

part_0e1e63236f8d469dacc78d475b7edd72_end


 

Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Atitikimo nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo forma)

 

 

___________________________________________________________________________________________________________

(įstaigos, pateikusios prašymą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, pavadinimas)

 

________________ Nr. _______

(registracijos data ir numeris)

 

___________________

(sudarymo vieta)

 

Vertinimo pradžia: _____________________

(data)

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus rodiklis

Kriterijaus įvertinimas

(pažymėti x)

Apibūdinimas

(pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardinti trūkumus)

Terminas trūkumams pašalinti

(pildoma, jeigu nustatyti)

Trūkumas

pašalintas /

nepašalintas

(pildoma, jeigu buvo nustatytas)

(pažymėti x)

1.

Prašymas užpildytas Tvarkos aprašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta reikalinga informacija

□ pateiktas nustatytos formos

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ užpildytas lietuvių kalba

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ pateikta visa reikalinga informacija

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

2.

Pateikti visi Tvarkos aprašo
6 punkte nurodyti dokumentai

□ įstaigos steigimo dokumentas

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentą turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ dokumentas, patvirtinantis asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateiktas

□ nepateiktas

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ deklaracija, pasirašytą asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis patalpomis, kuriose planuojama vykdyti (vykdoma) veiklą (veikla)

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybių ir darbuotojų skaičiaus sąrašas

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio
3 dalyje, pagrindžiantys dokumentai

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

3.

Įstaiga atitinka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus įstaigoms, pageidaujančioms teikti akredituotą socialinę priežiūrą*

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybės

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų ir jų pareigybių skaičius

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, socialinį darbą dirbantys darbuotojai yra įgiję Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio
3 dalyje nurodytą išsilavinimą

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ patalpos atitinka akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos)

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

*Kriterijus vertinamas pagal pateiktus įstaigos dokumentus. Trūkstant specialistui informacijos dėl patalpų atitikimo akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo reikalavimams (jei paslaugoms teikti jos būtinos), gali apžiūrėti patalpas socialinės priežiūros paslaugų teikimo vietoje.

 

Išvada įvertinus įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atitikimą nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams:  

 

□ įstaiga atitinka nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams.

□ įstaiga neatitinka nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams.

 

 

Socialinės paramos skyriaus siūlymas Savivaldybės administracijos direktoriui:

 

□ priimti sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.

□ priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo.

 

 

Vertinimo pabaiga: _____________________

(data)

 

Skyriaus vedėjas ___________________                              ____________________________________

(parašas) (vardas, pavardė)

 

Vyriausias specialistas ___________________                                     ___________________________________

(parašas) (vardas, pavardė)

part_480bab5ff37945488b2b2d4e095284c6_end

 


 

Panevėžio rajono savivaldybėje

teikiamos socialinės priežiūros

akreditavimo, akredituotos socialinės

priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS ASMENS APKLAUSOS ANKETA

 

Kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Panevėžio rajono savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką – visi atsakymai mums labai svarbūs.

________________________________________________________________________________

 

1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote / gaunate 20..... metais ir įvertinkite jų kokybę

 

Pabraukite gautą / gaunamą paslaugą

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5

(5 – aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Pagalba į namus

 

 

Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams bei besirengiantiems jais tapti

 

 

Kitos (įrašykite)

.............................................................................

 

 

 

2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (apibraukite tinkantį variantą)

 

o taip

o ne

 

3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)

 

 

 

 

 

4. Pateikite pasiūlymus, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės

 

 

 

 

 

____________________________

part_f9d9212b78f7466b8d25d5447a130e4c_end


 

Panevėžio rajono savivaldybėje

teikiamos socialinės priežiūros

akreditavimo, akredituotos socialinės

priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimo akto forma)

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

Įstaigos pavadinimas _________________________________________________________________

 

Apsilankymo tikslas __________________________________________________________________

 

Įstaigos vertinimo kriterijai:

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis rekomendacijoms:

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos gavėjai

Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių

 

 

 

 

Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

2.

Paslaugų teikimas

Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas

 

 

 

 

Nustatytos darbo tvarkos taisyklės, patvirtinti paslaugų teikimo tvarkos aprašas (-ai), su jais supažindinti darbuotojai

 

 

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

 

Pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas, rengiami individualūs darbo su vaiku ir šeimos nariais planai*

 

 

 

 

Vykdoma vidaus kontrolė

 

 

 

 

Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS)**

 

 

 

 

Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos

 

 

3.

Teikiantis paslaugas personalas

Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas

 

 

 

 

Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

 

 

 

 

Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus*

 

 

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalijamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija

 

 

4.

Paslaugų teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus

 

 

 

 

Įstaiga turi ne mažiau nei 2 patalpas*

 

 

5.

Paslaugų viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Paslaugos teikimas derinamas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., yra bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo

 

 

* Taikoma teikiant vaikų dienos socialinę priežiūrą

** Taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms

 

Tikrinti dokumentai:

 

 

 

 

Išvados:

 

 

 

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

 

 

 

 

Vertinimą atliko:

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                               (parašas) (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                               (parašas) (vardas, pavardė)

 

Įstaiga įvykdė / neįvykdė rekomendacijas.

 

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                               (parašas) (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                               (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

Pakartotinio patikrinimo data _____________

______________________________

part_a44b256c22f54025bdd9d5d0363499e1_end