UŽIMTUMO TARNYBos
prie LIETUVOS RESPUBLIKOS socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2019 M. VASARIO 13 D. ĮSAKYMO NR. V-72 „DĖL SOCIALINIŲ ĮMONIŲ REIKALŲ KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO” PAKEITIMO

 

2020 m. lapkričio 18 d. Nr. V-450

Vilnius

 

1. Pakeičiu Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 13 d. įsakymą Nr. V-72 „Dėl Socialinių įmonių reikalų komisijos sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ (toliau – Įsakymas):

1.1. Pakeičiu Įsakymo 1.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.1. Lijana Vaitkuvienė – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) Priemonių ir paslaugų priežiūros skyriaus vedėja (Komisijos pirmininkė);“;

1.2. Pakeičiu Įsakymo 1.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.2. Indrė Sevostjanova – Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėja (Komisijos pirmininko pavaduotoja);“;

1.3. Pakeičiu Įsakymo 1.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.3. Vida Stasiūnienė – Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vyriausioji specialistė;“;

1.4. Pakeičiu Įsakymo 1.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.4. Audrius Marcinkus – Užimtumo tarnybos Teisės skyriaus vyriausiasis specialistas;“;

1.5. Pakeičiu Įsakymo 1.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.5. Juratė Stankevičienė – Užimtumo tarnybos Planavimo ir monitoringo skyriaus vedėja;“;

1.6. Pakeičiu Įsakymo 1.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.6. Ana Šanina – Užimtumo tarnybos Priemonių apskaitos skyriaus vedėja;“;

1.7. Pakeičiu Įsakymo 1.9 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.9. Tautvydas Zasas – Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Darbo teisės skyriaus vyriausiasis specialistas;“;

1.8. Pakeičiu Įsakymo 3 punktą ir jį išdėstau taip:

3. Skiriu Komisijos sekretore, atsakinga už Komisijos posėdžių protokolavimą ir techninį aptarnavimą – Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vyriausiąją specialistę Vidą Stasiūnienę;“;

1.9. Pakeičiu Įsakymo 4.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.3. šio įsakymo vykdymo kontrolę Užimtumo tarnybos direktoriaus pavaduotojui, atsakingam už darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimą.“;

1.10. Pakeičiu Socialinių įmonių reikalų komisijos darbo reglamento, patvirtinto Įsakymu (toliau – Reglamentas), 6 punktą ir jį išdėstau taip:

6. Šiame reglamente vartojamos sąvokos atitinka Socialinių įmonių įstatyme ir Ministro įsakymu patvirtintuose teisės aktuose vartojamas sąvokas.“;

1.11. Pakeičiu Reglamento 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Komisijos sudėtyje esantis Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus darbuotojas yra atsakingas už pareiškėjo dokumentų ir duomenų atitikimo Socialinių įmonių įstatyme ir Ministro įsakymais patvirtintuose teisės aktuose keliamiems reikalavimams patikrinimą nurodytais terminais ir nustatytų faktinių aplinkybių fiksavimą šio reglamento 2, 3 prieduose laikantis šiame reglamente nurodytų terminų, dokumentų pristatymą ir pateikimą Komisijai svarstyti, Komisijos darbo organizavimą.“;

1.12. Pakeičiu Reglamento 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Komisijos sudėtyje esantis Užimtumo tarnybos Teisės skyriaus darbuotojas yra atsakingas už rekomendacijos suteikti/nesuteikti, panaikinti/nenaikinti socialinės įmonės statuso priėmimo teisinio pagrindo pagal Socialinių įmonių įstatymą ir Socialinės įmonės statuso suteikimo juridiniams asmenims tvarkos aprašą, patvirtintą Ministro įsakymu, parinkimą, atsižvelgiant į nustatytas faktines aplinkybes.“;

1.13. Pakeičiu Reglamento 15 punktą ir jį išdėstau taip:

15. Komisijos sudėtyje esantis Užimtumo tarnybos Priemonių apskaitos skyriaus darbuotojas yra atsakingas už pajamų dalies įvertinimą iš neremtinos veiklos (jei tokia veikla buvo vykdoma per praėjusius kalendorinius metus), už akcinės bendrovės ar uždarosios akcinės bendrovės, nuosavo kapitalo įvertinimą, praėjusių finansinių metų veiklos rezultatų vertinimą pagal finansinių ataskaitų rinkiniuose pateiktus duomenis, svarstant panaikinti/nenaikinti socialinės įmonės statuso klausymą, už socialinei įmonei per kalendorinius metus suteiktos valstybės pagalbos ir socialinės įmonės gautų pajamų, iš veiklos, kuri nėra įtrauktą į socialinių įmonių neremtinų veiklos rūšių sąrašą, kurį tvirtina Vyriausybė, įvertinimą atitikimo Socialinių įmonių įstatymo reikalavimams.“;

1.14. Pakeičiu Reglamento 16 punktą ir jį išdėstau taip:

16. Komisijos sudėtyje esantis Užimtumo tarnybos Planavimo ir monitoringo skyriaus darbuotojas yra atsakingas nurodytą lėšų poreikio pagal atskiras subsidijų rūšis bei metus pagrįstumą, atsižvelgiant į aukščiau minėtoje pažymoje nurodytą tikslinių grupių asmenų skaičių pagal atskiras tikslines grupes ir kiekvienai tikslinei grupei nustatytą kompensacijos dalį ar procentą, nurodytą Socialinių įmonių įstatyme.“;

1.15. Pakeičiu Reglamento 20 punktą ir jį išdėstau taip:

20. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai, kurie privalo būti suorganizuoti per 10 darbo dienų nuo prašymų išnagrinėjimo ir nustatymo, kad informacijos svarstymui dėl socialinės įmonės statuso suteikimo pakanka, bet ne vėliau kaip likus 3 darbo dienoms iki sprendimo dėl socialinės įmonės statuso suteikimo/nesuteikimo priėmimo termino pabaigos. Prašymus Komisijos posėdyje pristato Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus atsakingas darbuotojas, juos nagrinėjęs ir užpildęs šio reglamento 2, 3 priedus.“;

1.16. Papildau Reglamentą 281 punktu ir jį išdėstau taip:

281. Komisijos posėdžiai taip pat gali vykti nuotoliniu būdu, naudojantis elektroninių ryšių priemonėmis (Microsoft Teams, Skype ir kt.). Komisijos nariai su prašymais ir posėdžio medžiaga supažindinami nuotolinio posėdžio metu, išsiunčiant dokumentų kopijas ir kitą informaciją elektroniniu paštu. Komisijos sekretorius per 2 darbo dienas po nuotoliniu būdu įvykusio Komisijos posėdžio, elektroniniu paštu Komisijos nariams išsiunčia protokolo projektą. Komisijos nariai elektroniniu paštu informuoja Komisijos sekretorių, kad su protokolo projektu susipažino ir pastabų neturi arba pateikia pastabas. Pagal pastabas pakoreguotas protokolo projektas elektroniniu paštu siunčiamas Komisijos nariams pakartotinai. Komisijos posėdžiams vykstant nuotoliniu būdu, protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas (nesant Komisijos pirmininkui, Komisijos pirmininko pavaduotojas) ir Komisijos sekretorius.“;

1.17. Pakeičiu Reglamento 4 priedo 3.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

3.1. posėdžio data, laikas ir vieta (vieta nenurodoma, jeigu posėdis vyko nuotoliniu būdu);“;

1.18. Pakeičiu Reglamento 4 priedo 6 punktą ir jį išdėstau taip:

6. Komisijos protokolą pasirašo visi posėdyje dalyvavę Komisijos nariai, Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Jei posėdis vyko nuotoliniu būdu, Komisijos protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.“.

2. P a v e d u :

2.1 šio įsakymo rengėjui informuoti Komisijos narius apie šį įsakymą;

2.2. Užimtumo tarnybos Teisės skyriui teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir Užimtumo tarnybos interneto svetainėje.

 

 

 

Direktorė                                                                                                         Inga Balnanosienė