LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS PAREIGŪNŲ

ATESTACIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2018 m. vasario 26 d. Nr. 2-67

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos įstatymo 31 straipsnio 10 dalimi:

1. T v i r t i n u Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos pareigūnų atestacijos nuostatus (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos direktoriaus 2016 m. balandžio 15 d. įsakymą Nr. 2-164 „Dėl Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos pareigūnų atestacijos nuostatų patvirtinimo“.

3. P a v e d u paskelbti šį įsakymą:

3.1. Administravimo valdybos Bendrajam skyriui – Teisės aktų registre;

3.2. Viešųjų ryšių skyriui – Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos interneto svetainėje.

 

 

 

Direktorius                                                                                                            Saulius Urbanavičius

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų

tarnybos direktoriaus 2018 m. vasario 26 d.

įsakymu Nr. 2-67

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS PAREIGŪNŲ

ATESTACIJOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Šie nuostatai reglamentuoja Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos (toliau – STT) pareigūnų vertinimo kriterijus per atestaciją, atestacijos periodiškumą ir tvarką, Atestacijos komisijos veiklą ir įgaliojimus.

2.    Atestacija – pareigūno tarnybinės veiklos rezultatų, kvalifikacijos ir tinkamumo einamoms ar kitoms pareigoms (toliau – pareigūno veikla) įvertinimas. Atestuodami pareigūną vertintojai privalo būti objektyvūs ir vadovautis tik tarnybos interesais. Atestacija gali būti kasmetinė ir neeilinė.

3.       Kasmetinė pareigūnų atestacija pradedama gruodžio 1 d. ir baigiama ne vėliau kaip kitų metų sausio 31 d. Kasmet atestuojami visi pareigūnai, išskyrus nurodytus šių nuostatų 8 punkte.

4. Neeilinė pareigūno atestacija:

4.1. atliekama šiais atvejais:

4.1.1. baigiantis pareigūnui nustatytam išbandymo laikotarpiui;

4.1.2. baigiantis skyrimo į pareigas laikotarpiui (taikoma pareigūnams, kurie STT įstatymo nustatytais atvejais į pareigas skiriami 5 metų laikotarpiui);

4.2. gali būti atliekama pasiūlius STT struktūrinių padalinių vadovams, STT direktoriaus ar jo įgalioto pavaduotojo sprendimu šiais atvejais:

4.2.1. kai pareigūnas labai gerai atlieka savo pareigas;

4.2.2. kai pareigūnas nepatenkinamai atlieka savo pareigas;

4.2.3. kitais atvejais – esant tarnybiniam būtinumui.

5. Per neeilinę atestaciją, nurodytą šių nuostatų 4.1.1 punkte, pareigūno tiesioginis vadovas turi užpildyti Pareigūno atestacijos lapą (toliau – Atestacijos lapas) (1 priedas) likus 30 kalendorinių dienų iki baigsis 4.1.1 punkte nurodytas terminas. Per neeilinę atestaciją, nurodytą šių nuostatų 4.1.2 punkte, pareigūno tiesioginis vadovas turi užpildyti pareigūno Atestacijos lapą likus 2 mėnesiams iki baigsis 4.1.2 punkte nurodytas terminas.

6. Atestuojamąjį pareigūną tiesioginis vadovas supažindina su neeilinės atestacijos vertinimu pasirašytinai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo neeilinės atestacijos vertinimo datos ir pateikia Atestacijos lapą Atestacijos komisijos sekretoriui. Atestuojamasis pareigūnas Atestacijos lape pažymi, ar sutinka su neeilinės atestacijos vertinimu, ir, jeigu su pateiktu neeilinės atestacijos vertinimu nesutinka, pateikia nesutikimo paaiškinimą. Nurodytoje vietoje atestuojamasis pareigūnas įrašo savo vardą, pavardę, susipažinimo su vertinimu datą ir pasirašo.

7. Neeilinė pareigūno atestacija pagal šių nuostatų 4.2.2 punktą gali vykti ne anksčiau kaip praėjus 6 mėnesiams po pareigūno atestacijos dienos. Kasmetinė pareigūno atestacija neatliekama, jei po neeilinės pareigūno atestacijos ar pareigūno grįžimo į tarnybą po vaiko priežiūros atostogų nepraėjo 6 mėnesiai.

8. Neatestuojami:

8.1. STT direktorius ir jo pavaduotojai;

8.2. pareigūnai, kuriems nesibaigęs nustatytas išbandymo laikotarpis, išskyrus atvejus, kai jie atestuojami šių nuostatų 4.1.1 punkte nurodytu pagrindu;

8.3. nėščios pareigūnės, išskyrus atvejus, kai pačios pateikia prašymą jas atestuoti.

9. Esant tarnybiniam būtinumui, Atestacijos komisijos, tiesioginio vadovo ar atitinkamos valdybos (jei struktūrinis padalinys yra valdyboje), kurioje tarnauja STT pareigūnas, vadovo motyvuotu siūlymu, STT direktoriaus sprendimu atestacijos procedūros gali būti nutraukiamos.

 

II SKYRIUS

ATESTACIJOS KOMISIJA

 

10.     STT direktoriaus įsakymu sudaroma Atestacijos komisija. Atestacijos komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 7 pareigūnų. Įsakyme dėl Atestacijos komisijos sudarymo nurodomi Atestacijos komisijos pirmininkas, komisijos pirmininko pavaduotojas, kiti nariai ir komisijos sekretorius. Atestacijos komisijoje gali būti du sekretoriai.

11.     Atestacijos komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdis laikomas teisėtu, kai jame dalyvauja daugiau kaip pusė komisijos narių. Posėdžiui vadovauja Atestacijos komisijos pirmininkas, jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojas. Nesant komisijos pirmininko ir jo pavaduotojo, posėdžiui vadovauja komisijos balsų dauguma išrinktas komisijos narys.

12.     Atestacijos komisijos sprendimai ir siūlymai posėdyje priimami dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma. Atestacijos komisijos sekretorius neturi balso teisės. Balsuoti galima „už“ arba „prieš“. Komisijos narys privalo susilaikyti nuo balsavimo, jei sprendžiama dėl jo paties ar jo tiesioginio vadovo arba jei gali kilti interesų konfliktas. Atestacijos komisijos narių balsams pasiskirsčius po lygiai, balsavimo rezultatus lemia Atestacijos komisijos pirmininko balsas. Atestacijos komisijos sprendimai ir siūlymai įforminami protokolu, kurį surašo komisijos sekretorius. Komisijos narys, nesutikdamas su Atestacijos komisijos sprendimu ir siūlymu, gali pareikšti savo atskirąją nuomonę, kurią įrašo posėdžio protokole. Atestacijos komisijos posėdžio protokolą pasirašo visi posėdyje dalyvavę Atestacijos komisijos nariai. Atestacijos komisijos posėdis gali būti fiksuojamas posėdžio garso įraše. Atestacijos komisijos posėdžio garso įrašas laikomas Atestacijos komisijos posėdžio protokolu.

 

III SKYRIUS

TIESIOGINIO VADOVO VERTINIMAS

 

13. Pagrindinis dokumentas, kuriuo vadovaujamasi atestuojant pareigūnus, yra Atestacijos lapas.

14. Atestacijos komisijos sekretorius duomenų bazėje suformuoja Atestacijos lapo I dalį ir pateikia ją pareigūną vertinsiančiam tiesioginiam vadovui. Atestacijos lapo viršuje nurodomas atestacijos tikslas (kasmetinė ar neeilinė) ir laikotarpis, kurio pradžia yra paskutinės atestacijos arba tarnybos STT pradžios data, o pabaiga – Atestacijos lapo suformavimo data.

15. Pirmojoje Atestacijos lapo dalyje pateikiama ši informacija:

15.1. pareigūno vardas ir pavardė;

15.2. gimimo metai;

15.3. išsilavinimas: kokią mokymo įstaigą ir kada pareigūnas baigė, specialybė, kvalifikacija, mokslo laipsnis;

15.4. STT struktūrinis padalinys, kuriame tarnauja pareigūnas, pareigų pavadinimas ir paskyrimo į jas data;

15.5. tarnybos stažas;

15.6. tarnybos pakopa ir jos nustatymo data;

15.7. paskutinės atestacijos įvertinimas;

15.8. paskatinimai ir apdovanojimai per pastaruosius vienerius metus, datos ir už ką pareigūnas buvo skatintas ar apdovanotas;

15.9. paskirtos nuobaudos per pastaruosius vienerius metus;

15.10. kvalifikacijos tobulinimo renginiai, kuriuose dalyvavo pareigūnas per atestacijos laikotarpį.

16. Atestacijos lapo II dalį pildo tiesioginis atestuojamojo pareigūno vadovas, einantis pareigas ne trumpiau kaip 6 mėnesius (toliau – tiesioginis vadovas). Nesant tiesioginio vadovo arba tada, kai tiesioginis vadovas vadovauja trumpiau kaip 6 mėnesius, Atestacijos lapo II dalį pildo atitinkamos valdybos (kai struktūrinio padalinys yra valdyboje), kurioje tarnauja STT pareigūnas, vadovas arba atitinkamai pagal administravimo sritį – vienas iš STT direktoriaus pavaduotojų.

17. Antrojoje Atestacijos lapo dalyje tiesioginis vadovas, vadovaudamasis Pareigūnų veiklos vertinimo kriterijais (2 priedas), pateikia atestuojamojo pareigūno veiklos įvertinimą. Pagal nustatytus kriterijus jis pasirenka tiksliausiai atitinkantį pareigūno veiklos apibūdinimą ir lentelės skilties „Įvertinimas balais“ pirmame stulpelyje pažymi atitinkamą balą. Įvertinimo balus tiesioginis vadovas susumuoja ir lentelės pabaigoje atitinkamoje eilutėje įrašo gautą rezultatą.

18. Jeigu tiesioginis vadovas įvertina atestuojamojo pareigūno veiklą labai gerai, jis Atestacijos lape nurodo motyvus, kuriais pagrindžia vertinimą „labai gerai“, ir siūlo Atestacijos komisijai vieną iš šių sprendimų:

18.1. nustatyti pareigūnui aukštesnę tarnybos pakopą;

18.2. perkelti pareigūną į aukštesnes pareigas;

18.3. palikti tą pačią tarnybos pakopą, jeigu pareigūnui nustatyta aukščiausia tarnybos pakopa ir nėra galimybės pasiūlyti aukštesnių pareigų;

18.4. pasibaigus paskyrimo į pareigas 5 metų laikotarpiui pakartotinai skirti į tas pačias pareigas;

18.5. pasibaigus pakartotinam paskyrimo į pareigas 5 metų laikotarpiui, skirti į lygiavertes arba žemesnes pareigas, jeigu lygiaverčių pareigų nėra arba pareigūnas atsisako jas užimti.

19. Jeigu tiesioginis vadovas įvertina atestuojamojo pareigūno veiklą nepatenkinamai, jis teikia Atestacijos komisijai motyvuotą tarnybinį pranešimą, kuriuo pagrindžia vertinimą „nepatenkinamai“, ir siūlo Atestacijos komisijai vieną iš šių sprendimų:

19.1. tobulinti pareigūno kvalifikaciją;

19.2. nustatyti pareigūnui nuosekliai žemesnę tarnybos pakopą;

19.3. perkelti pareigūną į žemesnes pareigas;

19.4. atleisti pareigūną iš pareigų.

20. Teikdamas siūlymą tobulinti pareigūno kvalifikaciją, vadovas turi nurodyti sritis, kuriose pareigūnas turi tobulintis, ir, jei gali, nurodyti konkrečius kursus ar mokymus, į kuriuos pareigūnas turi būti siunčiamas.

21. Per atestaciją:

21.1. Jeigu tiesioginis vadovas įvertina atestuojamojo pareigūno veiklą gerai (išskyrus atvejį, kai vertinamas struktūrinio padalinio, nesančio kitame struktūriniame padalinyje, vadovas ar jo pavaduotojas), laikoma, kad pareigūnas gerai dirba savo darbą ir tinka einamoms pareigoms. Šiuo atveju tiesioginis vadovas Atestacijos lape siūlymo nerašo.

21.2. Jeigu tiesioginis vadovas įvertina struktūrinio padalinio, nesančio kitame struktūriniame padalinyje, vadovo ar jo pavaduotojo veiklą gerai (išskyrus šių nuostatų 21.3 punkte nustatytą atvejį), jis siūlo Atestacijos komisijai vertinti gerai ir laikyti, kad atestuojamasis pareigūnas tinka einamoms pareigoms.

21.3. Jeigu tiesioginis vadovas įvertina struktūrinio padalinio, nesančio kitame struktūriniame padalinyje, vadovo ar jo pavaduotojo, baigiantis skyrimo į pareigas 5 metų laikotarpiui, veiklą gerai, jis siūlo Atestacijos komisijai vertinti gerai ir siūlyti STT direktoriui perkelti pareigūną į kitas lygiavertes eitoms struktūrinio padalinio vadovo ar jo pavaduotojo pareigoms arba žemesnes pareigas.

22. Pareigūnas, turintis galiojančią tarnybinę nuobaudą, negali būti įvertintas labai gerai.

23. Dėl kasmetinės atestacijos tiesioginiai vadovai pareigūnų Atestacijos lapus turi užpildyti iki gruodžio 10 dienos. Atestuojamąjį pareigūną tiesioginis vadovas supažindina su vertinimu pasirašytinai ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo vertinimo datos ir pateikia atestacijos lapą Atestacijos komisijos sekretoriui. Atestuojamasis pareigūnas Atestacijos lape pažymi, ar sutinka su vertinimu ir, jeigu su pateiktu vertinimu nesutinka, pateikia nesutikimo paaiškinimą. Nurodytoje vietoje atestuojamasis pareigūnas įrašo savo vardą, pavardę, susipažinimo su vertinimu datą ir pasirašo.

 

IV SKYRIUS

ATESTACIJOS KOMISIJOS PIRMININKO VERTINIMAS

 

24. Atestacijos komisijos pirmininkas vertina pareigūną tais atvejais, kai pareigūno veiklą tiesioginis vadovas įvertina gerai (išskyrus atvejus, kai vertinama struktūrinio padalinio, nesančio kitame struktūriniame padalinyje, vadovo ar jo pavaduotojo veikla) ir atestuojamasis su šiuo vertinimu sutinka. Atestacijos komisijos pirmininkas per 10 darbo dienų nuo pareigūno susipažinimo su tiesioginio vadovo vertinimu dienos Atestacijos lapo III dalyje pažymi, ar sutinka su tiesioginio vadovo vertinimu.

25. Jeigu Atestacijos komisijos pirmininkas sutinka su tiesioginio vadovo vertinimu, šis vertinimas yra galutinis ir pareigūnas laikomas tinkamu einamoms pareigoms. Atestacijos komisijos pirmininkas Atestacijos lapą perduoda už personalo valdymą atsakingam STT struktūriniam padaliniui.

26. Jeigu Atestacijos komisijos pirmininkas su tiesioginio vadovo vertinimu nesutinka, jis Atestacijos lapo II dalies lentelės skilties „Įvertinimas balais“ antrame stulpelyje įrašo atitinkamus balus, bendrą balų skaičių, o Atestacijos lapo III dalyje nurodo savo vertinimą, nesutikimo su tiesioginio vadovo vertinimu argumentus, siūlymą ir pateikia Atestacijos lapą Atestacijos komisijai atlikti tolesnį pareigūno vertinimą.

 

V SKYRIUS

ATESTACIJOS KOMISIJOS VERTINIMAS

 

27. Atestacijos komisija vertina pareigūnus šiais atvejais:

27.1. kai pareigūno veiklą tiesioginis vadovas, STT direktorius ar jo įgaliotas pareigūnas įvertina labai gerai arba nepatenkinamai;

27.2. kai pareigūno veiklą vertina Atestacijos komisijos pirmininkas, kaip jo tiesioginis vadovas;

27.3. kai pareigūnas nesutinka su tiesioginio vadovo, STT direktoriaus ar jo įgalioto pareigūno vertinimu;

27.4. kai Atestacijos komisijos pirmininkas nesutinka su pareigūno tiesioginio vadovo vertinimu;

27.5. kai vertinama struktūrinio padalinio, nesančio kitame struktūriniame padalinyje, vadovo ar jo pavaduotojo veikla.

28. Atestacijos komisija gali pakviesti dalyvauti komisijos posėdyje atestuojamąjį pareigūną ir jo tiesioginį vadovą.

29. Atestuojamasis pareigūnas ir jo tiesioginis vadovas privalomai kviečiami dalyvauti komisijos posėdyje, kai pareigūnas nesutinka su tiesioginio vadovo įvertinimu arba jo veiklą tiesioginis vadovas ar Atestacijos komisijos pirmininkas įvertina nepatenkinamai. Atestacijos komisija, gavusi Atestacijos lapą, prieš 10 darbo dienų iki komisijos posėdžio informuoja atestuojamąjį pareigūną ir jo tiesioginį vadovą raštu. Į šį terminą neįskaičiuojamas laikas, kai pareigūnas nebuvo tarnyboje dėl laikinojo nedarbingumo, atostogų ar buvo išvykęs į tarnybinę komandiruotę.

30. Atestacijos komisija gali įvertinti pareigūną labai gerai, gerai arba nepatenkinamai.

31. Atestacijos komisijos atliekamas pareigūno vertinimas susideda iš:

31.1. tiesioginio vadovo pateikto atestuojamojo pareigūno veiklos įvertinimo patikrinimo;

31.2. atestuojamojo pareigūno ir Atestacijos komisijos narių pokalbio, jeigu svarstomas nepatenkinamas atestuojamojo pareigūno veiklos vertinimas arba pareigūnas nesutiko su tiesioginio vadovo įvertinimu;

31.3. atestuojamojo pareigūno tiesioginio vadovo ir Atestacijos komisijos narių pokalbio, jeigu svarstomas nepatenkinamas atestuojamojo pareigūno veiklos vertinimas arba pareigūnas nesutiko su tiesioginio vadovo įvertinimu;

31.4. psichologinio testo, kuris atliekamas STT direktoriaus nustatyta tvarka, rezultatų aptarimo, jeigu svarstomas klausimas dėl pareigūno, neturinčio vadovavimo STT patirties, perkėlimo į STT struktūrinio padalinio vadovo ar jo pavaduotojo pareigas;

31.5. atestuojamojo pareigūno veiklos vertinimo aptarimo, kuriam pasibaigus balsuojama dėl atestuojamojo pareigūno įvertinimo ir Atestacijos komisijos siūlymo STT direktoriui.

32. Atestacijos komisija, įvertinusi pareigūną labai gerai, STT direktoriui siūlo:

32.1. nustatyti pareigūnui aukštesnę tarnybos pakopą;

32.2. perkelti pareigūną į aukštesnes pareigas;

32.3. palikti tą pačią tarnybos pakopą, jeigu pareigūnui nustatyta aukščiausia tarnybos pakopa ir nėra galimybės pasiūlyti aukštesnių pareigų;

32.4. pasibaigus paskyrimo į pareigas 5 metų laikotarpiui, pakartotinai skirti į tas pačias pareigas;

32.5. pasibaigus pakartotinam paskyrimo į pareigas 5 metų laikotarpiui, skirti į lygiavertes arba žemesnes pareigas, jeigu lygiaverčių pareigų nėra arba pareigūnas atsisako jas užimti.

33. Atestacijos komisija, įvertinusi pareigūną nepatenkinamai, STT direktoriui siūlo:

33.1. tobulinti pareigūno kvalifikaciją;

33.2. nustatyti pareigūnui nuosekliai žemesnę tarnybos pakopą;

33.3. perkelti pareigūną į žemesnes pareigas;

33.4. atleisti pareigūną iš pareigų.

34. Atestacijos komisija, įvertinusi pareigūno veiklą gerai, siūlymų STT direktoriui neteikia, išskyrus šių nuostatų 36 punkte nustatytą atvejį.

35. Jei svarstant klausimą dėl pareigūno, neturinčio vadovavimo patirties STT, perkėlimo į STT struktūrinio padalinio vadovo ar jo pavaduotojo pareigas, Atestacijos komisijai pateikti psichologinio testo rezultatai kelia pagrįstų abejonių dėl to, ar pareigūnas atitinka struktūrinio padalinio vadovo ar jo pavaduotojo pareigybės aprašyme nustatytus reikalavimus, Atestacijos komisija, tikrindama tiesioginio vadovo įvertinimą, peržiūri įvertinimą pagal kriterijus, susijusius su asmeninėmis savybėmis, ir pateikia savo vertinimą, pagrįstą psichologinio testo rezultatais ir kitais Atestacijos komisijai žinomais duomenimis apie atestuojamojo pareigūno asmenines savybes.

36. Atestacijos komisija, įvertinusi struktūrinio padalinio, nesančio kitame struktūriniame padalinyje, vadovo ar jo pavaduotojo, baigiantis skyrimo į pareigas 5 metų laikotarpiui, veiklą gerai, siūlo STT direktoriui perkelti jį į kitas lygiavertes eitoms struktūrinio padalinio vadovo ar jo pavaduotojo pareigoms arba žemesnes pareigas.

37. Atestacijos komisijos sprendimą ir siūlymą (kai jis pateikiamas), įrašomą Atestacijos lapo IV dalyje, pasirašo Atestacijos komisijos pirmininkas ir sekretorius.

 

VI SKYRIUS

TARNYBOS PAKOPŲ NUSTATYMAS

 

38. Tarnybos pakopos nustatomos vadovaujantis STT įstatymo 30 straipsniu. 

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

39. Atestacijos komisijos sekretorius komisijos atestuoto pareigūno Atestacijos lapą perduoda STT direktoriui, kuris priima sprendimą dėl Atestacijos komisijos sprendimo ir siūlymo (kai jis pateikiamas). STT direktorius, priimdamas sprendimą dėl struktūrinio padalinio, nesančio kitame struktūriniame padalinyje, vadovo ar jo pavaduotojo veiklos vertinimo, baigiantis jo paskyrimo į pareigas 5 metų laikotarpiui, atsižvelgia ir į kitus šio pareigūno veiklos vertinimus jam einant struktūrinio padalinio, nesančio kitame struktūriniame padalinyje, vadovo ar jo pavaduotojo pareigas. STT direktorius Atestacijos lapo V dalyje per 10 darbo dienų nuo Atestacijos komisijos posėdžio dienos nurodo, ar pritaria Atestacijos komisijos sprendimui ir siūlymui (kai jis pateikiamas), ir, jeigu nusprendžia Atestacijos komisijos sprendimui ir siūlymui (kai jis pateikiamas) nepritarti, nurodo tai pagrindžiančius motyvus ir savo sprendimą.

40. Užpildytą Atestacijos lapą STT direktorius perduoda už personalo valdymą atsakingam STT struktūriniam padaliniui, kuris parengia STT direktoriaus įsakymo projektą.

41. STT direktoriaus įsakymas (išskyrus STT direktoriaus įsakymus dėl STT struktūrinių padalinių, nesančių kituose struktūriniuose padaliniuose, vadovų ar pavaduotojų skyrimo į tas pačias ar kitas pareigas ar atleidimo iš tarnybos) dėl Atestacijos komisijos siūlymų turi būti priimtas per 10 darbo dienų nuo šių nuostatų 39 punkte nurodyto STT direktoriaus sprendimo.

42. Atestuotas pareigūnas su Atestacijos lapų įrašais supažindinamas pasirašytinai per 10 darbo dienų nuo galutinio vertinimo datos. Į šį laikotarpį neįskaičiuojamas laikas, kai pareigūnas nebuvo tarnyboje dėl laikinojo nedarbingumo, atostogų ar buvo išvykęs į tarnybinę komandiruotę.

43. Pareigūno Atestacijos lapas saugomas jo asmens byloje.

44. STT direktoriaus įsakymas, o tais atvejais, kai atestacijos procedūra baigiama nerengiant STT direktoriaus įsakymo, – STT direktoriaus sprendimas, nurodytas šių nuostatų 39 punkte, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

_____________