Pagegiu

Pagėgių savivaldybės taryba

 

SPRENDIMAS

DĖL PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS 2023 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS PATVIRTINIMO

 

2023 m. kovo 30 d. Nr. T-67

Pagėgiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 16 punktu, 7 straipsnio 18 punktu, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 ir 48 straipsniais, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“,  Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kanclerio 2022 m. gruodžio 14 d. potvarkiu Nr. A3-185 „Dėl Valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų lėšų, skirtų savivaldybių patvirtintoms užimtumo didinimo programoms įgyvendinti 2023 metais, paskirstymo ketvirčiais savivaldybių administracijoms patvirtinimo“, Pagėgių savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Pagėgių savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programą (pridedama).

2.Sprendimą paskelbti Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                              Vaidas Bendaravičius

 


PATVIRTINTA

Pagėgių savivaldybės tarybos

2023 m. kovo 30 d.

sprendimu Nr. T-67

 

PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS 2023 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMA

 

I SKYRIUS

BENDROJI DALIS

 

1.Pagėgių savivaldybės 2023metų užimtumo didinimo programa parengta ir vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymu, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. A1- 911 Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymo Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo ir kitais teisės aktais.

2. Pagėgių savivaldybės 2023 metų užimtumo didinimo programa (toliau – Programa) parengta siekiant kompleksiškai spręsti šiuo metu itin aktualias gyventojų užimtumo problemas, sutelkiant savivaldybės įstaigas, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Klaipėdos klientų aptarnavimo departamento Tauragės skyrių (toliau – Užimtumo tarnyba), socialinius partnerius ir nevyriausybines organizacijas.

3. Programos principai: bendradarbiavimas, kompleksiškumas, individualumas, tęstinumas, ekonomiškumas ir viešumas. Siekiant nustatyti Užimtumo didinimo programos įgyvendinimo mąstą pagal asmenų poreikius, buvo analizuojamas ir vertinamas asmenų užimtumo poreikis, reikalingų paslaugų ir priemonių rūšys, finansavimo poreikis.

4.  Programos tikslai:

4.1. padėti norintiems integruotis į darbo rinką bedarbiams laikinai įsidarbinti ir uždirbti pragyvenimui būtinų pajamų;

4.2. mažinti socialinę įtampą ir atskirtį tarp bendruomenės narių;

4.3. atnaujinti bedarbių darbinius įgūdžius;

4.4. palengvinti ilgą laiką nedirbusių asmenų perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje;

4.5. suderinti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų bei piniginės socialinės paramos teikimą, integruojant ilgą laiką nedirbusius asmenis į darbo rinką;

4.6. užtikrinti valstybės ir Savivaldybės institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims, veiklos koordinavimą ir skatinti jų bendradarbiavimą.

 

II SKYRIUS

BŪKLĖS ANALIZĖ

 

5. Šalyje, Užimtumo tarnybos duomenimis, 2022 m. gruodžio 1 d. buvo 145,7 tūkst. darbo neturinčių asmenų (8,3 proc. visų šalies darbingo amžiaus gyventojų). 2022 m. pradžioje Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje registruota 176,1 tūkst. darbo neturinčių asmenų (10,2 proc. visų šalies darbingo amžiaus gyventojų). Nepaisant geopolitinių ir šalies ekonomikos patiriamų iššūkių, registruotas nedarbas sumažėjęs visose amžiaus grupėse bei visose savivaldybėse.

6. 2023 m. vasario 1 d. Užimtumo tarnyboje registruoti 406 darbo neturintys Pagėgių sav. gyventojai, t. y. 1,5 proc. daugiau nei prieš metus (2022 m. vasario 1 d. – 400).

Nedarbas 2023 m. vasario 1 d. Pagėgių savivaldybėje siekė 8,9 proc. Palyginus su 2022 m. vasario 1 d. – 0,3 proc. punkto mažiau (2022 m. vasario 1 d. – 9,2 proc.).

Nedarbas 2023 m. vasario 1 d. šalyje siekė 9,2 proc. Palyginus su 2022 m. vasario 1 d. – 1 proc. punktu mažiau (2022 m. vasario 1 d. – 10,2 proc.).

7. 2023 m. vasario 1 d. Užimtumo tarnyboje registruota 68 darbo rinkai besirengiantys Pagėgių  sav. gyventojai.

8Situacija apie ilgalaikius bedarbius Pagėgių savivaldybėje pateikta 1, 2 lentelėse.

1 lentelė


                                                                                                                                         2 lentelė

 

 

9. Besirengiančių darbo rinkai asmenų kliūtys užimtumui pavaizduoti 3 lentelėje.

3 lentelė

 

 

KLIŪTIS

Besirengiančių darbo rinkai asmenų skaičius

Stokoja socialinių įgūdžių ir (ar) motyvacijos dirbti

39

turi prižiūrėti ir (ar) slaugyti šeimos narį ar kartu gyvenantį asmenį

9

apribotas disponavimas piniginėmis lėšomis

8

neturi galimybių atvykti iš nuolatinės gyvenamosios vietos į darbo vietą

15

turi priklausomybę nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, azartinių žaidimų

1

 

10. Užimtumo didinimo programai 2022 m. skirta 21,5 tūks. Eur. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialiosios tikslinės dotacijos lėšų iš jų 860,0 eurų skirta programai administruoti.

11. 2022 m. Užimtumo didinimo programos metu seniūnijose trumpalaikiams darbams buvo įdarbinti 7 asmenys. Vieno asmens darbų trukmė programoje – neterminuota arba iki 6 mėnesių.

 

III SKYRIUS

UŽIMTUMO PROGRAMOJE DALYVAUJANTYS SUBJEKTAI

 

12. Programą įgyvendinantys subjektai:

12.1. 12 mėnesių ir ilgiau nepertraukiamai nedirbantysir piniginę socialinę paramą (socialinę pašalpą ir (ar) būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karto vandens išlaidų kompensacijas pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams gaunantys asmenys, registruoti Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir priklausantys vienai iš žemiau nurodytai grupei:

12.2. rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai;

12.3. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;

12.4. grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijosne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;

12.5. priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

12.6. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

12.7. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimos nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;

12.8. turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga;  

12.9. asmenys, patiriantys socialinę riziką;

12.10. vyresni kaip 40 metų asmenys.

12.11. darbo rinkai besirengiantys asmenys;

13. Priemonių įgyvendinimą koordinuoja Socialinės politikos ir sveikatos skyrius.

14. Susitarimų dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) su Tikslinėmis grupėmis rengimą ir pasirašymą 2023 metais vykdys bei Susitarimų įgyvendinimą koordinuos Socialinės politikos ir sveikatos skyrius vyr specialistas  (kuriam pavesta Atvejo vadybininko funkcijos).

15.Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Atvejo komanda (toliau – Atvejo komanda), skirta padėti nustatyti ir pašalinti bedarbių arba besiruošiančių darbo rinkai asmenų įsidarbinimą ribojančias aplinkybes.

 

IV SKYRIUS

PASLAUGŲ IR PRIEMONIŲ PLANAS

 

16. Programos įgyvendinimo priemonės:

16.1. įdarbinimas laikino pobūdžio darbams.

16.2. paslaugų teikimas nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims.

17.Siekiama, kad pasibaigus Užimtumo didinimo programai po 6 mėnesių dirbtų arba vykdytų savarankišką veiklą 13 proc. iš užimtumo didinimo programose dalyvavusių asmenų.

18. Įgyvendinant laikino įdarbinimo priemonę, numatoma organizuoti tokius laikino pobūdžio darbus:

18.1.  valstybinėje žemėje esančių žaliųjų plotų, gėlynų, želdinių ir kitų viešųjų erdvių valymo ir priežiūros laikino pobūdžio darbai (pakelėse esančių krūmų šalinimas, žolės šienavimas, šiukšlių rinkimas, gėlių sodinimas ir priežiūra, kt.);

18.2 gatvių, kelių, pakelių, pėsčiųjų ir dviračių takų bei kitų visuomenės paskirties teritorijų tvarkymo, apželdinimo ir želdinių priežiūros darbai;

18.3. istorijos ir kultūros paveldo objektų, valstybinėje žemėje esančių neveikiančių kapinių priežiūros laikino pobūdžio darbai;

18.4.Pagalbiniai darbai teikiant socialines laikino pobūdžio paslaugas asmenims su sunkia negalia ir vienišiems pagyvenusiems asmenims.

18.5. smulkūs remonto pagalbiniai darbai.

19. Įgyvendinant programą yra teikiamos šios paslaugos:

19.1.  palydėti ir padėti Tikslinėms grupėms gauti socialines paslaugas (nurodytas Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“), sveikatos, švietimo ir kitas paslaugas;

19.2. įgyti socialinių įgūdžių ir (ar) motyvacijos dirbti;

19.3. padėti įgyvendinti darbo pareigas ir šeimos nario ar kartu gyvenančio asmens priežiūrą ar slaugą;

19.4. paskatinti grįžti į darbo rinką įsiskolinimų turinčius asmenis, kuriems apribotas disponavimas piniginėmis lėšomis ir (ar) antstolio, kitų institucijų ar pareigūnų nurodymu priverstinai nurašomos piniginės lėšos skolai apmokėti;

19.5. padėti asmeniui atvykti iš nuolatinės gyvenamosios vietos į darbo vietą;

19.6. gydyti priklausomybes nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, azartinių žaidimų;

19.7. palaikyti Tikslines grupes darbo vietoje, siekiant užtikrinti tvarų užimtumą;

19.8. šalinti kitas kliūtis Tikslinių grupių tvariam užimtumui.

20. Priemonės:

20.1. asmens įdarbinimas;

20.2.kitos priemonės, skirtos asmeniui įveiklinti (asmens įdarbinimas laikino pobūdžio darbams).

21.  paslaugas gali gauti tik tie asmenys, kurie jų nusiuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką ir susitarimo dėl integracijos į darbo rinką sudarymo metu atitinka visus šiuos reikalavimus:

21.1. yra ilgą laiką, t. y. daugiau kaip 12 mėnesių iki nusiuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką, nedirbę;

21.2. piniginės socialinės paramos gavėjai arba asmenys, gaunantys Užimtumo įstatyme nurodytą darbo paieškos išmoką;

21.3. priklauso bent vienai iš Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–11 punktuose nurodytų asmenų grupių.

22. Paslaugas planuojama suteikti iki 20 savivaldybės gyventojų.

 

V SKYRIUS

PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO ETAPAI

 

23. Programos įgyvendinimo etapai:

23.1. Tikslinės grupės siuntimas dalyvauti užimtumo didinimo programoje: savivaldybės ir (ar) NVO  darbuotojai, seniūnijos, kurioje gyvena asmuo, seniūnas, šeimos atvejo vadybininkai, socialiniai darbuotojai nustatę, kad asmeniui tikslinga dalyvauti užimtumo didinimo programoje, nukreipia jį į Užimtumo tarnybą, arba Užimtumo tarnyba pati nustačiusi, kad asmeniui tikslinga dalyvauti užimtumo didinimo programoje, su asmeniu sudaro individualaus užimtumo veiklos planą, kaip numatyta Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. A1-394 „Dėl Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, 34 punkte, kuriame numato dalyvavimą užimtumo didinimo programoje ir siunčia Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–10 punktuose nurodytus asmenis pas Socialinės politikos ir sveikatos skyriaus specialistą ( priemonių koordinatorių), o darbo rinkai besirengiančius asmenis – pas Vyriausiąjį specialistą (atliekantį atvejo vadybininko funkcijas)( toliau –vyr specialistas);

23.2. Vyriausiojo specialisto, savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka, atliekamas darbo rinkai besirengiančių asmenų, o esant poreikiui, – kitų Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–11 punktuose nurodytų asmenų poreikių ir galimybių įvertinimas pagal:

23.2.1. Užimtumo tarnybos pateiktą informaciją apie asmens įsidarbinimą ribojančias aplinkybes, darbo paiešką, teiktas ir teikiamas paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą Darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją;

23.2.2. Savivaldybės informaciją apie asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą ir socialines paslaugas;

23.2.3. informaciją apie asmens dalyvavimą NVO vykdytuose ir kituose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims;

23.2.4. kitą asmens pateiktą informaciją, susijusią su galimybėmis ir kliūtimis jam integruotis į darbo rinką.

23.3. Atvejo komandos ir Vyriausiojo specialisto veiksmai, parenkant Paslaugas darbo rinkai besirengiančiam asmeniui, o esant poreikiui, kitiems Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–10 punktuose nurodytiems asmenims:

23.3.1. Vyriausiasis specialistas, atlikęs asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, organizuoja Atvejo komandos susitikimą, kuriame apibūdina šio asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir prieitas išvadas, atlikus pirminį  asmens vertinimą, jo poreikių ir galimybių įvertinimą);

23.3.2. Atvejo komanda, išanalizavusi asmens situaciją, pateikia Vyriausiajam specialistui pasiūlymus dėl Paslaugų, parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo;

23.3.3. atsižvelgdamas į pasiūlymus, Vyriausiasis specialistas  parenka reikalingas Paslaugas;

23.3.4. Susitarimo parengimas ir pasirašymas: Vyriausiasis specialistas parengia ir su asmeniu pasirašo Susitarimą, kuriame nurodomas jo tikslas, Vyriausiojo specialisto ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti Paslaugos, jų apimtis, Paslaugų teikėjai, Paslaugų teikimo eiliškumas ir tvarka.

23.4. Susitarimo įgyvendinimas:

23.4.1. Vyriausiasis specialistas koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą, rengia jo pakeitimo ir nutraukimo projektus bei renka informaciją apie asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant užimtumo didinimo programoje;

23.4.2. pasirašius Susitarimą, Vyriausiasis specialistas, iki pradedant teikti Paslaugas,  suorganizuoja asmens susitikimą (-us) su vykdant Susitarimą numatytų teikti Paslaugų ar Priemonių teikėjais;

23.4.3. Vyriausiasis specialistas, gavęs informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir siekdamas nustatyti, ar  asmuo jau pasirengęs darbo rinkai, teikia siūlymą Atvejo komandai dėl asmens įvertinimo;

23.4.4. Atvejo komanda, gavusi Aprašo 23.4.3. papunktyje nurodytą informaciją, vertina  asmens pasirengimą darbo rinkai ir Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo tikslingumą:

23.4.4.1. Atvejo komandai įvertinus, kad  asmuo yra pasirengęs darbo rinkai, Susitarimas yra nutraukiamas;

23.4.4.2. Atvejo komandai įvertinus, kad asmuo vis dar yra nepasirengęs darbo rinkai, nustatomos Susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal Susitarimą teikiamas Paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą, ar poreikis asmenims dalyvauti Priemonėse, Susitarimas pakeičiamas ar nutraukiamas.

23.5. Priemonių koordinatoriaus veiksmai:

23.5.1. Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–11 punktuose nurodytų asmenų galimybių dalyvauti Priemonėse vertinimas, kuris atliekamas pagal paties asmens ir (ar) Užimtumo tarnybos pateiktą informaciją apie asmens sveikatą, apribojimus dirbti siūlomą darbą, darbo patirtį, taikytas ir taikomas priemones ir (ar) paslaugas bei kitą informaciją, nurodytą Darbo ieškančio asmens kortelėje, kurios forma patvirtinta Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2022 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-196 „Dėl darbo rinkos paslaugų teikimo darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams tvarkos aprašo patvirtinimo” (toliau – Darbo ieškančio asmens kortelė);

23.5.2. Priemonių parinkimas Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–10 punktuose nurodytiems asmenims, jeigu nustatoma, kad jie yra pasirengę ir gali dalyvauti Priemonėse, bei  darbo rinkai besirengiantiems asmenims, jeigu Atvejo komanda po Paslaugų teikimo nustato poreikį dalyvauti Priemonėse;

23.5.3. Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–10 punktuose nurodytų asmenų  nusiuntimas pas Vyriausiąjį specialistą, jeigu nustatoma, kad jie nėra pasirengę dalyvauti Priemonėse ir būtų tikslinga šiems asmenims teikti Paslaugas;

24. Programos įgyvendinimui būtini teisės aktai tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

VI SKYRIUS

METINIS FINANSAVIMO PLANAS

 

25. Programa finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų. 2023 m. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialioji tikslinė dotacija rajono Savivaldybės patvirtintai Užimtumo didinimo programai įgyvendinti yra 23,3tūkst. eurų.

26. Lėšos planuojama paskirstyti:

26.1. įdarbinimas laikino pobūdžio darbams, 6 asmenys  19950,0 Eur.

26.2. Paslaugų teikimas nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims ir darbo užmokestis atvejo vadybininko funkcijai vykdyti 20 asmenų -2 450.0 Eur.

26.3. Programos administravimui 4 proc.- 900,0 Eur.

27. Programos vidutinė trukmė 1 asmeniui–3 mėn. su galimybe pratęsti įdarbinimo sutarties terminą. Su reikalingais pratęsimais – iki 6 mėn. ir ne ilgiau kaip iki 2023 m. lapkričio 30 d.

28. Darbdaviui, įdarbinusiam pagal darbo sutartį darbams atlikti Užimtumo tarnybos siųstus asmenis, už kiekvieną įdarbintą asmenį mokamos šios kompensacijos:

28.1. darbo užmokesčio kompensacija už įdarbinto asmens faktiškai dirbtą laiką pagal tą mėnesį galiojantį Vyriausybės patvirtintą minimaliąją mėnesinę algą bei dvi pirmąsias kalendorines nedarbingumo dienas;

28.2. draudėjo privalomojo valstybinio socialinio draudimo įmokų kompensacija;

28.3. piniginė kompensacija už nepanaudotas atostogas (įskaitant draudėjo privalomojo valstybinio socialinio draudimo įmokų sumą).

29. Mėnesiui kompensacijai skiriama iki 950,0Eur.

30. Užimtumo didinimo programą įgyvendina savivaldybės administracija kartu su Užimtumo tarnybos prie LR SADM.Programos Priemonių vykdytojai – Savivaldybės administracijos seniūnijos.

31. Įstaigų, kurios 2023 m. organizuos laikinojo pobūdžio darbus, sąrašas ir joms skirtos lėšos (su galimybe kisti), pateikta 4 lentelėje:

4 lentelė 

 

Eil. Nr.

 

Įstaigos pavadinimas

 

Įdarbinamų asmenų skaičius

 

Darbo trukmė mėn./d. d.

 

Valstybės biudžeto specialioji tikslinė dotacija Savivaldybei, Eur

 

 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

 

 

1

 

Pagėgių seniūnija

 

2

 

7/64

 

6650,0

 

 

 

2.

 

Stoniškių seniūnija

 

1

 

5/64

 

4750,0

 

 

 

3.

 

Vilkyškių seniūnija

 

1

 

4/64

 

3800,0

 

 

 

4.

 

Lumpėnų seniūnija

 

1

 

3/64

 

2850,0

 

 

 

5.

 

Natkiškių seniūnija

 

1

 

2/64

 

1900,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VISO

 

6

 

21/64

 

19 950

 

 

 

32. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos užimtumo didinimo programoms įgyvendinti, paskirstomos, pervedamos, naudojamos ir už jas atsiskaitoma vadovaujantis Savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir duomenų pateikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. A1-381 „Dėl Savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir duomenų pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka. 

33. Programoje suplanuotiems laikiniesiems darbams atlikti sudaromos laikinųjų darbų organizavimo ir finansavimo sutartys.

34. Atsižvelgiant į gautas lėšas ir numatomas laiko sąnaudas, planuojama 2023 m. paslaugas teikti 20 darbo rinkai besirengiančių asmenų, iš kurių 13 procentų dirbs arba vykdys savarankišką veiklą.

VII SKYRIUS

ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA IR ĮVERTINIMAS

 

35. Pagėgių savivaldybės administracija atlieka nuolatinę Programos laikinųjų darbų įgyvendinimo priežiūrą: kontroliuoja dalyvių ir tikslinėms grupėms priklausančių asmenų skaičių, laisvų darbo vietų užpildymą, lėšų įsisavinimą bei panaudojimą, Programos tikslinimą pagal kintančias aplinkybes. Asmenims nutraukus dalyvavimą laikinųjų darbų priemonėje, apie tai ne vėliau, kaip per tris dienas, informuojamas Užimtumo tarnybos Klaipėdos klientų aptarnavimo departamento Tauragės skyrių.

36. Atsižvelgiant į skiriamo finansavimo pokyčius, darbo rinkos poreikius, priemonių įgyvendinimo stebėsenos ir vertinimo rezultatus, Programa gali būti tikslinama.

 

VIII SKYRIUS

PROGRAMOS VIEŠINIMAS

 

37. Programa bei jos įgyvendinimo rezultatai bus viešinami Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt

38. Už viešinimą atsakingi: Savivaldybės administracijos Socialinės politikos ir sveikatos skyrius.

_________________________________________________

 

part_866ad797b8d74e58bf611808a06c5d5c_end