LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO

MINISTRAS

 

 

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2018 M. KOVO 27 D. ĮSAKYMO NR. V-279 „DĖL VALSTYBINIŲ IR SAVIVALDYBIŲ ŠVIETIMO ĮSTAIGŲ (IŠSKYRUS AUKŠTĄSIAS MOKYKLAS) VADOVŲ, JŲ PAVADUOTOJŲ UGDYMUI, UGDYMĄ ORGANIZUOJANČIŲ SKYRIŲ VEDĖJŲ VEIKLOS VERTINIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“  PAKEITIMO

 

 

2022 m. sausio 25   d. Nr. V-110

Vilnius

 

 

P a k e i č i u  Valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų veiklos vertinimo nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. kovo 27 d. įsakymu Nr. V-279 „Dėl Valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų veiklos vertinimo nuostatų patvirtinimo“:

1.   Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:

7. Naujai paskirtam ar grįžusiam iš atostogų vaikui prižiūrėti švietimo įstaigos vadovui metinės veiklos užduotys, siektini veiklos rezultatai ir jų vertinimo rodikliai nustatomi per vieną mėnesį nuo jo darbo įstaigoje pradžios ar grįžimo iš atostogų vaikui prižiūrėti dienos. Jeigu švietimo įstaigos vadovo darbo įstaigoje pradžios data ar grįžimo iš atostogų vaikui prižiūrėti data yra vėlesnė negu spalio 1 diena, jam metinės užduotys, siektini rezultatai ir jų vertinimo rodikliai einamiesiems kalendoriniams metams nenustatomi. Jeigu švietimo įstaigos vadovas, dirbantis pagal darbo sutartį, priimamas į pareigas toje pačioje įstaigoje naujai penkerių metų kadencijai, iki einamųjų metų pabaigos jam galioja einamųjų metų pradžioje nustatytos metinės užduotys, siektini veiklos rezultatai ir jų vertinimo rodikliai.“

2.   Pakeičiu 24 punktą ir jį išdėstau taip:

24. Švietimo įstaigos vadovo pavaduotojo ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjo tiesioginis vadovas, atsižvelgdamas į švietimo įstaigos metinio veiklos plano priemones, iki einamųjų metų kovo 1 dienos nustato jiems metines užduotis, susijusias su vykdomomis funkcijomis, siektinus rezultatus, jų vertinimo rodiklius ir riziką, kuriai esant užduotys gali būti neįvykdytos.“

3.   Pakeičiu 25 punktą ir jį išdėstau taip:

25. Pradėjusiam dirbti, perkeltam į pareigas ar grįžusiam iš atostogų vaikui prižiūrėti švietimo įstaigos vadovo pavaduotojui ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjui metinės veiklos užduotys, siektini veiklos rezultatai ir jų vertinimo rodikliai nustatomi per vieną mėnesį nuo jo darbo įstaigoje pradžios, perkėlimo ar grįžimo iš atostogų vaikui prižiūrėti dienos. Švietimo įstaigos vadovo pavaduotojui ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjui, pradėjusiam dirbti, perkeltam į pareigas ar grįžusiam iš atostogų vaikui prižiūrėti vėliau negu spalio 1 dieną, metinės užduotys, siektini rezultatai ir jų vertinimo rodikliai einamiesiems metams nenustatomi.

4.   Pakeičiu 29 punktą ir jį išdėstau taip:

29. Tiesioginis vadovas per 3 darbo dienas nuo vertinamojo išvados pasirašymo arba akto surašymo pateikia išvadą ir aktą, jeigu jis buvo surašytas, švietimo įstaigos vadovui.“

 

5.   Pakeičiu 41 punktą ir jį išdėstau taip:

41. Švietimo įstaigos ir švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos ar institucijos, įgyvendinančios valstybės ar savivaldybės dalininko teises ir pareigas, interneto svetainėse skelbia švietimo įstaigos vadovo metų veiklos ataskaitas, kurios privalo būti prieinamos vadovo kadencijos laiką (5 metai) ir dar vienus metus po kadencijos pabaigos arba, jei vadovas nustoja eiti pareigas iki kadencijos pabaigos, kol vadovas eina pareigas ir dar vienus metus po to, kai vadovas nebeina pareigų.“

6.   Papildau 341 punktu:

341. Jeigu ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjo tiesioginis vadovas nėra švietimo įstaigos vadovas, švietimo įstaigos vadovas, gavęs iš tiesioginio vadovo ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjo įvertinimą, per 10 darbo dienų priima motyvuotą sprendimą pritarti arba nepritarti tiesioginio vadovo išvadai ir vertinimui. Šis sprendimas įsigalioja nuo sprendimo priėmimo dienos ir galioja iki kito kasmetinio veiklos vertinimo metu priimto motyvuoto sprendimo.“

7. Pakeičiu 46 punktą ir jį išdėstau taip:

46. Jei švietimo įstaigos vadovo funkcijas laikinai pavesta eiti švietimo įstaigos vadovo pavaduotojui ugdymui ar kitam darbuotojui ir numatoma, kad šias funkcijas jis eis daugiau nei pusę metų, jam formuluojamos metų veiklos užduotys kaip švietimo įstaigos vadovui 6, 7, 8 ir 9 punktuose nustatyta tvarka ir jis vertinamas kaip švietimo įstaigos vadovas. Jeigu švietimo įstaigos vadovo pavaduotojui ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjui ar kitam darbuotojui pavedama eiti švietimo įstaigos vadovo funkcijas trumpiau kaip 6 mėnesiams arba po spalio 1 dienos, jiems metinės veiklos užduotys, siektini rezultatai ir jų vertinimo rodikliai einamiesiems kalendoriniams metams kaip įstaigos vadovui nenustatomi.“

8. Papildau 47 punktu:

47. Švietimo įstaigos vadovas, pavaduotojas ugdymui ar ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjas priimtus sprendimus dėl jo kasmetinio veiklos vertinimo turi teisę skųsti nustatyta darbo ginčų nagrinėjimo tvarka.“

 

 

 

Kultūros ministras, pavaduojantis

švietimo, mokslo ir sporto ministrą                                                                 Simonas Kairys