LIETUVOS KINO CENTRO PRIE KULTŪROS MINISTERIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL DOKUMENTų rekomendacinių formų patvirtinimo

 

2019 m. gegužės 24 d. Nr. V-23

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Lietuvos kino centro prie Kultūros ministerijos nuostatų, patvirtintų 2012 m. gegužės 8 d. Lietuvos kultūros ministro įsakymu Nr. ĮV-320 „Dėl Lietuvos kino centro prie Kultūros ministerijos nuostatų“ 17.5 punktu, Lietuvos Respublikoje gaminamo filmo kultūrinio turinio ir gamybos vertinimo kriterijų tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos kultūros ministro ir Lietuvos Respublikos finansų ministro 2019 m. kovo 21 d. įsakymu Nr. ĮV-213/1K-95 „Dėl kultūros ministro ir finansų ministro 2013 m. gruodžio 20 d. įsakymo Nr. ĮV-892/1K-406 „Dėl pažymos apie filmo gamintojui neatlygintinai suteiktų lėšų panaudojimo atitiktį Lietuvos Respublikos pelno mokesčio įstatymo 17² straipsnyje nustatytiems reikalavimams išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ 25.2 punktu ir Lietuvos auditorių rūmų 2019 m. gegužės 24 d. Nr. 1.9-S1040 išvada:

 

1.    T v i r t i n u pridedamas rekomendacines dokumentų formas:

1.1. Ataskaitos dėl filmo ar jo dalies gamybos išlaidų atitikties LR pelno mokesčio įstatymo 17straipsnio nuostatoms formą;

1.2. Audito paslaugų techninės užduoties dėl filmo ar jo dalies gamybos išlaidų atitikties LR pelno mokesčio įstatymo 17straipsnio nuostatoms formą.

2.    P r i p a ž į s t u netekusiu galios rekomendacines filmo ar jo dalies gamybos išlaidų atitikimo LR pelno mokesčio įstatymo 17straipsnio nuostatoms dokumentų formas, patvirtintas Lietuvos kino centro prie Kultūros ministerijos 2015 m. birželio 16 d. įsakymo Nr. V-23 „Dėl dokumentų rekomendacinių formų patvirtinimo“ 1 punktu.

3.    P a v e d u Filmų sklaidos, informacijos ir paveldo skyriaus vyriausiajai specialistei Indrei Pavilonytei paskelbti šiuo įsakymu tvirtinamas formas Lietuvos kino centro internetinėje svetainėje.

4.    N u s t a t a u, kad šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

 

Direktorius                                                                                       Rolandas Kvietkauskas

 

PATVIRTINTA

Lietuvos kino centro prie

Kultūros ministerijos direktoriaus

2019 m. gegužės 24 d. įsakymu Nr. V-23

 

 

ataskaitA dėl Filmo ar jo dalies gamybos išlaidų atitikties LR                pelno mokesčio įstatymo 172 STRAIPSNIO nuostatoms

Skirta:

Lietuvos kino centras prie Kultūros ministerijos

[Lietuvos filmo gamintojas ABC]

 

I.          ĮŽANGINĖ DALIS (bendri projekto duomenys ir audito tikslas)

 

[Audito įmonės pavadinimas] pagal audito paslaugų sutartį [ sutarties Nr. ir data]                                                atliko filmo [Filmo pavadinimas] ar jo dalies (toliau – Filmas), kurį gamino [audituojamo subjekto pavadinimas] (toliau – Filmo gamintojas), gamybos išlaidų atitikties LR Pelno mokesčio įstatymo (toliau – PMĮ) 172 straipsnio nuostatoms ir Lietuvos Respublikoje gaminamo filmo kultūrinio turinio ir gamybos vertinimo tvarkos aprašui auditą.

Auditas buvo atliekamas pagal Audito sutartį, pasirašytą tarp [Audito įmonės pavadinimas] ir Filmo gamintojo. Audituojamas laikotarpis  [periodo pradžios data] ir [periodo pabaigos data].

Audito tikslas – pareikšti nuomonę apie Filmo gamybos išlaidų atitiktį PMĮ 172 straipsnio nuostatoms.

II AUDITO APIMTIS IR METODOLOGIJA

 

Apibendrintai nurodoma, kokie dokumentai auditoriui buvo pateikti.

Auditą atlikome vadovaudamiesi PMĮ 172 straipsnio nustatytais reikalavimais, Lietuvos Respublikoje gaminamo filmo kultūrinio turinio ir gamybos vertinimo tvarkos aprašu (toliau – Aprašas), LR kino įstatymu, Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktais, Tarptautinės buhalterių federacijos patvirtintais tarptautiniais audito standartais, ir laikantis Tarptautinės buhalterių federacijos patvirtinto Buhalterių profesionalų etikos kodekso nuostatų.

 

 

Tarptautiniai audito standartai reikalauja, jog mes taip planuotume ir atliktume auditą, kad gautume pakankamą pagrindą tvirtinti, jog Lietuvos filmo gamintojas laikėsi PMĮ 172 straipsnio  nuostatų ir Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą.

Audito metu testais ir kontrolės procedūromis buvo ištirti įrodymai, patvirtinantys Filmo gamybos faktinių išlaidų ataskaitoje atitiktį PMĮ 172 straipsnio nuostatoms.

Filmo gamybos išlaidų auditas apima tik tas išlaidas, kurias gaminant Filmą patyrė Lietuvos filmo gamintojas.

Mes patikrinome Lietuvos filmo gamintojo mums pateiktus dokumentus, susijusius su Filmo gamyba, bei buhalterinės apskaitos registrus. Atliekant auditą buvo gauta visa reikalinga informacija ir paaiškinimai.

 

III. PASTEBĖTI FAKTAI, AUDITORIAUS IŠVADOJE NURODYTŲ DALYKŲ PAAIŠKINIMAI, KITOS AUDITO PASTABOS

 

Nurodoma, ar Filmo gamintojas laikėsi aukščiau nurodytuose reglamentuose nustatytų sąlygų, ir jei nesilaikė, tai kokių, kokia apimtimi.

Pateikiamos, kitos, auditoriaus nuožiūra, svarbios pastabos (pvz., susiję su auditoriaus darbo apimties apribojimais, išlaidų tinkamumu ir kt.).

Pabaigoje pateikiamos svarbiausios audito ataskaitos išvados, apibendrinimai (pagal LR PMĮ 172 straipsnio ir Aprašo reikalavimus) ir paaiškinimai, kurie turėtų būti pateikiami maždaug taip ar panašiai:

Lietuvos Filmo gamintojo patirtų faktinių Filmo gamybos išlaidų bendra suma _____ EUR.

PMĮ 172 straipsnio 3 dalyje nurodytų Filmo gamybos išlaidų suma (netinkamos išlaidos)_______ EUR.

Filmo gamybos išlaidų suma, iš bendrų išlaidų atėmus netinkamas išlaidas (tinkamos išlaidos) _________ EUR.

Lietuvos Respublikoje patirtų tinkamų išlaidų suma (Lietuvoje patirtos tinkamos išlaidos) __________ EUR, pažymint, ar ši suma atitinka PMĮ 172 straipsnio 1 d. 2 punkto reikalavimus, t. y. yra didesnė nei 43 000 Eur.

Lietuvos Respublikoje patirtų tinkamų išlaidų dalis visose tinkamose išlaidose - _________ proc.

Maksimali leistina neatlygintinai suteikiamų lėšų suma, t.y. 30% nuo bendros išlaidų sumos, pagal PMĮ 172 straipsnio 1 d. 3 p. _______ EUR.

Vykdant filmo gamybą Lietuvos Respublikoje buvo filmuojama (įrašyti dienų skaičių (netaikoma animaciniams filmams)).

Vykdant animacinio filmo gamybą ne mažiau kaip 20 procentų bendros visų filmo ar jo dalies gamybos išlaidų sumos Lietuvos Respublikoje buvo patirta bent dviem iš toliau išvadintų veiklų išlaidoms apmokėti (nurodyti vykdytoms veikloms patirtų išlaidų procentinį dydį):

-     Filmavimo darbų vykdymui___%;

-     Vizualinio (personažų ir (ar) aplinkos) dizaino kūrimui__%;

-     Kadro kompozicinio išplanavimo ir (ar) kadruočių kūrimui___%;

-     Vizualiųjų efektų kūrimui___%

Lietuvos filmo gamintojo samdomų filmo grupės narių, kurie yra Lietuvos Respublikos arba kitų Europos ekonominės erdvės valstybių piliečiai, procentinė dalis nuo visų Lietuvos filmo gamintojo samdomų grupės narių ____ proc. (pridėti visų Lietuvos filmo gamintojo samdomų filmo grupės narių sąrašą).

 

 

 

 

Data

Miestas, kuriame yra audito įmonės buveinė

Audito įmonės pavadinimas

Audito įmonės pažymėjimo Nr.

Auditą atlikusio auditoriaus vardas, pavardė ir parašas

Auditoriaus pažymėjimo Nr.

 

PATVIRTINTA

Lietuvos kino centro prie

Kultūros ministerijos direktoriaus

2019 m. gegužės 24 d. įsakymu Nr. V-23

 

 

AUDITO PASLAUGŲ TECHNINĖ UŽDUOTIS DĖL FILMO AR jo DALIES GAMYBOS IŠLAIDŲ atitikTIES LIETUVOS RESPUBLIKOS PELNO MOKESČIO ĮSTATYMO 172 STRAIPSNIO nuostatoms

 

 

 

1. Audito paslaugų techninė užduotis dėl filmo ar jo dalies gamybos išlaidų atitikties Lietuvos Respublikos pelno mokesčio įstatymo 172 straipsnio nuostatoms (toliau – techninė užduotis) yra skirta atlikti auditą dėl Lietuvos Respublikoje Lietuvos filmo gamintojo gaminamo filmo ar jo dalies (toliau – Filmas) gamybos išlaidų atitikties Lietuvos Respublikos Pelno mokesčio įstatymo (PMĮ) 172 straipsnio nuostatoms.

 

2. Auditas turi būti atliekamas pagal šią techninę užduotį vadovaujantis Tarptautinės buhalterių federacijos patvirtintais tarptautiniais audito standartais ir laikantis Tarptautinės buhalterių federacijos patvirtinto Buhalterių profesionalų etikos kodekso nuostatų.

 

3Auditą gali atlikti tik Lietuvos Respublikos finansinių ataskaitų audito įstatymo nustatyta tvarka į audito įmonių sąrašą įrašyta audito įmonė (toliau – Audito įmonė) arba į auditorių sąrašą įrašytas auditorius.

 

4. Audito įmonė arba auditorius negali atlikti audito, jeigu audito įmonė, auditorius arba audito tinklas, kuriam priklauso audito įmonė, ir Filmo gamybos vykdytojas yra tiesiogiai arba netiesiogiai susiję ir tai galėtų pakenkti auditą atliekančios audito įmonės nepriklausomumui.

 

5. Audito įmonė arba auditorius įsipareigoja užtikrinti savo darbo dokumentų, iš Lietuvos filmo gamintojo gautų dokumentų (ar jų kopijų) ir informacijos konfidencialumą bei apsaugą.

 

6. Lietuvos filmo gamintojas parengia, patvirtina ir pateikia Audito įmonei Filmo gamybos išlaidų ataskaitą, kurioje nurodomos faktinės Filmo gamybos išlaidos.

 

7. Audito metu už gamybos išlaidų apskaitą atsakingas asmuo privalo bendradarbiauti su auditą atliekančiu auditoriumi ir pateikti auditui atlikti reikalingus duomenis, dokumentus ir kitą informaciją.

 

8. Prireikus, audito metu auditorius turi teisę raštu, el. paštu arba faksu kreiptis į už gamybos išlaidų apskaitą atsakingą asmenį dėl trūkstamų dokumentų ar kitos informacijos pateikimo.

 

9. Visi auditoriui pateikiami dokumentai turi būti pasirašyti atsakingų asmenų.

 

10. Atlikusi auditą Audito įmonė arba atlikęs auditą auditorius parengia auditoriaus išvadą, kurioje pareiškia nuomonę, ar patirtos filmo arba jo dalies gamybos išlaidos atitinka PMĮ 172 straipsnio nuostatas.

 

11. Auditoriaus išvada pateikiama 2 egzemplioriais: vienas skirtas Filmo gamybos vykdytojui, kitas – Lietuvos kino centrui.

 

12. Ši techninė užduotis gali būti keičiama Lietuvos kino centro sprendimu suderinus su Lietuvos auditorių rūmais.