VALSTYBINĖ KAINŲ IR ENERGETIKOS KONTROLĖS KOMISIJA

 

NUTARIMAS

DĖL Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2015 m. gruodžio 15 d. nutarimo Nr. O3-650 „Dėl Prognozuojamos gamtinių dujų rinkos kainos nustatymo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo

 

2018 m. vasario 8 d. Nr. O3E-44

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos suskystintų gamtinių dujų terminalo įstatymo 11 straipsnio 6 dalimi, Lietuvos Respublikos gamtinių dujų įstatymo 9 straipsnio 2 ir 3 dalimis ir 39 straipsnio 3 dalimi bei atsižvelgdama į Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos (toliau – Komisija) Dujų ir elektros departamento Dujų skyriaus 2018 m. sausio 31 d. pažymą Nr. O5E-32 „Dėl Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2015 m. gruodžio 15 d. nutarimo Nr. O3-650 „Dėl Prognozuojamos gamtinių dujų rinkos kainos nustatymo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo“, Komisija n u t a r i a:

Pakeisti Prognozuojamos gamtinių dujų rinkos kainos nustatymo metodiką, patvirtintą Komisijos 2015 m. gruodžio 15 d. nutarimu Nr. O3-650 „Dėl Prognozuojamos gamtinių dujų rinkos kainos nustatymo metodikos patvirtinimo“, ir išdėstyti ją nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Komisijos pirmininkė                                                                                                  Inga Žilienė

 

PATVIRTINTA

Valstybinės kainų ir energetikos

kontrolės komisijos

2015 m. gruodžio 15 d. nutarimu
Nr. O3-650

(Valstybinės kainų ir energetikos

kontrolės komisijos 2018 m. vasario 8 d.

nutarimo Nr. O3E-44 redakcija)

 

TIKSLINĖS GAMTINIŲ DUJŲ KAINOS NUSTATYMO METODIKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Tikslinės gamtinių dujų kainos nustatymo metodika (toliau – Metodika) reglamentuoja tikslinės gamtinių dujų kainos, kurią energijos gamintojai sumoka įsigydami suskystintų gamtinių dujų terminalo būtinąjį kiekį ir kuri bus vertinama Komisijai nustatant gamtinių dujų tiekimo saugumo papildomą dedamąją prie gamtinių dujų perdavimo kainos (toliau – Papildoma dedamoji) ateinantiems kalendoriniams metams bei kuri įtraukta į skirstymo sistemos operatoriaus taikomą garantinio gamtinių dujų tiekimo kainą, nustatymo tvarką.

2. Metodikos tikslas – nustatyti skaidrius, aiškius ir objektyvius principus tikslinei gamtinių dujų kainai, atitinkančiai Lietuvos Respublikos gamtinių dujų sektoriaus ekonomines sąlygas.

3. Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (toliau – Komisija), vadovaudamasi Metodika, patvirtina tikslinę gamtinių dujų kainą ateinantiems kalendoriniams metams, naudojamą Papildomos dedamosios nustatymui ir ateinančių kalendorinių metų I ketvirčiui, bei patvirtina tikslinę gamtinių dujų kainą kalendorinių metų ateinantiems II, III ir IV ketvirčiams. Komisijos patvirtintą tikslinę gamtinių dujų kainą energijos gamintojai sumoka įsigydami suskystintų gamtinių dujų terminalo būtinąjį kiekį, taip pat ši kaina įtraukiama į skirstymo sistemos operatoriaus taikomą garantinio gamtinių dujų tiekimo kainą. Komisija gali patvirtinti atskirą tikslinę gamtinių dujų kainą Druskininkų savivaldybės teritorijoje garantinio gamtinių dujų tiekimo laikotarpiui, kuri bus įtraukta į skirstymo sistemos operatoriaus taikomą garantinio gamtinių dujų tiekimo kainą.

4. Metodikoje vartojamos šios sąvokos:

Galimai apsimestiniai sandoriai – sandoriai, fiksuojami gamtinių dujų biržoje, apie kuriuos Komisijai informaciją ir pagrindžiančius įrodymus dėl rinkos dalyvio galimo siekio daryti įtaką gamtinių dujų kainos pokyčiams pateikė gamtinių dujų rinkos operatorius, ir dvišaliai, ne per biržą sudaromi sandoriai, kurių atžvilgiu Komisija yra pradėjusi tyrimą.

Apsimestiniai sandoriai – gamtinių dujų biržoje ar dvišalių sandorių pagrindu sudaromi pasiūlymai pirkti ar parduoti gamtines dujas, kai gamtinių dujų biržos dalyviai siekia ne įsigyti ar realizuoti gamtines dujas, o prisidengę tokiais pasiūlymais siekia daryti tikslingą įtaką gamtinių dujų kainos pokyčiams (kainos didėjimui ar mažėjimui) ar kitaip gali iškreipti gamtinių dujų rinkos sąlygas.

5. Kitos Metodikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos suskystintų gamtinių dujų terminalo įstatyme, Lietuvos Respublikos gamtinių dujų įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

TIKSLINĖS GAMTINIŲ DUJŲ KAINOS ATEINANTIEMS KALENDORINIAMS METAMS NUSTATYMO TVARKA

 

6. Komisija patvirtina tikslinę gamtinių dujų kainą ateinantiems kalendoriniams metams, naudojamą Papildomos dedamosios nustatymui, bei ateinančių kalendorinių metų I ketvirčiui, kurią energijos gamintojai sumoka įsigydami suskystintų gamtinių dujų terminalo būtinąjį kiekį, išreiškiamą prognozuojamu svertiniu vidurkiu, įvertinusi:

6.1. į Lietuvos Respubliką importuotus gamtinių dujų kiekius, kurie buvo dvišaliais kontraktais patiekti Lietuvos Respublikos didmeninėje ir mažmeninėje gamtinių dujų rinkoje per
12 paskutinių kalendorinių mėnesių, ir importuotų gamtinių dujų sąnaudas;

6.2. pirkimo−pardavimo sandorių, sudarytų gamtinių dujų biržoje per 12 paskutinių kalendorinių mėnesių, kiekių apimtis ir šių sandorių vertę;

6.3. prognozuojamą ateinantiems ataskaitiniams kalendoriniams metams kiekvienos tiekimo įmonės gamtinių dujų importo kainą pagal tikslinės gamtinių dujų kainos skaičiavimo metu galiojančias gamtinių dujų importo sutarčių nuostatas;

6.4. koreliaciją tarp faktinės vidutinės svertinės gamtinių dujų kainos Lietuvos Respublikos gamtinių dujų rinkoje ir faktinės vidutinės svertinės gamtinių dujų kainos gamtinių dujų biržoje per 12 paskutinių kalendorinių mėnesių;

6.5. gamtinių dujų tiekimo įmonių, perparduodančių gamtines dujas, tiekimo veiklos sąnaudų, įskaitant gamtinių dujų pristatymo iki mažos apimties suskystintų gamtinių dujų (toliau – SGD) pakartotinio dujinimo įrenginio sąnaudas, ir taikomos pelno normos svertinį vidurkį per 12 paskutinių kalendorinių mėnesių;

6.6. prognozuojamus importuoti bei parduoti gamtinių dujų kiekius ateinančiais metais pagal gamtinių dujų tiekimo įmonių pateiktą užpildytą Metodikos 1 priedą.

7. Komisija, tvirtindama tikslinę gamtinių dujų kainą ateinantiems kalendoriniams metams, nevertina:

7.1. gamtinių dujų tiekimo įmonių importuotų ir savo reikmėms sunaudotų gamtinių dujų kainų ir kiekių;

7.2. paskirtojo tiekėjo importuotų ir parduotų gamtinių dujų kainų ir kiekių, parduodamų reguliuojamiems energijos gamintojams bei dujų kiekį SGD rinkoje, siekiant užtikrinti būtinąjį SGD terminalo veikimą teisės aktų nustatyta tvarka;

7.3. Apsimestiniais ir Galimai apsimestiniais sandoriais gamtinių dujų biržoje suprekiautų pagalbinių instrumentų ir gamtinių dujų kiekių ir kainų;

7.4. dvišalėmis sutartimis suprekiautų gamtinių dujų balansavimo kiekių ir kainų.

8. Tikslinė gamtinių dujų kaina skaičiuojama:

 

čia:

 

TK – tikslinė gamtinių dujų kaina ateinantiems ataskaitiniams kalendoriniams metams, Eur/MWh;

KEX, t – prognozuojama gamtinių dujų kaina, Komisijos suskaičiuota atsižvelgiant į gamtines dujas Lietuvos Respublikos gamtinių dujų rinkoje importuojančio asmens pirkimo−pardavimo sutartyje numatytas nuostatas bei gamtinių dujų importo kainos dedamąsias ateinantiems kalendoriniams metams, gamtinių dujų tiekimo veiklos sąnaudas, įskaitant gamtinių dujų pristatymo iki mažos apimties SGD pakartotinio dujinimo įrenginio sąnaudas, bei taikomą pelno normą, Eur/MWh;

QEX, t – gamtinių dujų kiekiai, prognozuojami suprekiauti gamtinių dujų importuotojo Lietuvos Respublikos gamtinių dujų rinkoje per ateinančius kalendorinius metus, MWh;

KK – koreliacijos koeficientas tarp importuotojų dvišaliais kontraktais patiektų didmeninėje ir mažmeninėje dujų rinkose vidutinės svertinės faktinės gamtinių dujų pardavimo kainos ir vidutinės svertinės gamtinių dujų kainos gamtinių dujų biržoje per 12 paskutinių kalendorinių mėnesių;

Kfakt, t – mėnesinė faktinė gamtines dujas importuojančio asmens dvišaliais kontraktais patiektų didmeninėje ir mažmeninėje gamtinių dujų rinkose gamtinių dujų kaina per 12 paskutinių kalendorinių mėnesių, Eur/MWh;

Qfakt, t – gamtinių dujų kiekiai, suprekiauti gamtinių dujų importuotojo Lietuvos Respublikos gamtinių dujų rinkoje per 12 paskutinių kalendorinių mėnesių, MWh;

Kbirž, S – faktinė gamtinių dujų biržoje įvykusio pirkimo–pardavimo sandorio gamtinių dujų kaina per 12 paskutinių kalendorinių mėnesių, eliminuojant sandorius, kurių gamtinių dujų pristatymas įvyks ateityje Eur/MWh;

Qbirž, S – faktinis gamtinių dujų biržoje įvykusio pirkimo–pardavimo sandorio gamtinių dujų kiekis, eliminuojant sandorius, kurių gamtinių dujų pristatymas vyks ateityje, MWh;

t – gamtinių dujų importuotojas, išskyrus Metodikos 7 punkte nurodytus importuotojus;

y – gamtines dujas importuojančių asmenų skaičius, išskyrus Metodikos 7 punkte nurodytus importuotojus;

S – gamtinių dujų pirkimo–pardavimo sandoris gamtinių dujų biržoje per 12 paskutinių kalendorinių mėnesių;

z – gamtinių dujų pirkimo−pardavimo sandorių skaičius gamtinių dujų biržoje per
12 paskutinių kalendorinių mėnesių.

9. Komisija, nustatydama tikslinę gamtinių dujų kainą ateinantiems kalendoriniams metams bei ateinančių kalendorinių metų I ketvirčiui arba kalendorinių metų ateinantiems II, III ir IV ketvirčiams, papildomai įvertina kitą Komisijai prieinamą informaciją bei žinomas aplinkybes, galinčias daryti įtaką tikslinei gamtinių dujų kainai, tokias kaip tiekimo įmonių pateiktą informaciją dėl importuojamų gamtinių dujų pirkimo–pardavimo sutarčių atitinkamus pakeitimus, už retrospektyviai sunaudotas gamtines dujas taikoma nuolaida, gamtinių dujų importo sutartyse numatytų nupirkti, tačiau nenupirktų gamtinių dujų kiekių perkėlimo į kitus metus nuostatos ir kt.

10. Komisija, kalendorinių metų I, II ir III ketvirčiais perskaičiuoja patvirtintą tikslinę gamtinių dujų kainą ir atitinkamai ją patvirtina kalendorinių metų ateinančiam II, III ir IV ketvirčiui. Tikslinė gamtinių dujų kaina kalendorinių metų ateinančiam II, III ir IV ketvirčiui išreiškiama prognozuojamu svertiniu vidurkiu, įvertinant:

10.1. į Lietuvos Respubliką importuotus gamtinių dujų kiekius, kurie buvo dvišaliais kontraktais patiekti Lietuvos Respublikos didmeninėje ir mažmeninėje gamtinių dujų rinkoje per
3 paskutinius kalendorinius mėnesius, ir importuotų gamtinių dujų sąnaudas;

10.2. pirkimo–pardavimo sandorių, sudarytų gamtinių dujų biržoje per 3 paskutinius kalendorinius mėnesius, kiekių apimtis ir šių sandorių vertę;

10.3. prognozuojamą ateinančiam kalendorinių metų ketvirčiui kiekvienos tiekimo įmonės gamtinių dujų importo kainą pagal tikslinės gamtinių dujų kainos skaičiavimo metu galiojančias gamtinių dujų importo sutarčių nuostatas;

10.4. koreliaciją tarp faktinės vidutinės svertinės gamtinių dujų kainos Lietuvos Respublikos gamtinių dujų rinkoje ir faktinės vidutinės svertinės gamtinių dujų kainos gamtinių dujų biržoje per 3 paskutinius kalendorinius mėnesius;

10.5. gamtinių dujų importuotojų, perparduodančių gamtines dujas, tiekimo veiklos sąnaudų, įskaitant gamtinių dujų pristatymo iki mažos apimties SGD pakartotinio dujinimo įrenginio sąnaudas, ir taikomos pelno normos svertinį vidurkį per 3 paskutinius kalendorinius mėnesius;

10.6. prognozuojamus importuoti bei parduoti gamtinių dujų kiekius ateinančiam kalendorinių metų ketvirčiui pagal gamtinių dujų tiekimo įmonių pateiktą užpildytą Metodikos
1 priedą.

11. Komisija, tvirtindama tikslinę gamtinių dujų kainą kalendorinių metų ateinantiems II, III ir IV ketvirčiams, nevertina veiksnių, kurie nurodyti Metodikos 7 punkte.

12. Tikslinė gamtinių dujų kaina kalendorinių metų ateinantiems II, III ir IV ketvirčiams skaičiuojama:

 

čia:

 

TK – tikslinė gamtinių dujų kaina kalendorinių metų ateinantiems II, III ir IV ketvirčiams, Eur/MWh;

KEX, t – prognozuojama gamtinių dujų kaina, Komisijos suskaičiuota atsižvelgiant į gamtines dujas Lietuvos Respublikos gamtinių dujų rinkoje importuojančio asmens pirkimo–pardavimo sutartyje numatytas nuostatas bei gamtinių dujų importo kainos dedamąsias ateinančiam ketvirčiui, gamtinių dujų tiekimo veiklos sąnaudas, įskaitant gamtinių dujų pristatymo iki mažos apimties SGD pakartotinio dujinimo įrenginio sąnaudas, bei taikomą pelno normą, Eur/MWh;

QEX, t – gamtinių dujų kiekiai, prognozuojami suprekiauti gamtinių dujų importuotojo Lietuvos Respublikos gamtinių dujų rinkoje per ateinantį ketvirtį, MWh;

KK – koreliacijos koeficientas tarp importuotojų dvišaliais kontraktais patiektų didmeninėje ir mažmeninėje dujų rinkose vidutinės svertinės faktinės gamtinių dujų pardavimo kainos ir vidutinės svertinės gamtinių dujų kainos gamtinių dujų biržoje per 3 paskutinius kalendorinius mėnesius;

Kfakt, t – mėnesinė faktinė gamtines dujas importuojančio asmens dvišaliais kontraktais patiektų didmeninėje ir mažmeninėje gamtinių dujų rinkose gamtinių dujų kaina per 3 paskutinius kalendorinius mėnesius, Eur/MWh;

Qfakt, t – gamtinių dujų kiekiai, suprekiauti gamtinių dujų importuotojo Lietuvos Respublikos gamtinių dujų rinkoje per 3 praėjusius kalendorinius mėnesius, MWh;

Kbirž, S – faktinė gamtinių dujų biržoje įvykusio pirkimo–pardavimo sandorio gamtinių dujų kaina per 3 paskutinius kalendorinius mėnesius, eliminuojant sandorius, kurių gamtinių dujų pristatymas įvyks ateityje Eur/MWh;

Qbirž, S – faktinis gamtinių dujų biržoje įvykusio pirkimo–pardavimo sandorio gamtinių dujų kiekis, eliminuojant sandorius, kurių gamtinių dujų pristatymas vyks ateityje, MWh;

t – gamtinių dujų importuotojas, išskyrus Metodikos 7 punkte nurodytus importuotojus;

y – gamtines dujas importuojančių asmenų skaičius, išskyrus Metodikos 7 punkte nurodytus importuotojus;

S – gamtinių dujų pirkimo–pardavimo sandoris gamtinių dujų biržoje per 3 paskutinius kalendorinius mėnesius;

z – gamtinių dujų pirkimo–pardavimo sandorių skaičius gamtinių dujų biržoje per
3 paskutinius kalendorinius mėnesius.

13. Tikslinės gamtinių dujų kainos tvirtinimo atveju Komisija viešai įvardija veiksnius, ta apimtimi, kuri nepažeidžia konfidencialumo reikalavimų, darančius reikšmingą įtaką tikslinei gamtinių dujų kainai.

14. Komisijos patvirtinta tikslinė gamtinių dujų kaina taikoma nustatant Papildomą dedamąją, vadovaujantis Valstybės reguliuojamų kainų gamtinių dujų sektoriuje nustatymo metodika, patvirtinta Komisijos 2013 m. rugsėjo 13 d. nutarimu Nr. O3-367 „Dėl Valstybės reguliuojamų kainų gamtinių dujų sektoriuje nustatymo metodikos patvirtinimo“.

 

III SKYRIUS

TIKSLINĖS GAMTINIŲ DUJŲ KAINOS DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE NUSTATYMO TVARKA

 

15. Komisija gali patvirtinti atskirą tikslinę gamtinių dujų kainą Druskininkų savivaldybės teritorijoje, tuo atveju, kai nėra galimybės tiekti gamtines dujas Druskininkų savivaldybės teritorijoje per skirstymo sistemos operatoriaus valdomą mažos apimties SGD pakartotinio dujinimo įrenginį. Komisija, tvirtindama tikslinę gamtinių dujų kainą Druskininkų savivaldybės teritorijoje garantinio gamtinių dujų tiekimo laikotarpiui ją išreiškia prognozuojamu svertiniu vidurkiu, įvertinusi:

15.1. prognozuojamą ateinantiems 6 kalendoriniams mėnesiams kiekvienos tiekimo įmonės, tiekiančios gamtines dujas Druskininkų savivaldybės teritorijoje, gamtinių dujų importo kainą pagal tikslinės gamtinių dujų kainos skaičiavimo metu galiojančias gamtinių dujų importo sutarčių nuostatas;

15.2. gamtinių dujų importuotojų, perparduodančių gamtines dujas Druskininkų savivaldybės teritorijoje, tiekimo veiklos sąnaudų, ir taikomos pelno normos svertinį vidurkį per 6 paskutinius kalendorinius mėnesius;

15.3. prognozuojamus importuoti bei parduoti gamtinių dujų kiekius Druskininkų savivaldybės teritorijoje per ateinančius 6 kalendorinius mėnesius pagal gamtinių dujų tiekimo įmonių pateiktą užpildytą Metodikos 1 priedą.

16. Tikslinė gamtinių dujų kaina Druskininkų savivaldybėje skaičiuojama:

čia:

 

TKD – tikslinė gamtinių dujų kaina Druskininkų savivaldybės teritorijoje, Eur/MWh;

KEX, t – prognozuojama gamtinių dujų kaina, Komisijos suskaičiuota atsižvelgiant į gamtines dujas į Druskininkų savivaldybės teritoriją importuojančio asmens pirkimo–pardavimo sutartyje numatytas nuostatas bei gamtinių dujų importo kainos dedamąsias ateinantiems 6 kalendoriniams mėnesiams, gamtinių dujų tiekimo veiklos sąnaudas bei taikomą pelno normą, Eur/MWh;

QEX, t – gamtinių dujų kiekiai, prognozuojami suprekiauti gamtinių dujų importuotojo Druskininkų savivaldybės teritorijoje per 6 ateinančius kalendorinius mėnesius, MWh;

t – gamtinių dujų importuotojas;

y – gamtines dujas importuojančių asmenų skaičius.

17. Tuo atveju, kai Komisija patvirtiną atskirą tikslinę gamtinių dujų kainą Druskininkų savivaldybės teritorijoje, skaičiuojant tikslinę gamtinių dujų kainą pagal Metodikos 8 ir 12 punktus, nevertinami Druskininkų savivaldybės teritorijoje importuoti ir parduoti gamtinių dujų kiekiai.

 

IV SKYRIUS

REIKALAVIMAI, SUSIJĘ SU TIKSLINĖS GAMTINIŲ DUJŲ KAINOS ATEINANTIEMS KALENDORINIAMS METAMS NUSTATYMU

 

18. Gamtinių dujų rinkos operatorius, nustatęs, kad gamtinių dujų biržos dalyvių pateikti prekybos pasiūlymai gali būti laikomi apsimestiniais, pateikia Komisijai tai pagrindžiančius įrodymus.

19. Gamtinių dujų rinkos operatorius iki einamųjų metų spalio 10 d. Komisijai raštu pateikia informaciją apie gamtinių dujų kainas ir kiekius, suprekiautus biržoje, už 12 paskutinių kalendorinių mėnesių, einančių iki einamųjų kalendorinių metų rugsėjo 30 d. ta apimtimi, kuri Komisijai nebuvo pateikta Energetikos, geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo, paviršinių nuotekų tvarkymo įmonių informacijos teikimo taisyklėse, patvirtintose Komisijos 2008 m. birželio 28 d. nutarimu
Nr. O3-80 „Dėl Energetikos įmonių informacijos teikimo taisyklių“,
nustatytais terminais.

20. Gamtinių dujų tiekimo įmonė kasmet iki vasario 1 d. privalo Komisijai pateikti užpildytą Metodikos 1 priedą.

21. Asmenys, veikiantys gamtinių dujų sektoriuje, turi pareigą Komisijai pranešti raštu apie jiems žinomas aplinkybes, galinčias daryti reikšmingą įtaką tikslinei gamtinių dujų kainai ateinančiais kalendoriniais metais.

22. Tikslinė gamtinių dujų kaina ateinantiems kalendoriniams metams tvirtinama kasmet ne vėliau kaip iki einamųjų metų spalio 30 dienos ir skelbiama viešai.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

23. Komisija teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę gauti visą reikalingą informaciją ir dokumentus, būtinus tikslinei gamtinių dujų kainai patvirtinti.

24. Komisija viešai neskelbia konkrečių dujas tiekiančių įmonių duomenų kurių paskelbimas pažeistų konfidencialumo reikalavimus ir darytų įtaką rinkai.

25. Komisijos veiksmai ar neveikimas, įgyvendinant šią Metodiką, gali būti skundžiami teisės aktų nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

______________

 

Tikslinės gamtinių dujų kainos nustatymo metodikos

1 priedas

 

Duomenys apie ūkio subjektą:

 

Duomenys apie kontaktinį asmenį:

 

Pavadinimas

 

V., pavardė

 

Kodas

 

Pareigos

 

Buveinės adresas

 

Telefonas

 

Telefonas

 

Faksas

 

Faksas

 

El. paštas

 

Tinklalapis

 

 

 

El. paštas

 

 

 

 

INFORMACIJA APIE PROGNOZUOJAMUS IMPORTUOTI IR PARDUOTI GAMTINIŲ DUJŲ KIEKIUS

 

 

 

Sausis

Vasaris

Kovas

Balandis

Gegužė

Birželis

Liepa

Rugpjūtis

Rugsėjis

Spalis

Lapkritis

Gruodis

1.

Prognozuojami importuojamų gamtinių dujų kiekiai*, MWh (nurodant, iš ko bus perkama):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Prognozuojami parduoti gamtinių dujų kiekiai, MWh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

Pardavimai Druskininkų savivaldybės teritorijoje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

Kiti gamtinių dujų pardavimai*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Nurodyti tik tie gamtinių dujų kiekiai, kuriuos numatoma transportuoti per Lietuvos Respublikos teritoriją.

 

 

Tvirtinu:

____________

Pareigos

____________

Parašas

______________

Vardas, pavardė