LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASOCIACIJŲ, VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ IR NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ VEIKLOS PROJEKTŲ, KURIUOS ĮGYVENDINANT TIKSLINGA DALYVAUTI UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJAI, ATRANKOS NUOSTATŲ IR KOMISIJOS SUDĖTIES PATVIRTINIMO

 

2022 m. vasario 14 d. Nr. V-43

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 5 straipsnio 1 dalies 1 punktu ir Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatymo 7 straipsnio 1 dalies 2 punktu ir 3 dalimi:

1. T v i r t i n u   pridedamus Asociacijų, viešųjų įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai,  atrankos nuostatus.

2. S u d a r a u  šios sudėties Asociacijų, viešųjų įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai, atrankos komisiją (toliau – komisija):

Mantas Adomėnas, viceministras (komisijos pirmininkas);

Marius Janukonis, Komunikacijos ir kultūrinės diplomatijos departamento direktorius (komisijos pirmininko pavaduotojas);

Robertas Bružilas, Europos Sąjungos departamento direktoriaus pavaduotojas;

Audrius Brūzga, Lotynų Amerikos, Afrikos, Azijos ir Okeanijos departamento direktorius;

Jurgita Germanavičienė, Komunikacijos ir kultūrinės diplomatijos departamento direktoriaus pavaduotoja;

Tomas Grabauskas, Europos šalių departamento Vakarų ir Vidurio Europos šalių skyriaus vedėjas;

Rasa Kairienė, Vystomojo bendradarbiavimo departamento direktorė;

Rimantas Latakas, Finansų departamento direktorius;

Raimonda Murmokaitė, politikos direktorė;

Giedrius Puodžiūnas, Transatlantinio bendradarbiavimo ir saugumo politikos departamento direktorius;

Eglė Račinskienė, Jungtinių Tautų, tarptautinių organizacijų ir žmogaus teisių departamento direktorius pavaduotoja, laikinai atliekanti Jungtinių Tautų, tarptautinių organizacijų ir žmogaus teisių departamento direktoriaus funkcijas;

Lina Skerstonaitė, Rytų kaimynystės politikos departamento direktoriaus pavaduotoja;

Gitana Skripkaitė, Globalios Lietuvos departamento direktorės pavaduotoja;

Lina Žukauskaitė, Globalios Lietuvos departamento direktorė.

3. S k i r i u komisijos stebėtoja Ingą Černiuk, ministerijos kanclerę.

4. S k i r i u  komisijos atsakingąja sekretore Aliną Sirevičiūtę, Komunikacijos ir kultūrinės diplomatijos departamento Kultūrinės diplomatijos skyriaus vyriausiąją specialistę, atsakingą už Asociacijų, viešųjų įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai, atrankos komisijos veiklos organizavimą.

5. P r i p a ž į s t u  netekusiu galios Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministro 2012 m. gegužės 25 d. įsakymą Nr. V-91 „Dėl Asociacijų ir viešųjų įstaigų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai, atrankos nuostatų ir komisijos sudėties patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

 

 

 

Užsienio reikalų ministras                                                                             Gabrielius Landsbergis

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministro

2022 m. vasario 14 d. įsakymu Nr. V-43

 

 

ASOCIACIJŲ, VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ IR NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ VEIKLOS PROJEKTŲ, KURIUOS ĮGYVENDINANT TIKSLINGA DALYVAUTI UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJAI, ATRANKOS NUOSTATAI

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Asociacijų, viešųjų įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai (toliau – ministerija), atrankos nuostatai (toliau – nuostatai) nustato Lietuvos Respublikoje savo buveinę turinčių asociacijų, viešųjų įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų (toliau – projektas), kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti ministerijai, atrankos, pasiūlymų dalyvauti įgyvendinant projektus (toliau – projekto paraiška) teikimo ministerijai, Asociacijų, viešųjų įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų atrankos komisijos (toliau – komisija) darbo organizavimo, asociacijų, viešųjų įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų (toliau – organizacija) atsiskaitymo už ministerijos pagal sutartį su organizacija dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą skirtų valstybės biudžeto asignavimų panaudojimo tvarką.

2. Iš ministerijai skirtų valstybės biudžeto asignavimų gali būti iš dalies finansuojami tik tie užsienio politikos tikslus ir prioritetus atspindintys organizacijų vykdomi projektai, kurie padeda įgyvendinti ministerijos veiklos tikslus, uždavinius ir viešąją diplomatiją, skatina visuomenę dalyvauti įgyvendinant Lietuvos užsienio politiką.

3. Lėšos, skirtos organizacijų vykdomiems projektams iš dalies finansuoti, kiekvienais metais yra numatomos ministerijos biudžete.

4. Organizacijų projektų dalinio finansavimo tikslas – skatinti visuomenei naudingą ir pelno nesiekiančią veiklą, tiesiogiai prisidedančią prie visuomenės paramos įgyvendinamai valstybės užsienio politikai, padedančią siekti tarptautinės bendruomenės palaikymo Lietuvos užsienio politikos tikslams ir teigiamai pristatyti Lietuvą tarptautinei bendruomenei.

5. Kasmet ne vėliau kaip iki kovo 1 d. užsienio reikalų ministro įsakymu patvirtinama einamųjų metų prioritetinė tema (temos), pagal kurią (kurias) organizacijos gali teikti projektų paraiškas. Užsienio reikalų ministro įsakymą dėl prioritetinės temos (temų) patvirtinimo parengia Komunikacijos ir kultūrinės diplomatijos departamentas, vadovaudamasis ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytais užsienio politikos prioritetais, atsižvelgdamas į reikšmingas valstybės istorijos datas, įvykius, aktualias tikslines auditorijas ir motyvuotus suinteresuotų ministerijos administracijos padalinių pasiūlymus. Informacija apie projektų atranką yra skelbiama ministerijos interneto puslapyje. Skelbime nurodomos einamųjų metų prioritetinės temos, paraiškų priėmimo terminas ir paraiškų priėmimo tvarka. Paraiškų priėmimo terminas yra ne trumpesnis kaip 30 kalendorinių dienų nuo kvietimo teikti paraiškas paskelbimo.

6. Teigiamas sprendimas dėl ministerijos dalyvavimo įgyvendinant organizacijos vykdomą projektą gali būti priimamas tik tuo atveju, jei pagal projekto sąmatą iš ministerijai skirtų valstybės biudžeto asignavimų apmokama mažiau nei 60 procentų numatomų projekto įgyvendinimo išlaidų ir yra pateikta informacija apie kitus finansavimo šaltinius.

 

II SKYRIUS

PROJEKTŲ TURINIUI IR PARAIŠKOMS KELIAMI REIKALAVIMAI

 

7. Organizacijų teikiami projektai turi atitikti bent vieną iš šių tikslų:

7.1. šviesti ir informuoti visuomenę apie Lietuvos užsienio politiką, jos tikslus ir prioritetus, Lietuvos diplomatinę tarnybą ir jos vaidmenį užtikrinant šalies saugumą;

7.2. kelti visuomenės susidomėjimą Lietuvos diplomatijos istorija ir didinti šios srities išmanymą;

7.3. puoselėti diplomatinės tarnybos palikimą ir atmintį apie totalitarizmo ir okupacijų režimus;

7.4. informuoti Lietuvos visuomenę ir tarptautinę bendruomenę apie Lietuvos Europos Sąjungos politiką, įtraukti Lietuvos Respublikos piliečius į Lietuvos užsienio politikos įgyvendinimą;

7.5. pristatyti Lietuvą tarptautinei bendruomenei pažymint minėtinas šalies istorijos datas;

7.6. gausinti Lietuvos draugų pasaulyje;

7.7. skatinti diasporos įsitraukimą į įvairių sričių Lietuvos gyvenimą, bendruomeniškumo ir pilietiškumo stiprinimą;

7.8. ugdyti pilietinę visuomenę, didinti jos sąmoningumą, skatinti bendruomeniškumą.

8. Ministerijai organizacija pateikia projekto paraišką, parengtą pagal nustatytą Veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai, atrankos paraiškos formą (1 priedas). Projektų paraiškos teikiamos valstybine kalba. Prie paraiškos turi būti pridedama:

8.1. patvirtintos kopijos šių dokumentų:

8.1.1. organizacijos įstatų;

8.1.2. dokumento, įrodančio pareiškėjo teisę atstovauti organizacijai, jeigu paraišką teikia ne organizacijos vadovas;

8.2. valstybės įmonės Registrų centro išduotas Juridinių asmenų registro išplėstinis išrašas apie organizaciją (gali būti pateikiamas elektroninis sertifikuotas išrašas – prieigos raktas (kodas) ESI);

8.3. Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos išduota pažyma apie organizacijos atsiskaitymą einamaisiais kalendoriniais metais su valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetais, pinigų fondais;

8.4. pareiškėjas gali kartu su projekto paraiška pateikti juridinių ir fizinių asmenų rekomendaciją (rekomendacijas).

9. Lėšų gali būti skiriama tik toms projektų įgyvendinimo išlaidoms padengti, kurios:

9.1. tiesiogiai susijusios su vykdomu projektu ir yra būtinos programai įgyvendinti;

9.2. numatytos projekto paraiškos sąmatoje;

9.3. pagrindžiamos programos vykdytojo apskaitos dokumentais, lengvai atpažįstamos ir patikrinamos.

10. Lėšų neskiriama pastatams rekonstruoti ar remontuoti, ilgalaikiam materialiajam turtui įsigyti.

11. Paraiškos nenagrinėjamos, jeigu:

11.1. jos pateiktos pasibaigus ministerijos nustatytam paraiškų priėmimo terminui;

11.2. pateiktoje paraiškoje trūksta informacijos, ji yra neišsami arba trūksta dokumentų, kurie turėjo būti pateikti su paraiška;

11.3. paraiška pateikta organizacijos, kuri nesilaikė ankstesniais metais su ministerija sudarytose sutartyse dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą nustatytų įsipareigojimų.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO TVARKA

 

12. Komisija (pirmininkas, pavaduotojas, komisijos nariai) ir atsakingasis sekretorius, kuris nėra komisijos narys, skiriami užsienio reikalų ministro įsakymu. Komisija svarsto paraiškas ir teikia ministerijos kancleriui rekomendacijas dėl projektų finansavimo.

13. Komisijos darbo forma:

13.1. komisijos posėdyje sprendimai priimami bendru sutarimu arba, jei to pageidauja bent vienas komisijos narys, atviru balsavimu. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komisijos pirmininko (kai jo nėra – komisijos pirmininko pavaduotojo) balsas. Komisijos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 jos narių. Komisijos posėdžių metu komisijos sprendimu gali būti daromas garso (garso ir vaizdo) įrašas;

13.2. atskirais atvejais komisijos pirmininko (jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojo) sprendimu gali būti vykdomos komisijos narių apklausos raštu (toliau – apklausos raštu). Apklausos raštu klausimai išsiunčiami visiems komisijos nariams ir nurodomas terminas, iki kurio komisijos nariai raštu turi atsakyti į pateiktus klausimus. Apklausa raštu yra teisėta, kai į apklausos klausimus iki nurodyto termino atsako daugiau kaip du trečdaliai visų komisijos narių.

14. Komisija:

14.1. vadovaudamasi šių nuostatų IV skyriuje nurodytais vertinimo kriterijais, svarsto organizacijų pateiktas paraiškas ir atrenka tas, kurios labiausiai atitinka einamųjų metų prioritetines temas ir nuostatų 7 punkte nurodytus tikslus;

14.2. apsvarsčiusi organizacijų pateiktas projektų paraiškas ir išnagrinėjusi kitus privalomus pateikti dokumentus, protokolu teikia ministerijos kancleriui apibendrintą informaciją apie apsvarstytus projektus ir komisijos rekomendacijas dėl ministerijos dalyvavimo įgyvendinant projektus, atitikusius vertinimo kriterijus, tikslingumo, nurodydama siūlomų skirti lėšų sumą, konkrečias siūlomas finansuoti sąmatos pozicijas ar išlaidų pavadinimus;

14.3. nagrinėja organizacijų prašymus dėl esminių projektų pakeitimų, numatytų nuostatų 30 punkte.

15. Komisija turi teisę:

15.1. prašyti, kad projektų paraiškas (ar prašymus dėl sutarties pakeitimo) pateikusios organizacijos patikslintų pateiktą informaciją;

15.2. inicijuoti ekspertų konsultacijas;

15.3. kviesti organizacijų atstovus pristatyti pateiktas paraiškas;

15.4. nevertinti pateiktų paraiškų ir grąžinti jas organizacijoms, kurios nesilaikė ankstesniais metais sudarytose sutartyse nustatytų įsipareigojimų.

16. Komisijos narys privalo nusišalinti nuo klausimo svarstymo, jei jo dalyvavimas galėtų sukelti interesų konfliktą. Apie komisijos nario nusišalinimą posėdžio sekretorius įrašo posėdžio protokole.

17. Komisijos darbui vadovauja komisijos pirmininkas. Kai komisijos pirmininko nėra ar komisijos pirmininkas nusišalina nuo klausimo svarstymo, jo funkcijas atlieka komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisijos posėdžiai šaukiami komisijos pirmininko iniciatyva. Komisijos nariams kartu su pranešimu apie posėdį išsiunčiama posėdžio darbotvarkė. Posėdžio medžiaga komisijos nariams pateikiama ne vėliau kaip likus trims dienoms iki posėdžio.

18. Atsakingasis sekretorius:

18.1. priima ir registruoja organizacijų teikiamas projektų paraiškas ir kitus dokumentus, tvarko ir sistemina gautą medžiagą;

18.2. konsultuoja organizacijų atstovus dokumentų pateikimo ir programų finansavimo klausimais;

18.3. posėdžių metu pateikia komisijai informaciją apie paraiškas, kurios nėra nagrinėjamos remiantis nuostatų 11 punktu;

18.4. organizuoja komisijos posėdžius, protokoluoja juos;

18.5. raštu arba elektroniniu paštu per 10 darbo dienų informuoja paraiškas pateikusias organizacijas apie komisijos sprendimus;

18.6. rengia su komisijos darbu susijusius užsienio reikalų ministro įsakymų, ministerijos kanclerio potvarkių projektus;

18.7. sistemina informaciją apie projektus ir jiems įgyvendinti ministerijos skirtas lėšas, informaciją apie ankstesnį organizacijų sutartinių įsipareigojimų vykdymą, registruoja organizacijas, anksčiau pažeidusias finansavimo sutartis ar gauto finansavimo ataskaitų pateikimo reikalavimus;

18.8. kasmet parengia ir per pirmąjį komisijos posėdį pateikia praėjusiais metais finansuotų projektų sąrašą ir jų įgyvendinimo ataskaitą;

18.9. skelbia ministerijos interneto svetainėje www.urm.lt informaciją apie ministerijos nustatytas einamųjų metų prioritetines temas ir projektų paraiškų priėmimo terminus.

19. Komisija skiria koordinatorius, prižiūrinčius atitinkamo departamento kompetencijai priskirtų projektų įgyvendinimą: sutarčių sudarymą; projekto vykdymo eigą ir atsiskaitymą už rezultatus.

20. Koordinatorius:

20.1. prižiūri, kad organizacija laikytųsi sutartyje nustatytų terminų;

20.2. priima ir registruoja organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant dalyvauja ministerija, įvykdymo finansines ir dalykines ataskaitas (2 priedas) ir kitus privalomus atsiskaitymo dokumentus; ataskaitų originalus perduoda ministerijos Finansų departamentui;

20.3. turi teisę prašyti, kad organizacija pateiktų papildomos informacijos, kuri yra būtina norint išsamiai įvertinti projektą.

21. Komisijos posėdyje ir apklausos raštu būdu priimti sprendimai įforminami posėdžio protokolu, kurį pasirašo komisijos pirmininkas ir atsakingasis sekretorius.

22. Už komisijos priimtų sprendimų objektyvumą ir teisingumą, konfidencialios informacijos apsaugą atsako komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir nariai teisės aktų nustatyta tvarka.

23. Komisijos nariai privalo pasirašyti nešališkumo deklaracijas (3 priedas).

 

IV SKYRIUS

PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJAI

 

24. Organizacijų teikiami projektai vertinami pagal šiuos kriterijus:

24.1. atitiktį einamųjų metų prioritetinei temai (temoms);

24.2. svarbą ir aktualumą užsienio politikai;

24.3. aktualumą tikslinei auditorijai;

24.4. projekto konkretumą ir sąmatos pagrįstumą;

24.5. organizacijos (finansinį, organizacinį ar kt.) indėlį į projekto įgyvendinimą;

24.6. kitų projekto finansavimo šaltinių buvimą;

24.7. organizacijos kvalifikaciją ir profesionalumą.

 

 

V SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

25. Ministerija su organizacija, kurios projektui įgyvendinti skirta lėšų, pasirašo sutartį, kurioje aptariami projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo ir atsiskaitymo už lėšų panaudojimą tvarka ir kitos sąlygos. Prie sutarties pridedama detali projektui įgyvendinti skirtų lėšų sąmata ir projekto paraiška. Sutartis rengia ir administruoja ministerijos departamento, susijusio su projekto sritimi, projekto koordinatorius ar jį pavaduojantis asmuo, o vizuoja departamento direktorius arba jį pavaduojantis asmuo.

26. Ministerijai skyrus mažesnį finansavimą, nei buvo pateikta organizacijos pirminiame pasiūlyme, organizacija pateikia su Ministerija suderintą patikslintą projekto įgyvendinimo planą ir lėšų sąmatą, parengtą atsižvelgiant į ministerijos skirtą finansavimą.

27. Organizacija ministerijai atsiskaito sutartyje nustatyta tvarka pateikdama projekto įvykdymo finansinę ir dalykinę ataskaitą ne vėliau kaip iki lapkričio 15 d., išskyrus tuos atvejus, kai dėl objektyvių priežasčių sutartyje buvo nurodytas kitas atsiskaitymo terminas, bet ne vėlesnis negu gruodžio 20 d. Kartu su projekto įvykdymo finansine ir dalykine ataskaita organizacija pateikia ministerijai buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių ministerijos projekto išlaidoms finansuoti skirtų lėšų panaudojimą, kopijas ir viso projekto buhalterinės apskaitos dokumentų suvestinę, kurioje turi būti nurodoma apskaitos dokumento (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) pavadinimas, data ir numeris, ūkinės operacijos turinys, suma ir ūkio subjekto, surašiusio apskaitos dokumentą, duomenys. Finansinė ir dalykinė ataskaita ir viso projekto buhalterinės apskaitos dokumentų suvestinė turi būti pasirašyta organizacijos vadovo, projekto vadovo ir finansininko.

28. Jeigu dėl iš anksto nenumatytų objektyvių priežasčių atsiranda būtinybė tikslinti projekto sąmatą, keisti projektui įgyvendinti skiriamų lėšų panaudojimo paskirtį ar veiklas, projekto įgyvendinimo terminus, projekto vykdytojas nedelsdamas raštu kreipiasi į ministeriją su prašymu leisti daryti projekto pakeitimus ir nurodo priežastis, kartu pateikdamas lyginamąjį tikslinamos (jei prašoma ją tikslinti) projekto išlaidų sąmatos variantą. Projekto vykdytojas gali teikti prašymą tikslinti tik dar nepatirtas išlaidas, išskyrus tinkamų išlaidų sumažėjimo atvejus. Organizacijų prašymai dėl projektų keitimo teikiami iki einamųjų metų lapkričio 1 d. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami.

29. Jei pakeitimai nedaro esminio poveikio projekto apimčiai, tikslui ir uždaviniams, nedidina ministerijos finansuojamos projekto dalies, projekto sąmatos pakeitimai neviršija 20 procentų ministerijos finansuojamos dalies, sprendimą dėl projekto veiklų ir (ar) sąmatos pakeitimų priima projektą kuruojančio departamento vadovas. Jei projektą kuruojančio departamento vadovas negali pats priimti sprendimo, jis kreipiasi į komisiją, kuri priima sprendimą pritarti, pritarti iš dalies arba atmesti prašymą. Apie sprendimą projekto vykdytojas informuojamas elektroniniu paštu arba registruotuoju paštu per 10 darbo dienų nuo gauto kreipimosi dienos.

30. Jeigu prašoma leisti atlikti esminius projekto pakeitimus, dėl kurių keičiasi projekto apimtis, terminas, projektui įgyvendinti ministerijos skiriamų lėšų panaudojimo paskirtis ar veiklos, jei pakeitimai viršija 20 procentų ministerijos finansuojamos dalies, sprendimą priima ministerijos kancleris, gavęs komisijos rekomendaciją pritarti, pritarti iš dalies arba atmesti organizacijos prašymą. Apie priimtą sprendimą ministerija praneša projekto vykdytojui elektroniniu paštu arba registruotuoju paštu per 15 darbo dienų nuo gauto kreipimosi dienos. Pritarus prašymui leisti keisti projektą iš esmės, pasirašomas papildomas susitarimas prie sutarties, kuriame nurodomi patikslinti projekto įvykdymo terminai, sąmata ir sąlygos.

31. Projektams vykdyti skirtos lėšos negali būti perkeliamos į kitus biudžetinius metus.

32. Nuostatų 27 punkte nurodyta ataskaita laikoma priimta, kai ją parašu patvirtina projektą kuruojančio departamento vadovas. Patvirtinus ataskaitą pasirašomas projekto įvykdymo ataskaitos perdavimo–priėmimo aktas (4 priedas), kuriuo patvirtinamas sutartyje numatytų įsipareigojimų įvykdymas. Projekto įvykdymo ataskaitos perdavimo priėmimo aktą ministerijos vardu pasirašo projektą kuruojančio departamento vadovas.

33. Už informacijos ir su projektu bei jo įgyvendinimu susijusių duomenų tikslumą, teisėtumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako projekto vykdytojas. Dokumentus, susijusius su projektu ir jo įgyvendinimu, projekto vykdytojas privalo tvarkyti ir saugoti ministerijos dokumentų tvarkymą ir saugojimą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka. Kilus pagrįstų abejonių, ministerijos rašytiniu reikalavimu projekto vykdytojas įsipareigoja pateikti ministerijai su projekto įgyvendinimu susijusių dokumentų originalus ir (ar) jų patvirtintas kopijas.

34. Asmens duomenis ministerija tvarko vadovaudamasi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir atsižvelgdama į Asmens duomenų tvarkymo Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijoje, diplomatinėse atstovybėse, konsulinėse įstaigose ir specialiosiose misijose taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministro 2015 m. liepos 27 d. įsakymu Nr. V-154 „Dėl Asmens duomenų tvarkymo Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijoje, diplomatinėse atstovybėse, konsulinėse įstaigose ir specialiosiose misijose taisyklių patvirtinimo“.

 

_____________________