LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO 2009 M. GRUODŽIO 1 D. ĮSAKYMO NR. 1V-644 „DĖL VIEŠŲJŲ IR ADMINISTRACINIŲ PASLAUGŲ

TEIKIMO APRAŠYMŲ RENGIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“

PAKEITIMO

 

2020 m. balandžio 30 d. Nr. 1V-418

Vilnius

 

 

Pakeičiu Viešųjų ir administracinių paslaugų teikimo aprašymų rengimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2009 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-644 „Dėl Viešųjų ir administracinių paslaugų teikimo aprašymų rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1.  Papildau šiuo 41 punktu:

41. Paslaugų teikimo aprašymai PASIS pildomi lietuvių kalba. Paslaugos duomenys, nurodyti šio aprašo 8.1, 8.3, 8.4, 8.9 (įskaitant paslaugos inicijavimo formą, pildomą prašant suteikti paslaugą, ir šios formos pildymo pavyzdį), 8.10.1, 8.13, 8.15, 8.16.1–8.16.4, 8.18.1–8.18.3, 8.19.2, 8.19.3, 8.19.5, 8.19.6, 8.20 papunkčiuose, PASIS pildomi ir užsienio (anglų) kalba.“

2.  Išdėstau 5 punktą taip:

5. Paslaugų teikimo aprašymai turi būti peržiūrimi, prireikus atnaujinami ne rečiau nei kartą per 3 mėnesius, atsižvelgiant į institucijos ar viešosios paslaugos teikėjo veiklos ir teisės aktų, reguliuojančių paslaugų teikimą, pasikeitimus ar kitas aplinkybes. Atnaujinant paslaugų teikimo aprašymus, kartu turi būti atnaujinami ir šio aprašo 41 papunktyje nurodyti paslaugos duomenys užsienio (anglų) kalba.“

3.  Išdėstau III skyriaus pavadinimą taip:

III SKYRIUS

REIKALAVIMAI PASLAUGŲ TEIKIMO APRAŠYMAMS IR JŲ TURINIUI“.

4.  Išdėstau 8.13 papunktį taip:

8.13. kitos pastabos ir informacija apie paslaugą (pvz., nuoroda į naudotojo vadovą) – tais atvejais, kai viešąją paslaugą aprašo jos teikėjas, nurodomas viešosios paslaugos vadovas, visi viešosios paslaugos teikėjai bei nurodoma, kuris paslaugos teikėjas užpildė; unifikuoto paslaugos aprašymo atveju – viešosios paslaugos vadovas, viešosios paslaugos teikėjai bei nurodoma, kuris paslaugos teikėjas užpildė; esant poreikiui, nurodomi kiti paslaugos teikimo ypatumai: ar paslauga yra galutinė, ar tarpinė, kuri yra reikalinga kitai paslaugai gauti; į ką reikėtų atkreipti dėmesį pateikiant prašymą; nurodomos paslaugos teikimo išimtys arba sąlygos, kai nutraukiamas jau pradėtas paslaugos teikimo procesas; duomenys apie organizacijų (nevyriausybinių ar kt.), kurios gali paslaugos gavėjui teikti reikalingą informacinę ar praktinę pagalbą, kontaktus (jei šio tvarkos aprašo 2 punkte nurodytam paslaugos aprašymą pildančiam subjektui yra žinoma apie tokias organizacijas), kiti aspektai, kurie gali turėti reikšmės paslaugos teikimui;“

5.  Papildau šiuo 8.20 papunkčiu:

8.20. duomenys apie paslaugos teikėjo veiksmų (neveikimo), kurie galimai pažeidė paslaugos gavėjo teises ar teisėtus interesus, apskundimo tvarką, konkrečiai nurodant, kokiais teisės aktais vadovaujantis, kokia forma ir būdu, kam (aukštesniam pagal pavaldumą subjektui (jei jis gali priimti sprendimą, keičiantį paslaugos gavėjo padėtį), ikiteisminio ginčų nagrinėjimo institucijai, administraciniam ar bendrosios kompetencijos teismui), per kokį terminą gali būti pateiktas paslaugos gavėjo ar jo įgalioto asmens skundas ir kiti paslaugos teikėjo veiksmų (neveikimo) apskundimo tvarkos ypatumai, jei tokius nustato teisės aktai.“

 

 

 

Vidaus reikalų ministrė                                                                                             Rita Tamašunienė