ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR BENDRUOMENINĖS VEIKLOS STIPRINIMO 2017–2019 METŲ VEIKSMŲ PLANO ĮGYVENDINIMO 2.3 PRIEMONĖS „REMTI BENDRUOMENINĘ VEIKLĄ SAVIVALDYBĖSE“ ĮGYVENDINIMO ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2017 m. birželio 27 d. Nr. T-223

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 punktu bei Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės ir darbo apsaugos ministro 2017 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. A1-259 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo patvirtinimo“, Šiaulių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

Patvirtinti Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Šiaulių rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).

Šis sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Antanas Bezaras


 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės

tarybos 2017 m. birželio 27 d.

sprendimu Nr. T-223

 

NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR BENDRUOMENINĖS VEIKLOS STIPRINIMO 2017–2019 METŲ VEIKSMŲ PLANO ĮGYVENDINIMO 2.3 PRIEMONĖS „REMTI BENDRUOMENINĘ VEIKLĄ SAVIVALDYBĖSE“ įgyvendinimo

ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

Bendrosios nuostatos

 

1. Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Šiaulių rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) tvarkos aprašas (toliau – Savivaldybės tvarkos aprašas) nustato Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. A1-99 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano patvirtinimo“, 1 priedo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ (toliau – Priemonė) finansavimo, jos įgyvendinimo ir kontrolės tvarką.

2. Savivaldybės tvarkos aprašas parengtas, vadovaujantis Priemonės aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. A1- 259 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo patvirtinimo“ (toliau – Priemonės Aprašas).  

3. Priemone siekiama skatinti gyvenamųjų vietovių (jų dalių) bendruomenių savarankiškumą, tenkinant viešuosius jų poreikius, stiprinti jų narių sutelktumą ir tarpusavio pasitikėjimą, bendruomeninę veiklą, sudaryti sąlygas bendruomeninėms, religinėms, kitoms nevyriausybinėms organizacijoms dalyvauti priimant sprendimus dėl bendruomenių narių viešųjų poreikių tenkinimo. 

4. Teritorija, kurios gyventojų bendruomeninei veiklai stiprinti numatoma skirti finansavimą Savivaldybės aprašo nustatyta tvarka, yra Savivaldybės administracijos seniūnijos teritorija.

5. Savivaldybės tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų (toliau – NVO) plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatyme, Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme, Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatyme ir Savivaldybės tvarkos apraše vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

IŠPLĖSTINĖS SENIŪNAIČIŲ SUEIGOS VEIKLA ĮGYVENDINANT PRIEMONĘ

 

6. Savivaldybėje sudaroma 11 išplėstinių seniūnaičių sueigų: Bubių, Ginkūnų, Gruzdžių, Kairių, Kuršėnų miesto, Kuršėnų kaimiškosios, Kužių, Meškuičių, Raudėnų, Šakynos, Šiaulių kaimiškosios (toliau – Išplėstinės seniūnaičių sueigos). Išplėstinės seniūnaičių sueigos priima sprendimus dėl Savivaldybės administracijos seniūnijos teritorijų prioritetinių vykdytinų ir finansuotinų veiklų, vertina paraiškas, priima sprendimus, kuri (-ios) Savivaldybės administracijos seniūnijos teritorijoje (-ose) esanti registruota ir veikianti bendruomeninė organizacija, religinė bendruomenė ir bendrija, NVO (toliau kartu – bendruomeninė organizacija) vykdys projektus, vertina projektų įgyvendinimą, vykdo projektų įgyvendinimo stebėseną.

7. Išplėstinėje seniūnaičių sueigoje patariamojo balso teise gali dalyvauti Savivaldybės administracijos seniūnijos teritorijose, kurioje sudaroma išplėstinė seniūnaičių sueiga, veikiančių NVO, tradicinių religinių bendruomenių atstovai, kurių pasiūlymai įtraukiami į išplėstinės seniūnaičių sueigos posėdžio protokolą.

8. Išplėstinės seniūnaičių sueigos organizavimo, sprendimų priėmimo, svarstymo ir priėmimo tvarka nustatoma Savivaldybės tarybos sprendimu tvirtinamuose išplėstinės seniūnaičių sueigos nuostatuose.

9. Išplėstinė seniūnaičių sueiga ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Savivaldybės tarybos sprendimo dėl Savivaldybės tvarkos aprašo priėmimo dienos priima sprendimą dėl Priemonei įgyvendinti prioritetinių vykdytinų ir finansuotinų veiklų patvirtinimo ir jį įformina protokolu. Išplėstinė seniūnaičių sueiga per 2 darbo dienas po įvykusios sueigos protokolinį sprendimą pateikia Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtam (-iems) atsakingam (-iems) už Priemonę Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojui (-ams) ar darbuotojui (-ams), dirbančiam (-iems) pagal darbo sutartį (toliau – atsakingas Savivaldybės administracijos darbuotojas), viešai paskelbti Savivaldybės ir atitinkamos seniūnijos interneto svetainėje ir skelbimo lentose, pateikiant kvietimą organizacijoms teikti paraiškas bei nurodo paraiškų teikimo tvarką.

Informaciją apie paraiškų teikimo tvarką parengia atsakingas Savivaldybės administracijos darbuotojas. Skelbime turi būti nurodyta: galimi pareiškėjai, reikalavimai pareiškėjams, pagal Priemonę finansuotinos veiklos, paraiškos forma, dokumentai, kuriuos reikia pateikti kartu su paraiška (priedai ir jų egzempliorių skaičius), paraiškų priėmimo galutinis terminas, pateikimo vieta (adresas), kontaktinis asmuo pasiteirauti (telefono numeris ir elektroninio pašto adresas) ir kita pareiškėjams reikalinga informacija.

10. Pareiškėjai užpildytą paraišką pagal nustatytą formą (Aprašo 1 priedas) pateikia Savivaldybės administracijai. Užregistruotos paraiškos perduodamos atsakingam Savivaldybės administracijos darbuotojui, kuris  per 3 darbo dienas nuo paraiškų gavimo dienos gautas paraiškas užregistruoja, prieš užregistravimą įvertindami, ar:

10.1. paraiškos pateiktos iki skelbime nurodytos datos;

10.2. paraišką pateikė organizacija, kuri yra tinkamas pareiškėjas;

10.3. prie paraiškos pateikti visi reikalaujami dokumentai (reikiamas jų egzempliorių skaičius);

10.4. paraiškos ir  reikalaujami dokumentai tvarkingai susegti.

11. Atsakingas Savivaldybės administracijos darbuotojas užregistruotas paraiškas ir informaciją apie pareiškėjų atitiktį Savivaldybės aprašo 10.1–10.4 papunkčiuose nurodytiems kriterijams vertinti perduoda atitinkamai išplėstinei seniūnaičių sueigai.

12. Išplėstinė seniūnaičių sueiga vertina, ar:

12.1. numatomos vykdyti veiklos atitinka išplėstinės seniūnaičių sueigos nustatytas prioritetines vykdytinas ir finansuotinas veiklas;

12.2. neviršytas paraiškai nustatytas maksimalus lėšų limitas;

12.3. tinkamai numatytos lėšos projektui administruoti ir ilgalaikiam turtui įsigyti;

12.4. numatomos lėšos atitinka planuojamas įgyvendinti veiklas;

12.5. projektą vykdantys asmenys turi pakankamą kompetenciją įgyvendinti projektą;

12.6. įgyvendinant projektą dalyvauja savanoriai.

13. Vertinant paraiškas, prioritetas teikiamas:

13.1. bendruomeninių organizacijų projektams;

13.2. organizacijų partneryste grįstoms veikloms;

13.3. projektams, į kurių veiklų įgyvendinimą įtraukti savanoriai.

14. Lėšos skiriamos tam (tiems) projektui (-ams), kuris (-ie) surinko daugiausia išplėstinės seniūnaičių sueigos narių, dalyvavusių posėdyje, balsų ir kuriems užtenka Savivaldybės skirtų lėšų Priemonei įgyvendinti.

15. Prieš vertindami paraiškas, išplėstinės seniūnaičių sueigos nariai pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus viešai neskelbti ir neplatinti su projektų atranka susijusios informacijos ir nešališkumo deklaracijas (Savivaldybės tvarkos aprašo 2 priedas) dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo. Išplėstinės seniūnaičių sueigos narys privalo nusišalinti nuo paraiškos vertinimo, jei jis turi svarstyti organizacijos, kurios narys jis yra, paraišką.

16. Išplėstinės seniūnaičių sueigos darbo forma yra posėdžiai, kurie laikomi teisėtais, kai juose dalyvauja daugiau kaip pusė šios sueigos narių.

17. Išplėstinė seniūnaičių sueiga įvertina visas paraiškas ir posėdyje dalyvaujančių sueigos narių atviro balsavimo balsų dauguma atrenka paraišką (-as), kurioje (-iose) planuojamos veiklos geriausiai atitinka gyvenamosios vietovės bendruomenės viešuosius poreikius ir interesus. Balsams pasiskirsčius po lygiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos pirmininko balsas yra lemiamas.

18. Išplėstinių seniūnaičių sueigų sprendimai dėl atrinktos (-ų) paraiškos (-ų), labiausiai atitinkančios (-ių) gyvenamosios vietovės bendruomenės viešuosius poreikius ir interesus (toliau – Atrinktos paraiškos), ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po įvykusio posėdžio pateikiami atsakingam Savivaldybės administracijos darbuotojui, kuris  juos per 3 darbo dienas nuo sprendimų dėl Atrinktos paraiškos (-ų) gavimo dienos viešai paskelbia Savivaldybės ir atitinkamos seniūnijos interneto svetainėse ir skelbimų lentose.

19. Skundus dėl pateiktos (-ų) paraiškos (-ų) atrankos ir vertinimo galimai pažeistos procedūros nagrinėja Savivaldybės administracija. Institucijų sprendimai, veiksmai ir neveikimas gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymų nustatyta tvarka.

20. Su Bendruomenine organizacija, kurių paraiškose išplėstinės seniūnaičių sueigos spendimu  planuojamos veiklos geriausiai atitinka gyvenamosios vietovės bendruomenės viešuosius poreikius ir interesus ir kurių projektams skiriamas finansavimas, Savivaldybės administracijos direktorius pasirašo Valstybės biudžeto lėšų naudojimo projektui įgyvendinti sutartį (-is) (toliau – Projekto įgyvendinimo sutartis).

21. Visi išplėstinės seniūnaičių sueigos priimti sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo išplėstinės seniūnaičių sueigos pirmininkas ir sekretorius. Išplėstinės seniūnaičių sueigos posėdžiai yra atviri.

22. Savivaldybės institucijos negali keisti išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų, susijusių su Priemonės įgyvendinimu.

 

III SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMAS, NAUDOJIMAS, STEBĖSENA IR KONTROLĖ

 

23. Savivaldybei skirta Priemonės įgyvendinimui bendra lėšų suma Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirstoma visoms seniūnijoms, atsižvelgiant į jose gyvenančių asmenų skaičių.

Savivaldybės administracija, atsižvelgdama į Priemonei įgyvendinti skirtas lėšas, iki 2 proc. šių lėšų gali skirti Priemonei administruoti, t. y. atsakingo Savivaldybės administracijos darbuotojo darbo užmokesčiui, įskaitant gyventojų pajamų ir socialinio draudimo įmokas bei įmokas į Garantinį fondą.

24. Tinkamomis finansuoti laikomos išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimu patvirtintos veiklos, tenkinančios viešuosius Savivaldybės administracijos seniūnijos teritorijos bendruomenių poreikius:

24.1. socialinė veikla, skirta socialiai pažeidžiamiems bendruomenės nariams ir (ar) grupėms (labdaros ir paramos akcijų organizavimas, senyvo amžiaus, vienišų asmenų, kuriems reikalinga pagalba, lankymas, pagalbos grupių nuo priklausomybių ar kitų socialinių problemų kenčiantiems asmenims bei jų artimiesiems organizavimas, renginių ir kitų priemonių, skatinančių socialinę atskirtį patiriančių asmenų ir jų grupių įsitraukimą į bendruomenės gyvenimą, organizavimas);

24.2. vaikų ir jaunimo užimtumas (renginių, stovyklų ir kitų prasmingo vaikų ir jaunimo laisvalaikio užimtumo veiklų organizavimas, skatinantis asmeninių ir socialinių gebėjimų ugdymą);

24.3. kultūrinė ir švietėjiška veikla vietos bendruomenei telkti (mokymo(si) priemonių, skatinančių kūrybiškumą, saviraišką ir vietos gyventojų išprusimą, įsigijimas ir organizavimas, vietos bendruomenės tapatybei  reikšmingų leidinių leidyba);

24.4. sporto ir sveikatinimo veikla (sportuojančių gyventojų telkimas, sporto varžybų ir treniruočių organizavimas, sveikai gyvensenai propaguoti skirtų renginių, teminių užsiėmimų ir mokymų organizavimas);

24.5. bendruomeninė veikla ir kita vietos bendruomenės sutelktumą ir gyvenimo kokybę gerinanti veikla (pilietinių iniciatyvų (bendruomenės forumų), skatinančių vietos gyventojus kelti ir spręsti vietos bendruomenei svarbius klausimus, o bendruomenines organizacijas ir vietos valdžios institucijas – bendradarbiauti, organizavimas, savanoriškos veiklos organizavimas);

24.6. bendruomenės akcijos ir iniciatyvos, skirtos viešųjų erdvių ir aplinkos kokybei gerinti (parkų, sporto ir poilsio aikštelių, vaikų žaidimų aikštelių, kitų vietos bendruomenės teritorijoje esančių poilsio ir rekreacijos vietų tvarkymas ir atnaujinimas, viešo naudojimo patalpų pritaikymas bendruomenės poreikiams) – ilgalaikiam materialiajam turtui įsigyti gali būti skiriama ne daugiau kaip 20 proc. nuo projektui įgyvendinti skirtos sumos.

25. Finansuojant projektus, tinkamomis išlaidomis laikomos:

25.1. Projekto administravimo išlaidos, tiesiogiai susijusios su Priemonės administravimu – ne daugiau kaip 10 proc. nuo projektui įgyvendinti  skirtų lėšų:

25.1.1. projekto vadovo darbo užmokestis, įskaitant gyventojų pajamų ir socialinio draudimo įmokas bei įmokas į Garantinį fondą;

25.1.2. asmens, vykdančio projekto buhalterinę apskaitą, darbo užmokestis, įskaitant gyventojų pajamų ir socialinio draudimo įmokas bei įmokas į Garantinį fondą (kai paslauga nėra perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens);

25.1.3. atlyginimas už buhalterinės apskaitos paslaugas (kai paslauga projektui administruoti perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens);

25.2. projekto įgyvendinimo išlaidos:

25.2.1. projekto vykdytojo (-ų) darbo užmokestis, įskaitant gyventojų pajamų ir socialinio draudimo įmokas bei įmokas į Garantinį fondą;

25.2.2. biuro patalpų nuoma ir (ar) komunalinių paslaugų išlaidos (šildymo, elektros energijos, vandentiekio, nuotekų šalinimo paslaugoms apmokėti);

25.2.3. ryšio paslaugų (interneto, fiksuoto ir (ar) mobiliojo ryšio (neviršijant 15,00 Eur vienam projekto vadovui, projekto ar buhalterinės apskaitos vykdytojui per mėnesį), pašto išlaidos;

25.2.4. komandiruočių (išskyrus tarptautines) išlaidos projekto vadovui, vykdytojui (-ams) (kelionių bilietai, apgyvendinimas, dienpinigiai ir kt.);

25.2.5. būtinoms paslaugoms, teikiamoms pagal atlygintinų paslaugų sutartis ar autorines sutartis, jei šias paslaugas teikia asmenys, įgiję atitinkamos srities išsilavinimą (renginių organizavimo, ekspertų ar lektorių paslaugos), įsigyti – ne daugiau kaip 25 Eur už 1 val.;

25.2.6. prekėms, priemonėms ir (ar) inventoriui, tiesiogiai susijusiems su projekto veikla, įsigyti;

25.2.7. transporto išlaikymo išlaidos (degalai, automobilio bei vairuotojo nuoma komandiruotėms);

25.2.8. išlaidos savanoriškai veiklai organizuoti Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme nustatyta tvarka;

25.2.9. išlaidos projekto sklaidos ir viešinimo priemonėms ir paslaugoms įsigyti;

25.2.10. bankų, kitų kredito ar mokėjimo įstaigų suteiktų paslaugų už lėšų pervedimą mokesčiai;

25.2.11. ilgalaikiam turtui, kurio vertė 500,00 Eur ir didesnė, kaip tai reglamentuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarimas Nr. 564 „Dėl Minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“, įsigyti, kai projekte numatyta vykdyti Savivaldybės tvarkos aprašo 24.6 papunktyje nurodytą veiklą. Išlaidos, skirtos ilgalaikiam turtui įsigyti, gali sudaryti ne daugiau kaip 20 proc. nuo projektui įgyvendinti skirtų lėšų;

25.3. išlaidos darbo užmokesčiui, įskaitant gyventojų pajamų ir socialinio draudimo įmokas bei įmokas į Garantinį fondą, turėtų sudaryti iki 50 proc. projektui skirtų lėšų.

26. Lėšos negali būti naudojamos:

26.1. įsiskolinimams dengti;

26.2. investiciniams projektams rengti ir įgyvendinti;

26.3. Priemonės įgyvendinimo išlaidoms, finansuojamoms iš kitų finansavimo šaltinių, apmokėti;

26.4. kelionėms į užsienį;

26.5. veikloms, kurios:

26.5.1. kelia grėsmę žmonių sveikatai, garbei ir orumui, viešajai tvarkai;

26.5.2. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais išreiškia nepagarbą tautiniams Lietuvos valstybės simboliams;

26.5.3. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais populiarina smurtą, prievartą, neapykantą;

26.5.4. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais pažeidžia Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus ir kitus teisės aktus.

27. Visos projektų veiklos turi būti vykdomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje. 

28. Valstybės biudžeto lėšos, pervestos Savivaldybei Priemonei įgyvendinti, turi būti laikomos banke ar kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje specialiai šioms lėšoms atidarytoje sąskaitoje. Lėšos privalo būti naudojamos tik Projekto įgyvendinimo sutartyje nurodytai veiklai.

29. Savivaldybės administracija:

29.1. kartu su Socialinių paslaugų priežiūros departamentu prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Socialinių paslaugų priežiūros departamentas) sudaro Priemonei įgyvendinti skirtų valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis);

29.2. Aprašo 24 punkte nustatytu laiku parengia (patikslina) Savivaldybės tvarkos aprašą. Savivaldybės tarybai patvirtinus Savivaldybės tvarkos aprašą, per 10 darbo dienų pateikia jį Socialinių paslaugų priežiūros departamentui;

29.3. parengia Projekto įgyvendinimo sutarties formą ir jos priedus, projekto įgyvendinimo ataskaitų formas;

29.4. paskiria atsakingą (-us) valstybės tarnautoją (-us) ar darbuotoją (-us);

29.5. paveda seniūnams padėti organizuoti Išplėstines seniūnaičių sueigas, konsultuoti projektų vykdytojus, padėti užtikrinti Išplėstinių seniūnaičių sueigų priimtų sprendimų, įgyvendinamų projektų viešinimą, dalyvauti vykdant įgyvendinamų projektų stebėseną;

29.6. paveda Išplėstinėms seniūnaičių sueigoms įgyvendinti Savivaldybės tvarkos aprašo II skyriuje numatytas nuostatas;

29.7. esant poreikiui, konsultuojasi su Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – Ministerija) dėl Savivaldybės tvarkos aprašo ir jo pakeitimo projektų;

29.8. konsultuoja išplėstines seniūnaičių sueigas, paraiškų rengėjus ir projektų vykdytojus, renka ir registruoja paraiškas, sudaro Projekto įgyvendinimo sutartis su organizacijomis, kiekvieną ketvirtį perveda lėšas projektų vykdytojui (-ams) projektui (-ams) įgyvendinti, esant būtinybei, su projektų vykdytojais tikslina projekto (-ų) įgyvendinimo sąmatą (-as), kiekvieną ketvirtį renka projekto (-ų) veiklos ir lėšų panaudojimo ataskaitas;

29.9. viešina Išplėstinės seniūnaičių sueigos priimtus sprendimus ir įgyvendintus projektus Savivaldybės ir  atitinkamos seniūnijos interneto svetainėse ir skelbimų lentose, vykdo Priemonės įgyvendinimo stebėseną;

29.10. atsiskaito Socialinių paslaugų priežiūros departamentui dėl Priemonei įgyvendinti skirtų valstybės biudžeto lėšų panaudojimo Sutartyje nustatyta tvarka;

29.11. atsako už informacijos ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentui pateiktų dokumentų teisingumą, tikslumą, pateikimą laiku, gautų valstybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą;

29.12. užtikrina, kad projektams skirtomis lėšomis nebūtų finansuojamos išlaidos, kurios yra finansuojamos iš kitų finansavimo šaltinių;

29.13. tikrina, ar projektui (-ams) įgyvendinti skirtos lėšos naudojamos, laikantis Projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytų įsipareigojimų;

29.14. grąžina iki kitų po ataskaitinių metų sausio 5 d. (įskaitytinai) nepanaudotas Priemonei įgyvendinti skirtas lėšas į Sutartyje nurodytą Socialinių paslaugų priežiūros departamento sąskaitą, mokėjimo paskirtyje nurodant: kurių metų lėšos grąžinamos, programos ir Priemonės kodą, finansavimo šaltinį, valstybės funkciją, ekonominės klasifikacijos straipsnį, grąžinamą sumą;

29.15. grąžina iki kitų po ataskaitinių metų sausio 5 d. (įskaitytinai) ne pagal paskirtį panaudotas Priemonei įgyvendinti skirtas lėšas į Sutartyje nurodytą Socialinių paslaugų priežiūros departamento sąskaitą, mokėjimo paskirtyje nurodant: kurių metų lėšos grąžinamos, programos ir Priemonės kodą, finansavimo šaltinį, valstybės funkciją, ekonominės klasifikacijos straipsnį, grąžinamą sumą;

29.16. pasibaigus ataskaitiniams metams, iki kitų po ataskaitinių metų sausio 5 d. (įskaitytinai) perveda į Sutartyje nurodytą Socialinių paslaugų priežiūros departamento sąskaitą už valstybės biudžeto lėšas gautas palūkanas, nurodant: kurių metų lėšos grąžinamos, programos ir Priemonės kodą, finansavimo šaltinį, valstybės funkciją, ekonominės klasifikacijos straipsnį ir grąžinamą sumą;

29.17. saugo užregistruotas paraiškas;

29.18. dalyvauja Ministerijos rengiamoje metinėje konferencijoje Priemonės rezultatams aptarti.

30. Savivaldybės nevyriausybinių organizacijų taryba:

30.1. teikia pasiūlymus dėl Savivaldybės tvarkos aprašo projekto tobulinimo, dalyvauja Savivaldybės tarybos posėdžiuose, kuriuose svarstomas tarybos sprendimo projektas dėl Savivaldybės tvarkos aprašo patvirtinimo;

30.2. dalyvauja išplėstinėse seniūnaičių sueigose, susipažįsta su įgyvendinto (-ų) projekto (-ų) rezultatais.

31. Projektą vykdyti atrinkta  bendruomeninė organizacija:

31.1. su Savivaldybės administracija sudaro Projekto įgyvendinimo sutartį, įgyvendina projektą. Kiekvieną ketvirtį Savivaldybės administracijai teikia Projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytos formos ataskaitas (veiklos ir lėšų panaudojimo);

31.2. prieš teikdama Savivaldybės administracijai galutines projekto įgyvendinimo ataskaitas, numatytas Projekto įgyvendinimo sutartyse su bendruomeninėmis organizacijomis, pristato išplėstinei seniūnaičių sueigai projekto (-ų) įgyvendinimo rezultatus;

31.3 atsako už gautų valstybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą;

31.4. pirkdama prekes, paslaugas ar darbus, vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu;

31.5. Savivaldybės tvarkos aprašo nustatyta tvarka viešina informaciją apie vykdomas veiklas savo ir seniūnijų interneto tinklalapiuose, skelbimo lentose;

31.6. gautas projektui įgyvendinti lėšas laiko banke ar kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje specialiai šioms lėšoms atidarytoje sąskaitoje ir vadovaujasi racionalaus valstybės biudžeto lėšų naudojimo principu;

31.7. raštu informuoja Savivaldybės administraciją ir atitinkamos teritorijos Išplėstinę seniūnaičių sueigą, kad projekte numatytos veiklos nutraukiamos, sustabdomos arba panaikinamos. Iki šiame papunktyje nurodyto pranešimo pateikimo dienos Savivaldybės administracijai pateikia Projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytos formos ataskaitas apie projekto įgyvendinimą, grąžina projekto įgyvendinimui gautas nepanaudotas ar ne pagal paskirtį panaudotas lėšas;

31.8. lėšas naudoja tik Projekto įgyvendinimo sutartyje nurodytai veiklai;

31.9. yra ilgalaikio materialiojo turto, įsigyto už Priemonės lėšas, savininkė. Šis turtas naudojamas viešiesiems gyvenamosios vietovės bendruomenių poreikiams tenkinti.

32. Priemonės įgyvendinimo vertinimo kriterijai:

32.1. įgyvendinta ne mažiau kaip 90 proc. veiklų, kurioms Išplėstinės seniūnaičių sueigos siūlymu finansavimas buvo skirtas iš Priemonei įgyvendinti skirtų lėšų;

32.2. seniūnijų ir bendruomeninių organizacijų, dalyvavusių įgyvendinant Priemonę, skaičius.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

33. Savivaldybės tvarkos aprašas gali būti papildomas, keičiamas ar naikinamas Šiaulių rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

 

____________________


 

Nevyriausybinių organizacijų ir

bendruomeninės veiklos stiprinimo

2017–2019 metų veiksmų plano

įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti

bendruomeninę veiklą savivaldybėse“

įgyvendinimo Šiaulių rajono

savivaldybėje tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Paraiškos forma)

 

_______________________________________________________________

(paraišką teikiančios organizacijos pavadinimas)

 

________________________________________________________________

(juridinio asmens kodas, adresas, tel. nr., el. paštas)

 

 

___________________ savivaldybės administracijai

 

 

_____ M. NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR BENDRUOMENINĖS VEIKLOS STIPRINIMO 2017–2019 METŲ VEIKSMŲ PLANO ĮGYVENDINIMO 2.3 PRIEMONĖS „REMTI BENDRUOMENINĘ VEIKLĄ SAVIVALDYBĖSE“ PARAIŠKA

 

_______________ Nr. __________

(data)

 

 

1. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

1.1. Pareiškėjo pavadinimas

 

 

1.2. Pareiškėjo teisinė forma

 

1.3. Juridinio asmens kodas

 

1.4. Įregistravimo Juridinių asmenų registre data

 

1.5. Narių skaičius

 

1.6. Pareiškėjo vadovas/įgaliotas asmuo

(vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas)

 

1.7. Pareiškėjo patirtis įgyvendinant projektus, finansuojamus iš valstybės biudžeto (išvardinti per pastaruosius trejus metus vykdytus projektus, nurodant finansavimo šaltinį, skirtą sumą, projekto pavadinimą ir vykdymo metus)

 

 

2. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

2.1. Projekto pavadinimas

 

 

2.2. Bendra prašoma suma, Eur

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3 Asmuo, atsakingas už projektą (vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas)

 

2.4. Preliminari projekto įgyvendinimo trukmė, mėnesiais

 

 

2.5 Projekto vykdymo vieta, Savivaldybės administracijos  seniūnijos teritorija

 

2.6. Projekto partneriai, jų kontaktai

 

 

 

3. PROJEKTO APRAŠYMAS

3.1. Esamos padėties aprašymas (problemos įvardijimas, pagrindimas, siūlomi sprendimo būdai)

 

 

3.2. Projekto tikslas ir uždaviniai

 

 

3.3. Trumpas projekto aprašymas

 

 

3.4. Tikslinė projekto grupė, projekto dalyviai, savanorių skaičius

 

 

3.5. Projekto atitiktis išplėstinės seniūnaičių sueigos patvirtintoms prioritetinėms finansuotinoms veikloms

 

 

3.6. Laukiami rezultatai ir nauda įgyvendinus projektą

 

 

4. PROJEKTO VEIKLŲ ĮGYVENDINIMO PLANAS

Planuojama veiklos vykdymo trukmė (pradžios ir pabaigos datos)

Planuojama veiklos vykdymo vieta (adresas)

 

Planuojamos veiklos atsakingas vykdytojas

(vardas, pavardė)

 

 

Veiklos aprašymas (planuojamas dalyvių/savanorių skaičius, veiklos metodai ir kita svarbi informacija)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. DETALI PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SĄMATA

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Mato vieneto pavadinimas

Kiekis

Vieneto kaina,

Eur

Prašoma suma,

Eur

I.

Projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 10 proc. projektui skirtų lėšų)*

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

II.

Projekto įgyvendinimo išlaidos

1.

 

1.1.

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

2.

 

2.1.

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

IŠ VISO

 

 

*Planuojant išlaidas, vadovautis Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo 30 ir 31 punktais

 

6. PROJEKTO SKLAIDA IR VIEŠINIMAS (priemonės, būdai, mastas)

 

 

7. PRIDEDAMI DOKUMENTAI

Dokumento pavadinimas

Pažymėti

X

Puslapių skaičius

Pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų, įstatų, steigimo sutarties) kopija

|__|__|

Juridinio asmens registracijos pažymėjimo kopija

|__|__|

Jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas ar tinkamai patvirtinta jo kopija

|__|__|

Bendruomeninės organizacijos narių sąrašas

|__|__|

Jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu – bendradarbiavimo susitarimo / sutarties kopija

|__|__|

Komerciniai pasiūlymai

|__|__|

Kiti pareiškėjo pageidavimu pateikiami dokumentai

|__|__|

 

Pareiškėjo vadovas ar įgaliotas asmuo ________________ ________________________

(parašas)                                   (vardas ir pavardė)

A. V.


 

Nevyriausybinių organizacijų ir

bendruomeninės veiklos stiprinimo

2017–2019 metų veiksmų plano

įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti

bendruomeninę veiklą savivaldybėse“

įgyvendinimo Šiaulių rajono

savivaldybėje tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo ir nešališkumo deklaracijos forma)

 

_________________________________________________________

(Išplėstinės seniūnaičių sueigos nario vardas ir pavardė)

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS ir Nešališkumo deklaracija

 

20_____ m. __________________ d.

 

 

Aš, _______________________________,

(vardas ir pavardė)

vertindamas (-a) Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017–2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo aprašo nustatyta tvarka pateiktus projektus:

1. Pasižadu:

1.1saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant projektus;

1.2man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.

2. Pareiškiu, kad man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1projektų duomenys ir turinys;

2.2projektų vertinimo išvados;

2.3projektų vertinimo rezultatų duomenys;

2.4kita informacija, susijusi su projektų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams.

3. Patvirtinu, kad atsisakysiu vertinti man pateiktą projektą, jei paaiškės, kad aš esu projektą pateikusios organizacijos narys (-ė); dalyvauju projektą pateikusios organizacijos valdymo organų veikloje; esu įtrauktas (-a) į projekto, kuris yra vertinamas, vykdymo procesą; galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).

4. Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.

 

_______________________  _________________________________

(parašas)                                                      (vardas ir pavardė)