PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL plungės rajono savivaldybės antikorupcijos komisijos nuostatų patvirtinimo

 

2021 m. rugsėjo 29 d. Nr. T1-256

Plungė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 1 ir 4 dalimis, 151 straipsniu, 16 straipsnio 2 dalies 6 punktu, Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymu, Plungės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Plungės rajono savivaldybės Antikorupcijos komisijos nuostatus (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Plungės rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimą Nr. T1-228 „Dėl Plungės rajono savivaldybės Antikorupcijos komisijos nuostatų patvirtinimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                    Audrius Klišonis

 


 

PATVIRTINTA

Plungės rajono savivaldybės

tarybos 2021 m rugsėjo 29 d.

sprendimu Nr. T1-256

 

PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ANTIKORUPCIJOS KOMISIJOS

NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Plungės rajono savivaldybės tarybos (toliau – Savivaldybės taryba) Antikorupcijos komisijos (toliau – Komisija) nuostatai nustato Komisijos veiklos tikslus, uždavinius ir funkcijas, teises ir pareigas, sudėtį, darbo organizavimo tvarką ir kitus su Komisijos veikla susijusius klausimus.

2. Komisijos Nuostatai parengti vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymu, Plungės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, patvirtintu Plungės rajono savivaldybės tarybos 2021 m. gegužės 27 d. sprendimu Nr. T1-168 (toliau – Reglamentas), ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais korupcijos prevenciją.

3. Komisijos tikslas – pagal kompetenciją koordinuoti Plungės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) politikos įgyvendinimą korupcijos prevencijos srityje, išskirti prioritetines prevencijos ir kontrolės kryptis, nuosekliai įgyvendinant priemones, didinančias korupcijos prevencijos veiksmingumą.

4. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija (toliau – Konstitucija), Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu (toliau – Įstatymas), Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Padalinių ir asmenų, valstybės ar savivaldybių įstaigose vykdančių korupcijos prevenciją ir kontrolę, veiklos ir bendradarbiavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. gegužės 19 d. nutarimu Nr. 607, Reglamentu, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.

5. Pagrindiniai Komisijos veikimo principai - teisingumas, nešališkumas, skaidrumas, viešumas, atskaitomybė.

6. Nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

7. Komisijos uždaviniai:

7.1. kontroliuoti, kad Savivaldybės administracijoje ir struktūriniuose padaliniuose būtų vykdomi korupcijos prevenciją reglamentuojančių teisės aktų reikalavimai;

7.2. teikti pasiūlymus dėl korupcijos prevencijos Savivaldybės įmonėms, Savivaldybės biudžetinėms įstaigoms, viešosioms įstaigoms, kurių steigėja yra Savivaldybė ar kurios įstatymų nustatyta tvarka Savivaldybės perduotą turtą valdo, naudoja ir juo disponuoja patikėjimo teise;

7.3. teikti pasiūlymus Savivaldybės tarybai dėl Savivaldybės, Savivaldybės kontroliuojamų įstaigų ir (ar) įmonių, taip pat viešųjų įstaigų, kurių vienas iš steigėjų yra Savivaldybės institucija ar įstaiga, vidaus teisės aktų priėmimo ir tobulinimo, siekiant sumažinti korupcijos pasireiškimo tikimybę;

7.4. skatinti visuomenės nepakantumą korupcijos apraiškoms, glaudžiai bendradarbiaujant su kitomis valstybės institucijomis ir įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, savivaldybės bendruomene ir žiniasklaidos atstovais (bendradarbiavimas apima keitimąsi informacija, pasiūlymų teikimą, reagavimą į gautus pasiūlymus, veiksmų derinimą, metodinės pagalbos teikimą, kitus veiksmus, būtinus korupcijos prevencijai ir priežiūrai vykdyti).

8. Komisija vykdo šias funkcijas:

8.1. Reglamento nustatyta tvarka, Savivaldybės tarybos ar mero iniciatyva dalyvauja atliekant Savivaldybės institucijų parengtų teisės aktų projektų antikorupcinį vertinimą, kai:

8.1.1. yra gautas skundas su argumentuotais faktais ir informacija, jog parengtas teisės akto projektas galimai turi korupcijos apraiškų;

8.1.2. yra tarybos nario (narių grupės) siūlymas atlikti papildomą rengiamo ar parengto teisės akto antikorupcinį vertinimą;

8.2. dalyvauja rengiant kovos su korupcija programas ir teikia išvadas Savivaldybės tarybai dėl šių programų ir jų įgyvendinimo;

8.3. nagrinėja savivaldybės bendruomenės narių, valstybės institucijų, gyvenamųjų vietovių bendruomenių ar bendruomeninių organizacijų atstovų siūlymus ir pastabas dėl kovos su korupcija priemonių vykdymo;

8.4. informuoja visuomenę apie savo veiklą, vykdomas korupcijos prevencijos priemones savivaldybėje, taip pat apie kovos su korupcija rezultatus;

8.5. korupcijos prevencijos tikslais analizuoja Savivaldybės administracijos, biudžetinių ir viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra Savivaldybė, ir Savivaldybės valdomų įmonių atliktus viešuosius pirkimus ir apie galimus korupcijos atvejus informuoja Savivaldybės tarybą ir kompetentingas institucijas ar įstaigas. Antikorupcijos komisijos pirmininkas ir nariai turi teisę susipažinti su visa analizuojamų viešųjų pirkimų informacija;

8.6. atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas, susijusias su savivaldybėje įgyvendinama valstybės politika korupcijos prevencijos srityje.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

9. Komisija, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

9.1. teikti pasiūlymus Savivaldybės tarybai, merui ir Savivaldybės administracijos direktoriui dėl korupcijos prevencijos prioritetų Savivaldybės, Savivaldybės kontroliuojamų įstaigų ir (ar) įmonių, taip pat viešųjų įstaigų, kurių vienas iš steigėjų yra Savivaldybės institucija ar įstaiga, veiklos srityse;

9.2. gauti jos veiklai reikalingą informaciją ir metodinę pagalbą korupcijos prevencijos klausimais iš Savivaldybės administracijos struktūrinių bei struktūrinių teritorinių padalinių, Savivaldybės įstaigų bei kitų valstybės ir savivaldybių institucijų, įmonių, įstaigų ir organizacijų;

9.3. priimti sprendimą perduoti medžiagą tirti teisėsaugos institucijoms;

9.4. kviesti į Komisijos posėdžius Savivaldybės tarybos narius, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, Savivaldybės įmonių ir įstaigų vadovus ir darbuotojus ar kitus asmenis;

9.5. suderinusi su Savivaldybės administracijos direktoriumi, Savivaldybės įstaigų, įmonių vadovais, pasitelkti į pagalbą kitų valstybės ir Savivaldybės įstaigų tarnautojus ar kitus darbuotojus ir specialistus sudėtingiems klausimams nagrinėti;

9.6. Komisijos nariai turi teisę pareikšti atskirąją nuomonę (raštu), jei nesutinka su Komisijos sprendimu;

9.7. Komisijos nariai, kurie nėra Savivaldybės tarybos nariai, Komisijos posėdžių metu atleidžiami nuo tiesioginio darbo ar pareigų bet kurioje institucijoje, įstaigoje, įmonėje ar organizacijoje, išsaugant jiems darbo vietą. Už darbą Komisijoje šios Komisijos nariams, kurie nėra Savivaldybės tarybos nariai, apmokama Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų ir komisijų narių darbo apmokėjimo įstatymo ir Reglamento nustatyta tvarka.

10. Komisijos nariai, vykdydami savo funkcijas, privalo:

10.1. vadovautis Konstitucija, įstatymais, kitais teisės aktais;

10.2. prieš pradedant eiti Komisijos nario pareigas, pasirašyti Nešališkumo deklaraciją (1 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (2 priedas);

10.3. dalyvauti Komisijos posėdžiuose, o Komisijos narys, negalintis dalyvauti Komisijos posėdyje, privalo ne vėliau kaip prieš vieną darbo dieną iki posėdžio apie tai pranešti Komisijos pirmininkui;

10.4. Komisijos narys Komisijos posėdžio metu informuoja jo narius arba iki posėdžio - Komisijos pirmininką arba laikinai jo pareigas einantį asmenį apie nusišalinimą nuo klausimo, dėl kurio gali kilti viešųjų ir privačių interesų konfliktas, svarstymo. Nusišalinimo priėmimo (nepriėmimo) klausimas svarstomas Komisijos posėdyje, balsuojama, o rezultatai pažymimi posėdžio protokole. Jeigu priimamas nusišalinimas, Komisijos narys turi jokia forma nedalyvauti toliau svarstant interesų konfliktą keliantį klausimą ir priimant sprendimą;

10.5. bendradarbiauti ir keistis informacija, kurios reikia korupcijos prevencijai ir kontrolei užtikrinti, su kitais Savivaldybės struktūriniais padaliniais, kitomis valstybės ar savivaldybių įstaigomis ir jose dirbančiais asmenimis, vykdančiais korupcijos prevenciją ir kontrolę. Gavę paklausimą, susijusį su korupcijos prevencija ir kontrole, iš kitos valstybės ar savivaldybės įstaigos,  turi savivaldybės įstaigos ir teisės aktų nustatytomis sąlygomis bei tvarka į jį atsakyti arba imtis priemonių, kad į jį būtų atsakyta;

10.6. gavę informacijos apie korupcines veikas, turinčias nusikalstamos veikos požymių, nedelsdami informuoja Savivaldybės merą, STT ar kitas atsakingas institucijas Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytomis sąlygomis ir tvarka;

10.7. saugo informaciją, kurią sužinojo eidami tarnybines pareigas, jeigu ji sudaro valstybės, tarnybos, komercinę ar kitą įstatymų saugomą paslaptį, ir nenaudoja duomenų ar informacijos, gautos atliekant savo pareigas, asmeninei arba kitų asmenų naudai;

10.8. kol Komisija priims sprendimą dėl nagrinėjamo klausimo, neskelbia informacijos apie tyrimo eigą, jeigu tai gali pažeisti asmens teises, pakenkti tyrimui arba ji sudaro valstybės, tarnybos, komercinę ar kitą įstatymų saugomą paslaptį.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS SUDĖTIS IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

11. Komisija sudaroma Savivaldybės tarybos įgaliojimų laikotarpiui Savivaldybės tarybos sprendimu. Komisija sudaroma laikantis proporcinio Savivaldybės tarybos daugumos ir mažumos atstovavimo principo. Komisijos sudėtis, išlaikant proporcinio Savivaldybės tarybos daugumos ir mažumos atstovavimo principą, turi būti pakeista ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo Savivaldybės tarybos daugumos ir mažumos pasikeitimo. Komisijos pirmininką iš Komisijos narių – Savivaldybės tarybos narių – deleguoja Savivaldybės tarybos opozicija raštu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų Savivaldybės tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu Savivaldybės tarybos posėdžio pirmininkui. Komisijos pirmininko pavaduotoją mero siūlymu iš Komisijos narių – Savivaldybės tarybos narių – skiria Savivaldybės taryba. Jeigu Savivaldybės tarybos opozicija per du mėnesius nuo pirmojo išrinktos naujos Savivaldybės tarybos posėdžio sušaukimo dienos arba nuo tiesiogiai išrinkto mero priesaikos priėmimo dienos nedeleguoja Komisijos pirmininko arba deleguoja Savivaldybės tarybos narius, neatitinkančius Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 151 straipsnyje nustatytų reikalavimų, arba jeigu nėra paskelbta Savivaldybės tarybos opozicija, Komisijos pirmininką Savivaldybės taryba mero siūlymu skiria iš Komisijos narių – Savivaldybės tarybos narių. Komisijos atsakingojo sekretoriaus pareigas atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas valstybės tarnautojas, šios funkcijos įrašomos į jo pareigybės aprašymą.

12. Komisijos pirmininku gali būti skiriamas tik nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Įstatymo 151 straipsnyje, Savivaldybės tarybos narys. Komisijos pirmininkas šioje dalyje nustatytu pagrindu netenka įgaliojimų prieš terminą mero siūlymu Savivaldybės tarybos sprendimu, o jeigu Komisijos pirmininkas buvo deleguotas Savivaldybės tarybos opozicijos, – jį opozicijos raštu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų Savivaldybės tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu artimiausio Savivaldybės tarybos posėdžio pirmininkui, atšaukus. Jeigu artimiausiame Savivaldybės tarybos posėdyje Savivaldybės tarybos opozicija raštu neatšaukia savo deleguoto Komisijos pirmininko ir nustatyta tvarka nedeleguoja kito Komisijos pirmininko ar deleguoja Savivaldybės tarybos narį, neatitinkantį Įstatymo 151 straipsnyje nustatytų reikalavimų, sprendimą dėl Komisijos pirmininko įgaliojimų netekimo ir naujo Komisijos pirmininko skyrimo mero siūlymu priima Savivaldybės taryba.

13. Komisijos nuostatus tvirtina Savivaldybės taryba.

14. Pagrindinė Komisijos darbo forma - posėdis. Posėdis laikomas teisėtu, kai jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė Komisijos narių. Komisijos posėdžiai yra uždari, jeigu Komisija nenusprendžia kitaip.

15. Komisija gali kviesti į posėdžius dalyvauti stebėtojų teisėmis ir kitus asmenis, tačiau jie nedalyvauja Komisijai priimant sprendimus.

16. Posėdžio darbotvarkė patvirtinama posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių daugumos sprendimu.

17. Komisijos posėdžiai yra protokoluojami. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos (posėdžio) pirmininkas, o kai jo nėra – pirmininko pavaduotojas ir sekretorius.

18. Komisija į posėdžius renkasi ne rečiau kaip vieną kartą per pusę metų. Gali būti šaukiami neeiliniai Komisijos posėdžiai.

19. Jei dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino Komisijos posėdis negali vykti Komisijos nariams posėdyje dalyvaujant fiziškai, Komisijos posėdis gali vykti nuotoliniu būdu. Nuotoliniu būdu vyksiančio Komisijos posėdžio klausimai rengiami ir posėdis vyksta laikantis visų Įstatyme, Reglamente ir Komisijos nuostatuose nustatytų reikalavimų ir užtikrinant visas Komisijos narių teises.

Komisijos nariai, pranešėjai ir kiti posėdžio dalyviai prie nuotolinio posėdžio iš anksto nurodytu vaizdo konferenciniu ryšiu turi jungtis savo vardu ir pavarde ir prieš diskutuodami prisistatyti. Jeigu Komisijos sprendimas priimamas balsuojant, kiekvienas Komisijos narys žodžiu pasako savo vardą, pavardę ir apsisprendimą. Posėdžio metu Komisijos nario įrenginyje privalo būti įjungta vaizdo kamera. Komisijos narys turi užtikrinti, kad posėdžio metu joks pašalinis asmuo nesinaudos jo įrenginiu.

20. Komisijos sprendimai priimami Komisijos posėdyje atviru balsavimu paprasta posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma ir įforminami Komisijos protokolu. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra Komisijos pirmininko (jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojo) balsas.

21. Komisijos sprendimus gavę Savivaldybės administravimo subjektai, Savivaldybės kontroliuojamos įstaigos ir įmonės privalo juos apsvarstyti ir per vieną mėnesį ar kitą Komisijos nurodytą laiką raštu informuoti Komisiją apie tai, kaip atsižvelgta į Komisijos pastabas ir pasiūlymus.

22. Komisija savo išvadas ir pasiūlymus pateikia raštu.

23. Komisijos priimti sprendimai yra vieši ir turi būti skelbiami Plungės rajono savivaldybės interneto svetainėje.

24. Komisijos pirmininkas, o kai jo nėra - pirmininko pavaduotojas:

24.1. šaukia Komisijos posėdžius, sudaro jų darbotvarkę, praneša Komisijos nariams apie posėdžio laiką ir sudaro galimybę susipažinti su posėdžio medžiaga ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki posėdžio. Komisijos posėdžių laikas ir darbotvarkė skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki posėdžio;

24.2. pirmininkauja Komisijos posėdžiams;

24.3. išklauso Komisijos narių bei kitų posėdžio dalyvių nuomones, skiria nariams pavedimus;

24.4. Komisijai pritarus, kviečia į Komisijos posėdžius specialistus ir kitus asmenis;

24.5. įformina Komisijos sprendimus, pasirašo juos ir pateikia juos Komisijos atsakingajam sekretoriui užregistruoti Plungės rajono savivaldybės dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“;

24.6. atstovauja Komisijai valstybės ir Savivaldybės institucijose;

24.7. turi teisę siūlyti tarybai pakeisti Komisijos narį, jeigu jis be pateisinamos priežasties tris kartus iš eilės nedalyvavo Komisijos posėdžiuose;

24.8. kiekvienais metais, iki kovo 1 d., pateikia raštu merui Komisijos metų veiklos ataskaitą ir ją pristato Savivaldybės tarybai;

24.9. atlieka kitas šiuose Nuostatuose ir teisės aktuose nenurodytas funkcijas.

25. Komisijos dokumentaciją tvarko Komisijos atsakingasis sekretorius.

26. Komisijos atsakingasis sekretorius:

26.1. rūpinasi, kad ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki posėdžio dienos Komisijos nariams ir suinteresuotiems asmenims (skundo pateikėjui) būtų praneštas posėdžio laikas ir vieta;

26.2. rūpinasi, kad būtų paruošti posėdžiui reikalingi dokumentai bei jų kopijos, patalpos;

26.3. užtikrina, kad būtų daromas Komisijos posėdžių garso įrašas, kai tai numato Komisija;

26.4. registruoja posėdžio dalyvius;

26.5. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas surašo Komisijos posėdžio protokolą, kuriame nurodoma posėdžio data, vieta, posėdžio dalyviai, posėdžio darbotvarkė, svarstymo eiga ir svarstyti dokumentai bei priimti sprendimai;

26.6. pateikia (išsiunčia) Komisijos sprendimą asmeniui (-ims), pateikusiam (-iems) skundą;

26.7. yra atsakingas už tai, kad Komisijos sprendimai būtų įdėti į Savivaldybės interneto svetainę.

27. Informaciją apie Komisijos veiklą žiniasklaidai teikia Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas Komisijos narys.

28. Komisija gali tvirtinti darbo reglamentą, kuriame nustatoma jos darbo organizavimo tvarka.

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS VEIKLOS KONTROLĖ IR VEIKLOS VIEŠINIMAS

 

29. Komisijos veiklą koordinuoja ir kontroliuoja Savivaldybės taryba.

30. Komisija, Reglamento nustatyta tvarka, kartą per metus teikia Savivaldybės tarybai veiklos ataskaitą.

31. Visa informacija, susijusi su Komisijos veikla (Komisijos veiklą reglamentuojantys teisės aktai, jos veiklos ataskaitos, pranešimai, skirti visuomenės informavimo priemonėms, ir pan.), skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

32. Už Komisijos veiklos rezultatus yra atsakingas Komisijos pirmininkas.

33. Komisijos sprendimai yra rekomendacinio pobūdžio.

34. Komisija ir Komisijos sekretorius, pažeidę šiuos Nuostatus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

35. Nuostatai keičiami, pildomi ir pripažįstami netekusiais galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

__________________________

 

part_5b3b3ff9555e41fda85ceac8418d193c_end


 

Plungės rajono savivaldybės

Antikorupcijos komisijos nuostatų

1 priedas

 

(Nešališkumo deklaracijos pavyzdinė forma)

 

plungės rajono savivaldybės antikorupcijos komisijos

 

__________________________________________________

(Komisijos nario / sekretoriaus vardas ir pavardė)

 

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

202_ m. d.

Plungė

 

 

Būdamas Komisijos nariu / sekretoriumi, pasižadu:

1.  Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis lygiateisiškumo, nediskriminavimo ir skaidrumo principais, atlikti man pavestas pareigas (užduotis).

2. Nedelsdamas raštu pranešti Komisijos pirmininkui apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą.

Man išaiškinta, kad:

1. Asmenys, susiję su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra: sutuoktinis, seneliai, tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), jų sutuoktiniai, vaikaičiai, broliai, seserys ir jų vaikai, taip pat sutuoktinio tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai.

2. Komisijos pirmininkui gavus pagrįstos informacijos apie tai, kad galiu būti patekęs į intereso konflikto situaciją ir nenusišalinau nuo su atitinkamo klausimo sprendimų priėmimo, Komisijos pirmininkas sustabdo mano dalyvavimą Komisijos veikloje, kol pranyks aplinkybės, dėl kurių buvau nušalintas.

 

 

 

 

 

 

(pareigos) (parašas)                                  (vardas ir pavardė)

 

part_e3b5aebbd6c242ab998e5dee0769c29c_end


 

Plungės rajono savivaldybės

Antikorupcijos komisijos nuostatų

2 priedas

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo pavyzdinė forma)

 

plungės rajono savivaldybės antikorupcijos komisijos

 

_______________________________________________

(Komisijos nario / sekretoriaus vardas ir pavardė)

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

202_ m. d.

Plungė

 

 

Būdamas Komisijos nariu / sekretoriumi, pasižadu:

1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su Komisijos veikla susijusią informaciją, kuri man taps žinoma dirbant Komisijos pirmininku, Komisijos primininko pavaduotoju ar nariu;

2. man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;

3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų.

Man žinoma, kad konfidencialią informaciją galėsiu atskleisti tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais.

Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

1. informacija, kurios konfidencialumą nurodo gautas dokumentas;

2. informacija, kurios atskleidimas prieštarauja teisės aktams.

Esu perspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti padarytus nuostolius.

 

 

 

 

 

 

(pareigos) (parašas)                                                       (vardas ir pavardė)

 

part_218685c4cc8344e08c54550ca977436d_end