LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

 

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2018 M. GRUODŽIO 7 D. ĮSAKYMO NR. V-1024 „DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „MOKSLINIŲ TYRIMŲ, EKSPERIMENTINĖS PLĖTROS IR INOVACIJŲ SKATINIMAS“ 01.2.2-LMT-K-718 PRIEMONĖS „TIKSLINIAI MOKSLINIAI TYRIMAI SUMANIOS SPECIALIZACIJOS SRITYJE“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO NR. 3 PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

 

2019 m. gruodžio 9 d. Nr. V-1451

Vilnius

 

 

 

Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, 88 punktu,

 

p a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 1 prioriteto „Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas“ 01.2.2-LMT-K-718 priemonės „Tiksliniai moksliniai tyrimai sumanios specializacijos srityje“ projektų finansavimo sąlygų aprašą Nr. 3, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. gruodžio 7 d. įsakymu Nr. V-1024 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 1 prioriteto „Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas“ 01.2.2-LMT-K-718 priemonės „Tiksliniai moksliniai tyrimai sumanios specializacijos srityje“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 3 patvirtinimo“:

1.  Pakeičiu 2.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.4. Prioritetinių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų raidos (sumaniosios specializacijos) prioritetų įgyvendinimo programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. balandžio 30 d. nutarimu Nr. 411 „Dėl Prioritetinių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų raidos (sumaniosios specializacijos) prioritetų įgyvendinimo programos patvirtinimo“ (toliau – Sumaniosios specializacijos programa);“

2. Pakeičiu 2.8 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.8. 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos stebėsenos komiteto 2016 m. birželio 16 d. posėdžio nutarimu Nr. 44P-16.1(18) patvirtintus ir 2016 m. spalio 13 d. posėdžio nutarimu Nr. 44P-18.1(20), 2018 m. lapkričio 29 d. posėdžio protokoliniu sprendimu Nr. 44P-5 (35) bei 2019 m. rugsėjo 12 d. posėdžio protokoliniu sprendimu Nr. 44P-9-(45) patikslintus priemonės „Tiksliniai moksliniai tyrimai sumanios specializacijos srityje“ veiklos „Paralelinių laboratorijų MTEP veikla, skirta kurti ūkio sektoriams aktualias MTEP veiklų tematikas atitinkančius rezultatus, kurie vėliau galėtų būti komercinami“ prioritetinius projektų atrankos kriterijus;“

3. Pakeičiu 2.14 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

2.14. Lietuvos mokslo tarybos mokslo ir sklaidos projektų konkursinio finansavimo bendrąsias taisykles, patvirtintas Lietuvos mokslo tarybos pirmininko 2019 m. balandžio 4 d. įsakymu Nr. V-176 „Dėl Lietuvos mokslo tarybos mokslo ir sklaidos projektų konkursinio finansavimo bendrųjų taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Bendrosios taisyklės).“

 

4. Pakeičiu 5 punktą ir jį išdėstau taip:

 

5. Priemonės įgyvendinimą administruoja Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija (toliau – Ministerija) ir Lietuvos mokslo taryba (toliau – įgyvendinančioji institucija arba LMT).“

5. Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:

10. Aprašo 8 punkte nurodytas lėšas numatoma skirti sumaniosios specializacijos prioriteto „Sveikatos technologijos ir biotechnologijos“ įgyvendinimo tematikoms:

10.1. „Molekulinės technologijos medicinai ir biofarmacijai“;

10.2. „Pažangi medicinos inžinerija ankstyvai diagnostikai ir gydymui“.“

6. Pakeičiu 12 punktą ir jį išdėstau taip:

12. Pagal Aprašą remiama veikla – paralelinių laboratorijų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros (toliau – MTEP) veikla, skirta kurti ūkio sektoriams aktualias MTEP veiklų tematikas atitinkančius rezultatus, kurie vėliau galėtų būti komercinami. Šiame Apraše paralelinė laboratorija suprantama kaip bendradarbiavimas tarp Lietuvos tyrėjų grupių ir mokslo ir studijų institucijų bei universitetų ligoninių struktūrinių padalinių ir užsienio tyrėjų grupių ir mokslo ir studijų institucijų struktūrinių padalinių bei universitetų ligoninių, turinčių išskirtinę kompetenciją Sumaniosios specializacijos prioriteto „Sveikatos technologijos ir biotechnologijos“ įgyvendinimo tematikose „Molekulinės technologijos medicinai ir biofarmacijai“ ir (arba) „Pažangi medicinos inžinerija ankstyvai diagnostikai ir gydymui“ įgyvendinti.“

7. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Aprašo 12 punkte nurodytos veiklos tikslas – plėtoti taikomąsias žinias, prisidedančias įgyvendinant MTEP ir inovacijų raidos (sumaniosios specializacijos) prioritetą „Sveikatos technologijos ir biotechnologijos“, ir skatinti mokslo ir studijų institucijas vykdyti MTEP veiklas, turinčias komercinį potencialą.“

8. Pakeičiu 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Pagal Apraše nurodytą remiamą veiklą kvietimą teikti paraiškas numatoma paskelbti 2019 metų IV ketvirtį. Informacija apie planuojamus skelbti kvietimus taip pat pateikiama kvietimų teikti paraiškas skelbimo, projektų sąrašų ir finansavimo sutarčių plane, kuris skelbiamas ES struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt ir įgyvendinančiosios institucijos tinklalapyje www.lmt.lt.“

9. Pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip:

19. Jei įsiteisėjusiu Akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus sprendimu ar dėl minėto sprendimo priimtu ir įsiteisėjusiu teismo sprendimu nustatoma, kad asmuo pažeidė akademinio sąžiningumo principą mokslinėje veikloje, paraiškos, kuriose tas asmuo nurodytas kaip mokslinio tyrimo vadovas (-ė) ar pagrindinis (-ė) mokslinio tyrimo grupės narys (-ė), nesvarstomos 5 metus nuo sprendimo įsiteisėjimo dienos. Paraiškos, kuriose mokslininkas (-ė), anksčiau vadovavęs (-usi) nutrauktam ar neįgyvendintam LMT finansuotam projektui, nurodomas kaip mokslinio tyrimo vadovas (-ė), nesvarstomos 3 metus nuo LMT sprendimo įsigaliojimo dienos.“

10. Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:

22. Projektas turi atitikti šiuos specialiuosius projektų atrankos kriterijus, patvirtintus Veiksmų programos stebėsenos komiteto 2016 m. birželio 16 d. posėdžio nutarimu Nr. 44P-16.1(18) ir patikslintus Veiksmų programos stebėsenos komiteto 2016 m. spalio 13 d. posėdžio nutarimu Nr. 44P-18.1(20) bei 2019 m. rugsėjo 12 d. posėdžio protokoliniu sprendimu Nr. 44P-9(45):

22.1. Projektas turi atitikti Sumaniosios specializacijos programos nuostatas ir, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos administruojamų aukštojo mokslo ir mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros politikos priemonių, prisidedančių prie prioritetinių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros ir inovacijų raidos (sumanios specializacijos) krypčių plėtojimo, jų prioritetų ir susijusių priemonių įgyvendinimo bendrojo veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro  2015 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. V-895 „Dėl Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos administruojamų aukštojo mokslo ir mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros politikos priemonių, prisidedančių prie prioritetinių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros ir inovacijų raidos (sumanios specializacijos) krypčių plėtojimo, jų prioritetų ir susijusių priemonių įgyvendinimo bendrojo veiksmų plano patvirtinimo“, 21.5 papunkčiu, išimtinai dvi mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų raidos prioriteto „Sveikatos technologijos ir biotechnologijos“ įgyvendinimo tematikas („Molekulinės technologijos medicinai ir biofarmacijai“ ir (arba) „Pažangi medicinos inžinerija ankstyvai diagnostikai ir gydymui“);

22.2. pareiškėjas turi turėti veikiančią teisių, atsirandančių iš intelektinės veiklos rezultatų, valdymo tvarką (vertinama, ar pareiškėjas yra įgyvendinęs Rekomendacijų Lietuvos mokslo ir studijų institucijoms dėl teisių, atsirandančių iš intelektinės veiklos rezultatų, patvirtintų 2009 m. gruodžio 1 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. ISAK-2462 „Dėl Rekomendacijų Lietuvos mokslo ir studijų institucijoms dėl teisių, atsirandančių iš intelektinės veiklos rezultatų, tvirtinimo“, 10, 12, 16 ir 17 punktuose nustatytus reikalavimus ir pateikęs įgyvendinančiajai institucijai tai patvirtinančius dokumentus arba nuorodas į viešai paskelbtus dokumentus).“

11. Pakeičiu 26 punktą ir jį išdėstau taip:

26. Teikiamų pagal Aprašą projektų trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 42 mėnesiai nuo dotacijos sutarties pasirašymo dienos.“ 

12. Pakeičiu 29 punktą ir jį išdėstau taip:

29. Pareiškėjas paraiškos formos 2 priede nurodo, kuriai iš sumaniosios specializacijos prioriteto „Sveikatos technologijos ir biotechnologijos“ įgyvendinimo tematikų („Molekulinės technologijos medicinai ir biofarmacijai“ arba „Pažangi medicinos inžinerija ankstyvai diagnostikai ir gydymui“) priskiriamas projektas. Galutinį priskyrimą arba nepriskyrimą sumaniosios specializacijos įgyvendinimo tematikai nustato įgyvendinančioji institucija paraiškos vertinimo metu.“

13. Pakeičiu 35 punktą ir jį išdėstau taip:

35. Tuo atveju, kai projekto rezultatai bus skirti ekonominei veiklai vykdyti (taip, kaip apibrėžta Komunikate Nr. 2014/C198/01), pagal šį Aprašą gali būti teikiama valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo (OL 2010 C 83, p. 47) 107 straipsnyje. Finansavimas, skiriamas kaip valstybės pagalba projektams, yra investicinė pagalba, teikiama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 25 straipsnį, atsižvelgiant į I skyriaus nuostatas bei 1 straipsnio 2–5 dalyse nustatytus apribojimus. Aprašas nustato valstybės pagalbos mokslinių tyrimų plėtrai ir infrastruktūrai teikimo sąlygas, kurios atitinka Reglamento (ES) Nr. 651/2014 nuostatas ir yra suderinamos su vidaus rinka. Projektų valstybės pagalbos atitikties Reglamento (ES) Nr. 651/2014 25 straipsnio nuostatoms vertinimą atlieka įgyvendinančioji institucija pagal Aprašo 3 priede nurodytus vertinimo kriterijus.“

14. Pakeičiu 39 punktą ir jį išdėstau taip:

39. Projekte suplanuoti veiklos fiziniai rodikliai turi atitikti Priemonių įgyvendinimo plano I skyriaus 6 skirsnyje nurodytus rodiklius, Aprašo 22.1 papunktyje nurodytos Sumaniosios specializacijos programos prioriteto įgyvendinimo tematikas ir galimą mokslinę produkciją (tačiau ja neapsiribojant), nurodytą Pavyzdiniuose mokslo ir sklaidos projektų galimos mokslinės ir (ar) technologinės produkcijos sąrašuose.“

15. Pakeičiu 54.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

54.1. projekto vykdymo išlaidos:

54.1.1. projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio ir susijusių darbdavio įsipareigojimų vykdymo išlaidos kompensuojamos taikant fiksuotuosius įkainius. Fiksuotieji įkainiai nustatomi vadovaujantis Darbo užmokesčio fiksuotųjų įkainių nustatymo mokslinių tyrimų projektuose tyrimo ataskaita, skelbiama ES struktūrinių fondų svetainėje http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/supaprastinto-islaidu-apmokejimo-tyrimai ir įgyvendinančios institucijos tinklalapyje www.lmt.lt;

54.1.2. projektą vykdančio personalo komandiruočių, kelionių ar stažuočių išlaidos kompensuojamos taikant fiksuotuosius įkainius. Fiksuotieji įkainiai nustatomi vadovaujantis Mokslinių išvykų išlaidų fiksuotųjų įkainių apskaičiavimo tyrimo ataskaita, skelbiama ES struktūrinių fondų svetainėje http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/supaprastinto-islaidu-apmokejimo-tyrimai ir įgyvendinančiosios institucijos tinklalapyje www.lmt.lt;“

16. Pakeičiu 54.2.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

54.2.2. mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros projektų vykdymo išlaidos, kompensuojamos taikant fiksuotąją normą nuo darbo užmokesčio ir susijusių darbdavio įsipareigojimų išlaidų (fiksuotoji norma nustatoma vadovaujantis Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros projektų vykdymo išlaidų fiksuotųjų normų nustatymo tyrimo ataskaita, skelbiama ES struktūrinių fondų svetainėje http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/supaprastinto-islaidu-apmokejimo-tyrimai ir įgyvendinančiosios institucijos tinklalapyje www.lmt.lt.“

17. Pakeičiu 59 punktą ir jį išdėstau taip:

59. Projekto vykdytojo patirtos išlaidos apmokamos išlaidų kompensavimo būdu, atsižvelgiant į dotacijos sutartyje nustatytus taikytinus fiksuotuosius įkainius bei pateiktus dokumentus, kuriais įrodomas pasiektas rezultatas (t. y., mokslinio tyrimo vadovo (-ės) ir mokslinio tyrimo grupės narių darbo laiko apskaitos žiniaraščiai, lėktuvo įlaipinimo kortelės, bilietai (bilietų šaknelės) ar automobilio kelionės lapai, suvestinės pažymos dėl Aprašo 2 lentelės 5 eilutėje nurodytų išlaidų apskaičiavimo taikant fiksuotuosius įkainius ir fizinio veiklos įgyvendinimo rodiklio pasiekimą pagrindžiantys dokumentai). Teiktini dokumentai nurodomi dotacijos sutartyje.“

18. Pakeičiu 61 punktą ir jį išdėstau taip:

61. Siekdamas gauti finansavimą, pareiškėjas turi užpildyti paraišką, kurios iš dalies užpildyta forma PDF formatu skelbiama ES struktūrinių fondų svetainės www.esinvesticijos.lt skiltyje „Finansavimas“ prie paskelbto kvietimo teikti paraiškas „Susiję dokumentai“.“

19. Pakeičiu 65 punktą ir jį išdėstau taip:

65. Per 3 dienas po paraiškos pateikimo per DMS, pareiškėjas Lietuvos mokslo tarybos Paraiškų ir ataskaitų teikimo informacinėje sistemoje turi užpildyti šią paraiškos informaciją anglų kalba: paraiškos bendrąją informaciją, projekto aprašymą (projekto poreikis, pasirinkto sprendimo ir numatomo rezultato aprašymas, projekto santrauka, projekto vykdytojo pajėgumas įgyvendinti projektą ir projekto valdymo aprašymas, projekto įgyvendinimo rizikos ir jų valdymas planuojamas projekto rezultatų naudojimas po projekto pabaigos) ir projekto loginį pagrindimą. Pareiškėjas prie sistemos jungiasi per tinklalapį junkis.lmt.lt ir užsiregistravęs tampa jos naudotoju, arba jungiasi ankstesniais sukurtais naudotojo duomenimis, jei jis šia sistema jau buvo naudojęsis. Į sistemą pareiškėjas turi taip pat įkelti šiuos dokumentus:

65.1. mokslinio tyrimo vadovo (-ės) gyvenimo aprašymą (anglų kalba);

65.2. mokslinio tyrimo vadovo (-ės) mokslo publikacijų ir kitos mokslinės produkcijos sąrašą (su išsamia bibliografine informacija, nuorodomis į Clarivate Analytics Web of Science arba Scopus ar kitą duomenų bazę ar viešai prieinamą šaltinį, kuris leistų patikrinti pateikiamą informaciją) (originalo kalba);

65.3. mokslinio tyrimo vadovo (-ės) mokslo laipsnį patvirtinančio dokumento kopiją;

65.4. pagrindinių mokslinio tyrimo grupės narių gyvenimo aprašymus (anglų kalba);

65.5. pagrindinių mokslinio tyrimo grupės narių svarbiausių mokslo publikacijų (ne daugiau kaip 10) ir kitos mokslinės produkcijos sąrašus (su išsamia bibliografine informacija, nuorodomis į Clarivate Analytics Web of Science, Scopus ar kitą duomenų bazę ar viešai prieinamą šaltinį, kuris leidžia patikrinti pateikiamą informaciją) (originalo kalba).“

20. Pakeičiu 67.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

67.5. projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėjus ir partnerius (paraiškos formos 3 priedas);“

21. Pakeičiu 67.9 papunktį ir jį išdėstau taip:

67.9. užpildytą informacijos, reikalingos projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti, formą (paraiškos formos 2 priedas);“

22. Pakeičiu 73 punktą ir jį išdėstau taip:

73. Sudarytos paraiškų dalys tvirtinamos įgyvendinančiosios institucijos vadovo įsakymu ir per 5 darbo dienas paskelbiamos įgyvendinančiosios institucijos tinklalapyje, nurodant paraiškų dalies sąlyginį pavadinimą ir šiai daliai priskirtų paraiškų kodus.“

23. Pakeičiu 74 punktą ir jį išdėstau taip:

74. Projektų naudos ir kokybės vertinimą pagal Aprašo 2 priedo 1–3 punktuose nustatytus kriterijus atlieka ekspertai, skiriami vadovaujantis Ekspertų veiklos taisyklėmis bei atsižvelgiant į Projektų taisyklių 1411 punktą, o pagal Aprašo 2 priedo 4 punkte nustatytą kriterijų – įgyvendinančiosios institucijos darbuotojai.“

24. Pakeičiu 77 punktą ir jį išdėstau taip:

77. Nepavykus paraiškų įvertinti per nustatytą terminą (kai paraiškų vertinimo metu reikia kreiptis į kitas institucijas, atliekama patikra projekto įgyvendinimo ir (ar) administravimo vietoje, taip pat kai buvo gauta paraiškų, kurių suma didesnė, nei kvietimui teikti paraiškas skirta lėšų suma), vertinimo terminas gali būti pratęstas įgyvendinančiosios institucijos sprendimu. Apie naują paraiškų vertinimo terminą įgyvendinančioji institucija informuoja pareiškėjus per DMS, o jeigu nėra įdiegtos DMS funkcinės galimybės – raštu, taip pat informuoja Ministeriją.“

25. Pakeičiu 87 punktą ir jį išdėstau taip:

87. Pareiškėjų, kurių projektai buvo arba nebuvo atrinkti finansuoti, sąrašas, kiekvienam projektui skirta finansavimo lėšų suma ir bendra pagal kvietimą teikti paraiškas paskirstytų finansavimo lėšų suma ne vėliau kaip per 7 dienas nuo atrinktų projektų ataskaitos patvirtinimo dienos skelbiama ES struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt ir apie tai per DMS, o jeigu nėra įdiegtos DMS funkcinės galimybės – raštu, informuojami pareiškėjai (netaikoma, jei paraiškos buvo atmestos paraiškų vertinimo metu).“

26. Pakeičiu 91 punktą ir jį išdėstau taip:

91. Dotacijos sutarties originalas gali būti rengiamas ir teikiamas:

91.1. kaip pasirašytas popierinis dokumentas;

91.2. kaip elektroninis dokumentas, pasirašytas elektroniniu parašu.“

27. Pakeičiu 95 punktą ir jį išdėstau taip:

95. Mokslinio tyrimo vadovas (-ė) turi pradėti dirbti projekte ne vėliau kaip per mėnesį nuo dotacijos sutarties įsigaliojimo dienos ir dirbti projekte visą projekto įgyvendinimo laikotarpį. Darbo sutartyje privalo būti nustatyta sąlyga dėl jo (jos) darbo Lietuvos Respublikos teritorijoje ne mažiau kaip 840 valandų per 12 mėnesių (išskyrus darbą Aprašo 96 punkte nurodytos stažuotės metu).“

28. Pakeičiu 1 priedą:

28.1. Pakeičiu 4.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

„4.5. Projektas suderinamas su ES konkurencijos politikos nuostatomis:

4.5.1. teikiamas finansavimas neviršija nustatytų de minimis pagalbos ribų ir atitinka reikalavimus, taikomus de minimis pagalbai;

4.5.2. projektas finansuojamas pagal suderintą valstybės pagalbos schemą ar Europos Komisijos sprendimą arba pagal 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius (OL 2014, L 187, p. 1–78), laikantis ten nustatytų reikalavimų;

4.5.3. projekto finansavimas nereiškia neteisėtos valstybės pagalbos ar de minimis pagalbos suteikimo.

 

 

 

Netaikomas 4.5.1 papunktis.

 

 

 

 

Projektas atitinka bendrąjį reikalavimą, jei jis atitinka Bendrajame bendrosios išimties reglamente ir Apraše nustatytus reikalavimus.

Vertinant atitiktį šiam vertinimo aspektui, pildomas Aprašo 3 priedas.

(Vertinama vadovaujantis informacija, pateikta projekto paraiškoje ir paraiškos prieduose.)

 

(Pildomas patikros lapas dėl valstybės pagalbos ir de minimis pagalbos buvimo ar nebuvimo, kurio forma skelbiama svetainėje www.esinvesticijos.lt.)“

 

 

 

28.2. Pakeičiu 7.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

„7.4. Numatytos projekto veiklos atitinka tinkamoms finansuoti veikloms ir jų apimtims nustatytus reikalavimus. Išlaidos atitinka nustatytus reikalavimus ir yra būtinos projektams įgyvendinti. Veiklos ir išlaidos suplanuotos efektyviai ir pagrįstai, įvertinus ir iki paraiškos pateikimo pradėtas ar įvykdytas viešųjų pirkimų procedūras. Vertinant pareiškėjo ir partnerio (-ių) įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus toms pačioms veikloms ir išlaidoms finansavimas nėra skiriamas pakartotinai.

(Vertinama vadovaujantis informacija, pateikta projekto paraiškos 6, 7, 8 ir 11 punktuose.)

 

(Vertinama, ar finansinės paramos proporcijos pritaikytos vadovaujantis Aprašo 46 ir 47 punktu.)

 

(Vertinama pagal paraiškos formos priedą Nr. 3)

 

 

 

 

 

29. Pakeičiu 2 priedą:

29.1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:

Prioritetinis projektų atrankos kriterijaus (toliau – kriterijus) pavadinimas

Kriterijaus vertinimo aspektai ir paaiškinimai

 

Didžiausias galimas kriterijaus balas

Kriterijaus vertinimas (jei taikomi svoriai) [1]

Vertinimo metu suteiktų balų skaičius

Minimalus privalomas surinkti balų skaičius[2]

Komentarai

Kriterijaus įvertinimas

Svorio koeficientas

1. Planuojami mokslinio tyrimo projekto rezultatų svarba ir panaudojimo perspektyvos

 

Pagal šį kriterijų bus vertinami planuojamų mokslinio tyrimo projekto rezultatų svarba bei jų panaudojimo galimybės ir perspektyvos, o taip pat kaip ir kokiu mastu planuojami mokslinio tyrimo rezultatai prisideda prie Sumanios specializacijos programos konkrečios prioritetinės krypties veiksmų plano tikslų bei uždavinių įvykdomumo.

 

Vertinimo aspektai:

 

1. Įgyvendinamo projekto metu numatomi pasiekti rezultatai: 

Europos patentų biure (EPO), JAV patentų ir prekių ženklų biure (USPTO) ar Japonijos patentų biure (JPO) išduotas patentas, kurių savininkai yra Lietuvos fiziniai ar juridiniai asmenys;

arba

nauja technologija, turinti įdiegimo aktą ar išbandytos gamyboje;

arba                  

mikroorganizmų kamienas, įregistruotas ne Lietuvoje ir turintis registracijos pažymą;

arba

mokslinių tyrimų metu gautas atviras naujas skaitmeninis išteklius, duomenų bazė ar atviro kodo programinė įrangą, tinkama panaudoti MTEP;

arba

patentas Lietuvoje, taip pat patentinė paraiška, turintis (-ti) registracijos pažymą.

Projektui skiriami 4 balai, jeigu projekto rezultatas atitinka bent vieną iš 1 punkte nurodytų rezultatų, ir 0 balų – jeigu neatitinka nė vieno.

 

2. Įgyvendinamo projekto metu numatomų pasiekti rezultatų panaudojimo galimybės ir perspektyvos.

Projektui skiriama 0 balų, jeigu numatomų pasiekti rezultatų galimybės ir perspektyvos nėra aprašytos paraiškoje ar tinkamai pagrįstos arba numatomi pasiekti rezultatai neturi realios galimybės ir perspektyvos būti pritaikytais.

Projektui skiriamas 1 balas, jei numatomi pasiekti rezultatai turi realią galimybę ir perspektyvą būti pritaikytais, tačiau jų pritaikymas neturi įtakos mokslo srities/verslo srities tolimesniam vystymui;

Projektui skiriami 2 balai, jei numatomi pasiekti rezultatai turi realią galimybę ir perspektyvą būti pritaikytais, jų pritaikymas turi reikšmingos įtakos mokslo srities / verslo srities tolimesniam vystymui ir gali sukurti proveržį tarptautiniu mastu.

 

3. Įgyvendinamo projekto metu numatomų pasiekti rezultatų prisidėjimas prie Sumanios specializacijos programos konkrečios prioritetinės krypties veiksmų plano tikslų bei uždavinių įvykdomumo.

Projektui skiriama 0 balų, jeigu paraiškoje yra įvertinas ir pagrįstas numatomų pasiekti rezultatų prisidėjimo prie Sumanios specializacijos programos konkrečios prioritetinės krypties veiksmų plano tikslų bei uždavinių įvykdomumo mastas, tačiau šis prisidėjimas nėra reikšmingas ir nekuria proveržio konkrečioje Sumanios specializacijos programos kryptyje;

Projektui skiriami 2 balai, jeigu paraiškoje yra įvertintas ir pagrįstas numatomų pasiekti rezultatų prisidėjimo prie Sumanios specializacijos programos konkrečios prioritetinės krypties veiksmų plano tikslų bei uždavinių įvykdomumo mastas, kuris yra ypatingai reikšmingas ir kuriantis aiškų proveržį konkrečioje Sumanios specializacijos programos kryptyje.

 

Atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. liepos 24 d. nutarimą Nr. 760

„Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. balandžio 30 d. nutarimo Nr. 411 „Dėl prioritetinių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros ir inovacijų raidos (sumanios specializacijos) krypčių ir jų prioritetų įgyvendinimo programos patvirtinimo“ pakeitimo“, šio kriterijaus vertinimui taikomos nutarimo naujos redakcijos nuostatos, atitinkamai sumanios specializacijos kryptis laikant sumaniosios specializacijos prioritetais.

 

(Galimas simbolių skaičius – 2 skaičiai iki kablelio ir 1 po kablelio)

 

 

 

 

 

 

40

(Galimas simbolių skaičius – 2 skaičiai iki kablelio ir 1 po kablelio)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

(Galimas simbolių skaičius – 2 skaičiai iki kablelio ir 1 po kablelio)

(Galimas simbolių skaičius – 2 skaičiai iki kablelio ir 1 po kablelio)

 

 

 

 

 

20

 

 

29.2. Pakeičiu 4 punktą ir jį išdėstau taip:

4. Pareiškėjo dalyvavimo tarptautinių mokslo programų projektuose bei pareiškėjo vykdytų ūkio subjektų taikomųjų mokslinių tyrimų užsakymų aprėptis.

 

Pagal šį kriterijų vertinama projekto pareiškėjo dalyvavimo tarptautinių mokslo programų projektuose bei vykdytų ūkio subjektų MTEP užsakymų aprėptis.

Vertinimas atliekamas vadovaujantis Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai Lietuvos mokslo tarybos pateiktais naujausiais duomenimis, gautais atliekant mokslo ir studijų institucijų mokslo (meno) darbų ir universitetų ligoninių mokslinės veiklos vertinimą, vadovaujantis Kasmetinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir meno veiklos vertinimo reglamentu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. spalio 4 d. įsakymu Nr. V-747 „Dėl Kasmetinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir meno veiklos vertinimo reglamento patvirtinimo“ (toliau – Vertinimo reglamentas) ir Lietuvos mokslo ir studijų institucijų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros bei meno veiklos vertinimo gairėmis, patvirtintomis Lietuvos mokslo tarybos pirmininko 2018 m. birželio 15 d. įsakymu Nr. V-307 „Dėl Lietuvos mokslo ir studijų institucijų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros bei meno veiklos vertinimo gairių patvirtinimo“ (toliau – Vertinimo gairės).

Vertinimo metu iš pateikto Mokslo ir studijų institucijų mokslo (meno) darbų vertinimo duomenų nustatoma konkretaus pareiškėjo lėšų, gautų iš tarptautinių mokslo programų projektų, ir gautų iš ūkio subjektų MTEP užsakymų vertė pagal Lietuvos mokslo tarybos pateiktus naujausius duomenis. Universitetų ligoninių mokslinė veikla vertinama laikantis tų pačių principų, kaip vertinant mokslo ir studijų institucijas, pagal Vertinimo reglamentą bei Vertinimo gaires.

 

Suteikiamas balas apskaičiuojamas pagal formulę: A= X*0,25, kur:

A – pareiškėjo dalyvavimo tarptautinių mokslo programų projektuose bei pareiškėjo vykdytų ūkio subjektų MTEP užsakymų aprėptis (suapvalinus matematiškai iki dešimtųjų);

X – pareiškėjui suteiktas balas už tarptautinių mokslo programų projektus ir MTEP užsakymus iš ūkio subjektų.

5

 

0,25

 

0“

 

 

30. Pakeičiu 4 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedamas).

31. Pakeičiu 5 priedą:

31.1. Pakeičiu 2.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

2.2.  Projektas finansuojamas vadovaujantis 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 1  prioriteto „Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas“ 01.2.2-LMT-K-718 priemonės „Tiksliniai moksliniai tyrimai sumanios specializacijos srityje“ projektų finansavimo sąlygų apraše Nr. 3 (toliau – projektų finansavimo sąlygų aprašas), patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. gruodžio 7 d. įsakymu Nr. V-1024, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, taip pat vėlesniuose jų pakeitimuose ir Sutarties sąlygose nustatyta tvarka.“

 

31.2. Pakeičiu 5 punktą ir jį išdėstau taip:

 

5. Mokėjimai

 

 

 

5.1. Projekto išlaidos apmokamos išlaidų kompensavimo būdu (įskaitant supaprastintą išlaidų apmokėjimą), kaip nurodyta Sutarties 2 priedo 1.4 papunktyje.

 

5.2. (Nurodoma, jei mokamas avansas. Jei avansas nėra mokamas, šis papunktis į Sutartį neįtraukiamas.) Projekto vykdytojui gali būti išmokamas avansas, kurio didžiausias galimas dydis (procentais nuo Sutarties 3.2 papunktyje nustatytos projektui skiriamų finansavimo lėšų sumos), nurodytas Sutarties 2 priedo 1.2 papunktyje.

 

5.3. (Nurodoma, jei mokamas avansas. Jei avansas nėra mokamas, šis papunktis į Sutartį neįtraukiamas.) Avansas išmokamas per 14 dienų projekto vykdytojui pateikus avanso mokėjimo prašymą. Avansas išmokamas dalimis. Pagal pateiktą avanso mokėjimo prašymą išmokamo avanso dydis nustatomas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 21 skirsnio nuostatomis.

 

5.4. (Nurodoma, jei mokamas avansas. Jei avansas nėra mokamas, šis papunktis į Sutartį neįtraukiamas.) Gavęs avansą, projekto vykdytojas privalo deklaruoti patirtas išlaidas įgyvendinančiajai institucijai ne vėliau kaip 180 dienų nuo avanso gavimo dienos. Jei projekto vykdytojas nesilaiko šios nuostatos, jis privalo grąžinti visą išmokėtą avansą (ar jo dalį) įgyvendinančiajai institucijai, o kitos avanso dalys (jei buvo numatyta) jam išmokamos pagal mokėjimų prašymų grafiką.

 

5.5. (Nurodoma, jei mokamas avansas. Jei avansas nėra mokamas, šis papunktis į Sutartį neįtraukiamas.) Išmokėtą avansą projekto vykdytojas gali naudoti tik projekto biudžete numatytoms tinkamoms finansuoti išlaidoms apmokėti. Paaiškėjus, kad projekto vykdytojas nesilaiko šio reikalavimo, jis privalo grąžinti visą išmokėtą avansą, o kitos avanso dalys (jei buvo numatyta) jam nebeišmokamos.

 

5.6. (Nurodoma, jei mokamas avansas. Jei avansas nėra mokamas, šis papunktis į Sutartį neįtraukiamas.) Projekto vykdytojas nebegali teikti avanso mokėjimo prašymo likus 6 mėnesiams iki projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos.

 

5.7. (Nurodoma, jei mokamas avansas. Jei avansas nėra mokamas, šis papunktis į Sutartį neįtraukiamas.) Išmokėtas avansas (priklausomai nuo jo dydžio) įskaitomas su galutiniu ir/arba paskutiniaisiais tarpiniais mokėjimo prašymais, atsižvelgiant į projekto vykdytojo su mokėjimų prašymais teikiamą informaciją apie galimas sutaupyti/nepanaudoti projekto lėšas.

 

5.8. (Nurodoma, jeigu projekto vykdytojas turi teikti mokėjimo prašymų grafikus.) Projekto vykdytojas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos įgyvendinančiajai institucijai per DMS turi pateikti pirmąjį mokėjimo prašymą kartu su jame nurodyta informacija apie mokėjimo prašymų teikimo grafiką.

 

5.9. Projekto vykdytojas mokėjimo prašymus įgyvendinančiajai institucijai teikia ne vėliau, nei nustatyta su įgyvendinančiąja institucija suderintame mokėjimo prašymų teikimo grafike. Galutinis mokėjimo prašymas teikiamas iki Sutarties 2 priedo 1.3 papunktyje nurodyto termino.

 

5.10. Projekto vykdytojas įgyvendinančiajai institucijai teikia projekto tinkamų finansuoti išlaidų patvirtinimo dokumentus, nurodytus Sutarties 2 priedo 1.4.3 papunktyje. (Jeigu Sutarties 2 priedo 1.4.3 papunktyje tinkamų finansuoti išlaidų patvirtinimo dokumentai nenurodyti, jie nurodomi šiame Sutarties papunktyje.)

 

5.11. (Nurodoma, jei mokamas avansas. Jeigu avansas nėra mokamas, šis papunktis į Sutartį neįtraukiamas.) Projekto vykdytojas įsipareigoja turėti kredito įstaigoje atskirą sąskaitą projektui skiriamoms finansavimo lėšoms. Projekto vykdytojas patvirtina, kad sudarys sąlygas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 491 punkte nurodytoms institucijoms susipažinti su jo kredito įstaigų sąskaitų, kuriose tvarkoma projektui skiriamų finansavimo lėšų apskaita, išrašais. (Toliau nurodoma, jei projekto vykdytojas yra biudžetinė įstaiga.) Jei projekto vykdytojas kredito įstaigos sąskaitoje laiko daugiau nei vienam iš ES struktūrinių fondų lėšų finansuojamam projektui skiriamas lėšas, jis įsipareigoja užtikrinti atskirų projektų lėšų apskaitos atskyrimą.

 

5.12.  Projekto išlaidoms apmokėti taikomas supaprastintas išlaidų apmokėjimas taip, kaip nurodyta Sutarties 2 priedo 1.4 papunktyje. Papildomai ministerija turi teisę keisti nustatytus supaprastintai apmokamų išlaidų dydžius ir jų taikymo sąlygas projekto įgyvendinimo metu, jei paaiškėja, kad jie buvo netinkamai nustatyti. Tokiu atveju patikslintas dydis ar jo taikymo sąlygos taikomi projekto veiksmų, vykdomų nuo dydžio ar jo taikymo sąlygų patikslinimo įsigaliojimo dienos, išlaidoms apmokėti.“

 

31.3. Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:

 

7. Kitos sąlygos

7.1. Projekto vykdytojas įgyvendinančiajai institucijai teikia tarpinę ir baigiamąją mokslinio tyrimo vykdymo ataskaitas (formos patvirtintos Lietuvos mokslo tarybos pirmininko įsakymu).

7.2. Tarpinė mokslinio tyrimo vykdymo ataskaita teikiama įgyvendinančiosios institucijos prašymu praėjus pusei projekto įgyvendinimo laikotarpio ne vėliau kaip per 30 dienų nuo įgyvendinančiosios institucijos prašymo gavimo dienos. Baigiamoji mokslinio tyrimo vykdymo ataskaita teikiama su galutiniu mokėjimo prašymu.

7.3. Projekto vykdytojas privalo saugoti su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus ne trumpiau kaip iki Sutarties 1 priedo 7.2 papunktyje nurodytos datos. Įgyvendinančiosios institucijos sprendimu šis terminas gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 42 skirsnyje nurodyta tvarka.

7.4. Mokslinio tyrimo vadovas (-ė) turi pradėti dirbti projekte ne vėliau kaip per mėnesį nuo dotacijos sutarties įsigaliojimo dienos ir dirbti projekte visą projekto įgyvendinimo laikotarpį. Darbo sutartyje privalo būti nustatyta sąlyga dėl jo (-os) darbo Lietuvos Respublikos teritorijoje ne mažiau kaip 840 valandų per 12 mėnesių (išskyrus darbą Sutarties 7.5 papunktyje nurodytos stažuotės metu).

7.5. Projekto įgyvendinimo metu mokslinio tyrimo vadovas (-ė) ir (ar) pagrindinis (-ė) mokslinio tyrimo grupės narys (-ė) turi atlikti stažuotę užsienio mokslo ir studijų institucijos struktūriniame padalinyje ar universiteto ligoninės struktūriniame padalinyje, su kuriuo bendradarbiaujama įgyvendinant projektą. Stažuotės trukmė – nuo 180 iki 360 dienų. Stažuotės trukmė gali būti skaidoma į dalis, kurių vienos trukmė turi būti ne trumpesnė kaip 120 dienų.

7.6. Projekto vykdytojas privalo informuoti apie įgyvendinamą ar įgyvendintą projektą Projektų taisyklių 37 skirsnyje nustatyta tvarka pasirinkdamas projekto veiklos apimčiai proporcingus informavimo apie projektą veiksmus, numatytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 450.1, 450.2 ir 450.6 papunkčiuose ir kitas informavimo apie projektą veiklas.

7.7.  Įgyvendinančioji institucija turi teisę atlikti projekto patikrą įgyvendinimo vietoje ir (arba) administravimo vietoje, iš anksto informavusi projekto vykdytoją. Ministerijos atstovai turi teisę vykti į projekto įgyvendinimo ir (ar) administravimo vietą atskirai arba su įgyvendinančiąja institucija. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nurodytais atvejais įgyvendinančioji institucija projekto patikrą vietoje gali atlikti prieš tai iš anksto neinformavusi projekto vykdytojo.

7.8. Įgyvendinančioji institucija įtarusi su projekto įgyvendinimu susijusį pažeidimą gali pradėti įtariamo pažeidimo tyrimą ir priimti sprendimą (-us) Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 25 skirsnyje nustatyta tvarka.

7.9. (Nurodoma, jeigu skiriamos finansavimo lėšos netinkamam PVM finansuoti.) Projekto netinkamo finansuoti pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM) suma, kuri tenka skiriamų finansavimo lėšų daliai ir kurią įgyvendinančioji institucija pripažino netinkama finansuoti dėl to, kad vertindama PVM tinkamumą finansuoti negalėjo nustatyti, kurios projekto PVM dalies nėra galimybės įtraukti į atskaitą Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka, apmokama vadovaujantis Iš Europos Sąjungos fondų ir Europos investicijų banko lėšų bendrai finansuojamų projektų netinkamo finansuoti pridėtinės vertės mokesčio apmokėjimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-203, neviršijant šios Sutarties 2 priedo 6.2 papunktyje nustatytos sumos.

7.10. Projekto vykdytojas, įgyvendinant projekto veiklas, užtikrina, kad veiklose dalyvautų tik tikslinės grupės atstovai ir įsipareigoja turėti dokumentus, kurie pagrįstų kiekvieno dalyvio priklausymą tikslinei grupei.

7.11. Projekto vykdytojas patvirtina, kad yra informuotas, kad informacija apie jį, kaip pareiškėją, trumpas projekto aprašymas, paraiškos kodas ir prašomų skirti finansavimo lėšų suma bus skelbiami svetainėje www.esinvesticijos.lt.“

31.4. Pakeičiu 1 priedą:

31.4.1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:

1. Informacija apie projekto vykdytoją

(Automatiškai įkeliama informacija, nurodyta paraiškoje. Įkelta informacija gali būti tikslinama.)

Projekto vykdytojo rekvizitai:

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto vykdytojo kodas

 

Adresas:

Gatvė

 

Namo numeris

 

Pašto kodas

 

Miestas / rajonas

 

Šalis

 

Telefono numeris

 

El. pašto adresas

 

Projekto vykdytojas arba jo įgaliotas asmuo:

Vardas, pavardė

 

Pareigos

 

Už projektą atsakingas asmuo:

Vardas, pavardė

 

Pareigos

 

Telefono numeris

 

El. pašto adresas“

 

 

31.4.2. Pakeičiu 2.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.2. Partneriai:

Eil. Nr.

Užsienyje registruotas juridinis asmuo

Partnerio pavadinimas

Partnerio kodas

Telefono numeris

El. pašto adresas

Adresas

gatvė

namo numeris

miestas / rajonas

Šalis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.5. Pakeičiu 2 priedą ir 1.4.3 papunktį išdėstau taip:

1.4.3. (Lentelė pildoma, jeigu prie fiksuotųjų įkainių arba fiksuotųjų sumų (toliau kartu – fiksuotieji dydžiai) pažymima „taikoma“.)

Fiksuotojo dydžio kodas

Fizinio rodiklio numeris

Fiksuotojo dydžio pavadinimas

Fiksuotasis dydis, eurais

Rezultato mato vienetas

Planuojamas mato vienetų skaičius

Rezultato pasiekimo įrodymo dokumentai*

Pastabos

Fiksuotieji įkainiai

 

Įrašo-mas (-i) fizinio (-ių) rodiklio (-ių) numeris (-iai), kurio (-ų) siekiant išlaidos bus apmo-kamos pagal šį fiksuo-tąjį įkainį.

 

Siektini fiziniai veiklos įgyvendinimo rodikliai turi atitikti Aprašo 39 punkte nustatytus reikalavimus.

Darbo užmokesčio fiksuotasis

įkainis

 

Vnt.

Įrašomas planuojamas pagal šį fiksuotąjį įkainį pasiekti bendras vienetų (t. y., valandų) skaičius (projekto įgyvendinimo metu neturi būti tikslinamas).

Mokslinio tyrimo vadovo (-ės) ir mokslinio tyrimo grupės narių darbo laiko apskaitos žiniaraščiai, įgyvendinančiosios institucijos nustatytos formos suvestinė Pažyma dėl darbo užmokesčio apskaičiavimo taikant fiksuotuosius įkainius ir fizinio veiklos įgyvendinimo rodiklio pasiekimą pagrindžiantys dokumentai

 

Įkainiai nustatomi vadovaujantis Darbo užmokesčio fiksuotųjų įkainių dydžių mokslinių tyrimų projektuose nustatymo tyrimo ataskaita.

 

Įrašo-mas (-i) fizinio (-ių) rodiklio (-ių) numeris (-iai), kurio (-ų) siekiant išlaidos bus apmo-kamos pagal šį fiksuo-tąjį įkainį.

 

Siektini fiziniai veiklos įgyvendinimo rodikliai turi atitikti Aprašo 39 punkte nustatytus reikalavimus

Projektą vykdančio personalo komandiruočių, kelionių ar stažuočių išlaidų fiksuotieji įkainiai

 

vnt.

Įrašomas planuojamas pagal šį fiksuotąjį įkainį pasiekti bendras vienetų skaičius (projekto įgyvendinimo metu neturi būti tikslinamas).

Lėktuvo įlaipinimo kortelės, bilietai (bilietų šaknelės) ar automobilio kelionės lapai, įgyvendinančiosios institucijos nustatytos formos suvestinė Pažyma dėl trumpalaikių/ilgalaikių mokslinių išvykų išlaidų apskaičiavimo taikant fiksuotuosius įkainius ir fizinio veiklos įgyvendinimo rodiklio pasiekimą pagrindžiantys dokumentai

 

Įkainiai nustatomi vadovaujantis Mokslinių tyrimų išvykų išlaidų fiksuotųjų įkainių apskaičiavimo tyrimo ataskaita.

* Įgyvendinančioji institucija turi teisę paprašyti papildomų dokumentų, jeigu pateiktų rezultato pasiekimo įrodymo dokumentų neužtenka rezultato pasiekimui įvertinti.

 

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministras                                                             Algirdas Monkevičius

 

 

 

 

 

 

SUDERINTA

 

Lietuvos mokslo tarybos

 

2019 m. spalio 22 d. raštu Nr. DOT-S-32

 

 



[1] Jei svoriai nenustatomi, 4 ir 5 skiltys išbraukiamos (nespausdinamos).

[2] Jei minimalus privalomas surinkti balų skaičius pagal kiekvieną kriterijų nenustatomas, 7 skiltis išbraukiama (nespausdinama).