LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS ATLIEKAMŲ oro TRANSPORTO SRITIES PLANINIŲ IR NEPLANINIŲ PATIKRINIMŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2021 m. birželio 11 d. Nr. 2BE-161

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 33 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymo 48 straipsnio 2 dalimi ir Institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo gairių aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl Institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo“, įgyvendindamas 2008 m. rugsėjo 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1008/2008 dėl oro susisiekimo paslaugų teikimo Bendrijoje bendrųjų taisyklių IV skyriaus nuostatas, 2004 m. vasario 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 261/2004, nustatančio bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju, panaikinančio Reglamentą (EEB) Nr. 295/91, nuostatas, 2006 m. liepos 5 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1107/2006 dėl neįgaliųjų asmenų ir ribotos judėsenos asmenų teisių keliaujant oru nuostatas, Tarptautinės civilinės aviacijos konvencijos 18 priedo ir Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos Techninių saugaus pavojingųjų krovinių vežimo oru instrukcijų nuostatas:

1. T v i r t i n u Lietuvos transporto saugos administracijos atliekamų oro transporto srities planinių ir neplaninių patikrinimų taisykles (pridedama).

2. I n f o r m u o j u, kad šis įsakymas nustatyta tvarka skelbiamas Teisės aktų registre ir Lietuvos transporto saugos administracijos interneto svetainėje.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                          Genius Lukošius

 

 

Patvirtinta

Lietuvos transporto saugos administracijos

direktoriaus 2021 m. birželio 11 d.

įsakymu Nr. 2BE-161

 

 

LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS ATLIEKAMŲ ORO TRANSPORTO SRITIES PLANINIŲ IR NEPLANINIŲ PATIKRINIMŲ TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos transporto saugos administracijos atliekamų oro transporto srities planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja ūkio subjektų, kurie Lietuvos Respublikos teritorijoje vykdo teisės aktų reglamentuojamą ūkinę veiklą (toliau – ūkio subjektai) oro transporto srityje, kurią prižiūri Lietuvos transporto saugos administracija (toliau – Administracija), planinių ir neplaninių patikrinimų atlikimo tvarką ir trukmę, patikrinimų plano sudarymo kriterijus, tikrinamų ūkio subjektų atrankos kriterijus.

2. Planinius ir neplaninius ūkio subjektų veiklos patikrinimus atlieka Administracijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (toliau – Administracijos darbuotojai).

3. Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip apibrėžtos Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos aviacijos įstatyme, 2008 m. rugsėjo 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (EB) Nr. 1008/2008 dėl oro susisiekimo paslaugų teikimo Bendrijoje bendrųjų taisyklių (toliau – Reglamentas (EB) Nr. 1008/2008), 2004 m. vasario 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (EB) Nr. 261/2004, nustatančiame bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju, panaikinančio Reglamentą (EEB) Nr. 295/91 (toliau – Reglamentas (EB) Nr. 261/2004), 2006 m. liepos 5 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (EB) Nr. 1107/2006 dėl neįgaliųjų asmenų ir ribotos judėsenos asmenų teisių keliaujant oru (toliau – Reglamentas (EB) Nr. 1107/2006), Tarptautinės civilinės aviacijos konvencijos (toliau – Čikagos konvencija) 18 priede ir Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (toliau – ICAO) Techninėse saugaus pavojingųjų krovinių vežimo oru instrukcijose (toliau – Techninės instrukcijos).

 

II SKYRIUS

PLANINIAI IR NEPLANINIAI PATIKRINIMAI

 

4. Planiniai patikrinimai atliekami pagal Administracijos direktoriaus patvirtintą ir viešai paskelbtą planuojamų tikrinti ūkio subjektų patikrinimų planą (toliau – patikrinimų planas) (1 priedas). Patikrinimų plane nurodomi planuojamų tikrinti ūkio subjektų rekvizitai, patikrinimų data (ketvirtis ir mėnuo) bei numatomos tikrinti veiklos.

5. Planinių patikrinimų metu tikrinamos šios veiklos:

5.1. antžeminių paslaugų teikėjų, priimančių ir tvarkančių pavojinguosius krovinius (2 priedas);

5.2. aviacijos saugumo darbuotojų, tikrinančių pavojinguosius krovinius (3 priedas);

5.3. pavojingųjų krovinių vežimo oro transportu informacijos pateikimas keleiviams oro uostų terminaluose (4 priedas);

5.4. universaliosios pašto paslaugos teikėjo veikla, susijusi su pavojingųjų krovinių vežimu oro transportu (5 priedas);

5.5.  oro vežėjų, bilietų pardavėjų ir kelionės organizatorių informavimo apie oro susisiekimo paslaugų kainas bei tarifus ir šių kainų bei tarifų sąlygas pagal Reglamento (EB) Nr. 1008/2008 IV skyriaus reikalavimus (6 priedas);

5.6. oro transporto keleivių teisių pagal Reglamentą (EB) Nr. 261/2004 užtikrinimas oro uostuose (7 priedas);

5.7. oro uosto pasirengimas teikti pagalbą neįgaliems ir ribotos judėsenos keleiviams pagal Reglamento (EB) Nr. 1107/2006 reikalavimus (8 priedas).

6. Patikrinimų planas sudaromas vienerių metų laikotarpiui.

7. Ūkio subjektai gali būti įtraukti į patikrinimų planą, jeigu nustatomas bent vienas iš šių kriterijų:

7.1. gavus ūkio subjekto prašymą atlikti veiklos patikrinimą;

7.2. siekiant nustatyti, ar ūkio subjektas įvykdė ankstesnių patikrinimų metu Administracijos nurodytus reikalavimus;

7.3. atsižvelgiant į asmenų pranešimus ir skundus dėl ūkio subjektų galimai padarytų pažeidimų;

7.4. atsižvelgiant į ūkio subjekto Administracijai pateiktą informaciją;

7.5. atsižvelgiant į kitas aplinkybes, dėl kurių atsiradimo galimas teisės aktų pažeidimų rizikos padidėjimas atitinkamoje veiklos srityje.

8. Ūkio subjektai į patikrinimų planą įtraukiami:

8.1. atsižvelgiant į jų keliamą riziką (9 priedas);

8.2. jeigu Lietuvos Respublikos įstatymai ar kiti teisės aktai įpareigoja patikrinti ūkio subjektą pagal nustatytą ūkio subjektų veiklų patikrinimų periodiškumą.

9. Patikrinimų planas tvirtinamas ne vėliau kaip iki einamųjų metų sausio 10 dienos. Patikrinimų planas gali būti keičiamas Administracijos direktoriaus įsakymu, tačiau ne vėliau nei likus 10 darbo dienų iki planuojamo ūkio subjekto patikrinimo pradžios šiais atvejais:

9.1. motyvuotu Administracijos direktoriaus sprendimu;

9.2. pasikeitus ūkio subjekto veiklos sričiai (-ims);

9.3. pasikeitus teisės aktų, numatančių patikrinimo atlikimą, reikalavimams;

9.4. ūkio subjektui netekus teisės vykdyti veiklą, jam bankrutavus arba esant pradėtoms bankroto procedūroms.

10. Patvirtintas patikrinimų planas ir jo pakeitimai per 3 darbo dienas skelbiami Administracijos interneto svetainėje. Į patikrinimų planą įtraukti ūkio subjektai informuojami individualiai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas elektroniniu paštu po patikrinimų plano pakeitimo patvirtinimo.

11. Neplaniniai ūkio subjektų patikrinimai atliekami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 33 straipsnio 12 dalyje nurodytais pagrindais ir šiomis Taisyklėmis.

 

III SKYRIUS

PATIKRINIMŲ ATLIKIMO TVARKA

 

12. Patikrinimus atlieka vienas arba du Administracijos Civilinės aviacijos skyriaus vedėjo paskirti Administracijos darbuotojai. Patikrinime gali dalyvauti ir daugiau Administracijos Civilinės aviacijos skyriaus vedėjo paskirtų Administracijos darbuotojų, jeigu reikalingos jų specialiosios žinios ar kita pagalba. Administracijos direktoriaus sprendimu dalyvauti patikrinime gali būti kviečiami ekspertai ir (ar) specialistai, jei reikalingos šių asmenų specialiosios žinios, įranga ar kita pagalba. Administracijos Civilinės aviacijos skyriaus vedėjas sprendime dėl patikrinimo nurodo patikrinimo atlikimo terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip 10 darbo dienų nuo patikrinimo pradžios. Priimtas sprendimas dėl patikrinimo atlikimo užregistruojamas Administracijos dokumentų ir procesų valdymo sistemoje „Avilys“.

13. Administracijos Civilinės aviacijos skyriaus vedėjo nustatytas patikrinimo terminas  gali būti pratęstas ne ilgesniam nei 10 darbo dienų terminui dėl:

13.1. didelės tyrimo apimties;

13.2. naujai paaiškėjusių aplinkybių, turinčių įtakos patikrinimui;

13.3. patikrinimą atliekančio tikrintojo nedarbingumo. Jei patikrinimą atliekančio tikrintojo nedarbingumas trunka ilgiau nei 5 darbo dienas, Administracijos Civilinės aviacijos skyriaus vedėjas ūkio subjekto patikrinimui užbaigti paskiria kitą darbuotoją; 

13.4. tikrinamo ūkio subjekto trukdymo atlikti patikrinimą.

14. Patikrinimą atliekantys Administracijos darbuotojai per 3 darbo dienas nuo termino pratęsimo informuoja tikrinamą ūkio subjektą apie pratęstą patikrinimo terminą registruoto pašto siunta, per kurjerį arba elektroniniu paštu. Pranešime nurodoma, kuriam terminui ir dėl kokių priežasčių pratęstas patikrinimo terminas.

15. Ūkio subjekto patikrinimas gali būti sustabdytas dėl objektyvių aplinkybių, kliudančių atlikti tyrimą ir nepriklausančių nuo tikrinamo ūkio subjekto ar Administracijos valios. Patikrinimas atnaujinamas išnykus aplinkybėms, dėl kurių jis buvo sustabdytas. Patikrinimą atliekantys Administracijos darbuotojai per 3 darbo dienas nuo Administracijos Civilinės aviacijos skyriaus vedėjo nurodymo priėmimo apie patikrinimo sustabdymą ir / ar atnaujinimą informuoja tikrinamą ūkio subjektą išsiųsdami pranešimą registruota pašto siunta, per kurjerį arba elektroniniu paštu.

16. Patikrinimai atliekami naudojantis klausimynais (28 priedai).

17. Apie numatytą vykdyti planinį patikrinimą ūkio subjektas informuojamas likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki patikrinimo pradžios. Pranešimas apie patikrinimą (10 priedas) ūkio subjektui išsiunčiamas registruota pašto siunta, per kurjerį arba elektroniniu paštu. Pranešime nurodomas atliekamo patikrinimo pagrindas, dalykas, numatoma patikrinimo trukmė ir preliminarus dokumentų, kuriuos ūkio subjektas turi pateikti Administracijos darbuotojams, atliekantiems patikrinimą, sąrašas. Prie pranešimo pridedamas patikrinimo klausimynas.

18. Patikrinimas gali būti atliekamas Administracijos ir (ar) tikrinamo ūkio subjekto buveinėje ar teritorijoje arba internete tikrinant informaciją apie ūkio subjekto teikiamas paslaugas. Nuvykimas į ūkio subjekto buveinę, teritoriją ar veiklos vykdymo vietą paimti dokumentų ar jų kopijų, reikalingų patikrinimui, nelaikomas patikrinimu ūkio subjekto buveinėje, teritorijoje ar veiklos vykdymo vietoje.

19. Ūkio subjektas, kurio veikla tikrinama:

19.1. turi teisę:

19.1.1. teikti raštišką nuomonę, pastabas bei paaiškinimus dėl patikrinimo vykdymo bei patikrinimo akte nurodytos informacijos;

19.1.2. reikalauti, kad patikrinimą atliekantys Administracijos darbuotojai laikytųsi teisės aktuose nustatytų procedūrų ir neviršytų suteiktų įgaliojimų;

19.1.3. informuoti Administraciją apie neteisėtus tikrintojo arba patikrinimo grupės veiksmus;

19.1.4. neteikti patikrinimą atliekantiems Administracijos darbuotojams tų dokumentų, kuriuos per einamuosius finansinius metus yra pateikęs nors vienam ūkio subjekto veiklą prižiūrinčiam viešojo administravimo subjektui. Atsisakydamas teikti dokumentus ūkio subjektas turi raštu nurodyti, kokiam viešojo administravimo subjektui šie dokumentai buvo pateikti;

19.1.5. neteikti patikrinimą atliekantiems Administracijos darbuotojams konkrečios prašomos formos duomenų ar dokumentų, jeigu jų rengimas nenumatytas teisės aktuose ir tam reikėtų sukurti dokumentus ar informacijos rinkmenas, kurie būtų susiję su neproporcingai didelėmis darbo ir laiko sąnaudomis;

19.1.6. teikti klausimus patikrinimą atliekantiems Administracijos darbuotojams dėl teisės aktų, reglamentuojančių tikrinamą veiklą, ir kitus klausimus, kurie patenka į Administracijos kompetenciją;

19.1.7. įstatymų nustatyta tvarka skųsti tikrintojo arba patikrinimo grupės veiksmus ir priimtus administracinius sprendimus, jeigu mano, kad šie veiksmai ar administraciniai sprendimai pažeidžia jo teises ar teisėtus interesus; sprendimo atlikti neplaninį patikrinimą apskundimas nesustabdo patikrinimo atlikimo;

19.1.8. reikalauti, jog Administracijos darbuotojai prisistatytų ir pateiktų įgaliojimus atlikti patikrinimą suteikiantį dokumentą;

19.2. privalo:

19.2.1. paskirti atsakingą (-us) asmenį (-is), kuris (-ie) dalyvautų atliekant patikrinimą bei bendradarbiautų su tikrintoju ar patikrinimo grupe;

19.2.2. vykdyti tikrintojo ar patikrinimo grupės teisėtus nurodymus ir netrukdyti jam arba jiems  naudotis teisės aktuose nustatytomis teisėmis ir pareigomis;

19.2.3. pateikti visus patikrinimui būtinus dokumentus, kompiuteriu tvarkomus duomenis bei kitą informaciją registruota pašto siunta, per kurjerį, elektroniniu paštu arba tiesiogiai atvykęs į Administraciją;

19.2.4. sudaryti reikiamas patikrinimui sąlygas, kai patikrinimas atliekamas ūkio subjekto buveinėje, teritorijoje ar vykdomos veiklos vietoje;

19.2.5. teikti teisingą ir išsamią informaciją, atsakyti į Administracijos darbuotojų su patikrinimu susijusius klausimus.

20. Patikrinimą atliekantis (-ys) Administracijos darbuotojas (-ai) privalo:

20.1. prisistatyti ir pateikti valstybės tarnautojo pažymėjimą arba Administracijos direktoriaus įgaliojimą atlikti ūkio subjekto patikrinimą;

20.2. pristatyti patikrinimo tikslą ir tikrinamą veiklą;

20.3. pristatyti patikrinimo metu pildomą kontrolinį klausimyną;

20.4. nurodyti, kada planuoja baigti patikrinimą;

20.5. atlikti suplanuotą patikrinimą, užpildyti kontrolinį klausimyną, užfiksuoti nustatytus pažeidimus ir rinkti juos patvirtinančius įrodymus (schemas, brėžinius, nuotraukas ir pan.);

20.6. pateikti Administracijos direktoriaus sprendimą atlikti ūkio subjekto neplaninį veiklos patikrinimą, kai atliekamas neplaninis patikrinimas;

20.7. tikrinamam ūkio subjektui išaiškinti teisės aktų reikalavimus, jei ūkio subjekto veiklos patikrinimo metu buvo nustatyti trūkumai ir (ar) pažeidimai.

21. Patikrinimą atliekantys Administracijos darbuotojai turi teisę:

21.1. stebėti tikrinamo ūkio subjekto darbo ir veiklos procesus;

21.2. atlikti tikrinamo ūkio subjekto dokumentų analizę ir vertinimą;

21.3. apklausti tikrinamo ūkio subjekto darbuotojus.

22. Kai patikrinimas atliekamas naudojant kontrolinį klausimyną, už reikalavimų, neįtrauktų į klausimyną, nesilaikymą tikrinamiems ūkio subjektams poveikio priemonės netaikomos, išskyrus išimtinius atvejus, kai į kontrolinį klausimyną neįtraukto reikalavimo pažeidimas kelia grėsmę saugai ir (ar) žmonių gyvybei, sveikatai, turtui ir (ar) aplinkai, taip pat siekiant užkirsti kelią ūkio subjektui tyčia nesilaikyti teisės aktų reikalavimų, kai ūkio subjektas jau buvo įspėtas dėl jų nesilaikymo.

23. Kontroliniai klausimynai turi būti peržiūrimi pasikeitus teisės aktų reikalavimams.

 

IV SKYRIUS

PATIKRINIMO AKTO SURAŠYMAS IR PAŽEIDIMŲ ŠALINIMAS

 

24. Tikrintojas arba patikrinimo grupė, baigę patikrinimą, surašo patikrinimo aktą (11 priedas). Patikrinimo aktą pasirašo patikrinimą atlikęs Administracijos darbuotojas arba patikrinimo grupės vadovas, jei patikrinimą atliko keli Administracijos darbuotojai. Prie patikrinimo akto pridedamas užpildytas kontrolinis klausimynas.

25. Patikrinimo aktas surašomas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo patikrinimo užbaigimo dienos.

26. Patikrinimo aktas turi būti surašomas aiškiai, suprantamai, visi įrašai jame turi būti tikslūs, teiginiai turi būti pagrįsti dokumentais bei kitais duomenimis.

27. Kiekvienas patikrinimo metu nustatytas pažeidimas patikrinimo akte rašomas atskirai.

28. Patikrinimo akte gali būti nurodyta ir kita Taisyklėse nenurodyta informacija.

29. Patikrinimo aktą ūkio subjektui išsiunčia registruota pašto siunta, per kurjerį, elektroniniu paštu arba pasirašytinai įteikia ne vėliau kaip kitą darbo dieną po jo surašymo patikrinimą atlikęs Administracijos darbuotojas arba patikrinimo grupės vadovas.

30. Patikrinimo akte nurodomas terminas, per kurį ūkio subjektas privalo pašalinti nustatytus pažeidimus arba parengti nustatytų pažeidimų pašalinimo planą.

31. Ūkio subjektas per nurodytą terminą parengia ir pateikia Administracijai pažeidimų pašalinimo planą, jame nurodo plano įgyvendinimo terminą.

32. Administracija, įvertinusi ūkio subjekto pateiktą pažeidimų pašalinimo planą, per 10 darbo dienų nuo minėto plano gavimo gali pateikti motyvuotas pastabas ir pasiūlymus, į kuriuos ūkio subjektas privalo atsižvelgti. Ūkio subjektas, nesutinkantis su Administracijos pateiktomis pastabomis ar pasiūlymais, gali juos skųsti Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo ar Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka.

33. Ūkio subjektas, įgyvendinęs pažeidimų pašalinimo planą, apie tai informuoja Administraciją ir pateikia duomenis, įrodančius nustatytų pažeidimų pašalinimo faktą.

34. Ūkio subjektas, nesutinkantis su patikrinimo akte išdėstytomis aplinkybėmis ir nustatytais pažeidimais arba siekdamas pagrįsti kitas aplinkybes, kurios gali turėti įtakos patikrinimo rezultatams, gali ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo patikrinimo akto gavimo dienos pateikti pastabas ir (ar) paaiškinimus dėl patikrinimo akte nurodytų duomenų. Terminas pastaboms ir paaiškinimams pateikti pradedamas skaičiuoti kitą dieną po pranešimo apie suformuotą patikrinimo aktą įteikimo ūkio subjektui, kai patikrinimo aktas siunčiamas registruota siunta arba per kurjerį, arba kitą dieną, kai patikrinimo aktas ūkio subjektui išsiunčiamas elektroniniu paštu ar kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis.

35. Pastabas patikrinimo aktui ūkio subjektas gali siųsti registruota pašto siunta, elektroniniu paštu, per kurjerį ar tiesiogiai atvykęs į Administraciją. Nepateikus pastabų ir (ar) paaiškinimų per 10 darbo dienų, laikoma, kad ūkio subjektas yra susipažinęs su patikrinimo aktu ir sutinka su jame nurodyta informacija.

36. Motyvuotą atsakymą į ūkio subjekto pateiktas patikrinimo akto pastabas Administracija pateikia ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pastabų pateikimo momento. Suformuotas atsakymas ūkio subjektui išsiunčiamas registruota pašto siunta, per kurjerį arba elektroniniu paštu.

37. Prie patikrinimo akto pridedamos patikrinimo metu ūkio subjekto raštu pateiktos pastabos, paaiškinimai bei papildoma medžiaga (schemos, nuotraukos ir kt.).

38. Taisyklių 25 punkte nurodytas patikrinimo akto surašymo terminas gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų, kai:

38.1. atlikti patikrinimą įpareigoti Administracijos darbuotojai negali surašyti patikrinimo akto dėl pateisinamų priežasčių;

38.2. patikrinimo akto surašyti per Taisyklių 25 punkte nurodytą terminą neįmanoma dėl didelio patikrinimo metu nustatytų pažeidimų skaičiaus ir (ar) didelio patikrinimo metu surinktos medžiagos kiekio.

39. Administracijos darbuotojai arba patikrinimo grupė, patikrinimo metu nustatę Lietuvos Respublikos įstatymų ar kitų teisės aktų, reglamentuojančių oro transporto saugos pažeidimus, pagal kompetenciją administracinių nusižengimų teiseną pradeda teisės aktų nustatyta tvarka.

40. Taisyklių 17 ir 24 punktuose nurodyti dokumentai laikomi įteiktais ūkio subjektui kitą dieną po dokumento įteikimo ūkio subjektui registruota pašto siunta, per kurjerį, išsiuntimo elektroniniu paštu dienos.

41. Ūkio subjekto patikrinimas laikomas baigtu išsiuntus ūkio subjektui patikrinimo aktą.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

42. Administracija, panaudodama turimus išteklius, kaupia tikrinamų ūkio subjektų duomenis ir keičiasi šiais duomenimis su kitais viešojo administravimo subjektais teisės aktų nustatyta tvarka.

43. Visi su patikrinimu susiję dokumentai saugomi laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytų reikalavimų.

44. Administracijos darbuotojai, pažeidę Taisyklių nuostatas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

45. Informacija apie atliekamą patikrinimą visuomenės informavimo priemonėms, kitiems su patikrinimu nesusijusiems asmenims nesuteikiama tol, kol patikrinimas nėra baigtas, išskyrus atvejus, kai Administracija gali teikti informaciją apie atliekamo patikrinimo faktą, kai tai daroma ne Administracijos iniciatyva. Jeigu visuomenės informavimo priemonėms ar tretiesiems asmenims Administracija pateikia su patikrinimu susijusią informaciją, kuri vėliau pasirodo esanti klaidinga, šią informaciją Administracija privalo paneigti tokiu būdu, kokiu ji buvo paskleista.

46. Administracijos priimti sprendimai, susiję su Taisyklių taikymu, ir neveikimas gali būti skundžiami Administracijos vadovui, Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijai arba Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka administraciniam teismui.

 

_____________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

1 priedas

 

 

(Planuojamų tikrinti ūkio subjektų sąrašo pavyzdys)

 

PATVIRTINTA

Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriaus

20__ m. ___________ d. įsakymu Nr.

 

 

20__ M. PLANUOJAMŲ TIKRINTI ŪKIO SUBJEKTŲ SĄRAŠAS

 

 

 

20__ m. _______________ ___ d.

 

Vilnius

 

 

Eil. Nr.

Įmonės pavadinimas

Įmonės kodas

Adresas ir / arba internetinės svetainės adresas

Struktūrinio (teritorinio) padalinio pavadinimas

Patikrinimo tipas

Patikrinimo terminas

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

______________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

2 priedas

 

ANTŽEMINIŲ PASLAUGŲ TEIKĖJŲ, PRIIMANČIŲ IR TVARKANČIŲ PAVOJINGUOSIUS KROVINIUS, PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

 

 

Eil.

Nr.

Klausimai

Taip

Ne

N / N*

1.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas turi patvirtintą informaciją apie pavojingųjų krovinių vežimą (pvz.: maksimalus sauso ledo kiekis kiekviename orlaivio bagažo skyriuje, radioaktyviųjų medžiagų pakrovimo taisyklės ir pan.), pateiktą vežėjo?

([1] 7;4.2, 7;4.1.1 (b))

Papildoma informacija / pastabos:

2.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas naudoja aktualų pavojingųjų krovinių vežimą oro transportu reglamentuojantį (-ius) leidinį (-ius) (ICAO Techninės instrukcijos, IATA Pavojingųjų krovinių taisyklės (IATA DGR))?

(Patikrinti leidinio išleidimo metus)

([1] 1;1.1.1; 1;1.2)

Papildoma informacija / pastabos:

3.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas turi patvirtintas procedūras dėl pranešimų apie avarijas, incidentus, nedeklaruotus ir / ar klaidingai deklaruotus pavojinguosius krovinius, taip pat kitus įvykius, susijusius su pavojingųjų krovinių vežimu oro transportu?

([1] 7;4.4-7;4.6)

Papildoma informacija / pastabos:

4.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas turi patvirtintas procedūras dėl avarijų, incidentų, nedeklaruotų ir / ar klaidingai deklaruotų pavojingųjų krovinių, taip pat kitų įvykių, susijusių su pavojingaisiais kroviniais, pranešimų kompetentingoms institucijoms?

 

(Patikrinti, ar nustatytos procedūros tarp vežėjo ir antžeminių paslaugų teikėjo, siekiant užtikrinti avarijų, incidentų, kitų įvykių pranešimą valstybės, kurioje įvykis atsitiko, kompetentingai institucijai)

([1] 7;4.7)

Papildoma informacija / pastabos:

5.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas turi suderintas pavojingųjų krovinių vežimo oru transportu mokymo programas?

 

([1] 1;4.1.2)

Papildoma informacija / pastabos:

6.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas turi ir saugo pavojingųjų krovinių vežimo oru transportu mokymo kursų apskaitos dokumentus?

(Kursų apskaitos dokumentai saugomi 36 mėn. po kursų baigimo)

([1] 1;4.2.5)

Papildoma informacija / pastabos:

7.

Ar antžeminių paslaugų teikėjo darbuotojai yra apmokyti pagal pavojingųjų krovinių vežimo oru transportu mokymo programas?

(pateikiami mokymų baigimo sertifikatai / pažymėjimai ir / ar kursų apskaitos dokumentai)

([1] 1;4.2.3)

Papildoma informacija / pastabos:

8.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas pateikia informaciją (registracijos ar bagažo pridavimo vietose) keleiviams dėl pavojingųjų krovinių vežimo rankiniame ir / ar registruotame bagaže?

 

(Patikrinti keleivius aptarnaujančiam personalui pateikiamą informaciją)

([1] 7;4.2, 7;6.1)

Papildoma informacija / pastabos:

9.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas turi patvirtintas procedūras, nurodančias, kokių veiksmų reikia imtis, nustačius, kad keleivis veža pavojingąsias medžiagas (įskaitant pranešimus kompetentingoms institucijoms)?

 

(Patikrinti susitarimus tarp vežėjo ir antžeminių paslaugų teikėjo, kaip pranešama valstybės, kurioje rastos pavojingosios medžiagos, kompetentingai institucijai)

([1] 7;4.5)

Papildoma informacija / pastabos:

10.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas pateikia informaciją savo darbuotojams apie pavojinguosius krovinius, krovinių priėmimo / išsiuntimo / sandėliavimo vietoje?

([1] 7;4.8)

Papildoma informacija / pastabos:

11.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas bilietų pardavimo / registracijos / keleivių įlaipinimo vietose pateikia informaciją keleiviams apie draudžiamas vežti pavojingąsias medžiagas?

 

([1] 7;5.1)

Papildoma informacija / pastabos:

12.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas pildo patikros lapą, prieš išsiųsdamas pavojinguosius krovinius?

(Patikrinti kontrolinio sąrašo naudojimą ir pritaikomumą)

([1] 7;1.3)

Papildoma informacija / pastabos:

13.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas saugo paskutinių 3 mėnesių patikros lapus, pranešimą orlaivio kapitonui (NOTOC), pavojingųjų krovinių transporto dokumentus (pavojingojo krovinio deklaracijas)?

 

([1] 7;4.11)

Papildoma informacija / pastabos:

14.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas laikosi pavojingųjų krovinių pakuočių (pakuočių, kuriose yra skysčio, taip pat pakuotes su 4.1 ir 5.2 poklasio pavojingosiomis medžiagomis), įskaitant neįgaliųjų vežimėlius, kuriuose yra baterijos (neišsiliejančios, išsiliejančios, ličio jonų baterijos), laikymo ir ženklinimo reikalavimų?

 

(Patikrinti, ar pavojingųjų krovinių pakuotės laikomos ir ženklinamos pagal nustatytus reikalavimus )

([1] 7;2.3, 7;2.13, 7;2.14)

Papildoma informacija / pastabos:

15.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas krovinių terminale yra paskelbęs informaciją apie pavojingųjų krovinių segregaciją (atskyrimą), įskaitant atskyrimą universaliuosiuose oro transporto važtos konteineriuose (ULD), taip pat informaciją apie magnetinių medžiagų pakrovimą?

 

([1] 7;2.2, 7;2.8, 7;2.10)

Papildoma informacija / pastabos:

16.

Ar antžeminių paslaugų teikėjo naudojami universalieji oro transporto važtos konteineriai (ULD) sužymėti ir suženklinti laikantis nustatytų reikalavimų?

 

(Patikrinti, ar ULD žymenys teisingi (klasė / poklasis))

([1] 7;2.8)

Papildoma informacija / pastabos:

17.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas turi patvirtintas procedūras dėl neįgaliųjų vežimėlio pakrovimo / iškrovimo ir / ar laikymo (įskaitant pranešimą orlaivio kapitonui)

 

(Patikrinti, ar yra patvirtintas dokumentas, kuriame aprašytos procedūros)

([1] lentelės 8–1 (4) punktas)

Papildoma informacija / pastabos:

18.

Ar antžeminių paslaugų teikėjas turi patvirtintas procedūras dėl pavojingųjų krovinių pakrovimo (įskaitant segregaciją, apsaugą ir / ar prieinamumą).

 

(Patikrinti, ar yra patvirtintas dokumentas, kuriame aprašytos procedūros)

([1] 7;2)

Papildoma informacija / pastabos:

Pastaba

* N / N – netikrinta arba neaktualu.

 

Eil. Nr.

BENDROSIOS PASTABOS IR IŠVADOS

1.

 

Eil. Nr.

TAIKYTINOS PRIEMONĖS

Reikalavimai

Įvykdymo terminas

1.

Eil. Nr.

Rekomendacijos

1.

 

TEISĖS AKTŲ SĄRAŠAS:

[1]Techninės saugaus pavojingųjų krovinių vežimo oru instrukcijos, papildančios Čikagos konvencijos 18 priedą.

 

______________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

3 priedas

 

AVIACIJOS SAUGUMO DARBUOTOJŲ, TIKRINANČIŲ PAVOJINGUOSIUS KROVINIUS, PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

 

 

 

Eil.

Nr.

Klausimai

Taip

Ne

N / N*

1.

Ar veiklos vadovuose yra informacija apie pavojingųjų krovinių / daiktų / medžiagų vežimą?

 

(Patikrinti veiklos dokumentus)

([1] 7;4.2)

Papildoma informacija / pastabos: 

2.

Ar naudojami aktualūs pavojingųjų krovinių vežimą oro transportu reglamentuojantys leidiniai (ICAO Techninės instrukcijos, IATA Pavojingųjų krovinių taisyklės (IATA DGR))?

 

(Patikrinti leidinio išleidimo metus)

([1] 1;1.1.1; 1;1.2)

Papildoma informacija / pastabos:

3.

Ar yra patvirtintos procedūros dėl pranešimų apie avarijas, incidentus, nedeklaruotus ir / ar klaidingai deklaruotus pavojinguosius krovinius, taip pat kitus įvykius, susijusius su pavojingųjų krovinių vežimu oro transportu tarp oro vežėjo ir antžeminių paslaugų teikėjo?

 

([1] 7;4.4-7;4.6)

Papildoma informacija / pastabos:

4.

Ar yra patvirtinta aviacijos saugumo darbuotojų pavojingųjų krovinių mokymo oro transportu programa?

(Mokymo programos patikrinimas)

([1] 1;4.1)

Papildoma informacija / pastabos:

5.

Ar yra užpildyti mokymo kursų apskaitos dokumentai ir ar šie dokumentai saugomi numatytą terminą?

 

(Tikrinamas mokymo kursų apskaitos dokumentų pildymas. Kursų apskaitos dokumentai turi būti saugomi 36 mėn. po kursų baigimo)

([1] 1;4.2.5)

Papildoma informacija / pastabos:

6.

Ar aviacijos saugumo darbuotojai apmokyti pagal pavojingųjų krovinių mokymo oro transportu programą?

(pateikiami mokymų baigimo sertifikatai / pažymėjimai ir / ar kursų apskaitos dokumentai

)

([1] 1;4.1.1 (g), 1;4.2.6)

Papildoma informacija / pastabos:

7.

Ar yra patvirtintos procedūros, nurodančios, kokių veiksmų reikia imtis, nustačius, kad keleivis veža pavojingąsias medžiagas (įskaitant pranešimus kompetentingoms institucijoms)?

 

(Patikrinti susitarimus tarp vežėjo ir antžeminių paslaugų teikėjo, ar juose yra nustatytos procedūros, kaip pranešama valstybės, kurioje rastos pavojingosios medžiagos, kompetentingai institucijai)

([1] 7;4.5)

Papildoma informacija / pastabos:

Pastaba

* N / N – netikrinta arba neaktualu.

 

Eil. Nr.

BENDROSIOS PASTABOS IR IŠVADOS

1.

 

Eil. Nr.

TAIKYTINOS PRIEMONĖS

Reikalavimai

Įvykdymo terminas

1.

Eil. Nr.

Rekomendacijos

1.

 

TEISĖS AKTŲ SĄRAŠAS:

[1] Techninės saugaus pavojingųjų krovinių vežimo oru instrukcijos, papildančios Čikagos konvencijos 18 priedą.

 

______________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

4 priedas

 

PAVOJINGŲJŲ KROVINIŲ VEŽIMO ORO TRANSPORTU INFORMACIJOS PATEIKIMO KELEIVIAMS ORO UOSTŲ TERMINALE PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

 

Bendroji informacija

1.

Oro uosto pavadinimas

 

2.

Patikrinimo ir klausimyno pildymo data

 

3.

Klausimyną užpildė (vardas, pavardė, pareigos)

 

 

 

 

Eil.

Nr.

Registracijos stalo Nr., vartų Nr., bilietų pardavimo vieta

Antžeminių paslaugų agentas arba vežėjas (kai pats vykdo registraciją)

* Vežėjas

* Vyksta registracija

(ü arba X)

Informacijos tinkamumas

(ü arba X)

Pastabos / komentarai

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

Pastaba

(* nurodyti vežėją tik kai pažymėtaü“ ir antžeminių paslaugų agentas registruoja keleivius vežėjo vardu; kitu atveju palikti tuščią laukelį)

ü – registracija vyksta / informacija tinkama; X – registracija neprasidėjusi / informacija nepateikta ir / ar netinkama

 

Eil. Nr.

BENDROSIOS PASTABOS IR IŠVADOS

1.

 

Eil. Nr.

TAIKYTINOS PRIEMONĖS

Reikalavimai

Įvykdymo terminas

1.

Eil. Nr.

Rekomendacijos

1.

 

TEISĖS AKTŲ SĄRAŠAS:

Techninių saugaus pavojingųjų krovinių vežimo oru instrukcijų, papildančių Čikagos konvencijos 18 priedą, priedas (Doc 9284 Supplement).

 

______________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

5 priedas

 

UNIVERSALIOSIOS PAŠTO PASLAUGOS TEIKĖJO VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU PAVOJINGŲJŲ KROVINIŲ VEŽIMU ORO TRANSPORTU, PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

 

 

Eil.

Nr.

Klausimai

Taip

Ne

N / N*

1.

Ar universaliosios pašto paslaugos teikėjas turi išduotą leidimą priimti pašto siuntas su ličio baterijomis siųsti oro transportu?

 

([1] 1;2.3.4)

Papildoma informacija / pastabos: 

2.

Ar universaliosios pašto paslaugos teikėjas turi su Lietuvos transporto saugos administracija suderintas pavojingųjų krovinių vežimu oro transportu mokymo programas?

 

([1] 1;4.1, [2] S-1-3-3.2.2 (a), [3] 5.2.1)

Papildoma informacija / pastabos:

3.

Ar yra užpildyti mokymo kursų apskaitos dokumentai ir ar šie dokumentai saugomi numatytą terminą?

(Kursų apskaitos dokumentai saugomi 36 mėn. po kursų baigimo)

([1] 1;4.2.5, [2] S-1-3-3.2.2 (a))

Papildoma informacija / pastabos:

4.

Ar universaliosios pašto paslaugos teikėjų darbuotojai apmokyti pagal pavojingųjų krovinių vežimo oro transportu mokymo programas? 

(Pateikiami mokymų baigimo sertifikatai / pažymėjimai ir / ar kursų apskaitos dokumentai)

([1] 1;4.2, [2] S-1-3-3.2.2 (a))

Papildoma informacija / pastabos:

5.

Ar yra patvirtintos procedūros dėl avarijų, incidentų, nedeklaruotų ir / ar klaidingai deklaruotų pavojingųjų krovinių, taip pat kitų įvykių, susijusių su pavojingaisiais kroviniais, pranešimų kompetentingoms institucijoms?

(Tikrinama, ar yra patvirtinta procedūra)

([2] S-1-3-3.2.2 (b) (c))

Papildoma informacija / pastabos:

6.

Ar universaliųjų pašto paslaugų teikėjas skelbia informaciją apie pavojingąsias medžiagas, kurias draudžiama siųsti oro transportu?

(Tikrinama, ar universaliųjų pašto paslaugų teikėjo internetiniame puslapyje ir fizinėse siuntų priėmimo vietose (jei atliekamas fizinis patikrinimas) yra paskelbta informacija)

([2] S-1-3-3.2.2 (d), (f))

Papildoma informacija / pastabos:

7.

Ar universaliųjų pašto paslaugų teikėjas yra patvirtinęs avarines procedūras, kokių veiksmų privaloma imtis nustačius, kad siuntoje yra pavojingųjų medžiagų?

(Tikrinama, ar yra patvirtintas dokumentas, kuriame aprašytos procedūros)

([2] S-1-3-3.2.2 (g))

Papildoma informacija / pastabos:

8.

Ar yra patvirtintos procedūros universaliųjų pašto paslaugų teikėjo personalui dėl siuntų siuntimo su pavojingosiomis medžiagomis, kurios nurodytos Techninių instrukcijų 1;2.3 papunktyje? ([2] S-1-3-3.2.2 (i))

Papildoma informacija / pastabos:

9.

Ar yra patvirtintos procedūros, nustatančios reikalavimą nurodyti siuntėjo vardą, pavardę, adresą ant siuntų, kuriose yra pavojingųjų medžiagų?

 

([2] S-1-3-3.2.2 (j))

Papildoma informacija / pastabos:

10.

Ar yra patvirtintos procedūros, užtikrinančios, kad bus laikomasi valstybės ar oro vežėjų nustatytų leidžiančių nukrypti nuostatų pagal Technines instrukcijas?

 

([2] S-1-3-3.2.2 (k))

Papildoma informacija / pastabos:

11.

Ar yra patvirtintos procedūros, nurodančios, kad bet kokie pakeitimai, susiję su Techninių instrukcijų atnaujinimu, bus įtraukti į universaliųjų pašto paslaugų teikėjo programas?

 

([2] S-1-3-3.2.2 (l))

Papildoma informacija / pastabos:

12.

Ar yra patvirtintos procedūros, kaip reikia elgtis su pašto siuntomis, kuriose yra pavojingųjų medžiagų ir kurias atsisakoma vežti oro transportu?

 

([2] S-1-3-3.2.2 (m))

Papildoma informacija / pastabos:

Pastaba

* N / N – netikrinta arba neaktualu.

 

Eil. Nr.

BENDROSIOS PASTABOS IR IŠVADOS

1.

 

Eil. Nr.

TAIKYTINOS PRIEMONĖS

Reikalavimai

Įvykdymo terminas

1.

Eil. Nr.

Rekomendacijos

1.

 

[1] Techninės saugaus pavojingųjų krovinių vežimo oru instrukcijos, papildančios Čikagos konvencijos 18 priedą;

[2] Techninių saugaus pavojingųjų krovinių vežimo oru instrukcijų, papildančių Čikagos konvencijos 18 priedą, priedas (Doc 9284 Supplement).

[3] Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriaus 2020 m. gruodžio 31 d. įsakymas Nr. 2BE-443 „Dėl Pavojingųjų krovinių vežimo oro transportu mokymo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

______________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

6 priedas

 

INFORMAVIMO APIE ORO SUSISIEKIMO PASLAUGŲ KAINAS BEI TARIFUS IR ŠIŲ KAINŲ BEI TARIFŲ TAIKYMO SĄLYGŲ PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

Juridinio asmens pavadinimas / vieta/ skrydžio bilietų pardavimo būdas ir adresas / patikrinimo data

 

 

Tikrinamų skrydžių bilietų informacija

Eil.

Nr.

Bilieto skrydžio informacija

 

1.

Skrydžio numeris

 

2.

Maršrutas

 

3.

Vežėjas

 

4.

Išvykimo data

 

5.

Bilieto klasė

 

6.

Bilieto kaina (iš jos – mokesčiai)

 

 

 

 

Eil.

Nr.

Klausimai

Taip

Ne

N / N*

1.

Ar bet kuria forma, įskaitant internetu, visuomenei siūlant ar skelbiant oro susisiekimo kainas visuose skrydžio bilieto pirkimo etapuose yra nurodoma galutinė mokėtina kaina, apimanti taikomą oro susisiekimo kainą, mokesčius, oro uosto mokesčius ir kitas privalomas rinkliavas, papildomas rinkliavas ir įmokas, kurių neįmanoma išvengti ir kurias galima numatyti kainos skelbimo metu?

([1] 23 str. 1 d.)

Papildoma informacija / pastabos: 

2.

Ar bet kuria forma, įskaitant internetu nurodant skrydžio bilieto galutinę kainą, taip pat yra nurodoma ir oro susisiekimo kaina?

([1] 23 str. 1 (a))

Papildoma informacija / pastabos:

3.

Ar bet kuria forma, įskaitant internetu nurodant skrydžio bilieto galutinę kainą, taip pat yra nurodomi mokesčiai, oro uostų mokesčiai, kitos privalomos rinkliavos, papildomos rinkliavos ir įmokos (pavyzdžiui, susijusios su saugumu ar degalais)?

([1] 23 str. 1 (b), (c), (d))

Papildoma informacija / pastabos:

4.

Ar neprivalomi skrydžio bilieto kainos priedai yra nurodyti rezervavimo proceso pradžioje?

([1] 23 str. 1 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

5.

 

Ar vartotojui yra suteikiama galimybė pačiam pasirinkti nurodytus neprivalomus skrydžio bilieto kainos priedus?

([1] 23 str. 1 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

Pastaba

* N / N – netikrinta arba neaktualu.

 

Eil. Nr.

BENDROSIOS PASTABOS IR IŠVADOS

1.

 

Eil. Nr.

TAIKYTINOS PRIEMONĖS

Reikalavimai

Įvykdymo terminas

1.

Eil. Nr.

Rekomendacijos

1.

 

[1] 2008 m. rugsėjo 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1008/2008 dėl oro susisiekimo paslaugų teikimo Bendrijoje bendrųjų taisyklių (nauja redakcija).

 

______________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

7 priedas

 

 

ORO TRANSPORTO KELEIVIŲ TEISIŲ UŽTIKRINIMO ATSISAKYMO VEŽTI, SKRYDŽIŲ ATŠAUKIMO ARBA ATIDĖJIMO ILGAM LAIKUI ATVEJAIS PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

 

Bendroji informacija

1.

Tikrinamo skrydžio oro vežėjas ir skrydžio numeris

 

2.

Patikrinimo ir klausimyno pildymo data

 

3.

Klausimyną užpildė (vardas, pavardė, pareigos)

 

 

Eil.

Nr.

Klausimai

Taip

Ne

N / N*

1.

Ar keleivių registracijos vietoje yra paskelbtas gerai matomas ir lengvai įskaitomas tokio turinio pranešimas keleiviams: „Jei jus atsisakoma vežti arba jūsų skrydis atšaukiamas ar atidedamas mažiausiai dviem valandoms, registracijos arba įsodinimo vietoje galite gauti tekstą, kuriame nurodytos jūsų teisės, pirmiausia dėl kompensacijos ir pagalbos“?

([1] 14 str. 1 d.)

Papildoma informacija / pastabos: 

2.

Ar yra parengtas rašytinis pranešimas, kuriame išdėstytos kompensavimo ir pagalbos teikimo pagal Reglamentą [1] taisyklės, kuris būtų pateikiamas keleiviams atsisakymo vežti, skrydžio atšaukimo arba atidėjimo mažiausiai dviem valandoms atvejais ?

([1] 14 str. 2 d.)

(Tikrinama, jei atliekant patikrinimą oro uoste yra atšaukiamas / atidedamas skrydis ar atsisakoma vežti)

Papildoma informacija / pastabos:

3.

Ar 2 klausime minėtame rašytiniame pranešime yra nurodyta Lietuvos transporto saugos administracijos kontaktinė informacija?

([1] 14 str. 2 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

4.

Ar akliems ir silpnaregiams keleiviams 1 ir 2 klausimuose nurodyta informacija yra pateikiama naudojant kitas alternatyvias priemones ?

([1] 14 str. 3 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

5.

 

Ar oro uoste aptarnavimo pirmenybė yra teikiama riboto judumo asmenims ir bet kuriems juos lydintiems asmenims arba sertifikatus turintiems tarnybiniams šunims, taip pat vaikams, kurie vyksta be suaugusiųjų?

([1] 11 str. 1 d.)

 

Papildoma informacija / pastabos:

6.

Ar atsisakymo vežti, skrydžio atšaukimo ir atidėjimo bet kuriam laikui atveju yra užtikrinama, kad riboto judumo asmenimis ir bet kuriais juos lydinčiais asmenimis, taip pat vaikais, kurie vyksta be suaugusiųjų, būtų pasirūpinta pirmiausia?

([1] 11 str. 2 d.)

(Tikrinama, jei atliekant patikrinimą oro uoste yra atšaukiamas / atidedamas skrydis ar atsisakoma vežti)

Papildoma informacija / pastabos:

7.

Ar oro uoste atsisakymo vežti, skrydžio atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju keleiviams nemokamai pasiūlyta maisto ir gaiviųjų gėrimų (atsižvelgiant į laukimo laiką)?

([1] 9 str. 1 (a) d.)

(Tikrinama, jei atliekant patikrinimą oro uoste yra atšaukiamas / atidedamas skrydis ar atsisakoma vežti)

Papildoma informacija / pastabos:

8.

Ar oro uoste atsisakymo vežti, skrydžio atšaukimo arba atidėjimo iki kitos dienos atveju keleiviams yra nemokamai pasiūlomas apgyvendinimas viešbutyje ir transportas iš oro uosto į apgyvendinimo vietą (viešbutį ar kitą) ir atgal?

([1] 9 str. 1 (b), (c)  d.)

(Tikrinama, jei atliekant patikrinimą oro uoste yra atšaukiamas / atidedamas skrydis ar atsisakoma vežti)

Papildoma informacija / pastabos:

9.

Ar oro uoste atsisakymo vežti, skrydžio atšaukimo atveju keleiviams yra pasiūloma pasirinkti vieną iš trijų alternatyvų: per 7 dienas atgauti už skrydį sumokėtą sumą, kaip galima greitesnį nukreipimą į galutinį punktą panašiomis kelionės sąlygomis arba nukreipimą į galutinį punktą panašiomis kelionės sąlygomis kitu keleiviui tinkamu laiku, jei yra vietų?

([1] 4 str. 1 d., 5 str. 1 (a) d.,  8 str. 1 d.)

(Tikrinama, jei atliekant patikrinimą oro uoste yra atšaukiamas / atidedamas skrydis ar atsisakoma vežti)

Papildoma informacija / pastabos:

10.

Ar oro uoste atsisakymo vežti, skrydžio atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju keleiviams yra pasiūloma du kartus nemokamai paskambinti telefonu, išsiųsti telekso ar fakso pranešimus arba elektroninius laiškus?

([1] 9 str. 2 d.)

(Tikrinama, jei atliekant patikrinimą oro uoste yra atšaukiamas / atidedamas skrydis ar atsisakoma vežti)

Papildoma informacija / pastabos:

* N / N – netikrinta arba neaktualu.

 

 

Eil. Nr.

BENDROSIOS PASTABOS IR IŠVADOS

1.

 

Eil. Nr.

TAIKYTINOS PRIEMONĖS

Reikalavimai

Įvykdymo terminas

1.

Eil. Nr.

Rekomendacijos

1.

 

[1] 2004 m. vasario 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 261/2004, nustatantis bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju, panaikinantis Reglamentą (EEB) Nr. 295/91.

 

______________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

8 priedas

 

NEĮGALIŲJŲ IR RIBOTOS JUDĖSENOS KELEIVIŲ TEISIŲ UŽTIKRINIMO ORO UOSTE PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

 

Bendroji informacija

1.

Oro uosto pavadinimas

 

2.

Patikrinimo ir klausimyno pildymo data

 

3.

Klausimyną užpildė (vardas, pavardė, pareigos)

 

 

KONTROLINIS KLAUSIMYNAS

Eil.

Nr.

Klausimai

Taip

Ne

N / N*

1.

Ar oro uosto terminalo viduje ir jo išorėje yra nustatytos atvykimo ir išvykimo vietos?

([1] 5 str. 1 d.)

Papildoma informacija / pastabos: 

2.

Ar nustatytos atvykimo ir išvykimo vietos pažymėtos ir ar jose pateikiama pagrindinė informacija apie oro uostą?

([1] 5 str. 2 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

3.

Ar oro uostą valdanti įmonė yra paskelbusi, kokiais būdais (kontaktais) jai turi būti perduota informacija apie pagalbos ribotos judėsenos asmenims (toliau – RJA) poreikį ir pobūdį?

([1] 6 str. 2 d. (a) ir 4 p.)

Papildoma informacija / pastabos:

4.

Ar oro uostą valdanti įmonė  yra nurodžiusi, kaip RJA gali jai pranešti apie įvykį, jeigu jie mano, kad buvo pažeistos Reglamente (EB) Nr. 1107/2006 nustatytos jų teisės?

(Tikrinama, ar nurodoma, kaip tai galima padaryti, ar nurodomi adresai ir kontaktai?)

([1] 15 str. 1 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

5.

Ar oro uostą valdanti įmonė užtikrina Reglamento (EB) Nr. 1107/2006 I priede nurodytos pagalbos suteikimą taip, kad RJA keleiviai galėtų išskristi su turimu rezervavimu, jei apie pagalbos poreikį pranešta likus bent 48 valandoms iki paskelbto skrydžio laiko?

(Tikrinama, ar oro uostas turi nuostatus / taisykles / mokymus, susijusius su RJA aptarnaujančiu personalu, kuriuose nurodoma, kokius veiksmus RJA aptarnaujantis personalas turi atlikti, kad RJA galėtų išskristi su turimu rezervavimu)

([1] 7 str. 1 d. ir 6 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

6.

Ar oro uostas užtikrina Reglamento (EB) Nr. 1107/2006 I priede nustatytos pagalbos suteikimą taip, kad  RJA galėtų skristi su turimu rezervavimu, jeigu RJA keleivis, iš anksto nepranešęs apie pagalbos poreikį, atvyksta į oro uosto atvykimo vietą bei paprašo pagalbos likus ne mažiau kaip 2 valandoms iki planuojamo išvykimo laiko?

(Tikrinama, ar oro uostas turi nuostatus / taisykles / mokymus, susijusius su RJA keleivius aptarnaujančiu personalu, kuriuose nurodoma, kokius veiksmus RJA aptarnaujantis personalas turi atlikti, kad RJA galėtų išskristi su turimu rezervavimu)

([1] 7 str. 3-4 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

6.1

Ar pagalbą RJA teikia pati oro uostą valdanti įstaiga?

([1] 8 str. 2 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

7.

Ar teikiama pagalba yra pritaikyta kiekvieno RJA poreikiams?

 

(Tikrinama pačiame oro uoste žodžiu, ar RJA aptarnaujantis personalas yra susipažinęs su skirtingais RJA poreikiais ir ar teikiant pagalbą į juos atsižvelgiama – pvz., ar RJA, kuriam reikalinga pagalba lipant laiptais, nėra paliekamas be pagalbos įlaipinimo į lėktuvą laiptais atvejais)

([1] 7 str. 7 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

8.

Ar oro uostą valdanti įmonė renka mokestį (pvz., kiekvienam keleiviui perkant bilietą yra pritaikomas oro uosto nustatytas fiksuotas mokestis) pagalbai RJA keleiviams finansuoti?

([1] 8 str. 3 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

9.

Ar oro uostą valdanti įmonė per oro uosto naudotojų komitetą oro uosto naudotojams bei LTSA teikia audito patikrintą metinę už pagalbą RJA surinktų rinkliavų ir su šia pagalba susijusių išlaidų apžvalgą? Jei TAIP, įrašykite datą, kada pateikta.

 

(Tikrinama, ar pateikta metinė už pagalbą RJA surinktų rinkliavų ir su šia pagalba susijusių išlaidų apžvalga)

([1] 8 str. 6 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

10.

Ar oro uostą valdanti įmonė užtikrina, kad specialus mokestis RJA pagalbai finansuoti yra:

10.1 pagrįstas išlaidomis (tikrinama metinė audituota ataskaita)?

10.2 nustatytas bendradarbiaujant su oro uosto naudotojais (tikrinama metinė audituota ataskaita)?

([1] 8 str. 4 d.)

 

Papildoma informacija / pastabos:

11.

Ar mokestis pagalbai RJA finansuoti paskirstytas oro uosto naudotojams proporcingai jų atvežamų ir išvežamų keleivių skaičiui?

(Tikrinama metinė audituota ataskaita)

([1] 8 str. 4 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

12.

Ar oro uostą valdanti įmonė, laikydamasi esamos komercinės praktikos, atskiria savo veiklos, susijusios su pagalbos teikimu RJA, sąskaitą nuo kitos veiklos sąskaitų?

(Tikrinama metinė audituota ataskaita)

([1] 8 str. 5 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

13.

Ar oro uostą valdanti įmonė užtikrina, kad visas jos personalas, įskaitant subrangovo įdarbintus darbuotojus, teikiančius pagalbą RJA, būtų apmokytas nediskriminuojančio elgesio su RJA ir žinotų bei mokėtų, kaip suteikti pagalbą tokiems keleiviams pagal jų poreikius?

 

(Tikrinama, ar oro uostą valdanti įmonė turi / renka personalo mokymų baigimo sertifikatus / pažymėjimus / kursų apskaitos dokumentus)

([1] 11 str.)

 

Papildoma informacija / pastabos:

14.

Ar oro uostą valdanti įmonė užtikrina pagalbą ir sudaro būtinas sąlygas RJA:

([1] I priedas)

14.1 pranešti apie savo atvykimą į oro uostą ir paprašyti pagalbos nustatytose atvykimo vietose terminalo viduje ir išorėje;

14.2 iš nustatytos atvykimo vietos nuvykti į registracijos vietą;

14.3 užsiregistruoti ir užregistruoti bagažą;

14.4 iš registracijos vietos nuvykti į orlaivį atliekant emigracijos, muitinės ir saugumo procedūras;

14.5 patekti į orlaivį naudojantis atitinkamais kėlimo įrenginiais, vežimėliais ar kitomis priemonėmis;

14.6 nuo orlaivio durų patekti į savo vietą orlaivyje;

14.7 atiduoti ir atsiimti savo bagažą orlaivyje;

14.8 iš savo vietų patekti prie orlaivio durų;

14.9 išlipti iš orlaivio naudojantis atitinkamais kėlimo įrenginiais, vežimėliais ar kitomis priemonėmis;

14.10 iš orlaivio nuvykti į bagažo salę ir atsiimti bagažą, atlikti imigracijos, muitinės procedūras;

14.11 iš bagažo salės nuvykti į nustatytą atvykimo vietą;

14.12 vykstant tranzitu pasiekti jungiamuosius skrydžius terminale arba tarp to paties oro uosto terminalų;

14.13 prireikus, patekti į tualetą;

14.14 jeigu RJA padeda lydintis asmuo, ar prireikus užtikrinama galimybė gauti būtiną pagalbą oro uoste įlipti į orlaivį bei išlipti iš orlaivio.

([1] I priedas)

Papildoma informacija / pastabos:

15.

Ar oro uostą valdanti įmonė užtikrina laikiną sugadintos arba pamestos judėjimo įrangos pakeitimą (pripažįstant, kad ji nebūtinai turi būti tokia pati)?

 

(Tikrinama, ar oro uostą valdanti įmonė gali suteikti judėjimo įrangos pakeitimą, kai keleivio turima judėjimo įranga pasimeta arba yra sugadinama kelionės metu)

([1] I priedas)

Papildoma informacija / pastabos:

16.

Ar oro uostą valdanti įmonė atitinkamais atvejais užtikrina antžemines paslaugas pripažintiems šunims „pagalbininkams“?

 

(Tikrinama, ar RJA aptarnaujantis personalas žino, kaip aptarnauti RJA keleivius, kurie keliauja su šunimis pagalbininkais)

([1] I priedas)

Papildoma informacija / pastabos:

17.

Ar oro uostą valdanti įmonė užtikrina skrydžiams reikalingos informacijos apie RJA perdavimą priimtinais formatais (pvz.: elektroniniu paštu, telekso ar fakso pranešimu arba kitais būdais)?

([1] I priedas)

Papildoma informacija / pastabos:

18.

Ar esminė oro keleiviams skirta informacija teikiama ir kitais alternatyviais būdais (?

([1] preambulės 13 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

19.

Ar esminė oro keleiviams skirta informacija RJA teikiama bent jau tomis pačiomis kalbomis kaip ir pateikta informacija kitiems keleiviams?

([1] preambulės 13 d.)

Papildoma informacija / pastabos:

20.

Ar oro uostą valdanti įmonė skelbia informaciją savo interneto puslapyje:

 

([1] preambulės 13 d., 7 str. 7 d., 9 str. 3 d., I priedas)

20.1 apie RJA teises ir apie galimybę teikti skundus oro uostui arba paskirtai priežiūros įstaigai?

20.2 apie teikiamą pagalbą specialiuosius poreikius turintiems keleiviams visą oro uosto darbo laiką?

20.3 apie atstumus nuo pagalbos iškvietimo vietų iki registracijos, įlaipinimo vartų ar kitų svarbių vietų?

Papildoma informacija / pastabos:

21.

Ar oro uostą valdanti įmonė oro uosto interneto puslapį, kuris skirtas keleiviams, yra pritaikiusi ir neįgaliesiems keleiviams?

 

([1] preambulės 13 d., 7 str. 7 d., 9 str. 3 d., I priedas)

Papildoma informacija / pastabos:

* N / N – netikrinta arba neaktualu.

 

 

Eil. Nr.

BENDROSIOS PASTABOS IR IŠVADOS

1.

 

Eil. Nr.

TAIKYTINOS PRIEMONĖS

Reikalavimai

Įvykdymo terminas

1.

Eil. Nr.

Rekomendacijos

1.

 

[1] 2006 m. liepos 5 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1107/2006 dėl neįgaliųjų asmenų ir ribotos judėsenos asmenų teisių keliaujant oru.

 

______________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

9 priedas

 

 

Oro transporto ūkio subjektų keliama rizika

Poveikis

Tikimybė

Keliama rizika

Labai maža (<2)

Maža (<4)   

Vidutinė (<6)

Didelė ( 6)    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

− priimtina rizika

 

 

− padidėjusi rizika

 

 

− nepriimtina rizika

Didelis (≥6)

 

 

 

 

Vidutinis (<6)

 

 

 

 

Mažas (<4)

 

 

 

 

Labai mažas (<2)

 

 

 

 

 

 

Rizikų tikimybės kriterijai (pavojingųjų krovinių vežimo oro transportu)

Tikimybės lygis

Ūkio subjekto veiklos paskutinio patikrinimo metu buvo nustatyta ūkio subjekto veiklą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimų, kurie buvo pašalinti, arba iš ūkio subjekto pateiktos ar Administracijos turimos informacijos yra aišku, kad pažeidimai yra pašalinti

1

Ūkio subjekto veiklos paskutinio patikrinimo metu buvo nustatyta veiklą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimų ir per nustatytą terminą minėti pažeidimai nebuvo pašalinti arba pakartotinai pažeistas tas pats ūkio subjekto veiklą reglamentuojantis reikalavimas

2

Darbuotojai apmokyti pagal nustatytus reikalavimus

-2

Ūkio subjekto veiklos paskutinio patikrinimo metu buvo nustatyta, kad darbuotojas (-ai) nebuvo apmokyti pagal nustatytus reikalavimus

2

Per pastaruosius kalendorinius metus įvykęs incidentas ar avarija, susijusi su pavojingųjų krovinių pakrovimu, iškrovimu ar saugojimu [1] (už kiekvieną naują įvykį pavojaus lygis didinamas vienu balu)

1

Keleivių teisės (Neįgaliųjų ir ribotos judėsenos keleivių bei kompensavimo ir pagalbos keleiviams atsisakymo vežti, skrydžių atšaukimo ar atidėjimo ilgam laikui)

Tikimybės lygis

Netinkamai pateikta informacija neįgaliesiems ir ribotos judėsenos asmenims oro uosto internetinėje svetainėje

1

Netinkamai pateikta informacija keleiviams apie jų tesės dėl skrydžių atšaukimo, atsisakymo vežti ar atidėto skrydžio (kiekvienas netinkamas informacijos pateikimas, neatitinkant Reglamento (EB) 261/2004 nuostatų, pavojaus lygį didina vienu balu)

2

Per pastaruosius kalendorinius metus Administracijos gautų pagrįstų skundų, susijusių su neįgaliųjų ir ribotos judėsenos asmenimis oro uoste, skaičius – iki 15  [2]

1

Per pastaruosius kalendorinius metus Administracijos gautų pagrįstų  skundų, susijusių su neįgaliųjų ir ribotos judėsenos asmenimis oro uoste, skaičius  nuo 15 iki 30 

2

Per pastaruosius kalendorinius metus Administracijos gautų pagrįstų skundų, susijusių su neįgaliųjų ir ribotos judėsenos asmenimis oro uoste, skaičius – daugiau kaip 30

3

Rizikų tikimybės kriterijai (Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1008/2008 dėl oro susisiekimo paslaugų teikimo Bendrijoje bendrųjų taisyklių 23 str. reikalavimai)

Tikimybės lygis

 

Oro susisiekimo kainos paskelbtos nesilaikant taisyklių (kainų taikymo sąlygų nepateikimas didina rizikos lygį vienu balu)

2

Pagrįstų skundų skaičius per kalendorinius metus dėl netinkamai skelbiamų oro susisiekimo kainų [3] (už kiekvieną papildomai gautą skundą lygis didinamas vienu balu)

1

Paskutinio patikrinimo metu nustatyta pažeidimų

2

Nustatyti pažeidimai pašalinti laiku

-1

Rizikų tikimybės kriterijų balų suma

Tikimybės ir poveikio lygis

2 balai

Labai mažas

< 4 balai

Mažas

<  6 balai

Vidutinis

  6 balams

Didelis

 

 

Rizikų masto kriterijai (pavojingųjų krovinių vežimas oro transportu)

 

Poveikio lygis

Skrydžių skaičius per kalendorinius metus – iki 5000

1

Skrydžių skaičius per kalendorinius metus – nuo 5000 iki 15000

2

Skrydžių skaičius per kalendorinius metus – daugiau kaip 15000

3

Darbuotojų, dirbančių su pavojingaisiais kroviniais, skaičius – iki 20

1

Darbuotojų, dirbančių su pavojingaisiais kroviniais, skaičius – nuo 20 iki 50

2

Darbuotojų, dirbančių su pavojingaisiais kroviniais, skaičius – daugiau kaip 50

3

Rizikų masto kriterijai (keleivių teisės)

 

Poveikio lygis

Aptarnautų keleivių skaičius per kalendorinius metus – iki 1 mln.

1

Aptarnautų keleivių skaičius per kalendorinius metus – nuo 1 mln. iki 1,5 mln.

2

Aptarnautų keleivių skaičius per kalendorinius metus – daugiau nei 1,5 mln.

3

Per kalendorinius metus aptarnauta neįgaliųjų ir ribotos judėsenos keleivių – iki 1500

1

Per kalendorinius metus aptarnauta neįgaliųjų ir ribotos judėsenos keleivių – nuo 1500 iki 3000

2

Per kalendorinius metus aptarnauta neįgaliųjų ir ribotos judėsenos keleivių – daugiau nei 3000

3

Rizikų masto kriterijai (bilietų platintojai)

 

Poveikio lygis

Parduotų bilietų skaičius per kalendorinius metus – iki 15000

1

Parduotų bilietų skaičius per kalendorinius metus – nuo 15000 iki 25000

2

Parduotų bilietų skaičius per kalendorinius metus – daugiau kaip 25000

3

 

Patirtas žalos dydis, nustatytas pagal pagrįstą skundą arba nustatytas atlikus kainų skelbimo patikrinimą, – iki 500 EUR

1

Patirtas žalos dydis, nustatytas pagal pagrįstą skundą arba nustatytas atlikus kainų skelbimo patikrinimą, – nuo 500 EUR iki 1000 EUR

2

Patirtas žalos dydis, nustatytas pagal pagrįstą skundą arba nustatytas atlikus kainų skelbimo patikrinimą, – daugiau nei 1000 EUR

3

Rizikų masto kriterijų balų suma

Pavojaus lygis

< 2 balai

Labai mažas

< 4 balai

Gana mažas

< 6 balai

Gana didelis

≥ 6 balai

Didelis

 

PAAIŠKINIMAI

[1] – jeigu įmonėje per pastaruosius metus neįvyko incidentų, avarijų, susijusių su pavojingųjų krovinių iškrovimu, pakrovimu ar saugojimu, pavojaus lygis vertinamas 0.

[2] – jeigu per kalendorinius metus negauta skundų dėl neįgaliųjų ir ribotos judėsenos keleivių teisių pažeidimo, pavojaus lygis vertinamas 0.

[3] – jeigu per kalendorinius metus negauta skundų dėl netinkamai skelbiamų oro susisiekimo kainų, pavojaus lygis vertinamas 0. 

______________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

10 priedas

 

(Rašto formos pavyzdys)

 

LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJA

 

Biudžetinė įstaiga, Švitrigailos g. 42, LT-03209 Vilnius, tel. (8 5)  278 5602,

faks. (8 5)  213 2270, el. p. ltsa@ltsa.lrv.lt.

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188647255

 

 

 

___________ Nr. _________

__________________

 

      (data)                     (numeris)

         (adresatas)

 

 

 

INFORMAVIMAS APIE PATIKRINIMĄ

 

Siekdami užtikrinti Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių pavojingųjų krovinių vežimą oro transportu / Reglamento (EB) Nr. 1107/2006 / Reglamento (EB) Nr. 1008/2008 / Reglamento (EB) Nr. 261/2004 reikalavimų laikymąsi (nereikalingą (-us) išbraukti),            

____________ Lietuvos transporto saugos administracijos (toliau – Administracija) __________________

(data)

_____________________________________________________________________________________

                                          (patikrinimą atliksiančių darbuotojų pareigos, vardai, pavardės)

 

vykdys __________________________ planinį / neplaninį (nereikalingą išbraukti) patikrinimą:

(tikrinamas ūkio subjektas) 

 

 

Patikrinimo vieta: _________________________________.

(nurodyti, kur atliekamas patikrinimas)  

 

Numatoma patikrinimo trukmė − nuo _____________ iki _____________.

                                                                            (laikas arba data)           (laikas arba data)

 

Prašome patikrinimą atliekančiam (-iems) Administracijos darbuotojui (-ams) pateikti:

_______________________________________________________________________________ .

                                      (reikalinga pateikti informacija bei dokumentai, jų pateikimo terminas)

 

Atkreipiame dėmesį, kad vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 35 straipsnio 2 dalimi turite teisę dokumentų tikrinimui neteikti, jei tuos pačius dokumentus esate pateikę nors vienam priežiūrą atliekančiam subjektui. Tokiu atveju prašome pateikti tai patvirtinančius dokumentus.

__________________________

(Administracijos darbuotojo pareigos)

 

 

 

_________________

(vardas, pavardė)

______________

 

 

Lietuvos transporto saugos administracijos

atliekamų oro transporto srities

planinių ir neplaninių patikrinimų taisyklių

11 priedas

 

(patikrinimo akto formos pavyzdys)

 

 

LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJA

 

 

PATIKRINIMO AKTAS

 

_________ Nr. ____

(data)

__________

(surašymo vieta)

 

 

Bendra informacija

 

 

1.  Tikrintojas (-ai) ar patikrinimo grupė:         _________________________                                      
                                                           (pareigos, vardas (-ai), pavardė (-ės), tel., el. paštas)

 

2.  Patikrinimo atlikimo teisinis pagrindas −                                                    

 

3.  Patikrinimo pobūdis:             planinis            neplaninis

 

4.  Patikrinimo atlikimo vieta:    Administracijoje    tikrinamo ūkio subjekto patalpose ar teritorijoje

 

5.  Patikrinimo pradžios ir pabaigos data ir laikas:

 

Data −              /           /            pradžia − ___ val. ___ min.; pabaiga − ___ val. ___ min.

 

6.  Tikrinamas ūkio subjektas −                                                          

(teisinė forma, pavadinimas, adresas, įmonės kodas, tel., el. paštas, jei fizinis asmuo – jo vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys)

 

 

7.  Ūkio subjekto darbuotojai, dalyvavę patikrinime:                                                      
                                                                                            (
pareigos, vardas (-ai), pavardė (-ės), tel., el. paštas)

 

 

 

8. Ankstesnis patikrinimas

 

Data               /                     /                     , patikrinimo akto Nr. ___.

 

Tikrinama sritis

Eil. Nr.

Klausimai

Taip

Ne

N / N*

 

 

Papildoma informacija / pastabos:

Pastaba

*N / N – netikrinta arba neaktualu.

Eil. Nr.

BENDROSIOS PASTABOS

 

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

TAIKYTINOS PRIEMONĖS

Reikalavimai

Įvykdymo terminas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

Rekomendacijos

 

 

 

 

 

 

 

 

Patikrinimą atliko                                               (parašas)                                                    (pareigos, vardas, pavardė)  

 

 

______________