LIETUVOS RESPUBLIKOS Ekonomikos ir inovacijų MINISTRAS

 

įsakymas

DĖL EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTRO 2022 M. LIEPOS 22 D. ĮSAKYMO NR. 4-885 „DĖL 2022–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTERIJOS EKONOMIKOS TRANSFORMACIJOS IR KONKURENCINGUMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 05-001-01-05-07 „SUKURTI NUOSEKLIĄ INOVACINĖS VEIKLOS SKATINIMO SISTEMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“

PAKEITIMO

 

2023 m. vasario 27 d. Nr. 4-116

Vilnius

 

 

P a k e i č i u  2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. liepos 22 d. įsakymu Nr. 4-885 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeičiu priedo žymą ir ją išdėstau taip:

„2022–2030 metų plėtros programos valdytojos

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų

ministerijos ekonomikos transformacijos ir

konkurencingumo plėtros programos pažangos

priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią

inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ aprašo

1 priedas“.

2. Papildau 2 priedu (pridedama).

 

 

 

Ekonomikos ir inovacijų ministrė                                                                   Aušrinė Armonaitė


 

2022–2030 metų plėtros programos valdytojos

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų

ministerijos ekonomikos transformacijos ir

konkurencingumo plėtros programos pažangos

priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią

inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ aprašo

2 priedas

 

2022–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTERIJOS EKONOMIKOS TRANSFORMACIJOS IR KONKURENCINGUMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 05-001-01-05-07 „SUKURTI NUOSEKLIĄ INOVACINĖS VEIKLOS SKATINIMO SISTEMĄ“ VEIKLOS „Skatinti MVĮ dalyvavimą tarptautinėse MTEPI iniciatyvose“ poveiklės „skatinti MVĮ tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“ (SOSTINĖS REGIONAS) IR POVEIKLĖS „SKATINTI MVĮ TARPTAUTINĘ TINKLAVEIKĄ, ĮSITRAUKIMĄ Į MTEPI PARTNERYSTĖS TINKLUS“ (VIDURIO IR VAKARŲ LIETUVOS REGIONAS) PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠAS

 

 

VEIKLOS AR POVEIKLĖS, KURIOMS NUSTATOMOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGOS

Veiklos ar poveiklėspavadini-mas

Finansa-vimo šaltinis

Prioritetas ar komponen-tas

Uždavi-nys ar priemonė

Veikla ar poveiklė

Intervencinės priemonės kodas

Regionas, kuriam priskiriama veikla ar poveiklė

Paramos formos kodas

Pagrindinės teritorinės srities kodas (-ai)

Ekonominės veiklos kodas (-ai)

„Europos socialinio fondo +“ (toliau – ESF+) antrinių temų kodai

Lyčių lygybės matmens kodas

9.1. Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių (toliau – MVĮ) tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į mokslinių tyrimų, eksperimenti-nės plėtros ir inovacijų (toliau –MTEPI) partnerystės tinklus (Sostinės regionas)

2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa

(toliau – Investicijų programa)

1

1.1.

1.1.10. Skatinti MVĮ dalyvavimą tarptautinėse MTEPI iniciatyvose

026

Sostinės regionas

 

01 – dotacija

 

33 – nesiorientuojant į teritoriškumą

 

26 – kitos nenurodytos paslaugos

-

03 – neutralumas lyties požiūriu

 

 

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio kodas

Matavimo vienetai

Siektina reikšmė

Paramą gavusios įmonės (iš kurių: labai mažos, mažosios, vidutinės ir didelės) (Sostinės regionas)

P-05-001-01-05-07-08

(P.B.2.0001)

Įmonės

81

(2029)

Paramą gavusios įmonės (iš kurių: labai mažos) (Sostinės regionas)

 

P-05-001-01-05-07-09

(P.B.2.0001.1)

Įmonės

n/a

Paramą gavusios įmonės (iš kurių: mažosios) (Sostinės regionas)

P-05-001-01-05-07-10

(P.B.2.0001.2)

 

Įmonės

n/a

Paramą gavusios įmonės (iš kurių: vidutinės) (Sostinės regionas)

P-05-001-01-05-07-11

(P.B.2.0001.3)

Įmonės

n/a

Paramą dotacijomis gavusios įmonės (Sostinės regionas)

 

P-05-001-01-05-07-13

(P.B.2.0002)

 

Įmonės

81

(2029)

Privačiosios investicijos, papildančios viešąją paramą (iš kurių: dotacijos, finansinės priemonės) (Sostinės regionas)

R-05-001-01-05-07-03

(R.B.2.2002)

Eurai

750 000

(2029)

Privačiosios investicijos, papildančios viešąją paramą (iš kurių: dotacijos) (Sostinės regionas)

R-05-001-01-05-07-21

(R.B.2.2002.1)

Eurai

n/a

Pateiktos paraiškos konkrečiai MTEPI iniciatyvai (Sostinės regionas)

 

R-05-001-01-05-07-20

(R.S.2.3004)

Vienetai

192

(2029)

Investicijas gavusių įmonių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (toliau – MTEP) išlaidų padidėjimas projekto įgyvendinimo metu ir per 3 metus po projekto įgyvendinimo (Sostinės regionas)

R-05-001-01-05-07-26

(R.N.2.5641)

Procentai

30

(2029)

 

VEIKLOS AR POVEIKLĖS, KURIOMS NUSTATOMOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGOS

Veiklos ar poveiklėspavadini-mas

Finansa-vimo šaltinis

Prioritetas ar komponen-tas

Uždavi-nys ar priemonė

Veikla ar poveiklė

Intervencinės priemonės kodas

Regionas, kuriam priskiriama veikla ar poveiklė

Paramos formos kodas

Pagrindinės teritorinės srities kodas (-ai)

Ekonominės veiklos kodas (-ai)

„Europos socialinio fondo +“ (toliau – ESF+) antrinių temų kodai

Lyčių lygybės matmens kodas

9.2. Skatinti MVĮ tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)

Investicijų programa

1

1.1.

1.1.10. Skatinti MVĮ dalyvavimą tarptautinėse MTEPI iniciatyvose

026

Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas

 

01 – dotacija

 

33 – nesiorientuojant į teritoriškumą

 

26 – kitos nenurodytos paslaugos

-

03 – neutralumas lyties požiūriu

 

 

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio kodas

Matavimo vienetai

Siektina reikšmė

Paramą gavusios įmonės (iš kurių: labai mažos, mažosios, vidutinės ir didelės) (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)

P-05-001-01-05-07-08

(P.B.2.0001)

Įmonės

85

(2029)

Paramą gavusios įmonės (iš kurių: labai mažos) (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)

 

P-05-001-01-05-07-09

(P.B.2.0001.1)

Įmonės

n/a

Paramą gavusios įmonės (iš kurių: mažosios) (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)

P-05-001-01-05-07-10

(P.B.2.0001.2)

 

Įmonės

n/a

Paramą gavusios įmonės (iš kurių: vidutinės) (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)

P-05-001-01-05-07-11

(P.B.2.0001.3)

Įmonės

n/a

Paramą dotacijomis gavusios įmonės (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)

 

P-05-001-01-05-07-13

(P.B.2.0002)

Įmonės

91

(2029)

Privačiosios investicijos, papildančios viešąją paramą (iš kurių: dotacijos, finansinės priemonės) (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)

R-05-001-01-05-07-03

(R.B.2.2002)

Eurai

750 000

(2029)

Privačiosios investicijos, papildančios viešąją paramą (iš kurių: dotacijos) (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)

R-05-001-01-05-07-21

(R.B.2.2002.1)

Eurai

n/a

Pateiktos paraiškos konkrečiai MTEPI iniciatyvai (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)

R-05-001-01-05-07-20

(R.S.2.3004)

Vienetai

131

(2029)

 

Investicijas gavusių įmonių MTEP išlaidų padidėjimas projekto įgyvendinimo metu ir per 3 metus po projekto įgyvendinimo (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)

R-05-001-01-05-07-26

(R.N.2.5641)

Procentai

30

(2029)

 

SPECIALIEJI FINANSAVIMO REIKALAVIMAI

1. Taikomi teisės aktai

1.1. Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi rengiant, teikiant ir vertinant projekto įgyvendinimo planą (toliau – PĮP), priimant sprendimą dėl projekto finansavimo, sudarant projekto sutartį ir įgyvendinant projektą, finansuojamą pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ veiklos „Skatinti MVĮ dalyvavimą tarptautinėse MTEPI iniciatyvose“ poveiklės „Skatinti MVĮ tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“ (Sostinės regionas) ir poveiklės „Skatinti MVĮ tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“ (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas) projektų finansavimo sąlygų aprašą (toliau – PFSA):

1.1.1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1058 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo.

1.1.2. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės, su visais pakeitimais.

1.1.3. 2013 m. gruodžio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su visais pakeitimais.

1.1.4. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu C(2022) 5742, kuriuo patvirtinama programa „2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa“ dėl paramos iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, „Europos socialinio fondo +“ ir Teisingos pertvarkos fondo Lietuvoje siekiant investicijų į darbo vietų kūrimą ir ekonomikos augimą tikslo, su visai pakeitimais.

1.1.5. Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymas.

1.1.6. Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas.

1.1.7. Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymas.

1.1.8. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos patvirtinimo“.

1.1.9. Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) įgyvendinimo koncepcija, patvirtina Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugpjūčio 17 d. nutarimu Nr. 835 „Dėl Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcijos patvirtinimo“ (toliau – Koncepcija).

1.1.10. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“.

1.1.11. Vadovaujančiosios, administruojančiosios ir audito institucijų funkcijų, įgyvendinant Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, paskirstymo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 25 d. nutarimu Nr. 1322 „Dėl pasirengimo administruoti Europos Sąjungos lėšas ir jų administravimo“.

1.1.12. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimas Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“.

1.1.13. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarimas Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“.

1.1.14. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės).

1.1.15. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu
Nr.  1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės).

1.1.16. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu
Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“.

1.1.17. Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymas Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“.

1.2. PFSA vartojamos sąvokos:

1.2.1. Eksperimentinė plėtra – atitinka bandomosios taikomosios veiklos sąvoką, kuri apibrėžta 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, su visais pakeitimais 2 straipsnio 86 punkte.

1.2.2. Inovacija – kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatyme.

1.2.3. Juridinių asmenų registras – Lietuvos Juridinių asmenų registras ir (arba) analogiškas registras.

1.2.4. Labai maža įmonė – kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

1.2.5. Maža įmonė – kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

1.2.6. Moksliniai tyrimai – atitinka pramoninių tyrimų sąvoką, kuri apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 85 punkte.

1.2.7. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų renginys (toliau – MTEPI renginys) – Europos įmonių tinklo ir (ar) kitos organizacijos organizuojamas renginys, konferencija ar kitas su tinklaveika susijęs renginys, turintis suplanuotą programą, susijusią su mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų tematika, apie kurį skelbiama viešai iš anksto. MTEPI renginys taip pat gali būti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių vizitas pas konkrečius potencialius partnerius.

1.2.8. Sostinės regionas kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarime Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“.

1.2.9. Sunkumų patirianti įmonė – suprantama taip, kaip ši sąvoka apibrėžta 2014 m. liepos 31 d. Komisijos komunikato 2014/C 249/01 „Gairės dėl valstybės pagalbos sunkumų patiriančioms ne finansų įmonėms sanuoti ir restruktūrizuoti“ 2.2 skirsnyje.

1.2.10. Vidutinė įmonė – kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

1.2.11. Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas – kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarime Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“.

1.2.12. Kitos PFSA vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos PFSA 1.1 papunktyje nurodytuose teisės aktuose ir 2014 m. liepos 31 d. Komisijos komunikate 2014/C 249/01 „Gairės dėl valstybės pagalbos sunkumų patiriančioms ne finansų įmonėms sanuoti ir restruktūrizuoti“.

2. Reikalavimai projektams

2.1. Remiama veikla: „Skatinti MVĮ dalyvavimą tarptautinėse MTEPI iniciatyvose“ (poveiklės – „Skatinti MVĮ tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus (Sostinės regionas) ir „Skatinti MVĮ tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“ (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas). Siekiant stiprinti verslo pozicijas tarptautinėse vertės grandinėse, bus skatinama MVĮ tarptautinė  tinklaveika, įsitraukimas į MTEPI partnerystės tinklus.

2.2. Pareiškėjams keliami reikalavimai:

2.2.1. Galimi pareiškėjai – MVĮ.

2.2.2. Projekto partneriai – negalimi.

2.2.3. Vienas pareiškėjas gali pateikti tik vieną PĮP, parengtą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priede pateiktą formą.

2.2.4. Finansavimas gali būti skiriamas pareiškėjams visose srityse, išskyrus Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1–6 dalyse nustatytus atvejus ir Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje išvardytus sektorius ir veiklas.

2.2.5. Finansavimas neteikiamas, jeigu:

2.2.5.1. pareiškėjas nėra sugrąžinęs anksčiau gautos valstybės pagalbos, kuri Europos Komisijos sprendimu pripažinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka;

2.2.5.2. pareiškėjui pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (ar) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos tarptautinių sankcijų įstatymo 7 straipsniu (Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso, kurios nuosavybės teise priklauso arba yra kontroliuojamos subjekto, kuriam taikomos sankcijos sąrašas skelbiamas Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos svetainėje https://fntt.lt/lt/tarptautines-finansines-sankcijos/4166), arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, įtraukti į nepageidaujamų asmenų, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką, viešai skelbiamą sąrašą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://www.migracija.lt/app/nam.

2.3. Projektams keliami reikalavimai:

2.3.1. Projektų veiklos įgyvendinamos Sostinės ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regionuose.

2.3.2. Projektų veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 24 mėnesiai nuo iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų investicijų lėšų bendrai finansuojamo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projektų veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka, bet ne ilgiau kaip iki PFSA 2.3.7 papunktyje nurodyto termino.

2.3.3. Projektams taikomi visi pirmiau PFSA išvardyti rodikliai, kurių metodiniai skaičiavimo aprašai skelbiami kartu su kvietimu teikti PĮP. Projekto vykdytojui nepasiekus rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–178 punktų nuostatos.

2.3.4. Pagal PFSA projektams įgyvendinti skiriama iki 300 000,00 (trijų šimtų tūkstančių) eurų Investicijų programos lėšų. Iki 150 000,00 (šimto penkiasdešimt tūkstančių) eurų skiriama projektams įgyvendinti Sostinės regione ir iki 150 000,00 (šimto penkiasdešimt tūkstančių) eurų – Vidurio ir vakarų Lietuvos regione. Atitinkamai projektų atranka atliekama formuojant dvi atskiras konkursines eiles (Sostinės regionui ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui), lėšos tarp regionų perskirstomos nebus. Jeigu paskelbus kvietimą teikti PĮP pagal teigiamai įvertintus ir vertinamus PĮP prašoma skirti finansavimo lėšų suma yra didesnė negu kvietimui teikti PĮP skirta lėšų suma, administruojančioji institucija gali teikti pasiūlymą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijai (toliau – Ministerija) dėl kvietime teikti PĮP numatytos finansavimo sumos padidinimo. Ministerijos pritarimu pagal kvietimą teikti PĮP numatyta skirti lėšų suma gali būti padidinta, neviršijant 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ aprašo III skyriaus 9.1 ir 9.2 papunkčiuose nurodytoms veikloms skirtos lėšų sumos.

2.3.5. Didžiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra 20 000,00 (dvidešimt tūkstančių) eurų, mažiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma – 10 000,00 (dešimt tūkstančių) eurų.

2.3.6. Projektų atranka atliekama konkurso būdu.

2.3.7. Projektų veiklos turi būti baigtos ne vėliau kaip iki 2029 m. rugsėjo 1 d.

2.3.8. Pareiškėjai ir projektai turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, kurių sąrašas ir vertinimo metodika nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede, ir atitikti PFSA 6 punkte nustatytus specialiuosius kriterijus, patvirtintus 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos stebėsenos komiteto 2022 m. spalio 20 d. posėdžio protokoliniu sprendimu Nr. 46P-3(3). Už atitiktį prioritetiniams projektų atrankos kriterijams projektams skiriami balai, kaip nustatyta PFSA 6 punkte.

2.3.9. Pareiškėjas su PĮP pateiktame PFSA 3 priede nurodo, kuriai iš Koncepcijoje nustatytų MTEPI (sumaniosios specializacijos) prioritetų (toliau – MTEPI prioritetai) priskirtinas projektas, taip pat nurodo, kurią MTEPI prioriteto įgyvendinimo tematiką atitinka projektas. Galutinį atitikimą konkrečiam MTEPI prioritetui ir įgyvendinimo tematikai nustato administruojančioji institucija vertinimo metu.

2.3.10. Projektų veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, ES fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir kurioms apmokėti skyrus ES fondų investicijų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) apmokėtos daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą.

2.3.11. Projektas turi būti pradėtas įgyvendinti ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo projekto sutarties pasirašymo dienos.

2.4. Pareiškėjas turi parengti PĮP ir kartu su PĮP administruojančiajai institucijai pateikti šiuos dokumentus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriaus antrame skirsnyje ir kvietimo teikti PĮP skelbime nustatyta tvarka:

2.4.1. Užpildytą PFSA 1 priedą, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimams įvertinti.

2.4.2. Užpildytą PFSA 3 priedą, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti.

2.4.3. Užpildytą PFSA 4 priedą, kuriame pateikiama „Vienos įmonės“ deklaracijos forma.

2.4.4. Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaraciją, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“.

2.4.5. Finansavimo šaltinius (pareiškėjo įnašą) pagrindžiančius dokumentus.

2.4.6. Dokumentus, pagrindžiančius projekto biudžeto pagrįstumą (komerciniai pasiūlymai ir (arba) nuorodos į rinkoje esančias kainas, buhalterinė pažyma apie praėjusių 6 mėnesių darbo užmokestį, kita).

2.4.7. Projekto išlaidų lentelę.

2.4.8. Valstybės duomenų agentūrai teiktos ataskaitos kopiją už paskutinių vienų finansinių metų laikotarpį arba už pareiškėjo veikimo laiką (jei pareiškėjas veikia trumpiau nei vienus metus) iki PĮP pateikimo ir dokumentą, patvirtinantį šios ataskaitos pateikimą Valstybės duomenų agentūrai (elektroninį laišką, kuriuo patvirtinamas ataskaitos pateikimo ir priėmimo Valstybės duomenų agentūrai faktas).

2.5. Projektas gali būti pradėtas įgyvendinti ne anksčiau nei po PĮP registravimo administruojančioje institucijoje dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo administruojančioje institucijoje dienos iki finansavimo projektui skyrimo yra patiriamos pareiškėjo rizika.

2.6. Jeigu projektas, kuriam prašoma finansavimo, pradedamas įgyvendinti anksčiau negu iki PĮP registravimo administruojančioje institucijoje dienos, visas projektas tampa netinkamas ir jam finansavimas neskiriamas.

2.7. Papildomi matomumo reikalavimai, nenurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, nėra taikomi.

2.8. Informavimas apie projektą atliekamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje nustatyta tvarka.

2.9. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, taip pat laikantis Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 6 straipsnio 4 punkte nustatyto termino. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai saugomi Ministerijoje 10 metų nuo paskutinės de minimis pagalbos suteikimo dienos.   

2.1. Reikalavimai jungtinio projekto projektams

Netaikoma.

3. Horizontaliųjų principų (toliau – HP) reikalavimai

Neutralus – projektas negali daryti neigiamo poveikio HP.

Projektų atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami PFSA 1 priede.

Poveiklės „Skatinti MVĮ tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“ (Sostinės regionas) ir „Skatinti MVĮ tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“ (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas), vadovaujantis 2021 m. vasario 18 d. Europos Komisijos pranešimu 2021/C 58/01 patvirtintomis Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos atsparumo ir didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis, atitinka reikšmingos žalos nedarymo principą, nes neturi neigiamo numatomo poveikio 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje, arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą.

Projekto įgyvendinimo metu neturi būti pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (įgyvendinamas projektas prisideda prie Koncepcijos ir atitinka bent vieno Koncepcijos MTEPI prioriteto įgyvendinimo tematiką, remiamos įmonės, investuojančios į MTEP, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.). Projekte neturi būti numatyta veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP.

3.1. Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos (toliau – Chartija) reikalavimai

Projektas neturi pažeisti Chartijos pagrindinių teisių: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos. 

4. Apskritis, kurioje gali būti įgyvendinami projektai

Netaikoma.

5. Reikalavimai valstybės pagalbai

5.1. Pareiškėjui de minimis pagalba teikiama vadovaujantis Reglamentu (ES) Nr. 1407/2013. PFSA nustatomos de minimis pagalbos teikimo sąlygos, kurios atitinka Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 nuostatas ir yra suderinamos su vidaus rinka. Projektų de minimis pagalbos atitikties Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 nuostatoms vertinimą atlieka administruojanti institucija pagal PFSA 2 priede nustatytą Projektų atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapo formą.

5.2. Pareiškėjui teikiama de minimis pagalba, kaip nustatyta PFSA 5.1 papunktyje.

5.3. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis apskaičiuojama:

5.3.1. iki 50 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų, jei pareiškėjas veiklą vykdo Sostinės regione;

5.3.2. iki 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų, jei pareiškėjas veiklą vykdo Vidurio ir vakarų Lietuvos regione;

5.3.3. Projektų veiklos Sostinės regionui arba Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui priskiriamos vadovaujantis Investicijų programos projektų išlaidų paskirstymo regionams rekomendacijų (toliau – Rekomendacijos) 2 lentelės „Projekto rezultatas ir nauda skirti išskirtinai pareiškėjui“ investicijų priskyrimo Investicijų programos regionui vertinimo principu. Rekomendacijos paskelbtos interneto svetainėje www.2021.esinvesticijos.lt adresu https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-metu-europos-sajungos-fondu-investiciju-programos-projektu-islaidu-paskirstymo-regionams-rekomendacijos.

5.4. Tinkamos finansuoti išlaidos, skirtos dalyvavimui MTEPI renginiuose, kurie susiję su pareiškėjo vykdomos ar planuojamos vykdyti veiklos pobūdžiu

5.4.1. Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio išlaidos komandiruotės laikotarpiu.

5.4.2. Projektą vykdančio personalo komandiruočių (kelionės, apgyvendinimo ir dienpinigių) išlaidos. Apgyvendinimo ir dienpinigių išlaidos apmokamos vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 300.1 papunkčiu. MVĮ vizitas pas konkrečius potencialius partnerius laikomas tinkamu, jeigu MVĮ turi rašytinį susitarimą su partneriu dėl bendrų ketinimų kartu dalyvauti MTEPI iniciatyvose.

5.4.3. Dalyvavimo MTEPI renginyje registracijos mokestis.

5.4.4. Netiesioginės projekto išlaidos. Šioms išlaidoms taikomos Administravimo taisyklių 172.1 papunktyje nustatytos sąlygos.

5.5. Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:

5.5.1. nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;

5.5.2. neįvardytos PFSA 5.4.1–5.4.4 papunkčiuose tinkamomis finansuoti išlaidomis.

5.6. Vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 3 straipsnio nuostatomis, bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei, suma neturi viršyti 200 000,00 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį. Bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei, vykdančiai krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį, suma neturi viršyti 100 000,00 (šimto tūkstančių) eurų. Šios ribos taikomos neatsižvelgiant į de minimis pagalbos formą arba siekiamus tikslus ir neatsižvelgiant į tai, ar valstybės narės suteikta pagalba yra visa arba iš dalies finansuojama ES kilmės ištekliais. Viena įmonė apima visas įmones, kaip nurodyta Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 2 straipsnio 2 dalyje. Ar yra susijęs su kitais subjektais, pareiškėjas gali pasitikrinti pagal Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos parengtą klausimyną „Ar paramos gavėjas susijęs su kitais subjektais“, kuris paskelbtas Konkurencijos tarybos interneto svetainėje https://kt.gov.lt/uploads/documents/files/veiklos-sritys/valstybes-pagalba/klausimynai/kaip_KLAUSIMYNAS_vienas_ukio_subjektas.pdf.

5.7. Administruojančioji institucija PĮP vertinimo metu patikrina pareiškėjo teisę gauti bendrą vienai įmonei suteikiamą de minimis pagalbą. Administruojančioji institucija turi patikrinti visas su pareiškėju susijusias įmones dėl de minimis pagalbos, nurodytas pateiktoje „Vienos įmonės“ deklaracijos formoje, taip pat Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Registras), patikrinti, ar teikiama pagalba neviršys leidžiamo de minimis pagalbos dydžio, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 3 straipsnyje. Ministerijai priėmus sprendimą finansuoti projektą, administruojančioji institucija duomenis apie suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą Registrui teikia per 5 darbo dienas nuo priimto sprendimo ją suteikti įsigaliojimo dienos.

5.8. De minimis pagalba numatoma mokėti dalimis. De minimis pagalba diskontuojama iki jos vertės finansavimo skyrimo momentu, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 3 straipsnio 6 punkte.

5.9. De minimis pagalba nesumuojama su valstybės pagalba, skiriama toms pačioms tinkamoms finansuoti sąnaudoms, jeigu dėl tokio pagalbos sumavimo būtų viršytas Reglamento (ES) Nr. 651/2014 8 straipsnio 5 dalyje arba Europos Komisijos priimtame sprendime nustatytas didžiausias atitinkamas pagalbos intensyvumas arba kiekvienu atveju atskirai nustatyta pagalbos suma.

6. Projektų atrankos kriterijai

 

Eil.

Nr.

Kriterijaus tipas

Kriterijus

Kriterijaus vertinimo metodas

Didžiausias galimas kriterijaus balas

Kriterijaus svorio koeficientas

1.

Specialusis

Projekte suplanuotos veiklos atitinka Koncepcijos nuostatas ir bent vieno Koncepcijos prioriteto įgyvendinimo tematiką.

Vertinama, ar projektas prisideda prie Koncepcijos ir atitinka bent vieno Koncepcijos prioriteto įgyvendinimo tematiką.

-

-

2.

Specialusis

Pareiškėjas yra MVĮ, vykdantis MTEPI veiklą ir deklaruojantis MTEP išlaidas Valstybės duomenų agentūrai.

Vertinama remiantis pareiškėjo PĮP pateikta informacija ir Valstybės duomenų agentūrai teiktos ataskaitos kopija už paskutinių vienerių finansinių metų laikotarpį arba už pareiškėjo veikimo laiką (jei pareiškėjas veikia trumpiau nei vienerius metus) iki PĮP pateikimo ir dokumentu (elektroniniu laišku, kuriuo patvirtinamas ataskaitos pateikimo ir priėmimo Valstybės duomenų agentūrai faktas), patvirtinančiu šios ataskaitos pateikimą Valstybės duomenų agentūrai.

Vertinama, ar pareiškėjas yra MVĮ, kuris vykdo MTEPI veiklą ir deklaruoja MTEP išlaidas Valstybės duomenų agentūrai.

-

-

3.

Specialusis

Pareiškėjas yra MVĮ, kurio paskutinių finansinių metų veiklos pajamos arba pajamos per laiką nuo jo įregistravimo dienos (jeigu pareiškėjas veiklą vykdo trumpiau nei vienus finansinius metus) iki PĮP pateikimo yra ne mažesnės kaip 10 000,00 (dešimt tūkstančių) eurų.

Vertinama, ar pareiškėjo paskutinių finansinių metų veiklos pajamos arba pajamos per laiką nuo jo įregistravimo dienos (jeigu pareiškėjas veiklą vykdo trumpiau nei vienus finansinius metus) yra ne mažesnės kaip 10 000,00 (dešimt tūkstančių) eurų.

Pareiškėjo veiklos pajamos tikrinamos pagal patvirtintus paskutinių finansinių metų arba laikotarpio nuo jo įregistravimo dienos iki PĮP pateikimo dienos finansinės atskaitomybės dokumentus.

Pareiškėjas yra veikianti MVĮ, t. y. Juridinių asmenų registre įregistruota MVĮ, turinti pajamų ir darbuotojų ir teisės aktų nustatyta tvarka teikianti ataskaitas Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos skyriams ir metinių finansinių ataskaitų rinkinius Juridinių asmenų registrui.

Projekto atitiktis šiam kriterijui vertinama tik atliekant PĮP vertinimą.

-

-

4.

Prioritetinis

Pateiktų paraiškų skaičius konkrečiai (tarptautinei) MTEPI iniciatyvai projekto įgyvendinimo metu ir 3 (trejus) metus po projekto įgyvendinimo pabaigos.

Skaičiuojamas pateiktų paraiškų konkrečiai MTEPI iniciatyvai skaičius per projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpį ir 3 (trejus) metus po projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos.

Paraiška konkrečiai MTEPI iniciatyvai – projekto vykdytojo (pareiškėjo) tarptautinės MTEPI iniciatyvos (programos) įgyvendinančiajai institucijai teikiama paraiška, skirta veiklai (projektui) pagal tarptautines MTEPI srities iniciatyvas (programas) vykdyti.

Daugiau balų skiriama MVĮ, kurios įsipareigoja pateikti didesnį paraiškų skaičių. Laikoma, kad paraiška yra pateikta, kai pateikiami paraišką priėmusios institucijos išrašai, deklaracijos ir (ar) kiti dokumentai, pagrindžiantys, kad paraiška yra pateikta ir ji atitinka MTEPI iniciatyvai keliamus kriterijus.

Šiam kriterijui bus nustatytas didžiausias kriterijaus vertinimo balas.

Jeigu gaunamas skaičius nėra sveikasis, apvalinama pagal aritmetines taisykles iki sveikojo skaičiaus ir dviejų skaičių po kablelio.

5 balai suteikiami pirmiesiems didžiausią paraiškų skaičių turinčių 20 proc. projektų, 4 balai – kitiems 20 proc. projektų ir t. t. 1 balas suteikiamas paskutiniams 20 proc. projektų. Jeigu pirmieji projektai, pagal kuriuos numatoma pateikti vienodą paraiškų skaičių, sudaro daugiau nei 20 proc. projektų, tuomet visiems jiems suteikiami 5 balai. Tokiu atveju 4 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. likusių projektų, 3 balai – kitiems 20 proc. projektų ir t. t. Atitinkamai ta pati loginė seka taikoma, jeigu susidaro daugiau negu 20 proc. 4 balais vertinamų projektų, surinkusių vienodą balų skaičių. Tokiu atveju jiems visiems skiriami 4 balai, o likusiems tuo pačiu principu suteikiami žemesni vertinimai.

5

12

5.

Prioritetinis

MVĮ MTEP išlaidų padidėjimo projekto įgyvendinimo metu ir 3 (trejus) metus po projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos santykis su tinkamomis finansuoti projekto išlaidomis.

Siekiama skatinti efektyviai investuoti lėšas į MTEP išlaidų didėjimą, todėl aukštesnis įvertinimas suteikiamas tiems projektams, kurių įgyvendinimo metu ir 3 (trejus) metus po projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos MTEP išlaidų padidėjimo santykis su projekto tinkamomis finansuoti išlaidomis yra didesnis.

Vertinama pagal formulę X = (I(pb)-I(pr))/I, kurioje:

I(pb) – MVĮ patirtų išlaidų MTEP suma projekto įgyvendinimo metu ir per 3 (trejus) metus po projekto veiklų įgyvendinimo;

I(pr) – MVĮ patirtos išlaidos MTEP PĮP pateikimo metais. MVĮ, veikiančių ilgiau nei 1 (vienus) metus, MTEP išlaidos vertinamos už paskutinių vienerių finansinių metų laikotarpį, jei MVĮ veikia trumpiau nei 1 (vienus) metus – už pareiškėjo veikimo laiką;

I – tinkamos finansuoti projekto išlaidos;

X – santykis tarp MTEP išlaidų padidėjimo sumos projekto įgyvendinimo metu ir 3 (trejus) metus po projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos ir išlaidų, skirtų projektui finansuoti.

Daugiau balų suteikiama tiems projektams, kurių X yra didesnis.

Jeigu gaunamas skaičius nėra sveikasis, apvalinama pagal aritmetines taisykles iki sveikojo skaičiaus ir dviejų skaičių po kablelio.

5 balai suteikiami pirmiesiems didžiausią MTEP išlaidų padidėjimo santykio su tinkamomis finansuoti projekto išlaidomis reikšmę turinčių 20 proc. projektų, 4 balai – kitiems 20 proc. projektų ir t. t. 1 balas suteikiamas paskutiniams 20 proc. projektų. Jeigu pirmieji projektai, pagal kuriuos numatoma vienoda MTEP išlaidų padidėjimo santykio su tinkamomis finansuoti projekto išlaidomis reikšmė, sudaro daugiau nei 20 proc. projektų, tuomet visiems jiems suteikiami 5 balai. Tokiu atveju 4 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. likusių projektų, 3 balai – kitiems 20 proc. projektų ir t. t. Atitinkamai ta pati loginė seka taikoma, jeigu susidaro daugiau negu 20 proc. 4 balais vertinamų projektų, surinkusių vienodą balų skaičių. Tokiu atveju jiems visiems skiriami 4 balai, o likusiems tuo pačiu principu suteikiami žemesni vertinimai.

5

8

Minimali privaloma surinkti balų suma – 35

 

 

Maksimali galima balų suma (apvalinama iki sveiko skaičiaus) 100

 

 

Balas apskaičiuojamas pagal formulę, kur P – projekto surinktas balų skaičius, Y – kriterijaus gautas vertinimo balas ir S – kriterijui suteiktas svorio koeficientas:

P = Y1 * S1 + Y2 * S2

 

 

Jei projektas vertinimo metu nesurenka PFSA 6 punkte nurodytos minimalios balų sumos, PĮP atmetamas. Kai projektams, surinkusiems vienodą galutinį balų skaičių, nepakanka pagal kvietimą teikti PĮP skirtos finansavimo lėšų sumos, pirmenybė teikiama projektams, surinkusiems daugiau balų pagal pirmąjį PFSA nurodytą prioritetinį atrankos kriterijų. Jeigu projektai pagal šį prioritetinį atrankos kriterijų įvertinti vienodai, pirmenybė suteikiama projektams, surinkusiems daugiau balų pagal kitą iš eilės nurodytą prioritetinį atrankos kriterijų. Jeigu suteikti vienodi balai pagal visus prioritetinius atrankos kriterijus, šie projektai nurodomi PĮP vertinimo ataskaitos sąraše „Projektai, kuriems rekomenduojama skirti finansavimą“ pagal PĮP pateikimo laiką.

6.1. Jungtinio projekto projektų atrankos kriterijai

Netaikoma.

7. Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas

Netaikoma.

8. Kiti reikalavimai

8.1. Projektų įgyvendinimo priežiūrai sudaromas Projekto (-ų) priežiūros komitetas, kuris stebi projekto įgyvendinimo pažangą ir teikia rekomendacijas dėl projekto įgyvendinimo. Projekto (-ų) priežiūros komitetas sudaromas iš administruojančiosios institucijos ir Ministerijos atstovų. Į Projekto (-ų) priežiūros komitetą gali būti kviečiami kitų institucijų, įstaigų ar organizacijų atstovai ir socialiniai ir ekonominiai partneriai. Projekto (-ų) priežiūros komiteto sudėtis tvirtinama Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro įsakymu, o jo veiklos principai nustatomi šio komiteto darbo reglamente.

8.2. Pareiškėjas, teikdamas informaciją statistiką tvarkančioms institucijoms ir įstaigoms, statistikos sritį reguliuojančių teisės aktų nustatyta tvarka įsipareigoja pateikti informaciją ir apie MTEP skirtas išlaidas.

8.3. Pareiškėjas privalo informuoti administruojančiąją instituciją apie įvykusius arba numatomus projekto planuoto įgyvendinimo nukrypimus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių  IV skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka.

IŠLAIDŲ TINKAMUMO FINANSUOTI REIKALAVIMAI

9. Išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai

9.1. Projekto išlaidos turi atitikti PFSA 5.4 ir 5.5 papunkčiuose nustatytus tinkamumo reikalavimus ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių  VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.

9.2. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne lėšų suma, nei reikalaujama.

9.3. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo lėšų.

9.4. Kryžminis finansavimas netaikomas.

10. Projektų veiklų ir jungtinio projekto projektų įgyvendinimui taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai

Taikomos individualios fiksuotosios sumos.

Indeksuojama

X Neindeksuojama

Veiklos ir (ar) išlaidos, kurioms taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai

Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžio kodas

Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžio versija

Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžio pavadinimas

Papildoma informacija

 

Netiesioginės projekto išlaidos

 

FN-01

01

7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma

Netiesioginės projekto išlaidos skaičiuojamos nuo tinkamų finansuoti tiesioginių projekto išlaidų.

Fiksuotoji norma apmokama Administravimo taisyklių 172.1 papunktyje nustatyta tvarka.

 

______________________

part_a2ae9ec2756d4980a73f53f863b670cf_end


 

2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos

Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos

ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros

programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07

„Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo

sistemą“ veiklos „Skatinti MVĮ dalyvavimą tarptautinėse

MTEPI iniciatyvose“ poveiklės „Skatinti MVĮ

tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės

tinklus“ (Sostinės regionas) ir poveiklės „Skatinti MVĮ

tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės

tinklus“ (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas) projektų

finansavimo sąlygų aprašo

1 priedas

 

PROJEKTO (ĮSKAITANT JUNGTINĮ PROJEKTĄ) ATITIKTIES REIKŠMINGOS ŽALOS NEDARYMO HORIZONTALIAJAM PRINCIPUI VERTINIMO REIKALAVIMŲ APRAŠAS

 

Finansavimo šaltinis, pagal kurį finansuojamas projektas (pažymėkite tinkamą):

£ Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė (toliau – EGADP)

þ Europos Sąjungos fondų investicijų programa (toliau – ESIP)

 

Aplinkos tikslai

(pagal 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) Nr. 2019/2088)

Pagrindimas

(remiantis priemonių (kai finansavimo šaltinis EGADP) arba veiksmų (veiklų) (kai finansavimo šaltinis ESIFP) vertinimo klausimynais, nurodykite tik tą klausimyno vertinimo dalį, kuri aktuali finansuotinai veiklai)

Pagrindimo dokumentai

(nurodomas dokumentas, kuris bus vertinamas siekiant įvertinti projekto atitiktį aplinkos tikslams, arba pateikiama šią atitiktį pagrindžianti informacija)

1.  Klimato kaitos švelninimas

Vertinama, kad planuojamos įgyvendinti poveiklės dėl savo pobūdžio neturės jokio neigiamo tiesioginio ar netiesioginio poveikio klimato kaitos švelninimo tikslui, nes nenumatoma, kad įgyvendinant suplanuotas poveikles būtų kuriama tokia infrastruktūra, kuri galėtų turėti ženklų poveikį klimato kaitai ir galėtų būti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išsiskyrimas, kadangi siekiant stiprinti verslo pozicijas tarptautinėse vertės grandinėse (toliau – TVG) investicijomis bus skatinama labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių (toliau – MVĮ) tarptautinė tinklaveika, įsitraukimas į mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų (toliau – MTEPI) partnerystės tinklus.

Įgyvendinant poveikles bus nustatytas projektų vykdytojų ir finansinių tarpininkų įsipareigojimas laikytis 2021 m. liepos 13 d. Europos Komisijos pranešime (2021/C 280/01) „InvestEU“ fondo remiamų operacijų tvarumo patikros techninės gairės“ nustatytų reikalavimų.

Taip pat bus nustatytas reikalavimas, kad įgaliotas subjektas patikrintų, ar projekto vykdytojas ar naudos gavėjas laikosi Europos Sąjungos ir nacionalinių aplinkosaugos teisės aktų bei sandoriams nustatytų tvarumo reikalavimų.

Tais atvejais, kai veiklą įgyvendins MVĮ, kurios pajamos sudaro daugiau negu 50 proc. iš veiklos, įtrauktos į išimčių sąrašą, tokiems subjektams bus nustatytas reikalavimas patvirtinti ir paskelbti žaliosios transformacijos („perėjimo prie ekologiško veikimo“) planus.

Netaikoma. Poveiklės dėl savo pobūdžio neturės tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio klimato kaitos švelninimo tikslui, todėl pagrindimo dokumentai neteikiami.

2.  Prisitaikymas prie klimato kaitos

Vertinama, kad planuojamos įgyvendinti poveiklės dėl savo pobūdžio neturės jokio neigiamo tiesioginio ar netiesioginio poveikio prisitaikymo prie klimato kaitos tikslui, nes nenumatoma kurti jokios infrastruktūros (nauja statyba ar infrastruktūros modernizavimas), o siekiant stiprinti verslo pozicijas TVG investicijomis bus skatinama MVĮ tarptautinė tinklaveika, įsitraukimas į MTEPI partnerystės tinklus.

Netaikoma. Poveiklės dėl savo pobūdžio neturės tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio prisitaikymo prie klimato kaitos tikslui, todėl pagrindimo dokumentai neteikiami.

3.  Tausus vandens ir jūrų išteklių naudojimas ir apsauga

Vertinama, kad planuojamos įgyvendinti poveiklės (dėl savo pobūdžio) neturės jokio neigiamo tiesioginio ir netiesioginio poveikio šiam aplinkos tikslui, nes nenumatoma kurti jokios infrastruktūros šalia vandens telkinių, kuri galėtų turėti įtakos tausiam vandens ir jūrų išteklių naudojimui, todėl laikoma, kad šios poveiklės atitinka tausaus vandens ir jūrų išteklių naudojimo ir apsaugos tikslą.

Netaikoma. Poveiklės dėl savo pobūdžio neturės tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio tausiam vandens ir jūrų išteklių naudojimo ir apsaugos tikslui, todėl pagrindimo dokumentai neteikiami.

4.  Perėjimas prie žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą

Vertinama, kad planuojamos įgyvendinti poveiklės neturės jokio neigiamo tiesioginio ar netiesioginio poveikio žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą, tikslui, nes nenumatomas atliekų susidarymas. Todėl laikoma, kad šios poveiklės atitinka žiedinės ekonomikos tikslą.

Netaikoma. Poveiklės dėl savo pobūdžio neturės tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio perėjimo prie žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą, tikslui, todėl pagrindimo dokumentai neteikiami.

5.  Oro, vandens ar žemės taršos prevencija ir kontrolė

Vertinama, kad planuojamos įgyvendinti poveiklės (dėl savo pobūdžio) neturės reikšmingo neigiamo tiesioginio ir netiesioginio poveikio šiam aplinkos tikslui, todėl laikoma, kad šios poveiklės atitinka oro, vandens ar žemės taršos prevencijos ir kontrolės tikslą.

Netaikoma. Poveiklės dėl savo pobūdžio neturės tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio oro, vandens ar žemės taršos prevencijos ir kontrolės tikslui, todėl pagrindimo dokumentai neteikiami.

6.  Biologinės įvairovės ir ekosistemų apsauga ir atkūrimas

Vertinama, kad planuojamos įgyvendinti poveiklės (dėl savo pobūdžio) neturės jokio neigiamo tiesioginio ir netiesioginio poveikio šiam aplinkos tikslui, nes nenumatoma kurti ar modernizuoti infrastruktūrą „Natura 2000“ UNESCO pasaulinio paveldo ar kitose saugomose teritorijose. Todėl laikoma, kad šios poveiklės atitinka biologinės įvairovės ir ekosistemų apsaugos ir atkūrimo tikslą.

Netaikoma. Poveiklės dėl savo pobūdžio neturės tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio biologinės įvairovės ir ekosistemų apsaugos ir atkūrimo tikslui, todėl pagrindimo dokumentai neteikiami.

 

________________

part_96068ea6855c46399d5dded8301c8273_end


 

2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos

Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos

transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos

priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės

veiklos skatinimo sistemą“ veiklos „Skatinti MVĮ dalyvavimą

tarptautinėse MTEPI iniciatyvose“ poveiklės „Skatinti MVĮ

tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“

(Sostinės regionas) ir poveiklės „Skatinti MVĮ tarptautinę

tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“ (Vidurio ir

Vakarų Lietuvos regionas) projektų finansavimo sąlygų aprašo

2 priedas

 

(Projektų atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapo forma)

 

PROJEKTŲ ATITIKTIES DE MINIMIS PAGALBOS TAISYKLĖMS PATIKROS LAPAS

 

1. Priemonės teisinis pagrindas

2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su visais pakeitimais

 

2. Duomenys apie projektų įgyvendinimo planą (toliau – PĮP) / projektą

PĮP / projekto numeris

 

Pareiškėjo / projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

 

 

3. PĮP / projekto patikra dėl atitikties Reglamentui (ES) Nr. 1407/2013

Eil.

Nr.

Klausimai

Rezultatas

Pastabos

Taip

Ne

Netaikoma

3.1.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas vykdo veiklą žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje, kuriam taikomas 2013 m. gruodžio 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 1379/2013 dėl bendro žvejybos ir akvakultūros produktų rinkų organizavimo, kuriuo iš dalies keičiami Tarybos reglamentai (EB) Nr. 1184/2006 ir (EB) Nr. 1224/2009 ir panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 104/2000 su visais pakeitimais?

 

3.2.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas vykdo pirminės žemės ūkio produktų gamybos veiklą?

 

3.3.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas veikia žemės ūkio produktų perdirbimo ir prekybos sektoriuje, kai pagalbos dydis nustatomas pagal iš pirminių gamintojų įsigytų arba atitinkamų įmonių rinkai pateiktų produktų kainą arba kiekį?

 

3.4.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas veikia žemės ūkio produktų perdirbimo ir prekybos sektoriuje, kai de minimis pagalba priklauso nuo to, ar bus iš dalies arba visa perduota pirminiams gamintojams?

 

3.5.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas vykdo su eksportu susijusią veiklą trečiosiose valstybėse arba Europos Sąjungos valstybėse narėse (t. y. veikla tiesiogiai susijusi su eksportuojamu kiekiu, platinimo tinklo kūrimu bei veikla arba kitomis einamosiomis išlaidomis, susijusiomis su eksporto veikla)?

 

3.6.

Ar pareiškėjui / projekto vykdytojui teikiama de minimis pagalba priklauso nuo to, ar daugiau vartojama vietinių nei importuotų prekių?

 

3.7.

Jei pareiškėjas / projekto vykdytojas vykdo veiklą šio priedo 3.1–3.4 papunkčiuose nurodytuose sektoriuose, tačiau kartu bent viename sektoriuje, kuriam taikomas Reglamentas (ES) Nr. 1407/2013, ir pastarajam sektoriui pagalba teikiama, ar užtikrinama tinkamomis priemonėmis, pavyzdžiui, atskiriant veiklos sritis ar sąnaudas, kad veiklai tuose sektoriuose, kuriems Reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 netaikomas, nebūtų teikiama de minimis pagalba, kuri teikiama pagal Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013? (Jei taikoma.)

 

3.8.

Ar de minimis pagalba yra (bus) naudojama krovinių vežimo keliais transporto priemonėms įsigyti, kai įmonė (pareiškėjas ir (arba) projekto vykdytojas) vykdo krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį?

 

3.9.

Ar bendra vienai įmonei, kaip ji apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 2 straipsnio 2 dalyje,  suteikta de minimis pagalbos suma Lietuvos Respublikoje viršija (ar konkrečiu atveju viršys, suteikus de minimis pagalbą) 200 000, 00 (du šimtus tūkstančių) eurų per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį?

 

3.10.

Jei įmonė (pareiškėjas / projekto vykdytojas) vykdo krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį ir kitą veiklą, kuriai taikoma 200 000,00 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų viršutinė riba, ar užtikrinama, kad de minimis pagalba krovinių vežimo keliais veiklai neviršytų 100 000, 00 (šimto tūkstančių) eurų per trejų finansinių metų laikotarpį ir kad de minimis pagalba nebūtų naudojama krovinių vežimo keliais transporto priemonėms įsigyti? (Jei taikoma.)

 

3.11.

Jei dvi įmonės susijungė arba viena įsigijo kitą, ar apskaičiuojant, ar nauja de minimis pagalba naujajai arba įsigyjančiajai įmonei viršija atitinkamą viršutinę ribą, nurodytą šio priedo 3.9 arba 3.10 papunktyje, atsižvelgta į visą ankstesnę de minimis pagalbą, suteiktą bet kuriai iš susijungiančių įmonių? (Jei taikoma.)

 

3.12.

Jei viena įmonė suskaidyta į dvi ar daugiau atskirų įmonių, ar iki suskaidymo suteikta de minimis pagalba priskiriama įmonei, kuri ja pasinaudojo? Jei toks priskyrimas neįmanomas, ar de minimis pagalba proporcingai paskirstoma remiantis naujųjų įmonių nuosavo kapitalo balansine verte suskaidymo įsigaliojimo dieną? (Jei taikoma.)

 

3.13.

Ar teikiamo finansavimo bendrasis subsidijos ekvivalentas apskaičiuotas tinkamai, teikiama de minimis pagalba yra skaidri (Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 4 straipsnis)?

(Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 4 straipsnio 2 dalis)

3.14.

Ar de minimis pagalba sumuojama pagal Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimus (Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 5 straipsnis)?

 

3.15.

Ar teikiama de minimis pagalba patenka į Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 galiojimo laikotarpį?

 

 

4. Finansavimo atitikties Reglamentui (ES) Nr. 1407/2013 vertinimas

Ar teikiamas finansavimas atitinka Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013?

 

 

__________________________________

(projekto vertintojas)

 

___________

(parašas)

 

________

(data)

 

 

 

Patikros peržiūra:

□ Vertintojo išvadai pritarti

□ Vertintojo išvadai nepritarti

Pastabos:_______________________________________________________________________

 

 

_____________________________________

(skyriaus vadovas)

____________

(parašas)

____________

(data)

 

 

 

 

___________________

part_1ca0fec26b434665b4364dd59f2dd0ce_end


 

2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos

Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos

ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros

programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07

„Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo

sistemą“ veiklos „Skatinti MVĮ dalyvavimą tarptautinėse

MTEPI iniciatyvose“ poveiklės „Skatinti MVĮ

tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės

tinklus“ (Sostinės regionas) ir poveiklės „Skatinti MVĮ

tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės

tinklus“ (Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionas) projektų

finansavimo sąlygų aprašo

3 priedas

 

(Informacijos, reikalingos projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti, pateikimo lentelės forma)

 

INFORMACIJOS, REIKALINGOS PROJEKTO ATITIKČIAI PROJEKTŲ ATRANKOS KRITERIJAMS ĮVERTINTI, PATEIKIMO LENTELĖ

 

1. Pareiškėjų vykdomos veiklos ir projekto veiklos priskiriamos Valstybės duomenų agentūros generalinio direktoriaus įsakymu tvirtinamam Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriui (EVRK 2 red.) (toliau – EVRK 2 red.) (taikoma vertinant projekto atitiktį 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ veiklos „Skatinti MVĮ dalyvavimą tarptautinėse MTEPI iniciatyvose“ poveiklės „Skatinti MVĮ tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“ (Sostinės regionas) ir poveiklės „Skatinti MVĮ tarptautinę tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“ (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas) projektų finansavimo sąlygų aprašo (toliau – PFSA) 6 punkto nuostatoms).

1.1. Pareiškėjo vykdoma (-os) veikla (-os) pagal EVRK 2 red.

 

1.2. Pareiškėjo veikla (-os) pagal EVRK 2 red., kuriai (-ioms) vykdyti bus naudojami projekto rezultatai (jei projekto rezultatai tenka kelioms veikloms, reikia nurodyti rezultatų padalijimą procentais)

 

1.3. Pareiškėjo planuojama vykdyti veikla (-os) pagal EVRK
2 red.

 

 

2. Projektas priskiriamas Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) įgyvendinimo koncepcijai, patvirtintai Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugpjūčio 17 d. nutarimu Nr. 835 „Dėl Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcijos patvirtinimo“ (toliau – Koncepcija) ir atitinka bent vieną Koncepcijoje nustatytų mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų (toliau – MTEPI) (sumaniosios specializacijos) prioritetų (toliau – MTEPI prioritetai) įgyvendinimo tematiką.

MTEPI prioritetas

(pasirenkamas vienas variantas)

MTEPI prioriteto tematika

(pasirenkamas vienas variantas)

2.1. Sveikatos technologijos ir biotechnologijos

2.1.1. Molekulinės technologijos medicinai ir biofarmacijai

2.1.2. Pažangios taikomosios technologijos asmens ir visuomenės sveikatai

2.1.3. Pažangi medicinos inžinerija ankstyvai diagnostikai ir gydymui

2.1.4. Saugus maistas ir tvarūs agrobiologiniai ištekliai

2.2. Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos

2.2.1. Fotonika ir lazerinės technologijos

2.2.2. Pažangiosios medžiagos ir konstrukcijos

2.2.3. Lanksčios produktų kūrimo, gamybos ir procesų valdymo, dizaino technologijos

2.2.4. Energijos vartojimo efektyvumas, išmanumas

2.2.5. Atsinaujinantys energijos ištekliai

2.3. Informacinės ir ryšių technologijos

2.3.1. Dirbtinis intelektas, didieji ir paskirstytieji duomenys, įvairiarūšė analizė, apdorojimas ir diegimas

2.3.2. Daiktų internetas

2.3.3. Kibernetinis saugumas

2.3.4. Finansinės technologijos ir blokų grandinės

2.3.5. Audiovizualinių medijų technologijos ir socialinės inovacijos

2.3.6. Išmaniosios transporto sistemos

Pateikiama informacija, pagrindžianti, kurią pasirinktą MTEPI prioriteto tematiką atitinka projektas:

- kokiose tarptautinėse Europos Sąjungos MTEPI iniciatyvose ketinama dalyvauti ir kaip šios iniciatyvos atitinka pasirinkto MTEPI prioriteto tematiką;

- su kokiais tarptautiniais partneriais numatoma užmegzti ryšius ir kaip šių tarptautinių partnerių veikla užtikrins projekto atitiktį pasirinkto MTEPI prioriteto tematikai.

 

3. Pareiškėjo patirtis įgyvendinant MTEPI veiklas (pateikiama informacija apie pareiškėjo patirtį įgyvendinant MTEPI veiklas).

Laikotarpis, už kurį buvo deklaruotos MTEPI veiklai skirtos lėšos

Valstybės duomenų agentūrai deklaruota lėšų suma (Eur)

Informacija apie vykdytas MTEPI veiklas, kurioms skirtos lėšos buvo deklaruotos Valstybės duomenų agentūrai

 

 

 

 

 

4. Projekto įgyvendinimas (pateikiama informacija apie pareiškėjo planuojamų pateikti paraiškų konkrečiai (tarptautinei) MTEPI iniciatyvai skaičių). 

4.1. Laikotarpis (projekto įgyvendinimo metu ir 3 metus po projekto įgyvendinimo pabaigos)

Projekto įgyvendinimo metu, n

1 metai po projekto įgyvendinimo pabaigos, n + 1

2 metai po projekto įgyvendinimo pabaigos, n + 2

3 metai po projekto įgyvendinimo pabaigos, n + 3

4.2. Pateiktų paraiškų skaičius konkrečiai (tarptautinei) MTEPI iniciatyvai

 

 

 

 

 

Prie projekto įgyvendinimo plano (toliau – PĮP) gali būti pridedami kiti dokumentai, patvirtinantys ar pagrindžiantys PĮP pateiktą informaciją.

 

______________________ _________________ __________________________

(vadovo pareigos)                                                                                       (parašas)                                                               (vardas ir pavardė)

 

___________________________

part_a332759ef4224c86b18a1e7e46026411_end


 

2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos

Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos

ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros

programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07

„Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“

veiklos „Skatinti MVĮ dalyvavimą tarptautinėse MTEPI

iniciatyvose“ poveiklės „Skatinti MVĮ tarptautinę

tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“

(Sostinės regionas) ir poveiklės „Skatinti MVĮ tarptautinę

tinklaveiką, įsitraukimą į MTEPI partnerystės tinklus“

(Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionas) projektų finansavimo

sąlygų aprašo

4 priedas

 

(„Vienos įmonės“ deklaracijos forma)

 

„VIENOS ĮMONĖS“ DEKLARACIJA

____________________________

(pildymo data)

 

1.

Deklaruojančios įmonės pavadinimas

2.

Deklaruojančios įmonės kodas

 

 

3.

„Vienos įmonės“ apibrėžtis

Vadovaujantis 2013 m. gruodžio 18 d. Europos Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su visais pakeitimais 2 straipsnio 2 dalimi,  „viena įmonė“ apima visas įmones, kurių tarpusavio santykiai yra bent vienos rūšies iš toliau išvardytų:

a) viena įmonė turi kitos įmonės akcininkų arba narių balsų daugumą;

b) viena įmonė turi teisę paskirti arba atleisti daugumą kitos įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių;

c) pagal sutartį arba vadovaujantis steigimo sutarties ar įstatų nuostata vienai įmonei suteikiama teisė daryti kitai įmonei lemiamą įtaką;

d) viena įmonė, būdama kitos įmonės akcininkė arba narė, vadovaudamasi su tos įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, viena kontroliuoja tos kitos įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą.

Įmonės, kurios Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 2 straipsnio 2 dalies a–d punktuose nurodytais santykiais yra susijusios per vieną ar daugiau kitų įmonių, taip pat laikomos „viena įmone“.

Įmonė yra bet kuris ekonominę veiklą vykdantis subjektas, kad ir koks būtų jo teisinis statusas. Visų pirma įmone laikomi savisamdžiai asmenys ir šeimos įmonės, vykdančios amatų ar kitokią veiklą, ir reguliarią ekonominę veiklą vykdančios ūkinės bendrijos arba asociacijos.

4.

Deklaruoju, kad pareiškėją – „vieną įmonę“ – ryšiai sieja su šiomis įmonėmis:

Eil. Nr.

Įmonės kodas

Įmonės pavadinimas

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

5.

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad šioje deklaracijoje pateikti duomenys yra teisingi ir į šią deklaraciją yra įtrauktos visos įmonės, kurias sieja su paraiškėju Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 2 straipsnio 2 dalyje nustatyti ryšiai.

 

 

____________________ ________________ ___________________

(pareigos)                                                                                                     (parašas)                                                                (vardas ir pavardė)

 

______________________________

part_5759ffb94aec4f72beb4b2cc5611be27_end