PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

Dėl Panevėžio rajono savivaldybės individualiŲ nuotekų valymo įrenginiŲ STATYBOS IŠLAIDŲ DALINIO KOMPENSAVIMO TVARKOS aprašO

PATVIRTINIMO

 

2021 m. balandžio 8 d. Nr. T-102

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi ir Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 12 straipsnio 2 punktu, Panevėžio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Panevėžio rajono savivaldybės individualių nuotekų valymo įrenginių statybos išlaidų dalinio kompensavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2020 m. vasario 27 d. sprendimą Nr. T-42 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės individualių nuotekų valymo įrenginių statybos išlaidų dalinio finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                       Povilas Žagunis

 

PATVIRTINTA

Panevėžio rajono savivaldybės tarybos

2021 m. balandžio 8 d. sprendimu Nr. T-102

 

 

Panevėžio rajono savivaldybės individualiŲ nuotekų valymo įrenginiŲ STATYBOS IŠLAIDŲ DALINIO KOMPENSAVIMO TVARKOS aprašAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1. Individualių nuotekų valymo įrenginių (toliau – INVĮ) statybos išlaidų dalinio kompensavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja gyventojų prašymų teikimo, vertinimo ir lėšų skyrimo tvarką.

2. INVĮ statybos išlaidos iš dalies kompensuojamos Panevėžio rajono savivaldybės biudžeto lėšomis.

3. Aprašas taikomas tik Panevėžio rajono savivaldybės teritorijos gyvenamuosiuose būstuose susidarančių nuotekų tvarkymui.

4. INVĮ statybos išlaidų dalis kompensuojama tik tuo atveju, kai nėra techninės galimybės prisijungti prie magistralinių nuotekų tinklų.

5. Prašymus dalinei kompensacijai gauti (toliau – Prašymas) gali teikti gyventojai (toliau – Pareiškėjai), atlikę INVĮ statybos darbus ir visiškai užbaigę juos Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka.

6.  Kompensuojamos išlaidos, patirtos ne anksčiau kaip 12 mėnesių nuo einamųjų metų kvietimo teikti prašymus paskelbimo savivaldybės interneto svetainėje www.panrs.lt dienos iki einamųjų metų rugpjūčio 31 d.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ TEIKIMAS, VERTINIMAS, LĖŠŲ SKYRIMO TVARKA

 

7. Nustatytos formos prašymai (priedas) priimami ir registruojami Panevėžio rajono savivaldybės administracijos priimamajame nuo kvietimo teikti prašymus paskelbimo savivaldybės interneto svetainėje dienos iki einamųjų metų rugpjūčio 31 d.

8. Su Prašymu pateikiami šie dokumentai:

8.1. statybą leidžiantis dokumentas;

8.2. tiekėjo (gamintojo) ar statybos darbus atlikusio rangovo pasirašytas sumontuotų INVĮ paleidimo–derinimo darbų aktas;

8.3. atitikties (eksploatacinių savybių) deklaracija;

8.4. Pareiškėjo vardu išrašyti medžiagų, įrenginių įsigijimo, statybos darbų atlikimo ir kitas išlaidas pagrindžiantys dokumentai (PVM sąskaitos faktūros, sąskaitos faktūros) ir išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai (banko arba kitos kredito įstaigos sąskaitos išrašai, kasos kvitai ir kt.).

9. Statybą leidžiantis dokumentas išduodamas vadovaujantis statybos techniniu reglamentu   STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“.

10. Įsigyjami INVĮ turi turėti Europos Sąjungos CE ženklinimą.

11. Pasibaigus kvietime nurodytam terminui teikti Prašymus, komisijos narys, kuriam pavesta koordinuoti Prašymų priėmimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų patikrina gautų dokumentų tinkamumą, ir, nustatęs pateiktų dokumentų trūkumus, informuoja Pareiškėjus. Pareiškėjai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas privalo pašalinti pateiktų dokumentų trūkumus.

12. Prašymų pirmumo vertinimo kriterijai:

12.1. daugiavaikės šeimos;

12.2. vartotojų skaičius (deklaruoti gyventojai);

12.3. prašymo pateikimo data.

13. Prašymus vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta 5 narių komisija. Komisijos veiklai vadovauja pirmininkas.

14. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos posėdžio sekretorius, o jam nedalyvaujant − vienas iš komisijos narių, paskirtas komisijos pirmininko.

15. Komisijos posėdžiai yra teisėti, kai posėdyje dalyvauja daugiau kaip pusė visų komisijos narių.

16. Komisija sprendimus priima posėdžiuose paprasta balsų dauguma, atviru vardiniu balsavimu, posėdžio eiga ir sprendimai įforminami protokolu.

17. Visi nustatytus reikalavimus atitinkantys prašymai yra įtraukiami į prašymų dalinei kompensacijai gauti sąrašą. Prašymai, kuriems einamaisiais metais dėl viršyto Savivaldybės biudžete numatyto paskirstyti lėšų limito nebus skirta dalinė kompensacija, įtraukiami į rezervinį prašymų sąrašą. Kitų metų biudžete numačius lėšų INVĮ statybos išlaidoms iš dalies kompensuoti, į sąrašą prioriteto tvarka įrašomi prašymai iš rezervinio prašymų sąrašo.

18. Apie numatytas skirti (neskirti) lėšas Pareiškėjai informuojami per 40 darbo dienų nuo prašymų pateikimo termino pasibaigimo.

19. Sudarius Pareiškėjų, kuriems siūloma skirti dalinę kompensaciją, prašymų sąrašą, parengiamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl lėšų skyrimo.

20. Pareiškėjui atsisakius kompensacijos, ji siūloma kitam Pareiškėjui eilės tvarka.

21. Kompensuojama (apmokama) 50 proc. patirtų išlaidų, tačiau ne daugiau kaip 1 000 (vienas tūkstantis) eurų.

22. Tinkamos kompensuoti išlaidos:

22.1. projekto parengimo išlaidos;

22.2. mokestis už statybą leidžiantį dokumentą;

22.3. įrenginiai ir medžiagos, reikalingos numatytiems darbams atlikti;

22.4. mechanizmų nuomos, statybos ir įrenginių montavimo darbų išlaidos;

22.5. požeminių inžinerinių tinklų kontrolinės geodezinės nuotraukos parengimo išlaidos;

22.6. kadastrinių matavimų bylos parengimo išlaidos;

22.7. mokestis už statybos užbaigimo tvirtinamą deklaraciją;

22.8. Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banke registravimo išlaidos.  

23. Išlaidos kompensuojamos (apmokamos) ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl lėšų skyrimo įsigaliojimo dienos, pinigai pervedami į Pareiškėjo nurodytą  banko sąskaitą. Pareiškėjas prisiima visą atsakomybę dėl nuostolių, kurie gali atsirasti klaidingai nurodžius atsiskaitomosios sąskaitos numerį.

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Kilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

25. Aprašas gali būti keičiamas, papildomas ar naikinamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

 

___________________________

 

Panevėžio rajono savivaldybės

individualių nuotekų valymo

įrenginių statybos išlaidų dalinio

kompensavimo tvarkos aprašo

priedas

 

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

(Pareiškėjo vardas, pavardė, adresas, telefono Nr.)

 

 

PRAŠYMAS

DĖL individualiŲ nuotekų valymo įrenginiŲ STATYBOS IŠLAIDŲ DALINIO KOMPENSAVIMO

_____________

(pateikimo data)

 

 

Aš,___________________________________________________________________ ,   

(Vardas, pavardė)

20___metais adresu _______________________________________________________________

įsirengiau individualius buitinių nuotekų valymo įrenginius

 

Taip pat informuoju, kad būste gyvena_______ gyventojų ir esame / nesame daugiavaikė šeima*. 

(skaičius)                                  (netinkamą išbraukti)  

Informaciją apie numatytas skirti (neskirti) lėšas ir sudarytą eilę pateikti el. pašto adresu:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(įrašyti, jei informaciją Pareiškėjui galima pateikti ne rašytinės formos dokumentu).

 

Prašyčiau nustatyta tvarka iš dalies kompensuoti patirtas išlaidas ir pervesti skirtas lėšas į ___________________ banko atsiskaitomąją sąskaitą Nr. _________________________________.

 

Sutinku, kad mano asmens duomenys būtų naudojami svarstant mano Prašymą dėl individualių nuotekų valymo įrenginių statybos išlaidų dalinio kompensavimo.         

 

Informuoju, kad prašyme pateikta informacija ir dokumentai (jų kopijos) yra teisingi ir atitinka Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimus.

 

Pateikiu šiuos dokumentus:

1. statybą leidžiantį dokumentą Nr.__________________________________.

2. tiekėjo (gamintojo) ar statybos darbus atlikusio rangovo pasirašytą sumontuotų INVĮ paleidimo–derinimo darbų aktą  (data)                                   Nr._______________.

3. atitikties (eksploatacinių savybių) deklaraciją (data)                           Nr._______________.

4. medžiagų, įrenginių įsigijimo, statybos darbų atlikimo ir kitas išlaidas pagrindžiančius dokumentus (PVM sąskaitas faktūras, sąskaitas faktūras) ir išlaidų apmokėjimą įrodančius dokumentus (banko arba kitos kredito įstaigos sąskaitos išrašus, kasos kvitus ir kt.):

4.1._____________________________________________________________________________

4.2._____________________________________________________________________________

4.3.____________________________________________________________________________

4.4._____________________________________________________________________________

 

4.5.____________________________________________________________________________

4.6._____________________________________________________________________________

4.7._____________________________________________________________________________

4.8.____________________________________________________________________________

4.9.____________________________________________________________________________

4.10.___________________________________________________________________________

4.11.____________________________________________________________________________

4.12.___________________________________________________________________________

4.13.___________________________________________________________________________

4.14.___________________________________________________________________________

5. Kitus dokumentus __________________________________________________________

 

 

Pareiškėjas                                                 _____________                    __________________               

 (parašas)                                                                                      (vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________________________________________________________________________________________

* šeima, kuri augina ir (ar) globoja 3 ir daugiau vaikų iki 18 metų amžiaus ir  vyresnius, jei jie mokosi pagal bendrojo ugdymo programą (įskaitant ir profesinio mokymo įstaigose besimokančius pagal bendrojo ugdymo programą ir pagal bendrojo ugdymo programą kartu su profesinio mokymo programa), bet ne ilgiau, iki jiems sukaks 21 metai.