VALSTYBĖS SIENOS APSAUGOS TARNYBOS

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

VADAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBĖS SIENOS APSAUGOS TARNYBOS

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS VADO 2018 M. GEGUŽĖS 8 D. ĮSAKYMO NR. 4-231 „DĖL PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO VALSTYBĖS SIENOS APSAUGOS TARNYBOJE PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS“ PAKEITIMO

 

2018 m. lapkričio 29 d. Nr. 4-531

Vilnius

 

 

1.  P a k e i č i u Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos 2018 m. gegužės 8 d. įsakymą Nr. 4-231 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Valstybės sienos apsaugos tarnyboje prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos“ ir jį išdėstau nauja redakcija:

 

„VALSTYBĖS SIENOS APSAUGOS TARNYBOS

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

VADAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBĖS SIENOS APSAUGOS TARNYBOJE

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

 

1.      Nustatau:

1.1. Valstybės sienos apsaugos tarnyboje prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Tarnyba) asmenys aptarnaujami, asmenų prašymai ir skundai priimami, nagrinėjami ir tvarkomi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo, Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Asmenų aptarnavimą reglamentuojantys teisės aktai), Vidaus reikalų ministerijos dokumentų valdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. liepos 17 d. įsakymu Nr. 1V-557 „Dėl Vidaus reikalų ministerijos dokumentų valdymo taisyklių patvirtinimo“, Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento, patvirtinto Tarnybos vado  2018 m. liepos 16 d. įsakymu Nr. 4-321 „Dėl Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos reglamento patvirtinimo“, nustatyta tvarka;

1.2. Tarnybos darbo dienos laikas – pirmadienį–ketvirtadienį nuo 8 iki 17 val., penktadienį – nuo 8 iki 15 val. 45 min.;

1.3. Tarnyboje darbo dienos laiku asmenys aptarnaujami, asmenų prašymai ir skundai priimami, asmenų pageidavimu atsakymai į pateiktus prašymus ir skundus įteikiami Tarnybos Kanceliarijoje adresu: Savanorių pr. 2, Vilnius, tel. (8 5) 271 9396, (8 5) 271 9397;

1.4.   Tarnyboje pietų pertraukos metu, taip pat po darbo dienos laiko asmenų prašymai ir skundai priimami Tarnybos Sienos kontrolės organizavimo valdybos Nacionaliniame koordinaciniame centre adresu: Savanorių pr. 2, Vilnius, tel. (8 5) 271 9305;

1.5.   kitomis elektroninėmis priemonėmis, negu nustatyta Asmenų aptarnavimą reglamentuojančiuose teisės aktuose, Tarnyboje gauti prašymai persiunčiami elektroniniu paštu dvks@vsat.vrm.lt;

1.6.   informacija apie pažeidimus, taip kaip ji suprantama Informacijos apie pažeidimus teikimo ir tvarkymo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. spalio 24 d. nutarimu Nr. 1287 „Dėl Informacijos apie pažeidimus teikimo ir tvarkymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, bei gauta anoniminio pasitikėjimo telefonu 8 800 10112, Tarnyboje priimama, registruojama ir tikrinama vadovaujantis Tarnybos vado nustatyta tvarka;

1.7.   Tarnybos vadas, tarnybos vado pavaduotojai pagal administravimo sritis, taip pat (pagal poreikį) Tarnybos struktūrinių padalinių vadovai priima asmenis pagal asmenų priėmimo grafiką (toliau – Grafikas);

1.8.   asmenys, pageidaujantys patekti į priėmimą pas Tarnybos vadą ar jo pavaduotojus pagal Grafiką, Tarnybai raštu, elektroninėmis priemonėmis ar telefonu (8 5) 271 9303 arba (8 5) 271 7326 pateikia prašymą, kuriame nurodo savo vardą, pavardę, kontaktinius duomenis ir išdėsto klausimo ar problemos esmę. Asmenys į priėmimą užrašomi ne vėliau kaip likus vienai darbo dienai iki priėmimo dienos;

1.9.   gavus priimančiojo asmens pritarimą, apie užrašymą arba neužrašymą į priėmimą asmenys informuojami asmens pasirinktu būdu: telefonu arba elektroninėmis priemonėmis;

1.10. asmenų, užsirašiusių į priėmimą, sąrašas priimančiajam asmeniui pateikiamas prieš vieną darbo dieną iki numatytos priėmimo datos;

1.11. nustatyta tvarka į priėmimą neužsirašę asmenys gali būti priimami atskiru priimančiojo asmens sprendimu;

1.12. Grafikas ir informacija apie asmens užrašymo į priėmimą tvarką, taip pat valstybės tarnautojo arba darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, atsakingo už asmenų aptarnavimą, pareigos, vardas, pavardė, darbo laikas, telefono numeris skelbiami Tarnybos interneto svetainėje;

1.13. asmenys pastabas, pasiūlymus ir pageidavimus taip pat gali pareikšti pasienio rinktinių, pasienio užkardų, tarptautinio bei vietinio eismo pasienio kontrolės punktų tarnybinėse patalpose esančiose Asmenų pageidavimų, pasiūlymų ir pastabų knygose.

2.    Skiriu  atsakingus:

2.1. už asmenų aptarnavimą darbo laiku Tarnyboje, prašymų ir skundų, gautų tiesiai iš asmenų arba atsiųstų paštu ar per pasiuntinį, elektroninėmis priemonėmis, tvarkymą – Tarnybos Kanceliariją;

2.2. už asmenų aptarnavimą ne darbo laiku Tarnyboje – Tarnybos Sienos kontrolės organizavimo valdybos Nacionalinį koordinacinį centrą;

2.3. už Grafiko sudarymą ir paskelbimą tarnybos interneto svetainėje – Tarnybos Kanceliariją ir Prevencijos skyrių.“

3. Pavedu įsakymo vykdymo kontrolę tarnybos vado pavaduotojui pagal administravimo sritį.

4. S k e l b i u šį įsakymą Tarnybos interneto svetainėje.

 

 

 

Tarnybos vadas                                                                                                              Renatas Požėla